Skocz do zawartości

Pierwsze 2000 mil Volvo XC60 T8


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, akisel napisał(a):

XC90T8 ;)

 

Fakt, ale to stary model. Za rok ma być elektryczny. EX90. W sumie to czekam na EX60, nie potrzebuję trzech rzędów siedzeń.

Edytowane przez Florydziak_Florydziak_Flor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał:

 

Fakt, ale to stary model. Za rok ma być elektryczny. EX90. W sumie to czekam na EX60, nie potrzebuję trzech rzędów siedzeń.

 

60 - tka jest fajna

 

macie ja tam u Was w dieselu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Florydziak_Florydziak_Flor napisał(a):

 

Fakt, ale to stary model. Za rok ma być elektryczny. EX90. W sumie to czekam na EX60, nie potrzebuję trzech rzędów siedzeń.

W PL juz można zamawiać, na koniec roku juz chyba bedzie na drogach

fakt EX60 moze byc ciekawy 

Brałem na testy XC40 elektryczny (czy jak on tam sie nazywa), ten najmocniejszy - petarda ;)

ale chyba z cena trochę przesadzili w Polsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, akisel napisał(a):

W PL juz można zamawiać, na koniec roku juz chyba bedzie na drogach

fakt EX60 moze byc ciekawy 

Brałem na testy XC40 elektryczny (czy jak on tam sie nazywa), ten najmocniejszy - petarda ;)

ale chyba z cena trochę przesadzili w Polsce

40tka jest mała, ale na miasto czemu nie. Trochę się tego kręci po okolicy ;).

Na 60tkę chyba nawet nie widziałem zapowiedzi.

1 godzinę temu, ppmarian napisał(a):

Rodzaj napędu którym robisz z butem podłodze i nieprzwoitymi predkosciami zasięgi o których EV może tylko pomarzyć.

+ tankowanie z tirami za miastem gratis ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sherif napisał:

40tka jest mała, ale na miasto czemu nie. Trochę się tego kręci po okolicy ;).

Na 60tkę chyba nawet nie widziałem zapowiedzi.

+ tankowanie z tirami za miastem gratis ;)

 

Zastnawialem sie nad 40 - tka ale tak jak i z 60 - tka to z cena pojechali po bandzie mio rabatu.

 

Generalnie hobbystyczny jest a roboczy ma byc bezawaryjny i tani zarowno w zakupie jaki ekspluatacji. Jak uslyszalem ceny drugiej inspekcji, to malo z laczkow nie wypadlem :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Patryk SL napisał(a):

 

Zastnawialem sie nad 40 - tka ale tak jak i z 60 - tka to z cena pojechali po bandzie mio rabatu.

 

Generalnie hobbystyczny jest a roboczy ma byc bezawaryjny i tani zarowno w zakupie jaki ekspluatacji. Jak uslyszalem ceny drugiej inspekcji, to malo z laczkow nie wypadlem :]

Nie wiem jak w wersji EV, ale przy V90 przegląd to zwykle 2kzł. W XC60 jeszcze nie miałem przeglądu, więc nie wiem.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Patryk SL napisał(a):

Jak uslyszalem ceny drugiej inspekcji, to malo z laczkow nie wypadlem :]

A uściślić można? Bo każdy przy innych kwotach wypada z laczkow ;)

ja jakos w volvo nie odnotowałem kosmicznych cen (XC60T8, XC90D5)

kolega ma Macana nowego, to dopiero wyzwanie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
W dniu 26.04.2023 o 07:04, sherif napisał(a):

Nie wiem jak w wersji EV, ale przy V90 przegląd to zwykle 2kzł. W XC60 jeszcze nie miałem przeglądu, więc nie wiem.

 


U mnie pierwsze 3 przeglądy były za darmo. Czwarty z wymianą oleju, płynu hamulcowego i filtrów wszelakich kosztował mnie jakieś grosze - mniej niż przejechanie obok dealera Porsche bez zatrzymywania się. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Florydzialski napisał(a):


U mnie pierwsze 3 przeglądy były za darmo. Czwarty z wymianą oleju, płynu hamulcowego i filtrów wszelakich kosztował mnie jakieś grosze - mniej niż przejechanie obok dealera Porsche bez zatrzymywania się. 

Nom, ja też miałem darmowe :phi:.

U nas chyba nie ma takich pakietów w Volvo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

Volvo dziś poszło na 60k mil przegląd. Zmienili świece w silniku, nie wiem po co, ale niech im będzie. Ilość problemów od poprzedniego serwisu = 0. Jak dotąd to najbardziej niezawodny samochód jaki mialem. Z uwagi na brak problemów potrzymamy go pewnie jeszcze ze dwa-trzy lata. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.04.2023 o 13:04, sherif napisał(a):

Nie wiem jak w wersji EV, ale przy V90 przegląd to zwykle 2kzł. W XC60 jeszcze nie miałem przeglądu, więc nie wiem.

 

To srogo jak na warunki PL - ja teraz miałem przegląd (s90 - olej, filtr kabinowy itp - bez płynu hamulcowego) - 450chf (ale fakt jadę do najtańszego dealera w okolicy). Z płynem hamulcowym w zeszłym roku płaciłem chyba 530chf - także blisko do polskiego ASO.

Edytowane przez jaceq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przegląd na 60k mil (czyli praktycznie 100 tys. km) kosztował mnie w sumie $600 (z czego $150 było za ustawienie zbieżności). Założyli nowe świece, zmienili olej i zrobili sprawdzenie całego samochodu. Klocki hamulcowe jak nowe - to jednak zaleta elektryka ze praktycznie nie hamuje się klockami. Świece moim zdaniem bez sensu bo na silniku spalinowym to on ma max 10-15 tys. km przejechane ale jak chcą zmieniać to niech będzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Florydzialski napisał(a):

Przegląd na 60k mil (czyli praktycznie 100 tys. km) kosztował mnie w sumie $600 (z czego $150 było za ustawienie zbieżności). Założyli nowe świece, zmienili olej i zrobili sprawdzenie całego samochodu. Klocki hamulcowe jak nowe - to jednak zaleta elektryka ze praktycznie nie hamuje się klockami. Świece moim zdaniem bez sensu bo na silniku spalinowym to on ma max 10-15 tys. km przejechane ale jak chcą zmieniać to niech będzie. 

 

Mnie dziwi do zmienianie oleju jak silnik spalinowy praktycznie nieużywany.

W moim Golfie dokładnie to samo zmieniają.

 

A co do klocków i Golfa. Nic nie szkodzi że elektryk prawie nie używa hamulców. Serwis VW w swojej przezorności (bo przecież nie naciągactwu, c'nie?) i tak proponuje zmianę klocków, twierdząc że może przejadą jeszcze 5kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kravitz napisał(a):

 

Mnie dziwi do zmienianie oleju jak silnik spalinowy praktycznie nieużywany.

W moim Golfie dokładnie to samo zmieniają.

 

A co do klocków i Golfa. Nic nie szkodzi że elektryk prawie nie używa hamulców. Serwis VW w swojej przezorności (bo przecież nie naciągactwu, c'nie?) i tak proponuje zmianę klocków, twierdząc że może przejadą jeszcze 5kkm.


Znajac VW to zrobił klocki z ekologicznego materiału który z czasem wysycha i się kruszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.