zinger Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 13 minut temu, Ryb napisał: bo wyprzedza ono hybrydy Toyoty (nie wspominając o pozostałych co dopiero raczkują) o lata świetlne. W czym sa lepsi od toyoty jesli chodzi o hybrydy? (czysta ciekawosc, bez podtekstow) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 1 minutę temu, zinger napisał: W czym sa lepsi od toyoty jesli chodzi o hybrydy? (czysta ciekawosc, bez podtekstow) porównaj osiągi rav4 - ile przejedziesz na samym prądzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 7 minut temu, Koonrad napisał: porównaj osiągi rav4 - ile przejedziesz na samym prądzie ? Rav4 nie wystepuje w wersji pug-in, wiec to inne napedy. Prius plug-in ma przejechac ok 50km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 Rav4 nie wystepuje w wersji pug-in, wiec to inne napedy. Prius plug-in ma przejechac ok 50km.Porównuj jabłka do jabłek. Czyli suv 4x4 z możliwością jazdy dookoła komina tylko w trybie EV Wysłane z tel. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 (edytowane) 28 minut temu, ppmarian napisał: Porównuj jabłka do jabłek. Czyli suv 4x4 z możliwością jazdy dookoła komina tylko w trybie EV Wysłane z tel. Ale ja nie chce porownywac modeli tylko zapytalem w czym rozwiazanie hybrydowe mitsu jest lepsze od toyoty, o czym wsponial Ryb. Bo jesli Ryb uzyl skrotu myslowego i mial na mysli rozwiazanie PEHV z Outlandera i hybryde Ravke (swoja droga zupelnie nie rozumiem ,dlaczego nie zrobia jej w wersji plug-in), to oczywiscie wybieram Outlandera. Myslisz, ze dlaczego zadalem Ci pytanie o jego zakup. Edytowane 14 Maja 2019 przez zinger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 1 godzinę temu, zinger napisał: W czym sa lepsi od toyoty jesli chodzi o hybrydy? (czysta ciekawosc, bez podtekstow) Wyprzedzili hybrydową RAV4 o co najmniej kilka lat. A hybrydową RAV4 plug-in niemal o dekadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 (edytowane) 11 minut temu, Ryb napisał: Wyprzedzili hybrydową RAV4 o co najmniej kilka lat. A hybrydową RAV4 plug-in niemal o dekadę. Ok, czyli nie chodzi Ci o technologie sensu stricte tylko konkretny model z uwagi na zastosowanie napedu PHEV vs HEV(czyli Outlander vs Rav). Moje pytanie odnosilo sie do samej technologii, nie konkretnego modelu - w czym plug-in Mitsu jest lepszy o dekade od plug-in toyoty. Po prostu pytam, bo nie wiem Edytowane 14 Maja 2019 przez zinger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 1 godzinę temu, zinger napisał: Ok, czyli nie chodzi Ci o technologie sensu stricte tylko konkretny model z uwagi na zastosowanie napedu PHEV vs HEV(czyli Outlander vs Rav). Moje pytanie odnosilo sie do samej technologii, nie konkretnego modelu - w czym plug-in Mitsu jest lepszy o dekade od plug-in toyoty. Po prostu pytam, bo nie wiem Technologie mają ZTCW inne ale trudno tu wskazać która lepsza, bo obie działają bez zarzutu. Plus Mitsu to właśnie to, że ma 4x4 i plug-in. To przewaga tego konkretnego modelu nad konkurencją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 Technologie mają ZTCW inne ale trudno tu wskazać która lepsza, bo obie działają bez zarzutu. Plus Mitsu to właśnie to, że ma 4x4 i plug-in. To przewaga tego konkretnego modelu nad konkurencją. Główna różnica tych napędów to taka że Toyota ma skrzynie bezstopniowe a w Mitsubishi w ogóle nie ma skrzyni biegów Toyota potrafi ruszyć silnika benzynowego Mitsubishi nie potrafi ruszyć tylko z silnika benzynowego Toyota maksymalnie na silniku elektrycznym może jechać około 60 km na godzinę Mitsubishi około 130 km na godzinęWysłane z tel. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 Godzinę temu, ppmarian napisał: Główna różnica tych napędów to taka że Toyota ma skrzynie bezstopniowe a w Mitsubishi w ogóle nie ma skrzyni biegów Toyota potrafi ruszyć silnika benzynowego Mitsubishi nie potrafi ruszyć tylko z silnika benzynowego Toyota maksymalnie na silniku elektrycznym może jechać około 60 km na godzinę Mitsubishi około 130 km na godzinę Wysłane z tel. Wg str Toyoty Prius plugin moze jechac 135km/h na elektryku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 Godzinę temu, Ryb napisał: Technologie mają ZTCW inne ale trudno tu wskazać która lepsza, bo obie działają bez zarzutu. Plus Mitsu to właśnie to, że ma 4x4 i plug-in. To przewaga tego konkretnego modelu nad konkurencją. A to bez dwoch zdan. Komoletnie nie rozumiem dlaczego toyota nie zastosowala plugin chocby w Ravce. Bo ta nowa Rvka to podobno bardzo udane auto jako takie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 Wg str Toyoty Prius plugin moze jechac 135km/h na elektryku Tak. Tegoroczny model model z eCVT osiągnął to co mitsubishi potrafiło w 2012r Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 A to bez dwoch zdan. Komoletnie nie rozumiem dlaczego toyota nie zastosowala plugin chocby w Ravce. Bo ta nowa Rvka to podobno bardzo udane auto jako takie.Bo trzeba mieć miejsce na baterie. Mitsubishi sprytnie to zrobili kosztem 3rzedu foteli (rav4 nie był 7os) i wyższej podłogi o 4cm w 2 rzędzie. Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 BTWPozdrowienia z darmowego CHAdeMO by OrlenWysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 Dnia 13.05.2019 o 11:41, noras napisał: Nawet jeśli posiada - wyobraź sobie sytuację - kobieta wraca do domu, wysiada z siatami zakupów w dodatku wyciągając dziecko z fotelika. Wśród zakupów ma lody i mrożonki, więc zajmuje się szybkim rozpakowaniem, żeby się rozmroziło. W międzyczasie dzwoni telefon - mamusia - no i następuje krótka, godzinna rozmowa. No i o podłączeniu wtyczki się zapomniało. Rano się okazuje, że bateryjka pokazuje za mało zasięgu, żeby dojechać do przedszkola/pracy ... W spalinowym śmierdzielu - tankowanie na najbliższej stacji załatwia problem na parę dni. Musialaby zapomniec naladowac kilka dni z rzedu, no chyba , ze jezdzi 300km dziennie ...z lodami i mrozonkami 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 14 Maja 2019 Udostępnij Napisano 14 Maja 2019 48 minut temu, ppmarian napisał: Bo trzeba mieć miejsce na baterie. Mitsubishi sprytnie to zrobili kosztem 3rzedu foteli (rav4 nie był 7os) i wyższej podłogi o 4cm w 2 rzędzie. Wysłane z tel. Ale nowa ravka weszla dopiero, mogli odpowiednio zaprojektowac ale dali ciala. Toyota to generalnie przespala swoja szanse. Przez lata nie mieli praktycznie konkurencji w hybrydach i chyba liczyli ze tak jeszcze dlugo bedzie. Ale pojawil sie Musk i wszystko ruszylo z kopyta. A oni dalej w HEV sie bawia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Maja 2019 Udostępnij Napisano 15 Maja 2019 Ale nowa ravka weszla dopiero, mogli odpowiednio zaprojektowac ale dali ciala. Toyota to generalnie przespala swoja szanse. Przez lata nie mieli praktycznie konkurencji w hybrydach i chyba liczyli ze tak jeszcze dlugo bedzie. Ale pojawil sie Musk i wszystko ruszylo z kopyta. A oni dalej w HEV sie bawia. Toyota bardzo mocno poszła w wodór i chyba tam utopia większość inwestycji. Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 15 Maja 2019 Udostępnij Napisano 15 Maja 2019 Godzinę temu, ppmarian napisał: Toyota bardzo mocno poszła w wodór i chyba tam utopia większość inwestycji. Wysłane z tel. Zrobili też lepsze napędy hybrydowe w Corolli 180 KM i RAV4 218 KM. Polecam wypróbować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Maja 2019 Udostępnij Napisano 15 Maja 2019 Zrobili też lepsze napędy hybrydowe w Corolli 180 KM i RAV4 218 KM. Polecam wypróbować Ok ale z pelnymi EV i plugin stoja poza prusemWysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 15 Maja 2019 Udostępnij Napisano 15 Maja 2019 51 minut temu, tom111 napisał: Zrobili też lepsze napędy hybrydowe w Corolli 180 KM i RAV4 218 KM. Polecam wypróbować Auta na benzynę ? Przecież w wątku obok twierdzisz, że takimi to już tylko nieudaczni analfabeci jeżdżą. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Maja 2019 Udostępnij Napisano 15 Maja 2019 (edytowane) 2 godziny temu, noras napisał: Auta na benzynę ? Przecież w wątku obok twierdzisz, że takimi to już tylko nieudaczni analfabeci jeżdżą. Przecież Toyota jest pionierem nowoczesnych technologii, czystych napędów, dbałości o środowisko i zdrowie wszystkich wokół, etc. (tak przynajmniej wyczytasz w ich materiałach prasowych). Tymczasem ma jeden(!) model plug-in i żadnego w pełni elektrycznego. Cały marketing budują na tym, że nie potrafią robić diesli, więc zrezygnowali (chociaż nie do końca, bo LandCruisera z benzynowym silnikiem nie kupisz choćbyś chciał). Edytowane 15 Maja 2019 przez Ryb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 15 Maja 2019 Udostępnij Napisano 15 Maja 2019 31 minut temu, Ryb napisał: Przecież Toyota jest pionierem nowoczesnych technologii, No a nie ? Masz gdzie indziej samoładujące się akumulatory, które zawsze są w pełni naładowane ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 15 Maja 2019 Udostępnij Napisano 15 Maja 2019 2 godziny temu, ppmarian napisał: Ok ale z pelnymi EV i plugin stoja poza prusem Wysłane z tel. Postawili na hybrydy i je rozwijają, jak widać po ilości sprzedanych, dobrze zrobili. Teraz hybrydy można masowo produkować, nie ma takiego ograniczenia z dostępnością baterii Mitsubishi też ma chyba tylko jeden model plug in, robią jakieś EV? Tak, czy siak, fajnie jakby był jakiś EV Toyoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 15 Maja 2019 Udostępnij Napisano 15 Maja 2019 (edytowane) ktos wczesniej pisal o szkodliwosci CO2... Nasa ma inne wyliczenia troszke https://www.naturalnews.com/2019-04-26-nasa-declares-carbon-dioxide-is-greening-the-earth.html ale nikomu nie oplaca sie tego rozpowszechniac bo na pesudo ekologi mozna zrobic kase. Dlatego na AK mozna poczytac posty pseudo ekolegow ktora sa bardzo ciekawe Edytowane 15 Maja 2019 przez patgaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2019 21 godzin temu, ppmarian napisał: BTW Pozdrowienia z darmowego CHAdeMO by Orlen Wysłane z tel. Lotnicza, może się kiedyś spotkamy tam przez przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2019 Dnia 13.05.2019 o 13:47, electrofinger napisał: Też mi frajda... Już Ci kiedyś pisałem coś na temat tego filmiku ale cieszy mnie, że dalej jest on dla Ciebie wzorcem. Coś jak Fiat 126p 30 lat temu. Brawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2019 (edytowane) Dnia 13.05.2019 o 12:23, ZUBERTO napisał: Tu masz rację, Moja żona na pewno by zapomniała. To szybko po kilku razach by się nauczyła. Cytuj Mimo tego, że wiem, że to na mnie spadłby obowiązek pilnowania ładowań chodzą mi czasem po głowie głupie myśli kupić EV. Głupie, bo choć mam warunki do ładowania to lubię swoją kasę rozsądnie wydawać (zakupu EV za taki narazie nie uważam). Prędzej hybrydę plug-in. Plug in są równie drogie jak EV. Różnice zazwyczaj są małe, a koszty eksploatacji wyższe znacznie. Oczywiście są bardziej uniwersalne ale to inna kwestia. Edytowane 15 Maja 2019 przez mrBEAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 17 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2019 To jeszcze mam fajny artykuł dla zatrwożonych, że prądu braknie. „Przeprowadzone analizy wskazują, że wzrost zapotrzebowania na energie elektryczna w związku z rozwojem e-mobility sięgnie ok. 10% w 2035r. Założono, że do tego czasu na drogach Francji będzie poruszac sie ponad 15 mln pojazdów elektrycznych (ok. 50% całej floty). We wnioskach zarekomendowano wzrost udzialu energii odnawialnej do zasilania elektrykow oraz możliwość wykorzystania technologii V2G dla stabilizacji sieci w czasie najwększego obciążenia.” 10% w 15 lat. To może i u nas korków nie wybije? A dzieci na podwórkach Bełchatowa będą tylko o 10% zatrute bardziej? https://www.reuters.com/article/us-france-electric/french-grid-operator-able-to-handle-sharp-electric-vehicle-rise-idUSKCN1SL1DB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.