Skocz do zawartości

Cupra formentor


jaceq

Rekomendowane odpowiedzi

On 9/11/2020 at 8:13 PM, zinger said:

Jest cennik. 310KM, 4.9s, bogaty wypas za 195k, czyli deko mniej niz Cupra Ateca. Jestem lekko zdziwiony, imho b.dobra cena.

Ciekawe ile za wersje pehv zawolaja.

Był cennik, a teraz nadjechała pierwsza dostawa - pierwsze egzemplarze  są zarejestrowane przez importera, czyli zaraz można się spodziewać pierwszych relacji z jazdy autorstwa polskich dziennikarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wujek napisał:

IMO to nie jest Corolla hybrid gdzie nie da sie do konca rozladowac... Tutaj podaja osiagi auta z naladowana bateria czyli wciskasz gaz i elektryk daje dodatkowego kopa benzynie. Jak sie prad skonczy to beda osiagi 1.4 TSI. Trzeba czekac na testy zeby to potwierdzic. 

 

Dajmy na to jezdzisz ostro wykorzystujesz przyspieszenie prad sie konczy i co? Ciekaw jestem co sie stanie :phi: IMO kastracja osiagow.

Ale tu sie prad calkiem nie skonczy, to sie niczym od zwyklej hybrydy w tym sensie nie rozni. Rozni sie tym, ze ma wieksza baterie i dzieki temu pojedzie na samym ev 50 a nie 2 km.

Wiec do samego przyspieszenia, zawsze bedzie dodatowe ev dostepne, inaczej by to nie mialo sensu.

 

Niech sie wypoweidza Ci co maja takie auta, jest tu kilku uzytkownikow pluginow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, zinger napisał:

Ale tu sie prad calkiem nie skonczy,

 

Skończy skończy 😄 juz pisalem wczesniej. W BMW 2 PHEV bezproblemowo mozna dojsc do stanu baterii =0. I masz wtedy 136KM spalinowca zamiast 221KM systemowej. Roznica w dynamice jest ogromna. I wcale tak latwo się to nie ładuje w trasie jadąc z jednostajną prędkością. Najskuteczniej stan baterii rosnie przy hamowaniu. Jadac prawie 100 mil na lotnisko z pusta baterią, autostradą na tempomacie dopiero ostatnie kilometry kiedy omijałem korek już normalnymi drogami, stan baterii podskoczył na tyle, że zaczałem to czuć przy przyspieszaniu i jezdzie tylko na EV pełzając w korku po kilka metrów do świateł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Filipfm napisał:

 

Skończy skończy 😄 juz pisalem wczesniej. W BMW 2 PHEV bezproblemowo mozna dojsc do stanu baterii =0. I masz wtedy 136KM spalinowca zamiast 221KM systemowej. Roznica w dynamice jest ogromna. I wcale tak latwo się to nie ładuje w trasie jadąc z jednostajną prędkością. Najskuteczniej stan baterii rosnie przy hamowaniu. Jadac prawie 100 mil na lotnisko z pusta baterią, autostradą na tempomacie dopiero ostatnie kilometry kiedy omijałem korek już normalnymi drogami, stan baterii podskoczył na tyle, że zaczałem to czuć przy przyspieszaniu i jezdzie tylko na EV pełzając w korku po kilka metrów do świateł.

 

To to niezla kupa jest... W aucie o sportowych osiagach to tak srednio. Pewnie lepiej bedzie schodzila wersja spalinowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wujek napisał:

To to niezla kupa jest... W aucie o sportowych osiagach to tak srednio. Pewnie lepiej bedzie schodzila wersja spalinowa.

 

Nie znam statystyk :) to auto fajnie jedzie dopoki jest sok w baterii - ma xDrive wiec naprawde przyspiesza fajnie i jest skuteczne. Niestety z samej jazdy nie udalo mi sie nigdy doladowac baterii na full a do słupka się nie dopchałem między teslami i leafami 😄 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Filipfm napisał:

 

Skończy skończy 😄 juz pisalem wczesniej. W BMW 2 PHEV bezproblemowo mozna dojsc do stanu baterii =0. I masz wtedy 136KM spalinowca zamiast 221KM systemowej. Roznica w dynamice jest ogromna. I wcale tak latwo się to nie ładuje w trasie jadąc z jednostajną prędkością. Najskuteczniej stan baterii rosnie przy hamowaniu. Jadac prawie 100 mil na lotnisko z pusta baterią, autostradą na tempomacie dopiero ostatnie kilometry kiedy omijałem korek już normalnymi drogami, stan baterii podskoczył na tyle, że zaczałem to czuć przy przyspieszaniu i jezdzie tylko na EV pełzając w korku po kilka metrów do świateł.

 

IMO bez sensu, az ciezko uwierzyc, ze to tak faktycznie dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wujek napisał:

Tu IMO chodzi tylko o to zeby spalanie bylo male i pewnie te ich normy i kary. Tylko to nie powinno sie Cupra nazywac.

To nie kwestia tego auta tylko dzialania plugin ogolnie. Jak pisalem, ciezko mi uwierzyc ze to sie do zera zuzywa i traci swoje wlasciwosci bycia hybryda.

Niech sie praktycy wypowiedza, przciez to nie jakas nowosc na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie kwestia tego auta tylko dzialania plugin ogolnie. Jak pisalem, ciezko mi uwierzyc ze to sie do zera zuzywa i traci swoje wlasciwosci bycia hybryda.
Niech sie praktycy wypowiedza, przciez to nie jakas nowosc na rynku.
No ale jak to sobie inaczej wyobrażasz? Albo elektryk działa tylko, nazwijmy to w korku, przy małych prędkościach jako jedyne źródło napędu i po wyczerpaniu baterii będzie jechał już tylko na spalinowym.
Albo będzie wspomagał spalinowca również przy obciążeniu (przyspieszaniu) i jak bateria się wyczerpie to też będzie tylko spalinowy.
Bateria nie jest do końca rozładowywana - dla ochrony ogniw, ale nie jest już wykorzystywana do napędu.

pozdr.

Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Skończy skończy  juz pisalem wczesniej. W BMW 2 PHEV bezproblemowo mozna dojsc do stanu baterii =0. I masz wtedy 136KM spalinowca zamiast 221KM systemowej. Roznica w dynamice jest ogromna. I wcale tak latwo się to nie ładuje w trasie jadąc z jednostajną prędkością. Najskuteczniej stan baterii rosnie przy hamowaniu. Jadac prawie 100 mil na lotnisko z pusta baterią, autostradą na tempomacie dopiero ostatnie kilometry kiedy omijałem korek już normalnymi drogami, stan baterii podskoczył na tyle, że zaczałem to czuć przy przyspieszaniu i jezdzie tylko na EV pełzając w korku po kilka metrów do świateł.
 

Gdybys to auto mial na codzien to bys jezdzil tak, zeby sie bateria nie rozladowywala do zera...
Tutaj pewnie byl efekt "wow", wiec notorycznie wykorzystywales max osiagi :ok:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:


Gdybys to auto mial na codzien to bys jezdzil tak, zeby sie bateria nie rozladowywala do zera...
Tutaj pewnie byl efekt "wow", wiec notorycznie wykorzystywales max osiagi :ok:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Pewnie jakbym kupil phev to bym go ladowal w nocy albo cos.

Dostalem go z rentala na lotnisku z jakimis 15% baterii. Na autostradzie sie nie ladowalo. Potem krotkie dystanse w miescie. I powrot na lotnisko. W mieście jak jest duzo hamowania to sie ladowalo fajnie ale potem pare dynamicznych startow i ucieka szybko.

Niestety przez tydzien sie nie dopchalem pod chargera. A chcialen zobaczyc na ile starczy pelna bateria

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, leszcz napisał:

No ale jak to sobie inaczej wyobrażasz? Albo elektryk działa tylko, nazwijmy to w korku, przy małych prędkościach jako jedyne źródło napędu i po wyczerpaniu baterii będzie jechał już tylko na spalinowym.
Albo będzie wspomagał spalinowca również przy obciążeniu (przyspieszaniu) i jak bateria się wyczerpie to też będzie tylko spalinowy.
Bateria nie jest do końca rozładowywana - dla ochrony ogniw, ale nie jest już wykorzystywana do napędu.

pozdr.

Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka
 

Jezdzilem 4 lata zwyklym Priusem wiec wiem jak sie jezdzi hybryda i twierdze, ze przy normalnym uzytkowaniu (tzn bez katowania do odciecia) trzeba sie bardzo postarac zeby doprowadzic do sytuacji w ktorej nie bedzie wsparcia z pradu. Nawet jesli zejdziemy do wartosci granicznej to w jezdzie miejskiej bardzo latwo o odzysk energi z hamowania. Wbrew temu co niektorzy mowia, korzysc w postaci mniejszego spalania jest takze w jezdzie autostradowej (oczywsicie nie pisze tu o jezdzie z butem w podlodze). Mi Prius palil 5.5 na wyjezdzie do ITA na 3.5kkm trasie latem i 7 zima (z boxem). Zwykla benzyna raczej tyle nie uzyskasz.

Jak piszesz to nigdy do zera nie schodzi, wiec jakis bufor zawsze jest. Pewnie nie starczy do ciaglej jazdy na ev ale do wsparcia przy przyspieszeniu juz powinno. Inaczej co, przez 40km mialbym 245KM auto a potem 150KM, dopoki go z gniazdka nie doladuje? Przeciez to by bylo bez sensu imo.

Edytowane przez zinger
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem 4 lata zwyklym Priusem wiec wiem jak sie jezdzi hybryda i twierdze, ze przy normalnym uzytkowaniu (tzn bez katowania do odciecia) trzeba sie bardzo postarac zeby doprowadzic do sytuacji w ktorej nie bedzie wsparcia z pradu. Nawet jesli zejdziemy do wartosci granicznej to w jezdzie miejskiej bardzo latwo o odzysk energi z hamowania. Wbrew temu co niektorzy mowia, korzysc w postaci mniejszego spalania jest takze w jezdzie autostradowej (oczywsicie nie pisze tu o jezdzie z butem w podlodze). Mi Prius palil 5.5 na wyjezdzie do ITA na 3.5kkm trasie latem i 7 zima (z boxem). Zwykla benzyna raczej tyle nie uzyskasz.
Jak piszesz to nigdy do zera nie schodzi, wiec jakis bufor zawsze jest. Pewnie nie starczy do ciaglej jazdy na ev ale do wsparcia przy przyspieszeniu juz powinno. Inaczej co, przez 40km mialbym 245KM auto a potem 150KM, dopoki go z gniazdka nie doladuje? Przeciez to by bylo bez sensu imo.
No ale przecież Filipfm napisał jak to wygląda w praktyce. Może BMW w porównaniu do innych producentów bardziej poszło w poprawę dynamiki niż samego tylko obniżania spalania, co bardziej drenuje baterię, a ta z gumy nie jest.
I zapewne Prius nie zachęca do tak "dynamicznej" jazdy jak BMW mimo iż to tylko 2 active tourer


pozdr.

Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, leszcz napisał:

No ale przecież Filipfm napisał jak to wygląda w praktyce. Może BMW w porównaniu do innych producentów bardziej poszło w poprawę dynamiki niż samego tylko obniżania spalania, co bardziej drenuje baterię, a ta z gumy nie jest.
I zapewne Prius nie zachęca do tak "dynamicznej" jazdy jak BMW mimo iż to tylko 2 active tourer


pozdr.

Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka
 

Dlatego napisalem ze chcialbym poznac opinie posiadaczy takich aut, a nie kogos kto jezdzil rentalem kilka dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO to nie jest Corolla hybrid gdzie nie da sie do konca rozladowac... Tutaj podaja osiagi auta z naladowana bateria czyli wciskasz gaz i elektryk daje dodatkowego kopa benzynie. Jak sie prad skonczy to beda osiagi 1.4 TSI. Trzeba czekac na testy zeby to potwierdzic. 

 

Dajmy na to jezdzisz ostro wykorzystujesz przyspieszenie prad sie konczy i co? Ciekaw jestem co sie stanie default_grinser006.gif IMO kastracja osiagow.

Ale co to znaczy ostro. Bo jazda po PL drogach w trybie "gaz hamulec" nie wykonujesz baterii. Jedyna opcja to pusty A w Niemczech i but w podłogę non-stop

 

2 sprawa że plug-in mają tryb save co oznacza że możesz "zachować baterie do takiej zabawy na 20-30km non-stop. A wcześniej jechać normalnie tylko w trybie hybrydowym

 

Wysłane z tel.

 

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisalem ze chcialbym poznac opinie posiadaczy takich aut, a nie kogos kto jezdzil rentalem kilka dni.
Posiadacze mają korbę w głowie przestawioną w pozycję max oszczędzanie i brędzlują się ile to im min spaliło, dokładnie jak posiadacze Priusów
Żart

pozdr.

Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, leszcz napisał:

Posiadacze mają korbę w głowie przestawioną w pozycję max oszczędzanie i brędzlują się ile to im min spaliło, dokładnie jak posiadacze Priusów emoji6.png
Żart emoji106.png

pozdr.

Wysłane z mojego QUEST przy użyciu Tapatalka
 

Cos w tym jest, bo po sobie moge powiedziec, ze zmienia sie styl jazdy i sposob myslenia za kolkiem.

W kazdym zarcie jest troche prawdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, ppmarian napisał:

Ale co to znaczy ostro. Bo jazda po PL drogach w trybie "gaz hamulec" nie wykonujesz baterii. Jedyna opcja to pusty A w Niemczech i but w podłogę non-stop

 

2 sprawa że plug-in mają tryb save co oznacza że możesz "zachować baterie do takiej zabawy na 20-30km non-stop. A wcześniej jechać normalnie tylko w trybie hybrydowym

 

Wysłane z tel.

 

 

 

Wlasnie o Tobie myslalem.

Jak to jest z tymi plug in, traca nagle te  powiedzmy 100KM jak tu niektorzy pisza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie o Tobie myslalem.
Jak to jest z tymi plug in, traca nagle te  powiedzmy 100KM jak tu niektorzy pisza?
Q normalnym użytkowaniu. Nie ma takiej opcji.

W przypadku miśka phev tryb hybrydowy zaczyna się włączać przy poziomie 33% baterii Ale jadąc z gazem w podłodze non stop pozwala wypompowac aku do 25%

Więc jedyna opcja to bardzo długa przełęcz górską lub jazda non stop na limicie autostradą.

Ja zawsze w trasie walczyłem tryb save przy ok 1/2 baterii żeby mieć te 20km zapasu wspomagania ev w razie W.

Zapa ten jest na bieżąco odbudowywany jak tylko warunki na to pozwalają.

Wysłane z tel.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, ppmarian napisał:

Q normalnym użytkowaniu. Nie ma takiej opcji.

W przypadku miśka phev tryb hybrydowy zaczyna się włączać przy poziomie 33% baterii Ale jadąc z gazem w podłodze non stop pozwala wypompowac aku do 25%

Więc jedyna opcja to bardzo długa przełęcz górską lub jazda non stop na limicie autostradą.

Ja zawsze w trasie walczyłem tryb save przy ok 1/2 baterii żeby mieć te 20km zapasu wspomagania ev w razie W.

Zapa ten jest na bieżąco odbudowywany jak tylko warunki na to pozwalają.

Wysłane z tel.
 

Rozumiem, ze odbywa sie to kosztem nieco wiekszego spalania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze odbywa sie to kosztem nieco wiekszego spalania?

Nie. Poprostu od razu nie wykorzystuje pełnego potencjału aku (naladowanego w domu z II taryfy) tylko rozsądnie nim zarządzam

 

Jak widzę ostatnie 20km do celu to wyłączam funkcję save i wyciska z aku ostatnie krople - o ile wiem że cel nie leży na szczycie przełęczy Stelvio

 

Wysłane z tel.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ppmarian napisał:

Nie. Poprostu od razu nie wykorzystuje pełnego potencjału aku (naladowanego w domu z II taryfy) tylko rozsądnie nim zarządzam

 

Jak widzę ostatnie 20km do celu to wyłączam funkcję save i wyciska z aku ostatnie krople - o ile wiem że cel nie leży na szczycie przełęczy Stelvio

 

Wysłane z tel.

 

 

 

Ok, czyli generalnie jest tak, jak przypuszczalem, a te teksty o naglej utracie mocy mozna miedzy bajki wsadzic, szczegolnie przy normalnej codziennej eksploatacji.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, zinger napisał:

Ok, czyli generalnie jest tak, jak przypuszczalem, a te teksty o naglej utracie mocy mozna miedzy bajki wsadzic, szczegolnie przy normalnej codziennej eksploatacji.

 

Obejrzalem jakis test 225xe - mowa w nim, ze 

 

Jest tez moment, kiedy jedzie w trybie E, i pada tekst - skonczyla sie energia elektryczna i przełączył się na spalinowy. A średnio w trakcie jazdy utrzymuje do 15% baterii. W wolnej chwili poszukam czy ktos sie pokusil o test przyspieszenia na baterii 0%. Jedno co widac fajnie w tych testach, ze przyspieszenie 0-120 na maxa potrafi zjesc ze 3% baterii, wiec ewidentnie widac, ze osiągi są wspomagane elektrykiem. Są też oczywiście rózne tryby pracy z mniej lub bardziej mocnym ładowaniem baterii. 

 

Priusem nie pojedziesz 130kmh na prądzie - tym BMW tak, więc porównyuwanie tych napędów jest nieco nietrafione. No chyba, ze Prius plug-in to zrobi, zwykła hybryda nie. Inaczej tez dziala ten naped - elektryk pędzi tył (seria 2 jest przednionapędowa) a nie wspomaga przód jak w Priusie. 

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
On 10/1/2020 at 2:46 PM, wujek said:

Tu IMO chodzi tylko o to zeby spalanie bylo male i pewnie te ich normy i kary. Tylko to nie powinno sie Cupra nazywac.

Najwidoczniej musi się tak nazywać, bo wydzielili to jako osobną markę i ta musi też spełniać normy średniej emisji gamy modeli. W tym roku w celu obniżenia średniej, będzie jeszcze elektryk Cupra El-born.

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.10.2020 o 10:12, Manx napisał:

Najwidoczniej musi się tak nazywać, bo wydzielili to jako osobną markę i ta musi też spełniać normy średniej emisji gamy modeli. W tym roku w celu obniżenia średniej, będzie jeszcze elektryk Cupra El-born.

Bedzie tez dizel 150KM. :facepalm: no ale jak dadza 2.5 to :jem: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 hours ago, wujek said:

Bedzie tez dizel 150KM. :facepalm: no ale jak dadza 2.5 to :jem: 

Łomatko - to tego to nie wiedziałem, że będzie diesel :facepalm:. Gdzie tak tęsknią za dielsami, że aż diesla będą tam wsadzać 8] Diesel w Cuprze - to brzmi źle (tak wiem- były takie potworki kilkanasśie lat temu - np. Ibiza Cupra TDI). Ja myślałem, że diesli już nikt nie chce-  kiedy szukałem wiosną auta, to na premiumy klasy średniej z dieselm i SUVy premium z dieslem dostawałem rabaty po 60 000 zł bo mieli tego sporo na placach, a chętnych nie było widać (benzynowych dla porównania mieli mało).

 

A wspomniane 2.5 podobno krąży po Nurburgringu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Manx napisał:

Łomatko - to tego to nie wiedziałem. Gdzie tak tęsknią za dielsami, że aż diesla będą tam wsadzać 8] Diesel w Cuprze - to brzmi źle (tak wiem- były takie potworki kilkanasśie lat temu - np. Ibiza Cupra TDI). Ja myślałem, że diesli już nikt nie chce-  kiedy szukałem wiosną auta, to na premiumy klasy średniej z dieselm i SUVy premium z dieslem dostawałem rabaty po 60 000 zł bo mieli tego sporo na placach, a chętnych nie było widać (benzynowych dla porównania mieli mało).

Calkiem niedawno w wypozyczalni mialem diesla Scale. Generalnie to IMO jakby nie wydzielili z Seata to by takich tworow nie musialo byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, wujek said:

A po ile jesr RSQ3?

W salonie widziałem stało za jedyne 300 000 zł :phi:

Formentor 2.5 będzie droższy bo musi być droższy, bo jest lepszy niż 2.0. Dojdzie też ok 20k przez wyższą akcyzę i tak 240-250k za Formentora to IMO realna cena.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.10.2020 o 10:37, wujek napisał:

IMO to nie jest Corolla hybrid gdzie nie da sie do konca rozladowac... Tutaj podaja osiagi auta z naladowana bateria czyli wciskasz gaz i elektryk daje dodatkowego kopa benzynie. Jak sie prad skonczy to beda osiagi 1.4 TSI. Trzeba czekac na testy zeby to potwierdzic. 

 

Dajmy na to jezdzisz ostro wykorzystujesz przyspieszenie prad sie konczy i co? Ciekaw jestem co sie stanie :phi: IMO kastracja osiagow.

 

IMO jeśli będziesz jeździł po drogach a nie na torze to nie dasz rady go do końca rozładować tak, żeby się nie naładował z powrotem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.10.2020 o 13:31, wujek napisał:

To to niezla kupa jest... W aucie o sportowych osiagach to tak srednio. Pewnie lepiej bedzie schodzila wersja spalinowa.

 

Ale akurat to BMW to minivan jest, a nie sportowe auto. Minivanowi można wybaczyć.

;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.10.2020 o 21:33, zinger napisał:

Dlatego napisalem ze chcialbym poznac opinie posiadaczy takich aut, a nie kogos kto jezdzil rentalem kilka dni.

 

Mogło być też w trybach jazdy zaszyte czy ma ładować aktywnie silnikiem czy tylko przy hamowaniu. I przy odpowiednim skonfigurowaniu by ładował kiedy tylko może zamiast czekać na okazję. Nie zdziwiłbym się jakby rentale były domyślnie w trybie eko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Dark_Knight napisał:

 

IMO jeśli będziesz jeździł po drogach a nie na torze to nie dasz rady go do końca rozładować tak, żeby się nie naładował z powrotem.

 

Ale nadal niesmak zostaje bo niewiadodo jak to dziala. Rusysz na siwatlach na max ze trzy razy i co :phi: Ciekaw jestem jak to dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wujek napisał:

Ale nadal niesmak zostaje bo niewiadodo jak to dziala. Rusysz na siwatlach na max ze trzy razy i co :phi: Ciekaw jestem jak to dziala.

 

Wątpię, bo hamując na kolejnych światłach część energii odzyska. Musiałbyś tak dziesiątki razy, do porzygania.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Pojawila sie hybryda w 2 wersjach 204KM i 33km zasiegu i 245KM i 58km zasiegu za odpowiednio 162tys i 199tys, a po doposazeniu 200 i 230tys.

Jak za zwykle 1.5 czy ta 2.0 310KM zycza sobie rozsadne pieniadze, ta te hybrydy, imo troche duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, zinger napisał:

Pojawila sie hybryda w 2 wersjach 204KM i 33km zasiegu i 245KM i 58km zasiegu za odpowiednio 162tys i 199tys, a po doposazeniu 200 i 230tys.

Jak za zwykle 1.5 czy ta 2.0 310KM zycza sobie rozsadne pieniadze, ta te hybrydy, imo troche duzo.

Nowosc i pewnie gdzies maja na to ludzie doplaty. Fromentor dla mnie za drogi ale Leon kombi 4x4 juz jest rozsadny cenowo. Ja jeszcze na zywo poza salonem Formentora nie widzialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.