Randar Napisano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2021 Takie pytanie mam aczkolwiek pewnie wróżenie z fusów. Dziś wieczorem zauważyłem, że w żony samochodzie bardzo lekko żarzy się check i kontrolka temperatury. Nawet nie wiem czy w dzień to jest widoczne. Samochód zachowuje się normalnie, wszystko działa. Wydaje mi się ,że to nie jest normalny objaw, ... jutro spróbuje podłączyć dongla pod obd2 i może coś pokaże. Fura to Ford Ka mk2, bliźniak techniczny Pandy II i 500. Pozostałe kontrolki dają mocnym światłem a te dwie ledwo świecą. Po włączeniu zapłonu świecą intensywnie a na pracującym silniku jak na zdjęciu, jakieś sugestie co to może być? https://photos.app.goo.gl/yUCNKwX5ovNWugFs5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 Problemy z alternatorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 Problemy z alternatorem?Też o tym pomyślałem, ale wtedy chyba bardziej kontrolka od ładowania żarzy? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 Pozostałe kontrolki dają mocnym światłem a te dwie ledwo świecą. Po włączeniu zapłonu świecą intensywnie a na pracującym silniku jak na zdjęciu, jakieś sugestie co to może być?A nie masz zmienionych zwykłych żarówek podświetlenia na jakieś ledowe? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Randar Napisano 13 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 4 minuty temu, janusz napisał: A nie masz zmienionych zwykłych żarówek podświetlenia na jakieś ledowe? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Żarówki zwykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregj Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 U mnie w fiacie500 taki objaw dawało jakieś zwarcie w zespole wskaźników. Wykończyło akumulator. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Randar Napisano 13 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 22 minuty temu, janusz napisał: Też o tym pomyślałem, ale wtedy chyba bardziej kontrolka od ładowania żarzy? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka To jest jednostajne żarzenie a nie pulsujące. Jak by świecenie na 3v a nie 12v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 U mnie w fiacie500 taki objaw dawało jakieś zwarcie w zespole wskaźników. Wykończyło akumulator.Czyli kolega@Randar chyba ma odpowiedź. Pewnie znana usterka6w tym modelu, chociaż może niezbyt częsta. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 10 godzin temu, Randar napisał: Takie pytanie mam aczkolwiek pewnie wróżenie z fusów. Dziś wieczorem zauważyłem, że w żony samochodzie bardzo lekko żarzy się check i kontrolka temperatury. Nawet nie wiem czy w dzień to jest widoczne. Samochód zachowuje się normalnie, wszystko działa. Wydaje mi się ,że to nie jest normalny objaw, ... jutro spróbuje podłączyć dongla pod obd2 i może coś pokaże. Fura to Ford Ka mk2, bliźniak techniczny Pandy II i 500. Pozostałe kontrolki dają mocnym światłem a te dwie ledwo świecą. Po włączeniu zapłonu świecą intensywnie a na pracującym silniku jak na zdjęciu, jakieś sugestie co to może być? https://photos.app.goo.gl/yUCNKwX5ovNWugFs5 Może to tzw. zimne luty w zegarach? Miałem kiedyś problem w Lagunie II z zegrami, przelutowanie u elektronika rozwiązało problem. Poszukaj na forach KA i 500 czy to nie jakieś częste zjawisko, może się okazać, że nawet są w kraju warsztaty specjalizujące się w poprawianiu takich błędów w KA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Randar Napisano 13 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 9 godzin temu, gregj napisał: U mnie w fiacie500 taki objaw dawało jakieś zwarcie w zespole wskaźników. Wykończyło akumulator. Słuszna uwaga ale aku nie wykazuje oznak zużycia. Kręci jak głupi. Ale będę obserwował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Randar Napisano 13 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 7 godzin temu, spad napisał: Może to tzw. zimne luty w zegarach? Miałem kiedyś problem w Lagunie II z zegrami, przelutowanie u elektronika rozwiązało problem. Poszukaj na forach KA i 500 czy to nie jakieś częste zjawisko, może się okazać, że nawet są w kraju warsztaty specjalizujące się w poprawianiu takich błędów w KA. Poszperam w sieci i może coś znajdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregj Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 15 minut temu, Randar napisał: Słuszna uwaga ale aku nie wykazuje oznak zużycia. Kręci jak głupi. Ale będę obserwował W moim przypadku samochód był bardzo mało jeżdżony. Postał parę tygodni z kilkoma jazdami po parę kilometrów i aku zdechł totalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 W dniu 12.01.2021 o 22:49, Randar napisał: jakieś sugestie co to może być? Stawiam na wilgoć lub wykwity od wilgoci powodujące zwieranie obwodów. Zacząłbym od wyjęcia licznika na stół i przemycia elektroniki spirytusem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Randar Napisano 15 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 21 godzin temu, shapyr napisał: Stawiam na wilgoć lub wykwity od wilgoci powodujące zwieranie obwodów. Zacząłbym od wyjęcia licznika na stół i przemycia elektroniki spirytusem. Chyba faktycznie to kwestia jakiegoś "lewego" prądu. Po otwarciu z pilota drzwi zawsze zapalał się wyświetlacz między zegarami i tylko on. Teraz jest tak, że po naciśnięciu guzika na pilocie zapala się wyświetlacz i zaczynają żarzyć te dwie kontrolki. W drugą stronę tak samo, po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka ze stacyjki zostaje wyświetlacz i te dwie kontrolki, po kilku sekundach wszystko gaśnie. Wniosek jest taki, że to chyba nie sygnalizuje awarii mechanizmów samochodu tylko tego nieszczęsnego licznika. Demontaż i próba czyszczenia trochę mnie przerasta w zakresie prac mając na uwadze pogodę i mieszkanie w bloku. Może jak się ociepli ... ewentualnie poszukam jakiegoś magika samochodowego, który by się podjął pełnej diagnostyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.