Skocz do zawartości

d007

użytkownik
  • Liczba zawartości

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Tychy, Polska
  • Zainteresowania
    fortyfikacje, militaria, historia, sex...
  • Samochód
    Fiat Stilo 1,9 Schumacher

d007's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. d007

    Kupno Stilo

    Ja 140 konnym 1,9 na trasie mam ok 5,6 l w mieście 6,5 - 6,9l
  2. d007

    klocki hamulcowe

    Ja polecam klocki Ferrodo Premium. Od lat je stosuje i nie narzekam. Jedyna ich wada to dość mocno pylą i brudzą tym samym felgi. Ale hamowanie jak marzenie.
  3. d007

    Cuda i wianki ze stylonem

    Może wielu się ze mną nie zgodzi ale gaz jest do kuchenek. Silniki nie są projektowane do gazu. Jedne znoszą go lepiej inne gorzej ale zawsze muszą to znosić. Wiem coś o tym bo broniłem pracę dyplomową o LPG i w mojej skromnej ocenie gaz silnikom szkodzi pomimo jednej jedynej jego zalety czyli ceny.
  4. d007

    jaka benzyna bedzie ok?

    Miałam kiedyś Bravo z silnikiem 1,2. Bardzo udana konstrukcja, mało awaryjna, niewysilony a dosyć żwawy jak na tą pojemność. Nie miałem z tym silnikiem problemów i mało palił.
  5. d007

    Korozja Stilo?

    W moim stilonie z 2005 roku korodują tylko okolice zamka w tylnej klapie i naroża uchwytu tylnej klapy. To typowe dla tego modelu. Najsłabszy punkt pod kątem korozji to tylna klapa. Po za tym na karoserii zero korozji. Na podwoziu tragedii też nie ma. Racja to, że Fiat faktycznie jest dobrze zabezpieczony antykorozyjnie. Jak widzę pognite młodsze Mercedesy i Fordy nie mówiąc o Kijankach to cieszę się, że mam Fiata.
  6. Good Year Eagle F-1 To opona typowo letnia o bardzo dobrej przyczepności na drodze. Zalety, które sam zauważyłem to przede wszystkim doskonałe odprowadzanie wody. Zjawisko aquaplaningu praktycznie nie występuje. Minusem tej opony jest jej dosyć szybkie zużywanie się z racji dosyć miękkiej mieszanki gumowej jednak jest to cena, którą się płaci za bardzo dobrą przyczepność. Chyba też ma większy poziom hałasu jako opona kierunkowa. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Sava Eskimo S3 TO jedna z lepszych opon w swojej klasie. Dobry stosunek ceny do jakości. Przystosowana właśnie na drogi o średnim zaśnieżeniu i umiarkowanej zimie czyli idealna na polskie warunki gdzie zima to tylko chwilowe incydenty. Dębica jest raczej miękka i przeznaczona na większe śniegi dlatego ja wybrałem Save. Dosyć cicha i z tego co pisali w testach dobrze odprowadza wodę więc nadaję się do jazdy w czasie roztopów. Na śniegu wg mnie dobrze się zachowuję. Jeżdżę drugi sezon raczej po sucho-mokrych drogach, mało śniegu i nie zauważyłem dużego zużycia.
  7. > A to ciekawe, bo wszystkie elementy zawieszenia i układu jezdnego są > identyczne Miałem okazję prowadzić też Brave ( ten sam silnik i rocznik). Odniosłem wrażenie, że jest miększa. Samochody bez żadnych wymian części zawieszenia. To moje subiektywne odczucie.
  8. Wykleilem rowki na ktorych polka lezy > uszczelkami samoprzylepnymi do okien i przestalo Zrobię to samo. Dzięki za radę ! Pozdrawiam d007
  9. Witam. Na początku chciałem się przywitać. Czołem wszystkim. Samochód: Bravo 1,2 16 V (2001 r) 98 kkm Kupiony pare miesięcy temu. Wersja full ( podgrzewane fotele/lusterka, automatyczna klima itd...itp) Standardowe wymiany po ostatnim właścielu ( pasek rozrządu, płyny, opony itp) Co się zepsuło ? 1. Klimatyzacja - teutostat (regulator ciśnienia) Klima chłodziła od czasu do czasu, raczej rzadziej jak częściej. Gaz uciekał i jak ciśnienie spadło to działała. Po nabiciu gazu przestała działać. Jak macie takie objawy to znaczy, że to teutostat. 2. Brak komunikacji z bocznym Airbagiem kierowcy. Problem błahy bo wystarczyło tylko przeczyścić wtyczkę i skasować błąd. Podobno w Bravo tak się często dzieje z racji przesuwanego fotela. To narazie tyle. Mam nadzieję, że na razie będe miał spokój. Moje wrażenia: Samochód dość dynamiczny jak na 1,2 ale nie można za dużo oczekiwać. Silnik wyraźnie lubi wysokie obroty i jest dość głośny przy ponad 100 km/h. Dobrze trzyma się drogi ( założyłem opony Good Year Eagle F-1 195/55), może dlatego tak się trzyma Wygodne fotele i przestronne wnętrze (przód), jednak zawieszenie w Bravo twardsze niż w Bravie. Na naszych "drogach" nie jest zbyt konfortowo non stop podskakiwać ale na autostradzie jest OK. Choroba modelu to wycieki z układu wspomagania (pompa). Podobno te modele "tak mają". Plastiki w środku na dziurach troche zgrzypią a do szału doprowadza mnie tylna półka. Fakt jest dodatkowo obciążona głośnikami ale nie powinna aż tak hałasować. Rura wydechowa i tylni tłumik dość szybko koroduje ale to chyba normalne po 5 latach. Ludzie podobno wymieniają już dużo wcześniej. Jeździ się bardzo przyjemnie. Ja jestem bardzo zadowolony z samochodu i szczerze polecam. Pozdrawiam d007
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.