Skocz do zawartości

Burcy, burcy, wruum, wruum, czyli wydech ULTER


MarasW

Rekomendowane odpowiedzi

w czikenowozie Marasa zlosnik.gif

Dzień Dobry Państwu biglaugh.gif

Jako, że czikenowi stuknęło 80800 km przebiegu i wydech fiatowski dawał się we znaki oslabiony.gif,

stawiono się przedmiotowym wehikułem u p. Gawrońskich w Katowicach jump.gif,

celelm montażu seryjnego środka firmy ASMET biglaugh.gif oraz końcowego,

dedykowanego, wydechu ULTER palacz.gif

Poniżej krótka FyRy z przebiegu operacji plastycznej zlosnik.gif

Kropek na wysokościach busted.gif i demontaż starego wydechu

zdj281cie017ct9.th.jpg

Stare graty na boku, wygląd mało ciekawy icon_rolleyes.gif

zdj281cie018nv4.th.jpg

Jak widać poniżej, środek już dogorywał zdrowo crazy.gif

zdj281cie019tr2.th.jpg

Nowy wydeszek wkładamy oink.gif układamy uzbroj_zlo.gif

zdj281cie020kl3.th.jpg

No i ostatnie przymiarko, domiarki zlosnik.gif

zdj281cie021hs3.th.jpg

Taaadddaaammm i ta wygląda finalnie brawo.gif

zdj281cie022yu4.th.jpg

Burcy całkiem całkiem serduszka.gif Wczoraj machnięte ponad 600 km i głowa cała

zatem uważam zakup za udany vibra.gif

Dziękuje za uwagę

Przemawiał 001.gif

Maras zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w czikenowozie Marasa

> Dzień Dobry Państwu

> Jako, że czikenowi stuknęło 80800 km przebiegu i wydech fiatowski

> dawał się we znaki ,

> stawiono się przedmiotowym wehikułem u p. Gawrońskich w Katowicach ,

> celelm montażu seryjnego środka firmy ASMET oraz końcowego,

> dedykowanego, wydechu ULTER

> Poniżej krótka FyRy z przebiegu operacji plastycznej

> Kropek na wysokościach i demontaż starego wydechu

> Stare graty na boku, wygląd mało ciekawy

> Jak widać poniżej, środek już dogorywał zdrowo

> Nowy wydeszek wkładamy układamy

> No i ostatnie przymiarko, domiarki

> Taaadddaaammm i ta wygląda finalnie

> Burcy całkiem całkiem Wczoraj machnięte ponad 600 km i głowa cała

> zatem uważam zakup za udany

> Dziękuje za uwagę

> Przemawiał

> Maras

ja muszę zmienić ale sam końcowy za ile i gdzie kupiłeś?? wygląda super!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja muszę zmienić ale sam końcowy za ile i gdzie kupiłeś?? wygląda

> super!!

oj dedykowany tani nie jest , koszt około 500 zł chyba ,że wtrafisz na jakąś promocje , taniej bedzie wlozyc uniwersalny jakis , np ja mam mugenka za 200 ,-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak tobie sie podoba to oka bo generalnie to jakos to nie pasi do

> tego zdesia

No cóż, mi się podoba i do zdesia poprzez to, ze to nie jest

kwadrat, pasi imho.

Poza tym do tego francowatego zdesia z 3D ciężko dobrać.

Okrągły nie pasi, owal owszem ale z Ultera nie bardzo a ten

wykukałem na stronie Ultera i mi podszedł.

278866616-kTJC10.jpg

278866616-nheS11.jpg

Generalnie Wojtek_ też marudził ale jak popatrzył troche to zmienił zdanie wink.gif

Będę miał inne foty to wrzuce wink.gif

post-35372-14352482326829_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja muszę zmienić ale sam końcowy za ile i gdzie kupiłeś?? wygląda

> super!!

Sam końcowy coś koło 650 PLN icon_rolleyes.gif Brałem bezpośrednio od tłumikarza, cena katalogowa.

Jak coś możesz zamawiać u Ultera, IKP ma tam rabat ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widze ze tez zdecydowales sie na ultera

> Teraz mozemy sprawdzic komu szybciej padnie, ja zalozylem jakies 2-3

> tyg temu

> BTW imo ulter wcale nie jest glosny ( przynajmniej narazie )

Ja chciałem wsadzić Supersprinta, policzyłem, wyszło zuzamen jakieś 2kpln - spasowałem zlosnik.gif

Robiony w MGMotorsport 1,5 kpln i tu dość długo główkowałem, w efekcie końcowym

zdecydowałem się na Ultera. Miałem w MKI i byłem zadowolony.

Co do głośności do 3,5 krpm jest praktycznie jak w serii, powyżej słychać go,

ale spokojnie da się jechać ok.gif BTW jaką masz końcówkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja chciałem wsadzić Supersprinta, policzyłem, wyszło zuzamen jakieś

> 2kpln - spasowałem

> Robiony w MGMotorsport 1,5 kpln i tu dość długo główkowałem, w

> efekcie końcowym

> zdecydowałem się na Ultera. Miałem w MKI i byłem zadowolony.

> Co do głośności do 3,5 krpm jest praktycznie jak w serii, powyżej

> słychać go,

To ja chyba za glosno radia slucham smile.gif Wczoraj z Mazur wrocilem i jakos nie dawal mi po uszach...

> ale spokojnie da się jechać BTW jaką masz końcówkę?

Owalna ok.gif

Niestety nie mam zdjec oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widze ze tez zdecydowales sie na ultera

> Teraz mozemy sprawdzic komu szybciej padnie, ja zalozylem jakies 2-3

> tyg temu

> BTW imo ulter wcale nie jest glosny ( przynajmniej narazie )

wypali się grinser006.gif a masz środkowy , bo on sporo wycisza ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spoko loko na sesyjkę się zgadać musimy i twój brand nju obiektyw

> przetestujemy .

> Jeno trzeba czikena i komuniste wypucować

dobry komunista to brudny komunista zlosnik.gif

a sesyjkę jak najbardziej biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm ta mniejsza, czy większa? Dedykowany?

Dedykowany, wieksza koncowka.

> Jak będzie okazja, to cyknij

Oki, robilem Punciakowi zdjecia z łódkami na Mazurach ale wszystkie sa od przodu wink.gif

Postaram sie zrobic jutro, to wrzuce. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wypali się a masz środkowy , bo on sporo wycisza

Mam srodkowy, ostatnio musialem wymienic calosc, bo juz sie moja spawana reanimacja zaczela sypac.

Zastanawialem sie czy nie wyrzucac srodkowego tlumika ale jednak zostal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to moje kilka słów...

co do tego komu się podoba ... a komu nie ... Ważne aby właściciel był zadowolony. To czy to Ulter, czy Remus czy jeszcze coś innego tam mruczy pod zderzakiem to już kwestia ile złociszy chce ktoś przeznaczyć. Każdy i tak robi auto pod siebie... a nie pod wszystkich.

Według mnie jest dobrze. Słyszałem jak gra i uważam,że można przy nim spokojnie jeździć i robić długie trasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam srodkowy, ostatnio musialem wymienic calosc, bo juz sie moja

> spawana reanimacja zaczela sypac.

> Zastanawialem sie czy nie wyrzucac srodkowego tlumika ale jednak

> zostal.

jak jezdzisz trasy to lepiej zostaw grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam srodkowy, ostatnio musialem wymienic calosc, bo juz sie moja

> spawana reanimacja zaczela sypac.

> Zastanawialem sie czy nie wyrzucac srodkowego tlumika ale jednak

> zostal.

ja wywaliłem kata... i powiem szczerze... za jakiś czas wywalam środkowy i wstawiam w jego miejsce siakiegoś fajnego kata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dedykowany, wieksza koncowka.

Też nad nim myślałem ok.gif

> Oki, robilem Punciakowi zdjecia z łódkami na Mazurach ale wszystkie

> sa od przodu

> Postaram sie zrobic jutro, to wrzuce.

Z Mazur też możesz wrzucić food.gif Żeglowałeś hmm.gifbuu.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja wywaliłem kata... i powiem szczerze... za jakiś czas wywalam

> środkowy i wstawiam w jego miejsce siakiegoś fajnego kata

którego bardzo szybko zajedziesz...

MIejsce po środkowym to zle miejsce dla kata no.gif - powinien być odrobinę za plecionką - nie dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> którego bardzo szybko zajedziesz...

> MIejsce po środkowym to zle miejsce dla kata - powinien być

> odrobinę za plecionką - nie dalej

sportowy kat mu spokojnie powinien wejść w tunel na wydech za plecionką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam srodkowy, ostatnio musialem wymienic calosc, bo juz sie moja

> spawana reanimacja zaczela sypac.

> Zastanawialem sie czy nie wyrzucac srodkowego tlumika ale jednak

> zostal.

I dobrze zrobiłeś ok.gif Bez środka jest wyraźnie głośniej. Mi chodziło o to, że robie regularnie trasy,

więc głowa musi być zdrowa smile.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja wywaliłem kata... i powiem szczerze... za jakiś czas wywalam

> środkowy i wstawiam w jego miejsce siakiegoś fajnego kata

ja też wywaliłem i dałem 4-2-1 od P1 75 i chodzi teraz fajnie ,ale jest dużo głośniej i musiałem włożyć wkładkę do swojego mugena , teraz jest ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sportowy kat mu spokojnie powinien wejść w tunel na wydech za

> plecionką

ja jednak bym tego kata wstawił tam,gdzie jego miejsce...nie bez powodu go tam zamontowano w fabryceok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja jednak bym tego kata wstawił tam,gdzie jego miejsce...nie bez

> powodu go tam zamontowano w fabryce

no jasne, że ktoś go po coś tam wsadził, ale ile było w tym kwestii ekonomicznych producenta, a ile użytkowych to tylko inż Fiata wiedzą wink.gif

jak wstawi za plecionkę kata sportowego, to i tak będzie o niebo lepiej niż teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja wywaliłem kata... i powiem szczerze... za jakiś czas wywalam

> środkowy i wstawiam w jego miejsce siakiegoś fajnego kata

Hmm a nie chcesz wsadzić jakiegoś uniwersalnego tam, gdzie ma być plus środek?

Będzie ciszej i myślę zdrowiej ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I dobrze zrobiłeś Bez środka jest wyraźnie głośniej. Mi chodziło o

> to, że robie regularnie trasy,

> więc głowa musi być zdrowa

Szczerze, to jestem ciekaw, czy bez srodkowego byloby duzo glosniej.

Moze nie odczulem zmiany glosnosci, poniewaz moj poprzedni tlumik byl tak dziurawy, ze buczal jak sportowy. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no jasne, że ktoś go po coś tam wsadził, ale ile było w tym kwestii

> ekonomicznych producenta, a ile użytkowych to tylko inż Fiata

> wiedzą

inżynierowie to wiedzą,że im bliżej głowicy znajduje się reaktor katalityczny,tym szybciej osiąga on włąściwą temperaturę pracy (od 300 do 800*C),łatwoej jest mu podczas jazdy z małym obciążeniem utrzymać temp.roboczą,jest mniej narażony na szok termiczny od zalania,etc. - prawie same zalety palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szczerze, to jestem ciekaw, czy bez srodkowego byloby duzo glosniej.

> Moze nie odczulem zmiany glosnosci, poniewaz moj poprzedni tlumik byl

> tak dziurawy, ze buczal jak sportowy.

byłoby biglaugh.gif ojcu odpadł w PII ( wersja bez środkowego ) , nie do wytrzymania hałas , mi odpadł ( ze środkowym ) - nie było najgorzej grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> byłoby ojcu odpadł w PII ( wersja bez środkowego ) , nie do

> wytrzymania hałas , mi odpadł ( ze środkowym ) - nie było

> najgorzej

Mi poprzedni wydech tez odpadał w różnych konfiguracjach - a to tuż za środkowym, a to tuż przed końcowym. Po kilka razy w każdej opcji. Po pierwszym odpadnięciu umocowałem go tylko, żeby w razie czego nie ciągnąc go po ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi poprzedni wydech tez odpadał w różnych konfiguracjach - a to tuż

> za środkowym, a to tuż przed końcowym. Po kilka razy w każdej

> opcji. Po pierwszym odpadnięciu umocowałem go tylko, żeby w

> razie czego nie ciągnąc go po ziemi.

aha widze ,że też doświadczony jesteś w tą zabawę w padające tłumiki grinser006.gif imho ja nie wywale środkowego , może jakby był kat to bym wyciął ,ale ja mam na szczęście wkładkę do mugena więc jak byłoby za głośno to montuje i jest ciii grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aha widze ,że też doświadczony jesteś w tą zabawę w padające tłumiki

> imho ja nie wywale środkowego , może jakby był kat to bym

> wyciął ,ale ja mam na szczęście wkładkę do mugena więc jak

> byłoby za głośno to montuje i jest ciii

Mam nadzieje ze narazie mam spokój z tą zabawą. Już mi się znudziła biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> inżynierowie to wiedzą,że im bliżej głowicy znajduje się reaktor

> katalityczny,tym szybciej osiąga on włąściwą temperaturę pracy

> (od 300 do 800*C),łatwoej jest mu podczas jazdy z małym

> obciążeniem utrzymać temp.roboczą,jest mniej narażony na szok

> termiczny od zalania,etc. - prawie same zalety

zgodzę się ze wszystkim poza utrzymywaniem temp podczas jazdy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No cóż, mi się podoba i do zdesia poprzez to, ze to nie jest

> kwadrat, pasi imho.

> Poza tym do tego francowatego zdesia z 3D ciężko dobrać.

> Okrągły nie pasi, owal owszem ale z Ultera nie bardzo a ten

> wykukałem na stronie Ultera i mi podszedł.

> Generalnie Wojtek_ też marudził ale jak popatrzył troche to zmienił

> zdanie

> Będę miał inne foty to wrzuce

a że się tak zapytam, bo nie zauważyłam dziś. tu na tych fotkach widać, że zderzak jest delikatnie podcięty. też tak masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko go ciutek cofnać i będzie rewela

Normalnie z twoich ust taki tekst, to się zarumieniłem blush.gifzlosnik.gif

Z tym cofnięciem myślałem, aczkolwiek nie wiem, jak to będzie, bo:

1. to wydech dedykowany, więc nie wiem, czy to technicznie możliwe,

2. Jak sam widziałeś, "z góry" patrząc on wcale tak nie wystaje,

jakby się wydawać mogło, patrząc z innej perpektywy.

278867513-Obraz121.jpg

> Btw kurczak Ci wyblakł na fotkach

Spoko spoko, N6280 pad.gifzlosnik.gif W czerwcu, lipcu myślę cziken pojedzie na mały refreshing biglaugh.gif

> Pozdro

20.GIF

post-35372-14352482330723_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a że się tak zapytam, bo nie zauważyłam dziś. tu na tych fotkach

> widać, że zderzak jest delikatnie podcięty. też tak masz?

Nie, ponieważ ten na fotkach jak widzisz idzie trochę bardziej w lewą stronę.

Poza tym, u mnie jest dedykowany, a tam montażowy.

Jednym słowem przy montażowym jest więcej "możliwości" ustawienia.

Poza tym, u mnie żadne rzeźby nie wchodzą w grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.