Skocz do zawartości

Burcy, burcy, wruum, wruum, czyli wydech ULTER


MarasW

Rekomendowane odpowiedzi

> Polecam ASMET. Ja płaciłem 250 PLN. Jak to w MKII jest z plecionką

> włącznie.

> Chyba, że POLMO Ostrów, na KP szeroko polecany

zastanowie sie jeszcze nad tym ,a izawit nic nie ma ciekawego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm pewnie ma, jednak mi tłumikarz odradzał wyroby Izawit.

a mi polecali grinser006.gif i tesc ma koncowy tlumik i jak narazie git ok.gif no ale jak bede wybieral srodkowy to wybiore sprawdzony wink.gif czyli asmet albo polmo ostrow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mi polecali i tesc ma koncowy tlumik i jak narazie git no ale

> jak bede wybieral srodkowy to wybiore sprawdzony czyli asmet

> albo polmo ostrow

Izawit nie jest najlepszym wyborem - znajomy tlumikarz powiedzial, ze jest to zestaw na rok, góra 2 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Normalnie z twoich ust taki tekst, to się zarumieniłem

> Z tym cofnięciem myślałem, aczkolwiek nie wiem, jak to będzie, bo:

> 1. to wydech dedykowany, więc nie wiem, czy to technicznie możliwe,

> 2. Jak sam widziałeś, "z góry" patrząc on wcale tak nie wystaje,

> jakby się wydawać mogło, patrząc z innej perpektywy.

> Spoko spoko, N6280 W czerwcu, lipcu myślę cziken pojedzie na mały

> refreshing

Ja swoj przesunalem maksymalnie do tylu a i tak troche wystaje, widac ten typ tak ma...

BTW napisy z klapy usuwales czy juz nie miales przy kupnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Normalnie z twoich ust taki tekst, to się zarumieniłem

> Z tym cofnięciem myślałem, aczkolwiek nie wiem, jak to będzie, bo:

> 1. to wydech dedykowany, więc nie wiem, czy to technicznie możliwe,

> 2. Jak sam widziałeś, "z góry" patrząc on wcale tak nie wystaje,

> jakby się wydawać mogło, patrząc z innej perpektywy.

> Spoko spoko, N6280 W czerwcu, lipcu myślę cziken pojedzie na mały

> refreshing

ruła może być zlosnik.gif, ale wywal te chlapacze pad.gifzlosnik.gif, ja też teraz mam chlapacze i plasticzane dekle, ale to na razie "inksza inkszość" hahaha.gif, choc poza alumami nic więcej nie przewiduje, przeszło mi, stary już jestem biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgodzę się ze wszystkim poza utrzymywaniem temp podczas jazdy

wiesz,ze w starych kostrukcjach silników katalziator i sonda lambda z zasady nie pracowały przy malym obciążeniu i na biegu jalowym,z racji na za niską temperaturę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Normalnie z twoich ust taki tekst, to się zarumieniłem

Lol a co to ja wyrocznia jakaś ??? tongue.gif

> Z tym cofnięciem myślałem, aczkolwiek nie wiem, jak to będzie, bo:

> 1. to wydech dedykowany, więc nie wiem, czy to technicznie możliwe,

Ty mi nie mów że się nie da jak się da zlosnik.gif Kwestia podejścia i wszystko jest możliwe zlosnik.gif

> 2. Jak sam widziałeś, "z góry" patrząc on wcale tak nie wystaje,

> jakby się wydawać mogło, patrząc z innej perpektywy.

> Spoko spoko, N6280 W czerwcu, lipcu myślę cziken pojedzie na mały

> refreshing

No tam zmiana pierza hehe.gif

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fajna koncowka , podobaja mi sie owale

ok.gif

> BTW coś nie tak z tą lepą

Lepka sie powoli konczy - splynela po zimowym wypadzie w gory, czesciowo ja reanimowalem ale chyba trzeba bedzie nowa zapodac wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz,ze w starych kostrukcjach silników katalziator i sonda lambda

> z zasady nie pracowały przy malym obciążeniu i na biegu

> jalowym,z racji na za niską temperaturę ?

a weź zdefiniuj stary silnik biglaugh.gif

no i po coś ta grzałka na SL chyba jest spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a weź zdefiniuj stary silnik

ze starym konstrukcyjnie ukladem zasilania wtryskowego,dopuszczającym zanik sygnału sondy lambda podczas pracy silnika

> no i po coś ta grzałka na SL chyba jest

grzałka na sondzie nie rozgrzeje katalizatora skromny.gif,a zresztą dawniej grzałek nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ze starym konstrukcyjnie ukladem zasilania

> wtryskowego,dopuszczającym zanik sygnału sondy lambda podczas

> pracy silnika

ok, mam stary silnik rotfl.gif

> grzałka na sondzie nie rozgrzeje katalizatora ,a zresztą dawniej

> grzałek nie było

a to oczywiste zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do dzisiaj uważałem że masz w kurczaku ładny tyłek

De gustibus non est disputandum. Seria mi się znudziła i kropka skromny.gif

> no cóż, grunt, że Tobie sie, mam na dzieje, podoba

Oczywiście, wiesz że ja jestem bezkompormisowy. Nie wsadzam czegoś, co MI SIĘ nie podoba ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lol a co to ja wyrocznia jakaś ???

Bez przesady wazniak.gif Ale podoba mi się Twój "gust" w robieniu aut ok.gif

> Ty mi nie mów że się nie da jak się da Kwestia podejścia i wszystko

> jest możliwe

Pomyślimy w takim razie ok.gif

> No tam zmiana pierza

Ano tseba bo i mnie to już zaczyna irytować pad.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Suszarka i odklejamy, czy jakas inna metoda?

Lepsza jest opalarka ok.gif U mnie robione to było przy dość wysokiej temp.zewn., co na pewno pomogło.

Potem lajtowo przetarłem siakąś beznyną i gitara. Czasami konieczna jest tempo, bo zostają lekkie ślady ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lepsza jest opalarka U mnie robione to było przy dość wysokiej

> temp.zewn., co na pewno pomogło.

> Potem lajtowo przetarłem siakąś beznyną i gitara. Czasami konieczna

> jest tempo, bo zostają lekkie ślady

rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif Ty przetarłeś rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif ciekawe od czego ja miałem odcisk na palcu i starty naskórek 033102bebe_1_prv.gif

czepiać sie tego, że to nie była benzyna nie bede już zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w czikenowozie Marasa

witaj.od 1,5 roku jezde na takim samym.jestem z niego bardzo zadowolony,co do efektow akustycznych.zobaczysz po ok.roku jazdy pokaze sie z troszke innej strony(w szczegolnosci po dobrym rozgrzaniu).ale nadal bedzie mily/szy.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tez daje rady panie.

> Ale zeby byl glosniejszy przez koncowke? nie wierze

Obcieta jest rura koncowa zaraz przy samym tlumiku, a koncowka jest dospawana do samego tlumika (zostalo ze 3 cm rury). Tak wiec przypuszczam, ze to jest powodem zmiany dzwieku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ta ruła pasuje mu teraz tak samo jak te chlapacze wiec jedno i

> drugie może zostać

a z mojej końcówki siem śmiał, tak słyszałem rotfl.gif. Dałem z montażem 70 PLNów także mniej mnie serce będzie boleć jak ją będę wywalał gdy już mi się znudzi zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja po wymianie tłumika środkowego i koncowego - IZAWIT - bez dodatkowych kosztów mam taki sam efekt jak Wy.. zlosnik.gif

BURCY, BURCY, WRUUM, WRUUM hehe.gif

----------------------------------------------------------------

"ZŁOTA STRZAŁA" PUNTO2 DYNAMIC 2002 1,2 8V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak obetniesz ta koncowa rure, wystajaca z tlumika, to na bank

> samochod bedzie glosniejszy.

u mnie sie kiedys nie zmienil grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale za rok go bedziesz zmienial...IZAWIT ma srednia opinie

W okresie powiedzmy 5 lat za użytkowanie Ultera w cenie 600 zł, wole wymienić 2-3 razy Izawita za 50 zł zlosnik.gif

I cicho 893goodvibes.gif i tanio, i bez tjuningów skromny.gif

Pozdrav!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W okresie powiedzmy 5 lat za użytkowanie Ultera w cenie 600 zł, wole

> wymienić 2-3 razy Izawita za 50 zł

> I cicho i tanio, i bez tjuningów

> Pozdrav!

A gdzie sprzedaja Izawity za 50 zl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.