Skocz do zawartości

mody silnika 1,2 8v


sprawek

Rekomendowane odpowiedzi

panowie powiedzcie mi czy daloby rade:

-zrobic rozwiert bloku do wiekszej pojemnosci jesli tak do do jakiej i z cxzego przypasowac korby i tloki

-planowanko glowicy i powiekszenie dolotow o ile splanowac i itd

-wymienic prepustnice od czego...

powiedzcie tez ile by z tego dalo rade wycisnac i czy warto pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie powiedzcie mi czy daloby rade:

> -zrobic rozwiert bloku do wiekszej pojemnosci jesli tak do do jakiej

> i z cxzego przypasowac korby i tloki

daloby rade, a od czego to trzeba pomierzyc i poszukac odpowiednich tloczkow ktore pod pasuja, jest pare takich co podejda, wtedy z 1242 wychodzi ~1298, albo ~1334 bodajrze, ale pewnosci nie mam grinser006.gifzlosnik.gif

> -planowanko glowicy i powiekszenie dolotow o ile splanowac i itd

a mozna nawet splanowac o 1,5 mm, wieksze zaworki...itd

> -wymienic prepustnice od czego...

ograniczeniem jest twoje fantazy, budrzet i cel jaki chcesz osiagnac

> powiedzcie tez ile by z tego dalo rade wycisnac

ze 130 KM, albo i wiecej

i czy warto

nie grinser006.gifzlosnik.gif

> pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie powiedzcie mi czy daloby rade:

> -zrobic rozwiert bloku do wiekszej pojemnosci jesli tak do do jakiej

> i z cxzego przypasowac korby i tloki

> -planowanko glowicy i powiekszenie dolotow o ile splanowac i itd

> -wymienic prepustnice od czego...

> powiedzcie tez ile by z tego dalo rade wycisnac i czy warto

> pozdrawiam

Ja mam w 1.2 planik 1.5 mm (oczywiscie zrobil sie kolizyny rozrzad) ale mozna nawet 2mm moj kolega mial tyle ale to juz hardkor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> daloby rade, a od czego to trzeba pomierzyc i poszukac odpowiednich

> tloczkow ktore pod pasuja, jest pare takich co podejda, wtedy z

> 1242 wychodzi ~1298, albo ~1334 bodajrze, ale pewnosci nie mam

> a mozna nawet splanowac o 1,5 mm, wieksze zaworki...itd

> ograniczeniem jest twoje fantazy, budrzet i cel jaki chcesz osiagnac

> ze 130 KM, albo i wiecej

> i czy warto

> nie

> > pozdrawiam

dlaczego nie warto? dajcie mi namiary na te tloczki od opla (jakiego tupu i czy z korbami czy bez) oraz ile to mnie bedzie kosztowac pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlaczego nie warto?

no bo po co to wszystko grinser006.gifzlosnik.gif

dajcie mi namiary na te tloczki od opla (jakiego

> tupu i czy z korbami czy bez)

poszukaj info. o srednicy tlokow i ich skoku w Oplach a sam dojdziesz ktore sa odpowiednie, poszukaj takze w autach japonskich bo tez sa pewne co podpasuja, grupa fiata tez moze byc twoim przyjacielem grinser006.gif

oraz ile to mnie bedzie kosztowac

> pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie powiedzcie mi czy daloby rade:

> -zrobic rozwiert bloku do wiekszej pojemnosci jesli tak do do jakiej

> i z cxzego przypasowac korby i tloki

> -planowanko glowicy i powiekszenie dolotow o ile splanowac i itd

> -wymienic prepustnice od czego...

> powiedzcie tez ile by z tego dalo rade wycisnac i czy warto

> pozdrawiam

8v nie jezdzoom grinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi o sc/cc, troche logicznego myslenia, to nie boli, a jezeli

> chodzi o silniki 8v z innych fabryk to poczytaj troszke to

> zobaczysz ze tez jezdza.

nie bylo mowy o cento tylko o 8 czy 16 zaworach co i tak nie zmienia fakty ze silnik o tej samej pojemnosci zawsze bedzie mial wieksza moc i moment na 4 zaworkach na garnek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie bylo mowy o cento tylko o 8 czy 16 zaworach co i tak nie zmienia

> fakty ze silnik o tej samej pojemnosci zawsze bedzie mial

> wieksza moc i moment na 4 zaworkach na garnek

hmmmm tytul tematu to mody silnika 1,2 8v z grupy fire, wiec dotyczacy grupy fiata, trza bylo z mckenem stanac to bys zobaczyl jak jezdzi 8v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nadal mnie nie rozumiesz...

> eot

ja wlasnie rozumiem ze jezeli porownamy seryjne 8v do 16v o tej samej pojemnosci to przewaga jest na strone 16v ale nie mozna napisac ze 8v nie jezdza bo sa przyklady aut nawet na cm z silnikami 8v ktore osiagnely takie wyniki ze 16v sa daleko z tylu. Z drugiej strony jezeli chcemy troche zdlubac motor to mozna wybrac 16v bo beda lepsze efekty..i tak dalej i tak dalej, temacik rzeka grinser006.gifzlosnik.gif20.GIF

spotkamy sie kiedys na kresce to Ci wleje albo ty mi grinser006.gifzlosnik.gifdevil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja wlasnie rozumiem ze jezeli porownamy seryjne 8v do 16v o tej

> samej pojemnosci to przewaga jest na strone 16v ale nie mozna

> napisac ze 8v nie jezdza bo sa przyklady aut nawet na cm z

> silnikami 8v ktore osiagnely takie wyniki ze 16v sa daleko z

> tylu. Z drugiej strony jezeli chcemy troche zdlubac motor to

> mozna wybrac 16v bo beda lepsze efekty..i tak dalej i tak dalej,

> temacik rzeka

> spotkamy sie kiedys na kresce to Ci wleje albo ty mi

a ja se popatrze i pozniej wybiore rywala hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale my siem zgrywamy z tym ze nie jedzie grinser006.gif

oczywiscie da rade zrobic 8v na 120-130km czego przykładem jest muczko krecac 14,1/400 cc600kg albo moja seria 8v 85km kręcoca 15,8/400 sc700kg grinser006.gif

ale porownywalenie robiac te same mody np w 1.416v da rade wciagnac 150km z wiekszym momentem co sie przekłada na lepsze czasy grinser006.gif

mowa o n/a grinser006.gif

jakaos przewaga zawsze jest po stronie 16v grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale my siem zgrywamy z tym ze nie jedzie

> oczywiscie da rade zrobic 8v na 120-130km czego przykładem jest

> muczko krecac 14,1/400 cc600kg albo moja seria 8v 85km kręcoca

> 15,8/400 sc700kg

> ale porownywalenie robiac te same mody np w 1.416v da rade wciagnac

> 150km z wiekszym momentem co sie przekłada na lepsze czasy

> mowa o n/a

> jakaos przewaga zawsze jest po stronie 16v

wszystko zalezy od tego w jakim celu budujesz takie auto

jezeli chcesz sie scigac na 1/4 to spoczko

moim zdaniem do codziennej jazdy w zupelnosci wystarcza seria 1.2 8v w tej budzie silnik gwarantuje naprawde calkiem przyjemne osiagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszystko zalezy od tego w jakim celu budujesz takie auto

> jezeli chcesz sie scigac na 1/4 to spoczko

> moim zdaniem do codziennej jazdy w zupelnosci wystarcza seria 1.2 8v

> w tej budzie silnik gwarantuje naprawde calkiem przyjemne osiagi

i czesci do 8v sa tansze zlosnik.gif

a lekko dlubniety jedzie lepiej od serii 16v zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale koszty dlubania tez sa wieksze, prawda?

wieksze ale i efekty wieksze zlosnik.gif dla 1.2 8v granica codziennej uzytecznosci chyba konczy sie na 100km a w 1.2 16v na jakis 110 nie wspominajac juz o 1.4 16v gdzie na wstepie masz 100km i 130 płaskiego momentu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.