sprawek Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 panowie powiedzcie mi czy daloby rade: -zrobic rozwiert bloku do wiekszej pojemnosci jesli tak do do jakiej i z cxzego przypasowac korby i tloki -planowanko glowicy i powiekszenie dolotow o ile splanowac i itd -wymienic prepustnice od czego... powiedzcie tez ile by z tego dalo rade wycisnac i czy warto pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Planowanie glowicy Ci mocy nie podniesie Walek+program+obrobiona glowica+wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sprawek Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Planowanie glowicy Ci mocy nie podniesie > Walek+program+obrobiona glowica+wydech a co z rozwiertem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > panowie powiedzcie mi czy daloby rade: > -zrobic rozwiert bloku do wiekszej pojemnosci jesli tak do do jakiej > i z cxzego przypasowac korby i tloki daloby rade, a od czego to trzeba pomierzyc i poszukac odpowiednich tloczkow ktore pod pasuja, jest pare takich co podejda, wtedy z 1242 wychodzi ~1298, albo ~1334 bodajrze, ale pewnosci nie mam > -planowanko glowicy i powiekszenie dolotow o ile splanowac i itd a mozna nawet splanowac o 1,5 mm, wieksze zaworki...itd > -wymienic prepustnice od czego... ograniczeniem jest twoje fantazy, budrzet i cel jaki chcesz osiagnac > powiedzcie tez ile by z tego dalo rade wycisnac ze 130 KM, albo i wiecej i czy warto nie > pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 mozna rozwiercać tłoki podajesz od opla, główkę trzeba mądrze zrobic, zobacz ja na dole 1108ccm z mądrą głowicą i wałkiem catcamsa miałem 120 KM. Mozna było knuć jeszcze bardziej ale już mi się znudziło i sprzedaję graty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EmilSTo Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > panowie powiedzcie mi czy daloby rade: > -zrobic rozwiert bloku do wiekszej pojemnosci jesli tak do do jakiej > i z cxzego przypasowac korby i tloki > -planowanko glowicy i powiekszenie dolotow o ile splanowac i itd > -wymienic prepustnice od czego... > powiedzcie tez ile by z tego dalo rade wycisnac i czy warto > pozdrawiam Ja mam w 1.2 planik 1.5 mm (oczywiscie zrobil sie kolizyny rozrzad) ale mozna nawet 2mm moj kolega mial tyle ale to juz hardkor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sprawek Napisano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > daloby rade, a od czego to trzeba pomierzyc i poszukac odpowiednich > tloczkow ktore pod pasuja, jest pare takich co podejda, wtedy z > 1242 wychodzi ~1298, albo ~1334 bodajrze, ale pewnosci nie mam > a mozna nawet splanowac o 1,5 mm, wieksze zaworki...itd > ograniczeniem jest twoje fantazy, budrzet i cel jaki chcesz osiagnac > ze 130 KM, albo i wiecej > i czy warto > nie > > pozdrawiam dlaczego nie warto? dajcie mi namiary na te tloczki od opla (jakiego tupu i czy z korbami czy bez) oraz ile to mnie bedzie kosztowac pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > dlaczego nie warto? no bo po co to wszystko dajcie mi namiary na te tloczki od opla (jakiego > tupu i czy z korbami czy bez) poszukaj info. o srednicy tlokow i ich skoku w Oplach a sam dojdziesz ktore sa odpowiednie, poszukaj takze w autach japonskich bo tez sa pewne co podpasuja, grupa fiata tez moze byc twoim przyjacielem oraz ile to mnie bedzie kosztowac > pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > panowie powiedzcie mi czy daloby rade: > -zrobic rozwiert bloku do wiekszej pojemnosci jesli tak do do jakiej > i z cxzego przypasowac korby i tloki > -planowanko glowicy i powiekszenie dolotow o ile splanowac i itd > -wymienic prepustnice od czego... > powiedzcie tez ile by z tego dalo rade wycisnac i czy warto > pozdrawiam 8v nie jezdzoom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > 8v nie jezdzoom 16 tez nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > 16 tez nie zalezy ktore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > zalezy ktore i tak kazda lekko dlubnieta honda wleje kazdej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > 8v nie jezdzoom zadne cento niejedzie i nic tego niezmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > zadne cento niejedzie i nic tego niezmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > i tak kazda lekko dlubnieta honda wleje kazdej a hądy nie są 16v?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > a hądy nie są 16v?? chodzi o sc/cc, troche logicznego myslenia, to nie boli, a jezeli chodzi o silniki 8v z innych fabryk to poczytaj troszke to zobaczysz ze tez jezdza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > i tak kazda lekko dlubnieta honda wleje kazdej zalezy jaka honda seryjne vti wymiekaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > chodzi o sc/cc, troche logicznego myslenia, to nie boli, a jezeli > chodzi o silniki 8v z innych fabryk to poczytaj troszke to > zobaczysz ze tez jezdza. nie bylo mowy o cento tylko o 8 czy 16 zaworach co i tak nie zmienia fakty ze silnik o tej samej pojemnosci zawsze bedzie mial wieksza moc i moment na 4 zaworkach na garnek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > a hądy nie są 16v?? Moja skoda jest 8V, staniesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > Moja skoda jest 8V, staniesz ? spoko ale czymś co ma więcej niż 1800ccm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > spoko ale czymś co ma więcej niż 1800ccm Ale waga pane, waga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > zalezy jaka honda > seryjne vti wymiekaja nie napisalem seryjne, ale nawet vti krotka to byl chyba type s po wyjeciu kanapy i ogarnieciu przez kierownika robi 15,1 na cwiare Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > nie bylo mowy o cento tylko o 8 czy 16 zaworach co i tak nie zmienia > fakty ze silnik o tej samej pojemnosci zawsze bedzie mial > wieksza moc i moment na 4 zaworkach na garnek hmmmm tytul tematu to mody silnika 1,2 8v z grupy fire, wiec dotyczacy grupy fiata, trza bylo z mckenem stanac to bys zobaczyl jak jezdzi 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > hmmmm tytul tematu to mody silnika 1,2 8v z grupy fire, wiec > dotyczacy grupy fiata, trza bylo z mckenem stanac to bys > zobaczyl jak jezdzi 8v nadal mnie nie rozumiesz... eot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > nadal mnie nie rozumiesz... > eot ja wlasnie rozumiem ze jezeli porownamy seryjne 8v do 16v o tej samej pojemnosci to przewaga jest na strone 16v ale nie mozna napisac ze 8v nie jezdza bo sa przyklady aut nawet na cm z silnikami 8v ktore osiagnely takie wyniki ze 16v sa daleko z tylu. Z drugiej strony jezeli chcemy troche zdlubac motor to mozna wybrac 16v bo beda lepsze efekty..i tak dalej i tak dalej, temacik rzeka spotkamy sie kiedys na kresce to Ci wleje albo ty mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > ja wlasnie rozumiem ze jezeli porownamy seryjne 8v do 16v o tej > samej pojemnosci to przewaga jest na strone 16v ale nie mozna > napisac ze 8v nie jezdza bo sa przyklady aut nawet na cm z > silnikami 8v ktore osiagnely takie wyniki ze 16v sa daleko z > tylu. Z drugiej strony jezeli chcemy troche zdlubac motor to > mozna wybrac 16v bo beda lepsze efekty..i tak dalej i tak dalej, > temacik rzeka > spotkamy sie kiedys na kresce to Ci wleje albo ty mi a ja se popatrze i pozniej wybiore rywala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 ale my siem zgrywamy z tym ze nie jedzie oczywiscie da rade zrobic 8v na 120-130km czego przykładem jest muczko krecac 14,1/400 cc600kg albo moja seria 8v 85km kręcoca 15,8/400 sc700kg ale porownywalenie robiac te same mody np w 1.416v da rade wciagnac 150km z wiekszym momentem co sie przekłada na lepsze czasy mowa o n/a jakaos przewaga zawsze jest po stronie 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > jakaos przewaga zawsze jest po stronie 16v no jeden mądry sie znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > no jeden mądry sie znalazł No nie tylko jeden Wiadomo że mając wyjściowo większą moc i moment możesz osiągnąć więcej niż mając trochę mniej mocy i momentu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
furious Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > ale my siem zgrywamy z tym ze nie jedzie > oczywiscie da rade zrobic 8v na 120-130km czego przykładem jest > muczko krecac 14,1/400 cc600kg albo moja seria 8v 85km kręcoca > 15,8/400 sc700kg > ale porownywalenie robiac te same mody np w 1.416v da rade wciagnac > 150km z wiekszym momentem co sie przekłada na lepsze czasy > mowa o n/a > jakaos przewaga zawsze jest po stronie 16v wszystko zalezy od tego w jakim celu budujesz takie auto jezeli chcesz sie scigac na 1/4 to spoczko moim zdaniem do codziennej jazdy w zupelnosci wystarcza seria 1.2 8v w tej budzie silnik gwarantuje naprawde calkiem przyjemne osiagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > wszystko zalezy od tego w jakim celu budujesz takie auto > jezeli chcesz sie scigac na 1/4 to spoczko > moim zdaniem do codziennej jazdy w zupelnosci wystarcza seria 1.2 8v > w tej budzie silnik gwarantuje naprawde calkiem przyjemne osiagi i czesci do 8v sa tansze a lekko dlubniety jedzie lepiej od serii 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris26 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 a ja mam pytanie co do obniżenia głowicy, kiedy rozrząd staje sie kolizyjny?? i czy obniżenia rzędu 2-3mm mają sens (nie na codzień) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > i czesci do 8v sa tansze > a lekko dlubniety jedzie lepiej od serii 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > a ja mam pytanie co do obniżenia głowicy, kiedy rozrząd staje sie > kolizyjny?? i czy obniżenia rzędu 2-3mm mają sens (nie na > codzień) nie no 3 mm to lajcik bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > nie no 3 mm to lajcik bedzie 3mm to taki lajcik - bedzie prawie seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > 3mm to taki lajcik - bedzie prawie seria kolizyjnosci brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > i czesci do 8v sa tansze > a lekko dlubniety jedzie lepiej od serii 16v Ale lekko dłubnięte 16v jedzie lepiej od lekko dłubniętego 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > Ale lekko dłubnięte 16v jedzie lepiej od lekko dłubniętego 8v ale koszty dlubania tez sa wieksze, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > ale koszty dlubania tez sa wieksze, prawda? Tak ale frajda z jazdy i banan na gębie są bezcenne za reszte płacę kartą masterkard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > ale koszty dlubania tez sa wieksze, prawda? ale nie mowa tu o kosztach tylko ktory moze wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > no jeden mądry sie znalazł taki jeden na dobra droge mnie sprowadzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > ale nie mowa tu o kosztach tylko ktory moze wiecej O to to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > taki jeden na dobra droge mnie sprowadzil ciekawe kto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > ciekawe kto a taki jeden zielony dziadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > ale koszty dlubania tez sa wieksze, prawda? wieksze ale i efekty wieksze dla 1.2 8v granica codziennej uzytecznosci chyba konczy sie na 100km a w 1.2 16v na jakis 110 nie wspominajac juz o 1.4 16v gdzie na wstepie masz 100km i 130 płaskiego momentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > a taki jeden zielony dziadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 > taki jeden na dobra droge mnie sprowadzil a to nawet zarazliwe sie stalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 > i tak kazda lekko dlubnieta honda wleje kazdej ale honda ma 160 kucy a sej 16 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 > i czesci do 8v sa tansze > a lekko dlubniety jedzie lepiej od serii 16v a lekko dlubnieta 16 jedzie lepiej niz lekko dlubnieta 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 > ale koszty dlubania tez sa wieksze, prawda? zalezy, moje 16 v na dolocie weglara i kolektosze ssa loilo dosc mocno nakopane sc 1,2 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.