Skocz do zawartości

gaz w Bravo


Rekomendowane odpowiedzi

> Witam

> Czy ktos z uzytkownikow Nowego Bravo zakladal juz LPG do auta?

> Jesli tak to jaka instalke i do jakiego silnika, a jesli nie to czemu

> jeszcze zwlekacie

LPG to zło zeby.GIFzlosnik.gifhahaha.gifzlosnik2.gif a tak serio to nie widziałem jeszcze bravo na LPG smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba będziesz pierwszy w cayene widziałem gaz więc pewnie w

> bravo się da

ja już miałem swój pierwszy i ostatni samochód z gazem. Do Bravo na pewno nie założę. Ciekawe czy producent dopuszcza w ogóle montaż LPG do T-Jeta, bo do zwykłego 1.4 pewnie się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja już miałem swój pierwszy i ostatni samochód z gazem. Do Bravo na

> pewno nie założę. Ciekawe czy producent dopuszcza w ogóle montaż

> LPG do T-Jeta, bo do zwykłego 1.4 pewnie się da.

Chyba mało, który producent tak oficjalnie dopuszcza smile.gif ale pewnie można doinstalować tylko kwestia kasy za instalacje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba mało, który producent tak oficjalnie dopuszcza ale pewnie

> można doinstalować tylko kwestia kasy za instalacje

kwestia kasy i co ważniejsze, nerwów. Ja tam wiem, że niezależnie od silnika, moja psychika źle znosi LPG.

Wiem że to kwestia instalacji, założenia, serwisowania ale jednak gaz to gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kwestia kasy i co ważniejsze, nerwów. Ja tam wiem, że niezależnie od

> silnika, moja psychika źle znosi LPG.

> Wiem że to kwestia instalacji, założenia, serwisowania ale jednak gaz

> to gaz.

Chcę oszczędniej mam diesla smile.gifzlosnik.gif a serio to ja nigdy nie miałem LPG i tylko z tego co u znajomych widziałem to zawsze jakieś problemy z tym LPG były. Osobiście bym się na LPG nie zdecydował, ale to tylko moja opinia zeby.GIFzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Czy ktos z uzytkownikow Nowego Bravo zakladal juz LPG do auta?

> Jesli tak to jaka instalke i do jakiego silnika, a jesli nie to czemu

> jeszcze zwlekacie

obiegowa opinia głosi, że gaz+turbo=masa kłopotów + koszt instalacji ogromny. ja bym się nie odważył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chcę oszczędniej mam diesla a serio to ja nigdy nie miałem LPG i

> tylko z tego co u znajomych widziałem to zawsze jakieś problemy

> z tym LPG były. Osobiście bym się na LPG nie zdecydował, ale to

> tylko moja opinia

Ja tam mam GAZ w Dodge-u , na tym paliwie zrobiłem 100tys. km i żadna awaria z tego powodu mi się nie przydarzyła.

Po wakacjach wybieram się za wielka wodę, po nowszy model i na pewno zainstaluje w nim gaz. Co do Bravo ... Ja osobiście do silnika o pojemności 1,4 litra nie widzę sensu montowania gazu, ale jak ktoś chce nie widzę problemu. Auta z turbiną jeżdżą na gazie i nie ma z nimi problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tam mam GAZ w Dodge-u , na tym paliwie zrobiłem 100tys. km i żadna

> awaria z tego powodu mi się nie przydarzyła.

> Po wakacjach wybieram się za wielka wodę, po nowszy model i na pewno

> zainstaluje w nim gaz. Co do Bravo ... Ja osobiście do silnika o

> pojemności 1,4 litra nie widzę sensu montowania gazu, ale jak

> ktoś chce nie widzę problemu. Auta z turbiną jeżdżą na gazie i

> nie ma z nimi problemów.

no coz , powiem tak ze na LPG jestem skazany poniewaz robie rocznie 40kkm. Dizla sie troche obawiam - raz wleje trefne paliwo i po ptokach ( nawet na markowej stacji moze sie zdazyc ) a z LPG jest jakos pewniej . Wiem ze moze sie zawsze zdazyc jakas usterka ( mam teraz LPG i czasami mnie krew zalewa ) ale musze wybrac mniejsze zlo zlosnik.gif

Pytalem zaprzyjaznionego warsztatu LPG - mowia ze nie ma problemu - zobaczymy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no coz , powiem tak ze na LPG jestem skazany poniewaz robie rocznie

> 40kkm. Dizla sie troche obawiam - raz wleje trefne paliwo i po

> ptokach ( nawet na markowej stacji moze sie zdazyc ) a z LPG

> jest jakos pewniej . Wiem ze moze sie zawsze zdazyc jakas

> usterka ( mam teraz LPG i czasami mnie krew zalewa ) ale musze

> wybrac mniejsze zlo

> Pytalem zaprzyjaznionego warsztatu LPG - mowia ze nie ma problemu -

> zobaczymy

ee tam z tym trefnym paliwem odrazu, kumpel w 1.3jtdm zrobil juz 90tys km i siura ON tylko na markowych duzych stacjach i wcale zadnych verv nie leje czy ultimatow.. autko smiga jak stary, mam kumpla co ma maryske jtd i zalewa ja ruskim ON bo po taniosci kupuje i tak juz o 6lat turla i nic sie nie dzieje.. znowu jtd fiata nie sa wyczulone na paliwo tak cholernie jak to bylo w przypadku D4D 177KM ktore potrafily po 3 tankowaniach odjechac z pod stacji na lawecie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tam mam GAZ w Dodge-u , na tym paliwie zrobiłem 100tys. km i żadna

> awaria z tego powodu mi się nie przydarzyła.

> Po wakacjach wybieram się za wielka wodę, po nowszy model i na pewno

> zainstaluje w nim gaz. Co do Bravo ... Ja osobiście do silnika o

> pojemności 1,4 litra nie widzę sensu montowania gazu, ale jak

> ktoś chce nie widzę problemu. Auta z turbiną jeżdżą na gazie i

> nie ma z nimi problemów.

Ja przejechałem na gazie tylko 50 tys Lanosem. Też nic poważnego się nie działo, ale wiecznie jakieś drobne upierdliwe problemy - a to obroty falują, trzeba regulować, a to krokowiec się zacina, trzeba wymienić, a to strzela w filtr, trzeba wymienić świece, mimo że mają dopiero 8 tys km, a to gaśnie po przełączeniu, trzeba przeczyścić jakiś zawór, a to pompa paliwa padła. A ja jestem trochę pedantyczny, auto ma chodzić jak zegarek i nie znoszę żadnych niedociągnięć, a z gazem zawsze coś się dzieje. Dlatego doszedłem do wniosku, że koszty materialne nie są warte kosztów psychicznych smile.gif

A tak na poważnie to rozumiem, że jest to kwestia ceny. Jeżdżę około 20 tys rocznie i policzyłem sobie, że na benzynie nie zbankrutuję (tym bardziej że Bravo pali mi mniej niż myślałem), ale gdybym jeździł 50 tys, wtedy koszty materialne pewnie by wzięły górę. Chociaż podejrzewam, że prędzej kupiłbym jakiegoś niedużego, sprawdzonego diesla niż zdecydował się na gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja przejechałem na gazie tylko 50 tys Lanosem. Też nic poważnego się

> nie działo, ale wiecznie jakieś drobne upierdliwe problemy - a

> to obroty falują, trzeba regulować, a to krokowiec się zacina,

> trzeba wymienić, a to strzela w filtr, trzeba wymienić świece,

> mimo że mają dopiero 8 tys km, a to gaśnie po przełączeniu,

> trzeba przeczyścić jakiś zawór, a to pompa paliwa padła. A ja

> jestem trochę pedantyczny, auto ma chodzić jak zegarek i nie

> znoszę żadnych niedociągnięć, a z gazem zawsze coś się dzieje.

> Dlatego doszedłem do wniosku, że koszty materialne nie są warte

> kosztów psychicznych

Z opisywanych problemów wnioskuję że maiłeś instalacje mieszalnikową, w sekwencyjnej instalacji takie problemy nie występują. Robisz przegląd raz w roku i śmigasz zapominając że masz gaz w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziesz pierwszy co włożył LPG do T-JETa grinser006.gif

Ktoś musi spróbować biglaugh.gif

Z tym ON złej jakości przesadzasz. Nigdy nie zdarzyło się jeszcze, że tankując na stacjach Shell BP Jet Orlen Lotos (kol. przypadkowa) coś się stało. U mnie czy u znajomych.

Owszem MJty lubią dobrej jakości paliwo ale bez przesady.

Ja proponuję Diesla ok.gif

Jednostki 1.6 MJ niedawno weszły smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Będziesz pierwszy co włożył LPG do T-JETa

> Ktoś musi spróbować

> Z tym ON złej jakości przesadzasz. Nigdy nie zdarzyło się jeszcze, że

> tankując na stacjach Shell BP Jet Orlen Lotos (kol. przypadkowa)

> coś się stało. U mnie czy u znajomych.

> Owszem MJty lubią dobrej jakości paliwo ale bez przesady.

> Ja proponuję Diesla

> Jednostki 1.6 MJ niedawno weszły

oceniam jakosc MJ po przypadkach w mojej firmie gdzie mamy sluzbowe Stilony MJ i czesta awaria byly pompy a takze pare razy spadala rura z turbo zlosnik.gif

no i na kaciku Pandy tez byly przypadki ze turbo sie zepsulo lub inne przygody

wiem ze w Tjetach tez jest turbo i tez trzeba uwazac - no coz zobaczymy jak bedzie, mam jeszcze troche czasu na decyzje wiec nic nie jest pewne do konca zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CNG jest na pewno tansze ale jest na razie chyba tylko jedna stacja w

> Tychach a tak to nigdzie wiecej w mojej okolicy nie ma...

nie wnikam ile jest stacji podlinkowałem co pamiętałem żeby Ci pomóc

tym bardziej że szukajka nie działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oceniam jakosc MJ po przypadkach w mojej firmie gdzie mamy sluzbowe

> Stilony MJ i czesta awaria byly pompy a takze pare razy spadala

> rura z turbo

> no i na kaciku Pandy tez byly przypadki ze turbo sie zepsulo lub inne

> przygody

kolega kupil jako jeden z pierwszych 1.3mj i tez dwa razy turbo wymieniali na gw, ale to choroby wieku dzieciecego byly i teraz auto smiga jak zloto..

co do firmowych stilo jtd to wiesz ze auto firmowe jak to sie mowi potrafi wjechac na najwyzszy kraweznik i glebokosc brodzenia ma wieksza niz kursk.. to tak do konca bym sie nie odnosil do aut firmowych zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolega kupil jako jeden z pierwszych 1.3mj i tez dwa razy turbo

> wymieniali na gw, ale to choroby wieku dzieciecego byly i teraz

> auto smiga jak zloto..

> co do firmowych stilo jtd to wiesz ze auto firmowe jak to sie mowi

> potrafi wjechac na najwyzszy kraweznik i glebokosc brodzenia ma

> wieksza niz kursk.. to tak do konca bym sie nie odnosil do aut

> firmowych

tak ale te auta firmowe sa jakby wlasnascia uzytkownikow wiec raczej dbaja o nie ... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak ale te auta firmowe sa jakby wlasnascia uzytkownikow wiec raczej

> dbaja o nie ...

Tak czy inaczej nie są ich.

Jakby wydali na nie swoje pieniążki - to na pewno ich dbałość o nie byłaby dużo większa.

Jak Ty sobie kupisz Bravo Diesla to na pewno będziesz go lepiej traktował, na początek masz gwarancję w razie czego a później w tym silniku nie sądzę żeby coś poszło jak będziesz auto szanował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak czy inaczej nie są ich.

> Jakby wydali na nie swoje pieniążki - to na pewno ich dbałość o nie

> byłaby dużo większa.

> Jak Ty sobie kupisz Bravo Diesla to na pewno będziesz go lepiej

> traktował, na początek masz gwarancję w razie czego a później w

> tym silniku nie sądzę żeby coś poszło jak będziesz auto

> szanował.

swiete slowa palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kup 1.4 T i przerób go na gaz ciekawe jak będzie się tobie sprawował

> ?

w salonie w ktorym bravko bralem sprzedawca opowiadal mi jak to jakis klient sobie brere zamowil za 180tys zl, mowil ze pikne auto przyjechalo z wloch, w dniu odbioru klinet mowi no dobra to teraz jade montowac gaz rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w salonie w ktorym bravko bralem sprzedawca opowiadal mi jak to jakis

> klient sobie brere zamowil za 180tys zl, mowil ze pikne auto

> przyjechalo z wloch, w dniu odbioru klinet mowi no dobra to

> teraz jade montowac gaz

znajomy pracuje w serwisie, gdzie montują i serwisują LPG. Kiedyś byłem jak kończyli montować gaz do Chlyslera 300C. Wyglądał na jakąś nówke sztuke. Wszyscy biegali w koło tego samochodu jak poparzeni. Pytam znajomego co się dzieje, a on na to, że zaraz właściciela ma przyjechać odebrać auto, a tu coś nie działa. Że zażyczył sobie do tego auta najtańszą możliwą instalację i nie dał się przekonać do innej, a oni mają duże problemy żeby to dostroić. W końcu przyjechał właściciel, przywiózł go kolega Jaguarem (ciekawe czy też z LPG smile.gif ), oczywiście zaczął strzelać fochy, w końcu łaskawie poczekał z pół godziny, oni coś tam rozebrali, pokręcili, złożyli i zaczęło działać. Ale ja dziękuję potem się użerać w takim aucie z taką instalacją.

Ale można się zdziwić do jakich aut ludzie zakładają gaz. W tym serwisie ciągle stały jakieś Beemki X5, Jeepy Grand Cheeroki czy podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znajomy pracuje w serwisie, gdzie montują i serwisują LPG. Kiedyś

> byłem jak kończyli montować gaz do Chlyslera 300C. Wyglądał na

> jakąś nówke sztuke. Wszyscy biegali w koło tego samochodu jak

> poparzeni. Pytam znajomego co się dzieje, a on na to, że zaraz

> właściciela ma przyjechać odebrać auto, a tu coś nie działa. Że

> zażyczył sobie do tego auta najtańszą możliwą instalację i nie

> dał się przekonać do innej, a oni mają duże problemy żeby to

> dostroić. W końcu przyjechał właściciel, przywiózł go kolega

> Jaguarem (ciekawe czy też z LPG ), oczywiście zaczął strzelać

> fochy, w końcu łaskawie poczekał z pół godziny, oni coś tam

> rozebrali, pokręcili, złożyli i zaczęło działać. Ale ja dziękuję

> potem się użerać w takim aucie z taką instalacją.

> Ale można się zdziwić do jakich aut ludzie zakładają gaz. W tym

> serwisie ciągle stały jakieś Beemki X5, Jeepy Grand Cheeroki czy

> podobne.

hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

w sumie nasz kolega z forum z Tarnowa widzial ferrari na LPG to juz nic chyba mnie nie zdziwi rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oceniam jakosc MJ po przypadkach w mojej firmie gdzie mamy sluzbowe

> Stilony MJ i czesta awaria byly pompy a takze pare razy spadala

> rura z turbo

> no i na kaciku Pandy tez byly przypadki ze turbo sie zepsulo lub inne

> przygody

> wiem ze w Tjetach tez jest turbo i tez trzeba uwazac - no coz

> zobaczymy jak bedzie, mam jeszcze troche czasu na decyzje wiec

> nic nie jest pewne do konca

Wiem jak to jest z autami służbowymi... wink.gif

MultiJety to raczej sprawdzone i udane konstrukcje.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tego nie wiem , nie jezdze tymi autami

Poza tym nie możesz oceniać silnika po tym co jest w Stilaku.

Trochę czasu minęło, pewna ilość silników została wyprodukowana od tego czasu grinser006.gif może jakieś poprawki weszły itd. smile.gif

Silnik jest w NB auto też inne.

Przecież to nie stoi w miejscu wszystko...

Przemyśl i Twoja decyzja.

Ja przy tym przebiegu mówię Diesel smile.gif

Wiadomo, że droższy w zakupie ale instalka LPG też kosztuje + ewentualne problemy od startu bo kto wie co na to T-JET.

A Dieselek 1.6 będzie w sam raz, jak nie zależy Ci aż tak na osiągach to 105 KM a jak chcesz trochę żywiej to 120 KM smile.gif

Poza tym co do cen - od czego są negocjacje w salonach grinser006.gif

I okres przeskakującego rocznika np. smile.gif

skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam instalację TARTARINI SIS taką zaleca FIAT przejechałem dopiero

> 1000km i jak narazie jest spoko

jakie odczucia, jakaś różnica w osiągach? Jakie spalanie? Ile kosztowała instalacja? Jak z gwarancją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poza tym nie możesz oceniać silnika po tym co jest w Stilaku.

> Trochę czasu minęło, pewna ilość silników została wyprodukowana od

> tego czasu może jakieś poprawki weszły itd.

> Silnik jest w NB auto też inne.

> Przecież to nie stoi w miejscu wszystko...

> Przemyśl i Twoja decyzja.

> Ja przy tym przebiegu mówię Diesel

> Wiadomo, że droższy w zakupie ale instalka LPG też kosztuje +

> ewentualne problemy od startu bo kto wie co na to T-JET.

> A Dieselek 1.6 będzie w sam raz, jak nie zależy Ci aż tak na osiągach

> to 105 KM a jak chcesz trochę żywiej to 120 KM

> Poza tym co do cen - od czego są negocjacje w salonach

> I okres przeskakującego rocznika np.

cos pomyslimy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Czy ktos z uzytkownikow Nowego Bravo zakladal juz LPG do auta?

> Jesli tak to jaka instalke i do jakiego silnika, a jesli nie to czemu

> jeszcze zwlekacie

Tak poczytałem wsio w tym wątku i nikt tu o tym nie napisał, ale z tego co wiem, to T-Jet ma ponoć bezpośredni wtrysk paliwa, a na to jeszcze nikt na razie instalacji na LPG nie wymyślił, przynajmniej w rozsądnych pieniądzach.

Pewnie to kwestia czasu, no ale na obecną chwilę tartarini ponoć nie dysponuje taka instalacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.