Skocz do zawartości

gaz w Bravo


Rekomendowane odpowiedzi

> i ty przeciwko mnie

Panowie wszystkie poprzednie instalacje w moich i znajomych wynalazkach to była jedna wielka parodia, niy było ok i nawet tanio, ale potem gasł jak się na luz wrzucało i silnik ogólnie umarł śmiercią przyspieszoną, gaz jest suchy i niestety nikt mnie nie przekona po 3 zagazowanych autach że warto to jeszcze robić chyba że w służbowym to ok. Zobaczcie jak wam będzie olej spalał się u mnie doszło do 1 litra na 1000 km w starej astrze NIE POLECAM BAWIC SIE W GAZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie wszystkie poprzednie instalacje w moich i znajomych

> wynalazkach to była jedna wielka parodia, niy było ok i nawet

> tanio, ale potem gasł jak się na luz wrzucało i silnik ogólnie

> umarł śmiercią przyspieszoną, gaz jest suchy i niestety nikt

> mnie nie przekona po 3 zagazowanych autach że warto to jeszcze

> robić chyba że w służbowym to ok. Zobaczcie jak wam będzie olej

> spalał się u mnie doszło do 1 litra na 1000 km w starej astrze

> NIE POLECAM BAWIC SIE W GAZ

ja sie bawie od prawie 20 tys km na sekwencji i poza pierwszymi poprawkami po debilach-gazownikach żadnych problemów nie ma.

Poza tym generalnie ludzie dzielą sie na tych co są zwolennikami i przeciwnikami gazu.... obojętnych to chyba nie ma zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie wszystkie poprzednie instalacje w moich i znajomych

> wynalazkach to była jedna wielka parodia, niy było ok i nawet

> tanio, ale potem gasł jak się na luz wrzucało i silnik ogólnie

> umarł śmiercią przyspieszoną, gaz jest suchy i niestety nikt

> mnie nie przekona po 3 zagazowanych autach że warto to jeszcze

> robić chyba że w służbowym to ok. Zobaczcie jak wam będzie olej

> spalał się u mnie doszło do 1 litra na 1000 km w starej astrze

> NIE POLECAM BAWIC SIE W GAZ

no popatrz. A mój Lanos z LPG brał minimalnie oleju, ojca Lanos nie bierze wcale.

Z moich doświadczeń wynika, że gaz się opłaca, ale przysparza sporo drobnych upierdliwych problemów.

Oczywiście można zainwestować w super hiper nowoczesną sekwencję, ale wtedy to co to za oszczędność. Nie mówiąc już o tym, że taka instalacja, też ma swoje słabe strony. Może inne niż prosta II gen. ale też jest jakiś reduktor, są wtryskiwacze, jest znacznie większy udział elektroniki.

Moim zdaniem jak ktoś traktuje samochód czysto przedmiotowo i dużo jeździ to jak najbardziej gaz jest dla niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwolennicy, przeciwnicy, a auta i tak na LPG jeżdżą. Marudzą ci, którzy nie mają korzyści z LPG. Podobnie marudzą ci, którzy nie mają biznesu z biopaliw. Rynek i tak wszystko weryfikuje. Jak się opłaca to i na wodzie pojedzie, haha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili instalacja sekwencyjna do silnika 6 cylindrowego kosztuje w granicach 3-4 tys zł wiec przepraszam co to za koszt?

Na takiej właśnie instalacji przelatałem już 100 tys.km bez najmniejszych problemów. Raz na rok jadę na przegląd i to wszystko nic więcej nie dotykam sie tego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie wszystkie poprzednie instalacje w moich i znajomych

> wynalazkach to była jedna wielka parodia, niy było ok i nawet

> tanio, ale potem gasł jak się na luz wrzucało i silnik ogólnie

> umarł śmiercią przyspieszoną, gaz jest suchy i niestety nikt

> mnie nie przekona po 3 zagazowanych autach że warto to jeszcze

> robić chyba że w służbowym to ok. Zobaczcie jak wam będzie olej

> spalał się u mnie doszło do 1 litra na 1000 km w starej astrze

> NIE POLECAM BAWIC SIE W GAZ

moze gaz i suchy ale nie wyplukuje filmu olejowego jak robi to benzyna - chociaz jeden maly plusik 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem dzisiaj przejazdem u mojego gazownika i pytalem sie o gaz do 1.4 Tjet-a

Z tego co mowil to jezdzi jedno Bravo w Polsce z LPG w 1,4Tjet i jest niesamowite ( slowa gazownika). Mowil jeszcze ze podjal by sie zalozenia LPG bez problemu - koszt 5k PLN icon_eek.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bylem dzisiaj przejazdem u mojego gazownika i pytalem sie o gaz do

> 1.4 Tjet-a

> Z tego co mowil to jezdzi jedno Bravo w Polsce z LPG w 1,4Tjet i jest

> niesamowite ( slowa gazownika). Mowil jeszcze ze podjal by sie

> zalozenia LPG bez problemu - koszt 5k PLN .

5 tys to nie tak źle pewne da sie taniej ciekawe co to za instalacja biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to ja dzisiaj wyslalem maile do kilku firm i zobaczym czy cos

> odpisza

A jak sie ma zachwanie komputera MyCar do jazdy na gazie?

Czy on wtedy cos pokazuje? Jakies srednie spalanie?

Glupieje czy pokazuje dane benzyny czy co?

Bardzo mnie to ciekawi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak sie ma zachwanie komputera MyCar do jazdy na gazie?

> Czy on wtedy cos pokazuje? Jakies srednie spalanie?

> Glupieje czy pokazuje dane benzyny czy co?

> Bardzo mnie to ciekawi...

Pokazuje jak na benzynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Temat trochę stary ale wciąż aktualny i na czasie smile.gif. Może ktoś z dyskutujących podjął się instalacji gazu (szczególnie do T-Jet) albo coś się dowiadywał więcej o cenach i możliwościach instalacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gaz jest suchy

Za oknem XXI wiek, człowiek poleciał w kosmos, wymyślił sekwencyjny wtrysk LPG a jednak nadal sa forumowicze powtarzający te BZDURY o suchym gazie

Co w nim jest suche ?? Powiedz prosze ??

Że w rękę się nie da go nalać jak benzyny ?? Da się - tylko temperatura inna musi troche być

Może o te gniazda zaworowe chodzi - to prosze - napisz co to za suchość co to te gniazda psuje

Ubawiłęm sie przy południu hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie wszystkie poprzednie instalacje w moich i znajomych

> wynalazkach to była jedna wielka parodia, niy było ok i nawet

> tanio, ale potem gasł jak się na luz wrzucało i silnik ogólnie

> umarł śmiercią przyspieszoną, gaz jest suchy i niestety nikt

> mnie nie przekona po 3 zagazowanych autach że warto to jeszcze

> robić chyba że w służbowym to ok. Zobaczcie jak wam będzie olej

> spalał się u mnie doszło do 1 litra na 1000 km w starej astrze

> NIE POLECAM BAWIC SIE W GAZ

Hmm... NA benzynie pewnie by nie palil bo ona jest mokra i regeneruje uszczelniacze zaworowe i pierscienie hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

szczegolnie w tych silnikach powyzej 200kkm

A ,ze trzech twoich znajomych zakladali u debili nie gazownikow to juz gaz zly tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem trochę wyliczeń dla t-jet 120KM. Przy przebiegach rocznych 20tys km i koszcie instalki 5tys zl:

-5 lat, 100kkm - oszczędność 7500

-10 lat, 200kkm - oszczędność 20000

zakładając wydatki związane z LPG na poziomie 300zł rocznie (bardzo mała suma) i że przez gaz nie będą padać jakieś uszczelki itp. I w sumie powiem wam, że wcale nie ma jakiejś dużej oszczędności dla mojego wariantu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrobiłem trochę wyliczeń dla t-jet 120KM. Przy przebiegach rocznych

> 20tys km i koszcie instalki 5tys zl:

> -5 lat, 100kkm - oszczędność 7500

> -10 lat, 200kkm - oszczędność 20000

> zakładając wydatki związane z LPG na poziomie 300zł rocznie (bardzo

> mała suma) i że przez gaz nie będą padać jakieś uszczelki itp. I

> w sumie powiem wam, że wcale nie ma jakiejś dużej oszczędności

> dla mojego wariantu....

Przy tej cenie instalki i przebiegach to bez sensu na gaz przerabiać no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za oknem XXI wiek, człowiek poleciał w kosmos, wymyślił sekwencyjny

> wtrysk LPG ...

Znajomy właściciel stacji kupił nową Hondę CRV i po 15000km seris dołożył mu instalację LPG (jako promocja ustalona przy zakupie auta). Co on się biedny do Gdańska najeździł, by ostatecznie wyregulować silnik do pracy tylko na benzynę, wyłączyć gaz i wozić zbędny balast wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znajomy właściciel stacji kupił nową Hondę CRV i po 15000km seris

> dołożył mu instalację LPG (jako promocja ustalona przy zakupie

> auta). Co on się biedny do Gdańska najeździł, by ostatecznie

> wyregulować silnik do pracy tylko na benzynę, wyłączyć gaz i

> wozić zbędny balast

No wiesz - jak montował coś w ASO to jest sobie sam winien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Czy ktos z uzytkownikow Nowego Bravo zakladal juz LPG do auta?

> Jesli tak to jaka instalke i do jakiego silnika, a jesli nie to czemu

> jeszcze zwlekacie

Proszę nie do tak fajnego auta !!!! B Ł A G A M - te autko też tak mówi. bow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proszę nie do tak fajnego auta !!!! B Ł A G A M - te autko też

> tak mówi.

Pajak ale o co chodzi? Paliwo jak paliwo, każde dobre byle fura jeździła odpowiednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> albo wyrazna nie chec dzialania na gazie ze strony tjeta

E tam jak vagi turbo jeżdżą to i ten powinien pójść. Wysłełem maile do kilku gazowców + carserwis. Narazie cisza (od piątku) hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wygląda na to, że firmy gazujące olewają maile i trzeba będzie dzwonić co postaram się uczynić wieczorem. Cały czas mi ten gaz chodzi po głowie oslabiony.gif niby dużych oszczędności nie ma, ale wychodziłoby że co roku mam wakacje w PL za darmo, albo całkiem fajnego notebooka, albo co tam se jeszcze chcecie 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi po głowie niby dużych oszczędności nie ma, ale

> wychodziłoby że co roku mam wakacje w PL za darmo, albo całkiem

> fajnego notebooka, albo co tam se jeszcze chcecie

Nie wiem jak liczysz ale wg mnie oszczędnośc sa i to pokaźne

Na sekwencji zużycie LPG nie rośnie w kosmos i auto pali tyle co benzyny ( mam Sequent24 do 1.6 w Bravie i tak dokładnie jest )

Licząc miasto ( tam głównie pomykam ) 10l/100 km i średnio 2,5 kkm w miesiącu przy dzisiejszyc cenach masz:

(4,8-2,1)*25*10[różn cen Pb i LPG*kilometry*litry] = 675 PLN w miesiącu

Nie są to może powalające kwoty ale instalka się zwraca w niecała pół roku a potem 7kPLN w kiesie co rok

Przynajmniej przy tych relacjach cen Pb do LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co ma się psuć? Jak dobrze zrobione to się nie psuje.

Bardzo Cię proszę........ passed_out.gif . Gdyby LPG było tak dobre to już dawno koncerny samochodowe przyjęli to za alternatywne paliwo. Tak w ogóle znam się trochę na tym. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo Cię proszę........ . Gdyby LPG było tak dobre to już dawno

> koncerny samochodowe przyjęli to za alternatywne paliwo. Tak w

> ogóle znam się trochę na tym.

No to może nas uświadom jeśli się na tym znasz

Naprawdę uważasz naprawdę że koncerny jakiekolwiek ( niekoniecznie samochodowe ) kierują się jakimkolwiek innym kryterium niż zysk dla akcjonariuszy i stopa zwrotu inwestycji ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak liczysz ale wg mnie oszczędnośc sa i to pokaźne

> Na sekwencji zużycie LPG nie rośnie w kosmos i auto pali tyle co

> benzyny ( mam Sequent24 do 1.6 w Bravie i tak dokładnie jest )

> Licząc miasto ( tam głównie pomykam ) 10l/100 km i średnio 2,5 kkm w

> miesiącu przy dzisiejszyc cenach masz:

> (4,8-2,1)*25*10[różn cen Pb i LPG*kilometry*litry] = 675 PLN w

> miesiącu

> Nie są to może powalające kwoty ale instalka się zwraca w niecała pół

> roku a potem 7kPLN w kiesie co rok

> Przynajmniej przy tych relacjach cen Pb do LPG

przy dużych przebiegach i to głównie w trasie się zgodze. U mnie punto na Stgu 300 pali jednak średnio ok 15% wiecej gazu niż bezyna, już koszt instalacji (3000 zł) zwraca się ponad rok - w okolicach 1,5 roku powinna sie zwrócić. średni przebieg roczny to ok 18 tys km, w tym roku będzie więcej, ok 21-22 tys km.

Do tego nalezy doliczyć benzynę na uruchamianie silnika - w zimie idzie mi 10 l / m-c, w lecie to ok 7 l/m-c, droższe przeglądy rejestracyjne i to co roku, filtry gazu co 10 tys km i przeglądy gazu.

Nie już tak różowo nie jest, ale i tak się opłaca. Jak ktoś chce jeździć autem ok 5 lat to nawet nie ma co sie bać podniesienia akcyzy... jak krócej, to zakładanie gazu IMHO jest bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź od firmy alltop smile.gif

" Instalacja do Pana samochodu na sekwencyjnym wtrysku gazu STAG-300 to koszt 2900,- "

czyli cena bardzo fajna palacz.gif ciekawe ile chcą w warsztatach a'la ASO żeby gwarancji nie utracić hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.