JohnnyB Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 Witam Czy ktos z uzytkownikow Nowego Bravo zakladal juz LPG do auta? Jesli tak to jaka instalke i do jakiego silnika, a jesli nie to czemu jeszcze zwlekacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > Witam > Czy ktos z uzytkownikow Nowego Bravo zakladal juz LPG do auta? > Jesli tak to jaka instalke i do jakiego silnika, a jesli nie to czemu > jeszcze zwlekacie LPG to zło a tak serio to nie widziałem jeszcze bravo na LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyB Napisano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > LPG to zło a tak serio to nie widziałem jeszcze bravo na LPG szkoda mysle nad Bravo jako nastepnym aucie i w planie bylby gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > szkoda > mysle nad Bravo jako nastepnym aucie i w planie bylby gaz Kup 1.4 T i przerób go na gaz ciekawe jak będzie się tobie sprawował ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyB Napisano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > Kup 1.4 T i przerób go na gaz ciekawe jak będzie się tobie sprawował > ? wlasnie taki mam plan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > wlasnie taki mam plan Chyba będziesz pierwszy w cayene widziałem gaz więc pewnie w bravo się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > LPG to zło a tak serio to nie widziałem jeszcze bravo na LPG kolega Spiritual widział i chyba długo nie mógł dojść do siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > Chyba będziesz pierwszy w cayene widziałem gaz więc pewnie w > bravo się da ja już miałem swój pierwszy i ostatni samochód z gazem. Do Bravo na pewno nie założę. Ciekawe czy producent dopuszcza w ogóle montaż LPG do T-Jeta, bo do zwykłego 1.4 pewnie się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > kolega Spiritual widział i chyba długo nie mógł dojść do siebie Ja nic nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > ja już miałem swój pierwszy i ostatni samochód z gazem. Do Bravo na > pewno nie założę. Ciekawe czy producent dopuszcza w ogóle montaż > LPG do T-Jeta, bo do zwykłego 1.4 pewnie się da. Chyba mało, który producent tak oficjalnie dopuszcza ale pewnie można doinstalować tylko kwestia kasy za instalacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > Chyba mało, który producent tak oficjalnie dopuszcza ale pewnie > można doinstalować tylko kwestia kasy za instalacje kwestia kasy i co ważniejsze, nerwów. Ja tam wiem, że niezależnie od silnika, moja psychika źle znosi LPG. Wiem że to kwestia instalacji, założenia, serwisowania ale jednak gaz to gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > kwestia kasy i co ważniejsze, nerwów. Ja tam wiem, że niezależnie od > silnika, moja psychika źle znosi LPG. > Wiem że to kwestia instalacji, założenia, serwisowania ale jednak gaz > to gaz. Chcę oszczędniej mam diesla a serio to ja nigdy nie miałem LPG i tylko z tego co u znajomych widziałem to zawsze jakieś problemy z tym LPG były. Osobiście bym się na LPG nie zdecydował, ale to tylko moja opinia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > Witam > Czy ktos z uzytkownikow Nowego Bravo zakladal juz LPG do auta? > Jesli tak to jaka instalke i do jakiego silnika, a jesli nie to czemu > jeszcze zwlekacie obiegowa opinia głosi, że gaz+turbo=masa kłopotów + koszt instalacji ogromny. ja bym się nie odważył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tjet Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 > Chcę oszczędniej mam diesla a serio to ja nigdy nie miałem LPG i > tylko z tego co u znajomych widziałem to zawsze jakieś problemy > z tym LPG były. Osobiście bym się na LPG nie zdecydował, ale to > tylko moja opinia Ja tam mam GAZ w Dodge-u , na tym paliwie zrobiłem 100tys. km i żadna awaria z tego powodu mi się nie przydarzyła. Po wakacjach wybieram się za wielka wodę, po nowszy model i na pewno zainstaluje w nim gaz. Co do Bravo ... Ja osobiście do silnika o pojemności 1,4 litra nie widzę sensu montowania gazu, ale jak ktoś chce nie widzę problemu. Auta z turbiną jeżdżą na gazie i nie ma z nimi problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyB Napisano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > Ja tam mam GAZ w Dodge-u , na tym paliwie zrobiłem 100tys. km i żadna > awaria z tego powodu mi się nie przydarzyła. > Po wakacjach wybieram się za wielka wodę, po nowszy model i na pewno > zainstaluje w nim gaz. Co do Bravo ... Ja osobiście do silnika o > pojemności 1,4 litra nie widzę sensu montowania gazu, ale jak > ktoś chce nie widzę problemu. Auta z turbiną jeżdżą na gazie i > nie ma z nimi problemów. no coz , powiem tak ze na LPG jestem skazany poniewaz robie rocznie 40kkm. Dizla sie troche obawiam - raz wleje trefne paliwo i po ptokach ( nawet na markowej stacji moze sie zdazyc ) a z LPG jest jakos pewniej . Wiem ze moze sie zawsze zdazyc jakas usterka ( mam teraz LPG i czasami mnie krew zalewa ) ale musze wybrac mniejsze zlo Pytalem zaprzyjaznionego warsztatu LPG - mowia ze nie ma problemu - zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > no coz , powiem tak ze na LPG jestem skazany poniewaz robie rocznie > 40kkm. Dizla sie troche obawiam - raz wleje trefne paliwo i po > ptokach ( nawet na markowej stacji moze sie zdazyc ) a z LPG > jest jakos pewniej . Wiem ze moze sie zawsze zdazyc jakas > usterka ( mam teraz LPG i czasami mnie krew zalewa ) ale musze > wybrac mniejsze zlo > Pytalem zaprzyjaznionego warsztatu LPG - mowia ze nie ma problemu - > zobaczymy ee tam z tym trefnym paliwem odrazu, kumpel w 1.3jtdm zrobil juz 90tys km i siura ON tylko na markowych duzych stacjach i wcale zadnych verv nie leje czy ultimatow.. autko smiga jak stary, mam kumpla co ma maryske jtd i zalewa ja ruskim ON bo po taniosci kupuje i tak juz o 6lat turla i nic sie nie dzieje.. znowu jtd fiata nie sa wyczulone na paliwo tak cholernie jak to bylo w przypadku D4D 177KM ktore potrafily po 3 tankowaniach odjechac z pod stacji na lawecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > Ja tam mam GAZ w Dodge-u , na tym paliwie zrobiłem 100tys. km i żadna > awaria z tego powodu mi się nie przydarzyła. > Po wakacjach wybieram się za wielka wodę, po nowszy model i na pewno > zainstaluje w nim gaz. Co do Bravo ... Ja osobiście do silnika o > pojemności 1,4 litra nie widzę sensu montowania gazu, ale jak > ktoś chce nie widzę problemu. Auta z turbiną jeżdżą na gazie i > nie ma z nimi problemów. Ja przejechałem na gazie tylko 50 tys Lanosem. Też nic poważnego się nie działo, ale wiecznie jakieś drobne upierdliwe problemy - a to obroty falują, trzeba regulować, a to krokowiec się zacina, trzeba wymienić, a to strzela w filtr, trzeba wymienić świece, mimo że mają dopiero 8 tys km, a to gaśnie po przełączeniu, trzeba przeczyścić jakiś zawór, a to pompa paliwa padła. A ja jestem trochę pedantyczny, auto ma chodzić jak zegarek i nie znoszę żadnych niedociągnięć, a z gazem zawsze coś się dzieje. Dlatego doszedłem do wniosku, że koszty materialne nie są warte kosztów psychicznych A tak na poważnie to rozumiem, że jest to kwestia ceny. Jeżdżę około 20 tys rocznie i policzyłem sobie, że na benzynie nie zbankrutuję (tym bardziej że Bravo pali mi mniej niż myślałem), ale gdybym jeździł 50 tys, wtedy koszty materialne pewnie by wzięły górę. Chociaż podejrzewam, że prędzej kupiłbym jakiegoś niedużego, sprawdzonego diesla niż zdecydował się na gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tjet Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > Ja przejechałem na gazie tylko 50 tys Lanosem. Też nic poważnego się > nie działo, ale wiecznie jakieś drobne upierdliwe problemy - a > to obroty falują, trzeba regulować, a to krokowiec się zacina, > trzeba wymienić, a to strzela w filtr, trzeba wymienić świece, > mimo że mają dopiero 8 tys km, a to gaśnie po przełączeniu, > trzeba przeczyścić jakiś zawór, a to pompa paliwa padła. A ja > jestem trochę pedantyczny, auto ma chodzić jak zegarek i nie > znoszę żadnych niedociągnięć, a z gazem zawsze coś się dzieje. > Dlatego doszedłem do wniosku, że koszty materialne nie są warte > kosztów psychicznych Z opisywanych problemów wnioskuję że maiłeś instalacje mieszalnikową, w sekwencyjnej instalacji takie problemy nie występują. Robisz przegląd raz w roku i śmigasz zapominając że masz gaz w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 Będziesz pierwszy co włożył LPG do T-JETa Ktoś musi spróbować Z tym ON złej jakości przesadzasz. Nigdy nie zdarzyło się jeszcze, że tankując na stacjach Shell BP Jet Orlen Lotos (kol. przypadkowa) coś się stało. U mnie czy u znajomych. Owszem MJty lubią dobrej jakości paliwo ale bez przesady. Ja proponuję Diesla Jednostki 1.6 MJ niedawno weszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > Witam > Czy ktos z uzytkownikow Nowego Bravo zakladal juz LPG do auta? > Jesli tak to jaka instalke i do jakiego silnika, a jesli nie to czemu > jeszcze zwlekacie Był już watek na tym kunciku o LPG i był podany link ale dotyczył CNG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyB Napisano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > Był już watek na tym kunciku o LPG i był podany link > ale dotyczył CNG CNG jest na pewno tansze ale jest na razie chyba tylko jedna stacja w Tychach a tak to nigdzie wiecej w mojej okolicy nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyB Napisano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > Będziesz pierwszy co włożył LPG do T-JETa > Ktoś musi spróbować > Z tym ON złej jakości przesadzasz. Nigdy nie zdarzyło się jeszcze, że > tankując na stacjach Shell BP Jet Orlen Lotos (kol. przypadkowa) > coś się stało. U mnie czy u znajomych. > Owszem MJty lubią dobrej jakości paliwo ale bez przesady. > Ja proponuję Diesla > Jednostki 1.6 MJ niedawno weszły oceniam jakosc MJ po przypadkach w mojej firmie gdzie mamy sluzbowe Stilony MJ i czesta awaria byly pompy a takze pare razy spadala rura z turbo no i na kaciku Pandy tez byly przypadki ze turbo sie zepsulo lub inne przygody wiem ze w Tjetach tez jest turbo i tez trzeba uwazac - no coz zobaczymy jak bedzie, mam jeszcze troche czasu na decyzje wiec nic nie jest pewne do konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > CNG jest na pewno tansze ale jest na razie chyba tylko jedna stacja w > Tychach a tak to nigdzie wiecej w mojej okolicy nie ma... nie wnikam ile jest stacji podlinkowałem co pamiętałem żeby Ci pomóc tym bardziej że szukajka nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > oceniam jakosc MJ po przypadkach w mojej firmie gdzie mamy sluzbowe > Stilony MJ i czesta awaria byly pompy a takze pare razy spadala > rura z turbo > no i na kaciku Pandy tez byly przypadki ze turbo sie zepsulo lub inne > przygody kolega kupil jako jeden z pierwszych 1.3mj i tez dwa razy turbo wymieniali na gw, ale to choroby wieku dzieciecego byly i teraz auto smiga jak zloto.. co do firmowych stilo jtd to wiesz ze auto firmowe jak to sie mowi potrafi wjechac na najwyzszy kraweznik i glebokosc brodzenia ma wieksza niz kursk.. to tak do konca bym sie nie odnosil do aut firmowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyB Napisano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > kolega kupil jako jeden z pierwszych 1.3mj i tez dwa razy turbo > wymieniali na gw, ale to choroby wieku dzieciecego byly i teraz > auto smiga jak zloto.. > co do firmowych stilo jtd to wiesz ze auto firmowe jak to sie mowi > potrafi wjechac na najwyzszy kraweznik i glebokosc brodzenia ma > wieksza niz kursk.. to tak do konca bym sie nie odnosil do aut > firmowych tak ale te auta firmowe sa jakby wlasnascia uzytkownikow wiec raczej dbaja o nie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > tak ale te auta firmowe sa jakby wlasnascia uzytkownikow wiec raczej > dbaja o nie ... no tak ale nie mozna odnosic sie definitywnie do 2 czy 4 przypadkow.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > tak ale te auta firmowe sa jakby wlasnascia uzytkownikow wiec raczej > dbaja o nie ... Tak czy inaczej nie są ich. Jakby wydali na nie swoje pieniążki - to na pewno ich dbałość o nie byłaby dużo większa. Jak Ty sobie kupisz Bravo Diesla to na pewno będziesz go lepiej traktował, na początek masz gwarancję w razie czego a później w tym silniku nie sądzę żeby coś poszło jak będziesz auto szanował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyB Napisano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > no tak ale nie mozna odnosic sie definitywnie do 2 czy 4 przypadkow.. 11-tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > 11-tu i jeszcze dodaj ze wszystkie tankowaly na tej samej stacji benzynowej tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > Tak czy inaczej nie są ich. > Jakby wydali na nie swoje pieniążki - to na pewno ich dbałość o nie > byłaby dużo większa. > Jak Ty sobie kupisz Bravo Diesla to na pewno będziesz go lepiej > traktował, na początek masz gwarancję w razie czego a później w > tym silniku nie sądzę żeby coś poszło jak będziesz auto > szanował. swiete slowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > Kup 1.4 T i przerób go na gaz ciekawe jak będzie się tobie sprawował > ? w salonie w ktorym bravko bralem sprzedawca opowiadal mi jak to jakis klient sobie brere zamowil za 180tys zl, mowil ze pikne auto przyjechalo z wloch, w dniu odbioru klinet mowi no dobra to teraz jade montowac gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > w salonie w ktorym bravko bralem sprzedawca opowiadal mi jak to jakis > klient sobie brere zamowil za 180tys zl, mowil ze pikne auto > przyjechalo z wloch, w dniu odbioru klinet mowi no dobra to > teraz jade montowac gaz znajomy pracuje w serwisie, gdzie montują i serwisują LPG. Kiedyś byłem jak kończyli montować gaz do Chlyslera 300C. Wyglądał na jakąś nówke sztuke. Wszyscy biegali w koło tego samochodu jak poparzeni. Pytam znajomego co się dzieje, a on na to, że zaraz właściciela ma przyjechać odebrać auto, a tu coś nie działa. Że zażyczył sobie do tego auta najtańszą możliwą instalację i nie dał się przekonać do innej, a oni mają duże problemy żeby to dostroić. W końcu przyjechał właściciel, przywiózł go kolega Jaguarem (ciekawe czy też z LPG ), oczywiście zaczął strzelać fochy, w końcu łaskawie poczekał z pół godziny, oni coś tam rozebrali, pokręcili, złożyli i zaczęło działać. Ale ja dziękuję potem się użerać w takim aucie z taką instalacją. Ale można się zdziwić do jakich aut ludzie zakładają gaz. W tym serwisie ciągle stały jakieś Beemki X5, Jeepy Grand Cheeroki czy podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > znajomy pracuje w serwisie, gdzie montują i serwisują LPG. Kiedyś > byłem jak kończyli montować gaz do Chlyslera 300C. Wyglądał na > jakąś nówke sztuke. Wszyscy biegali w koło tego samochodu jak > poparzeni. Pytam znajomego co się dzieje, a on na to, że zaraz > właściciela ma przyjechać odebrać auto, a tu coś nie działa. Że > zażyczył sobie do tego auta najtańszą możliwą instalację i nie > dał się przekonać do innej, a oni mają duże problemy żeby to > dostroić. W końcu przyjechał właściciel, przywiózł go kolega > Jaguarem (ciekawe czy też z LPG ), oczywiście zaczął strzelać > fochy, w końcu łaskawie poczekał z pół godziny, oni coś tam > rozebrali, pokręcili, złożyli i zaczęło działać. Ale ja dziękuję > potem się użerać w takim aucie z taką instalacją. > Ale można się zdziwić do jakich aut ludzie zakładają gaz. W tym > serwisie ciągle stały jakieś Beemki X5, Jeepy Grand Cheeroki czy > podobne. w sumie nasz kolega z forum z Tarnowa widzial ferrari na LPG to juz nic chyba mnie nie zdziwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyB Napisano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > w sumie nasz kolega z forum z Tarnowa widzial ferrari na LPG to juz > nic chyba mnie nie zdziwi ja widzialem Impreze LPG oraz Audi S8 tez na gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyB Napisano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > i jeszcze dodaj ze wszystkie tankowaly na tej samej stacji benzynowej > tak? tego nie wiem , nie jezdze tymi autami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > ja widzialem Impreze LPG oraz Audi S8 tez na gaz Imprezy z LPG akurat można spotkać dosyć często. Jeśli one znoszą gaz to T-Jet też da radę Ale ja nie zamierzam sprawdzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > tego nie wiem , nie jezdze tymi autami no to pelnego wgladu w sytuacje i przyczyny usterki nie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kieciu Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 ja mam instalację TARTARINI SIS taką zaleca FIAT przejechałem dopiero 1000km i jak narazie jest spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jay_21 Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > oceniam jakosc MJ po przypadkach w mojej firmie gdzie mamy sluzbowe > Stilony MJ i czesta awaria byly pompy a takze pare razy spadala > rura z turbo > no i na kaciku Pandy tez byly przypadki ze turbo sie zepsulo lub inne > przygody > wiem ze w Tjetach tez jest turbo i tez trzeba uwazac - no coz > zobaczymy jak bedzie, mam jeszcze troche czasu na decyzje wiec > nic nie jest pewne do konca Wiem jak to jest z autami służbowymi... MultiJety to raczej sprawdzone i udane konstrukcje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > tego nie wiem , nie jezdze tymi autami Poza tym nie możesz oceniać silnika po tym co jest w Stilaku. Trochę czasu minęło, pewna ilość silników została wyprodukowana od tego czasu może jakieś poprawki weszły itd. Silnik jest w NB auto też inne. Przecież to nie stoi w miejscu wszystko... Przemyśl i Twoja decyzja. Ja przy tym przebiegu mówię Diesel Wiadomo, że droższy w zakupie ale instalka LPG też kosztuje + ewentualne problemy od startu bo kto wie co na to T-JET. A Dieselek 1.6 będzie w sam raz, jak nie zależy Ci aż tak na osiągach to 105 KM a jak chcesz trochę żywiej to 120 KM Poza tym co do cen - od czego są negocjacje w salonach I okres przeskakującego rocznika np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > ja mam instalację TARTARINI SIS taką zaleca FIAT przejechałem dopiero > 1000km i jak narazie jest spoko Ale Ty nie masz T-JETa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > w sumie nasz kolega z forum z Tarnowa widzial ferrari na LPG to juz > nic chyba mnie nie zdziwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 bylo fote zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > bylo fote zrobic przy takich emocjach człowiek nie myśli racjonalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > przy takich emocjach człowiek nie myśli racjonalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > ja mam instalację TARTARINI SIS taką zaleca FIAT przejechałem dopiero > 1000km i jak narazie jest spoko jakie odczucia, jakaś różnica w osiągach? Jakie spalanie? Ile kosztowała instalacja? Jak z gwarancją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > Ale Ty nie masz T-JETa ale i tak jest pierwszy na forum z LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyB Napisano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 > Poza tym nie możesz oceniać silnika po tym co jest w Stilaku. > Trochę czasu minęło, pewna ilość silników została wyprodukowana od > tego czasu może jakieś poprawki weszły itd. > Silnik jest w NB auto też inne. > Przecież to nie stoi w miejscu wszystko... > Przemyśl i Twoja decyzja. > Ja przy tym przebiegu mówię Diesel > Wiadomo, że droższy w zakupie ale instalka LPG też kosztuje + > ewentualne problemy od startu bo kto wie co na to T-JET. > A Dieselek 1.6 będzie w sam raz, jak nie zależy Ci aż tak na osiągach > to 105 KM a jak chcesz trochę żywiej to 120 KM > Poza tym co do cen - od czego są negocjacje w salonach > I okres przeskakującego rocznika np. cos pomyslimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 > cos pomyslimy pomysl bo jeszcze dieselka 1.6 na forum nie mamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 17 Marca 2008 Udostępnij Napisano 17 Marca 2008 > Witam > Czy ktos z uzytkownikow Nowego Bravo zakladal juz LPG do auta? > Jesli tak to jaka instalke i do jakiego silnika, a jesli nie to czemu > jeszcze zwlekacie Tak poczytałem wsio w tym wątku i nikt tu o tym nie napisał, ale z tego co wiem, to T-Jet ma ponoć bezpośredni wtrysk paliwa, a na to jeszcze nikt na razie instalacji na LPG nie wymyślił, przynajmniej w rozsądnych pieniądzach. Pewnie to kwestia czasu, no ale na obecną chwilę tartarini ponoć nie dysponuje taka instalacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.