Lisek Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 No i po kilku miesiącach poprawnego działania znowu na strone kierowcy .. czyli moja dmuchnoł goracym powietrzem. strona prawa zimnym Wiec wyrwałem chwasta: ( wytypowałem jeden z 4-rech silniczków " mieszacz powietrza strona lewa" i rozebrałem go... to co zobaczyłem Jest to część BOSCH o numerze: 0 132 801 312 ale co ciekawe nizej znaczek Magneti marelli i symbol A.211.001.00 W srodku silniczek Boscha 1397 220 343 oraz potencjometr niewiadomego pochodzenia o numerze: B4 1117 173 Musze gdzieś znaleść takie cudo ale w EPR-e nie ma Na bank pada ten potencjometr..wyciera sie i podobnie jak w reflektorach przestaje działać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 25 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 Nigdzie nie mogę znaleźć tego siłowniczka.... w Audi A-4 jest podobny ale różni sie jedną cyfrą na końcu... 304 może to mocowanie Może ktoś trafił w EPR-e na to ??? ja nie mogę znaleść klimatronika... tylko manualne .... nawet jak abarta wezmę 2,4 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 Witam! Mozesz opisac jak sie do tego dostales? Foty mile widziane, rysunki tez. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irek88 Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 O kurcze ale zrobiłeś wiwisekcję Próbowałeś czyścić potencjometr dokładnie? Nie powinien się wycierać do końca i na maksa, raczej to kwestia brudu albo problemu ze stykami... Można zresztą go sprawdzić miernikiem czy działa bez przerw. Wątpię że dostaniesz coś ze środka, raczej cały silnik z obudową a koszt jest odstraszający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 25 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 Tak czyściłem... ale to pewnie na kilka miesięcy a może tygodni... Gdzie coś takiego można kupić ? Koszt ? Nie moge znaleść klima tronika w EPR-e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 > Tak czyściłem... ale to pewnie na kilka miesięcy a może tygodni... A stosowałeś spray do regeneracji potecjometrów? Co prawda nie jest jakiś cudowny środek, ale pomaga na typowe dolegliwości potencjometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irek88 Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 Znalazłem część o nazwie AKTYWATOR i wygląda na to że to właśnie o to chodzi, numer 71736006 (to akurat do mojej wersji). Cena o dziwo całkiem w porządku bo niecałe 101 zł brutto. Jeszcze takie znalazłem: 46723329 DISTRIBUZIONE 2 sztuki 46723328 MISCELAZIONE To już będą 4 silniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irek88 Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 Przy okazji. Wiecie jak w ePerze nazwali parownik ? WYPARKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 25 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 Oooo dzięki.... nr 13 .. 113 zł brutto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2008 No moze tu nie dostane po łapkach od moda.. Siłownik zamówiłem w ASO i jutro odbieram ale nie moge znaleźć procedury adaptacji klimatronika.... sam to kiedyś pisałem i poszło .... Moze ktos natrafił i może przypomni co i jak... Musze nowy siłownik zaprogramować PS. Już znalazłem PROCEDURA AUTODOSTOSOWANIA Aby aktywować tą procedurę konieczne jest naciśnięcie równoczesne przycisków AUTO i MONO w ciągu 40 sekund od ustawienia kluczyka w Mar. Po kilku sekundach na wyświetlaczu pojawi się cyfra (w miejsce temperatury ustawionej po stronie kierowcy) która określa malejąco (Count Down) czas pozostały do rozpoczęcia procedury. Równocześnie (tj podczas odliczania Count Down) na wyświetlaczu w miejsce temperatury ustawionej po stronie pasażera lato zasygnalizowany zostanie stan poprzedniego autodostosowania: '1' pulsowanie jeżeli poprzednia procedura autodostosowania jest nieważna '0' jeżeli poprzednia procedura autodostosowania jest ważna Ta procedura nie zostanie wykonana gdy zwolni się przynajmniej jeden z powyżej wymienionych natomiast cyfra po lewej stronie będzie różna od zera (ta procedura uaktualna się dla sprawdzenia wykonania autodostosowania). Wyjście z procedury określa wyzerowanie zawartości po czasie 40 sekund od ustawienia kluczyka w Mar, aby następnie powtórzyć procedurę bez przejscia z + Chiave Off Za każdym razem po zainstalowaniu nowej centralki, należy przeprowadzić test autodostosowania siłowników przysłon za pomocą przyrządów diagnostycznych i dokonać dostosowania do wymagań indywidualnych poprzez zaprogramowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2008 A jak wymieniasz panel klimy to tez trzeba robić adaptację? Ja nie robiłem, ale moze trzeba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2008 > A jak wymieniasz panel klimy to tez trzeba robić adaptację? Ja nie > robiłem, ale moze trzeba? Dokłądnie tak.... koniecznie !!! Z tego co do tej pory sie dowiedziałem to autoadaptacja polega na zapamiętaniu przez centralkę między innymi maksymalnych i minimalnych wychyleń łopatek - siłowników ( inaczej mówiąc sterownik zapamiętuje max i min rezystancję tego potencjometra dla max i min położeń ) Czemu wymieniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2008 > Dokłądnie tak.... koniecznie !!! Czyli muszę podjechać do ASO? Klima działa, ale może nie tak jak powinna? > Czemu wymieniałeś? Panel nie działał w temp ponizej + 5-6 st. Wymieniałem ponad rok temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2008 > Czyli muszę podjechać do ASO? Możesz to zrobić sam... masz opis. zobaczysz czy była "strojona" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 > Możesz to zrobić sam... masz opis. > zobaczysz czy była "strojona" Nic z tego nie rozumiemiem Quote: Ta procedura nie zostanie wykonana gdy zwolni się przynajmniej jeden z powyżej wymienionych natomiast cyfra po lewej stronie będzie różna od zera (ta procedura uaktualna się dla sprawdzenia wykonania autodostosowania). Wyjście z procedury określa wyzerowanie zawartości po czasie 40 sekund od ustawienia kluczyka w Mar, aby następnie powtórzyć procedurę bez przejscia z + Chiave Off Za każdym razem po zainstalowaniu nowej centralki, należy przeprowadzić test autodostosowania siłowników przysłon za pomocą przyrządów diagnostycznych i dokonać dostosowania do wymagań indywidualnych poprzez zaprogramowanie Czyli co mam zrobić? jak mi sie pokażą cyferki na wyświetlaczu? Nie mam również przyrządów diagnostycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 Sam już nie wiem tak jest napisane w instrukcji ... Naciskasz Auto oraz MONO ..... trzymasz..... następnie jak skączy sie odliczanie z lewej strony 3/2/1/0 to puszczasz i czekasz az pokaze sie normalne wskazania centralki.... Tak myślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aDi_ Napisano 1 Maja 2008 Udostępnij Napisano 1 Maja 2008 Lisek, wielki szacun i respekt za Twoje poczynania - jesteś naprawdę wporzo :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2008 Kilka zdjęć .... ( silniczek od strony kierowcy - mieszacz strona lewa ) odpowiedzialny za sterowanie temperatura ( gorąco <-> zimno ) na lewa stronę autka Wtyczka do silniczka - koniecznie popryskac dobrym preparatem do złacz elektrycznych !!! Między to ciegno a silniczek wchodzi mała redukcja. Rodzaj prowadzenia - tulejki. O ile w samo cięgno nie mozna go inaczej założyć - bolec centrujacy / o tyle wkładając w silniczek można go przestawić o 180 Stopni !!! Nalezy uważać aby tego nie zrobic !!! Silniczek moze pracować w przedziale 180 stopni. ( rezystancja 4,8 K ...tak naprawde może nawet przekrecic sie w koło ) Natomiast to cięgno jest ograniczone - skok 90 stopni. Wazne jest aby to ciegno pracowało luźno... czasami moze coś wpaść do srodka i zablokować je. Isotne jest równierz zaprogramowanie ( zgodnie z opisem ) w przeciwnym razie sterownik nie zna połozenia MAX i MIN i silnik pracuje cały czas ... do momentu zablokowania - przeciążenia i wtedy klima daje na maxa goracym lub chłodnym powietrzem... Miejsce mocowania silniczka - 3 x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2008 Dodatkowe skany.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karad123 Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 Czy ktoś wie może jaka jest różnica pomiędzy aktywatoram od temperatury 46723328 a tymi od kierunku nadmuchu 46723329 ? Wygląd taki sam, jak czyściłem i rozebrałem je nie spojrzałem na opis potencjometru tego od nadmuchu, miał czarny kolor tego środka plastikowego co na skanie jest biały, nie chce tego jeszcze raz wyciągać bo trochę gimnastyki jest. Wymieniłem jeden aktywator na nowy a stary potencjometr wykąpałem w kontakcie do czyszczenia styków i przy pomiarach miernikiem ładnie się sprawuje, chciałbym go włożyć do tego aktywatora od nadmuchu, ale nie wiem czy to są takie same potencjometry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Czy ktoś wie Nie wiem ale bym sprawdził omomierzem na skrajnych zaczepach ile Ohm i sprawdził czy liniowy jest.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karad123 Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Nie wiem ale bym sprawdził omomierzem na skrajnych zaczepach ile Ohm i sprawdził czy liniowy > jest.... Tak zrobię, tylko muszę go wyciągać. Ten od temperatury ma około 4.5 - 4.6 kilo. Zastanawia mnie jeszcze coś, minimalna rezystancja jaką uzyskałem na tym potencjometrze to 200 omów, chyba tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thruman Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 No więc dobrałem się do tego aktywatora. Zacząłem od tego, który steruje temperaturą. Wyciągnąłem go na wierzch i zacząłem patrzeć jak pracuje. Ustawienie temperatury na najwyższą powodowało jego maksymalne otwarcie. Czyli jest ok. Ustawienie temperatury minimalnej maksymalnie go zamykało więc też jest super. Reaguje na zmianę ustawień temperatury np 23 stopnie ustawiał się gdzieś w połowie. Więc myślę o co tu chodzi. Zrobiłem ostatni test. Ustawiłem min temp. Zamknięty. Ustawiłem 16 stopni i o to moje zdziwienie zamiast zostać maksymalnie zamknięty (wczoraj miałem w powietrzu 27 stopni) on mi się otwiera na 1/4. No to teraz jest jasne że grzeje ciepłym powietrzem. Pytanie tylko dlaczego się otwiera skoro czujnik temp. powinien wykryć że w środku jest 27 stopni i nie należy dodatkowo dogrzewać z silnika !!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 Ustawienie min nie rowna sie 16'C. Prawdopodobnie uszkodzenie potencjometru powoduje przesuniecie, co moze konczyc sie tym, ze elektronika rozpoznaje zapamietana wartosc, a fizycznie ten punkt jest gdzies indziej. Sprobuj zrobic jeszcze autokalibracje, jesli to nie pomoze, niestety wymiana. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thruman Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 Wymiana to nie problem. Pytanie czy to czasem nie jest związane z czujnikiem temperatury. Oczywiście kalibracje już robiłem i to nie raz. Zwykle jest ok do wyłączenia silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 Jesli jest ok po kalibracji to znaczy ze uklad pomiarowy w silowniku niedomaga. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thruman Napisano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 No i faktycznie. Wymiana aktywatora zalatwila sprawe jak najbardziej pozytywnie. Teraz silownik reaguje na kazda zmiane temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 5 Września 2010 Udostępnij Napisano 5 Września 2010 A który wymieniłeś ?? Bo mi nie z jenogo wieje ciepło a z drugiego zimo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 5 Września 2010 Udostępnij Napisano 5 Września 2010 > Sam już nie wiem tak jest napisane w instrukcji ... > Naciskasz Auto oraz MONO ..... trzymasz..... następnie jak skączy sie odliczanie z lewej strony > 3/2/1/0 to puszczasz i czekasz az pokaze sie normalne wskazania centralki.... > Tak myślę Ja tak robię, ale po odliczeniu z lewej strony do 0 po prawej stronie pozostaje 02 czy to prawidłowo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 5 Września 2010 Udostępnij Napisano 5 Września 2010 > Ja tak robię, ale po odliczeniu z lewej strony do 0 po prawej stronie pozostaje 02 czy to > prawidłowo?? Ma się wyzerować a później samo ma wrócić do normalnej pracy. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 5 Września 2010 Udostępnij Napisano 5 Września 2010 > Ma się wyzerować a później samo ma wrócić do normalnej pracy. > Pozdrawiam BAS Czyli rozumiem że mam trzymac aż się wyzeruje z obu stron?? Pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 5 Września 2010 Udostępnij Napisano 5 Września 2010 > Czyli rozumiem że mam trzymac aż się wyzeruje z obu stron?? > Pzd Jeśli dobrze pamiętam to inicjujesz kalibrację a później czekasz aż skończy machać klapami i odliczać aż wróci do normalnego trybu pracy. Jeśli zostaje na 00-02 to oznacza jakiś błąd. Na jakimś anglojęzycznym forum było to opisane. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moropl Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 Witam czy czy ktoś wie gdzie można kupić aktywator 0 132 801 312 lub sam potencjometr B4 1117 173 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 A który to jest ??? ten aktywator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 Strona kierowcy się zacina , po prostu zostaje ostatnie ustawienie po wyłączeniu silnika, albo ciepłe albo zimne Aktywator odpowiedzialny za temperaturę wymieniony , kalibracja zrobiona i lipa Ma ktoś pomysła , a klapkę mogłem normalnie palcem przestawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 Hej! Rozebrac i zobaczyc jak sie zachowuje. Jesli ustawia sie krokami, to ok Sprawdzic wizualnie, jak ramiona pracuja (te od klapek). Zaczac od min po 16-17...az do max. Jesli gdzies po drodze stanie i bedzie ruchal w gore i dol, to znaczy ze padniety. Inaczej nie sprawdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 Ale od strony kierowcy nie widać ramion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > Ale od strony kierowcy nie widać ramion widac...trzeba sie polozyc pod kierownice:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 A chyba że tak 1. No dobra załóżmy że się blokuje co dalej 2. Załóżmy że się nie blokuje - to powinna się zmieniać temperatura powietrza zatem wracamy do pkt 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > 1. No dobra załóżmy że się blokuje co dalej Może będziesz musiał wszystko rozebrać... mogło coś wpaść do środka... ostatnio koledze w Fieście wyciągałem pęk kluczt z wnętrza nawiewu za nagrzewnicą bo go synek 2 letni załatwił Proponuje sprawdzić po odkręceniu czy pracuje luźno cięgno... wiem że od strony kierowcy to ale dasz rade... ja dałem... a nastepnie wymienić aktywator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > Witam > czy czy ktoś wie gdzie można kupić aktywator 0 132 801 312 lub sam potencjometr B4 1117 173 ? W ASO ja płaciłem coś koło 117 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 cięgno ?? tam gdzie się wkłada dzinks od aktywatora , to to pokrętło działa normalnie bardzo luźno jeśli ręką dam na max ciepło to samo spadnie do obiegu zimnego chyba że dam nadmuch max to wtedy siłą powietrza trzyma się tego ustawienia zatem sama klapa działa bardzo luźno natomiast o jakim cięgle rozmawiamy ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > cięgno ?? Dokładnie tak jak napisałeś... tam gzie wchodzi ten element z aktywatora... Więc kup aktywator... ja wymieniałem dwa i za kazdym razem było to samo - potencjometr padnięty... płyn do czyszczenia potencjometrów który ja stosowałem pomagał na max 3 miesiące i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 ale kupiłem nowy aktywator i nadal to samo , sugerujesz że nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > ale kupiłem nowy aktywator i nadal to samo , sugerujesz że nie działa A włożyłeś poprawnie? Tam jest taka gwiazdka która ustawia max i min położenia aktywatora - moze odpaliłeś klime ( podałeś zasilanie ) przed włożeniem aktywatora i rozwaliłeś potencjometr? przekręciłeś go ? Powinno się : 1> Zamocować aktywator 2> właczyć zasilanie 3 > przeprowadzić odrazu kalibracje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 ups Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 Co to za błąd ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > Co to za błąd ?? Chodzi Ci o ten 02? Nie pamiętam, ale gdzieś było opisane w necie. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 tak bo taki mam za każdym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 5 Marca 2011 Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 Oj panowie. 00 - nauka wynik OK 01 błyska - wynik NOK, czyli że ŹLE. 02 - w trakcie wykonywania 03 błyska - nauka niedokończona A mnie padł w Bravo właśnie jeden z tych klamotów. Na lewą stronę wieje cały czas gorące powietrze, a siłownik od ok. pół roku robił jakieś bzz bzz bzz. Nie zwracałem na to uwagi do dziś, kiedy włączyłem klimatyzację, a w aucie był ukrop... Na szczęście jechałem po klamoty do Bravo do gościa, to przy okazji zdemontowałem wszystkie 4 sztuki siłowników z jego nagrzewnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.