Skocz do zawartości

Subaru to trzeba jeszcze umiec jezdzic ...


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

... a nie brac zakret 90stopni 80km/h flat i dziwic sie ze sie wylecialogrinser006.gif... bo on chcial sprawdzic przy jakiej V sie traci przyczepnosc w AWD.hahaha.gif Auto podobno zarylo przednim bokiem w ziemiezlosnik.gif ale nie przelecialo na bokhmm.gif...Chyba sie musialtongue-smiley-8867.gif i odpuscil noge bo IMVHO przy 80km/h ziszczenia byly by wieksze

drive.gif 19 lat caly waytogo.gif ale niezle posiniaczonymlot.gif...

fernlakemva030aedited1or7.jpg

fernlakemva017aedited1jt2.jpg

fernlakemva014aedited1iz7.jpg

fernlakemva004aedited2bo8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... a nie brac zakret 90stopni 80km/h flat i dziwic sie ze sie

> wylecialo... bo on chcial sprawdzic przy jakiej V sie traci

> przyczepnosc w AWD.

zależy w jakim awd, zależy na jakich oponach, zależy na jakiej nawierzchni, zależy jaki szeroki jest zakręt... blah.gifblah.gifblah.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zależy w jakim awd,

w takim jak widaczlosnik.gifcfaniaczek.gif

zależy na jakich oponach,

w takim jak widaczlosnik.gifcfaniaczek.gif

zależy na jakiej

> nawierzchni,

w takim jak widaczlosnik.gifcfaniaczek.gif

zależy jaki szeroki jest zakręt...

w takim jak widaczlosnik.gifcfaniaczek.gif

blah.gifblah.gifblah.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w takim jak widac

> zależy na jakich oponach,

> w takim jak widac

> zależy na jakiej

> w takim jak widac

> zależy jaki szeroki jest zakręt...

> w takim jak widac

Trochę się zapędziłeś zlosnik.gif Jedyne co widać, to forka wolnegossaka zlosnik.gif

Nie widać jak przyczepna to nawierzchnia, nie widać jakie opony ma forek, i co najważniejsze - nie widać jaką szerokość zakrętu miał do dyspozycji kierowca zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ISO 400 sie chyba w Australii nie używa, czas 1/1250s przy obiektach

> nie poruszających się nie ma chyba sensu

nie wiem ja pict nie robilemzlosnik.gif - ale co ci sie tam poruszahmm.gif? Bo wszystko stoizlosnik.gif - lacznie z osoba ktora robila te Q dobre zdjeciahahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę się zapędziłeś Jedyne co widać, to forka wolnegossaka

Punkt dla mnieuzbroj_zlo.gifwinner.gif .... wink.gif

> Nie widać jak przyczepna to nawierzchnia,

czarna - przyczepna - widacfoch.gif

nie widać jakie opony ma

czarnezlosnik.gif

> forek, i co najważniejsze - nie widać jaką szerokość zakrętu

> miał do dyspozycji kierowca

90stopni standardowe wymiary - czyli jesli mnie pamiec nie myli powinno byc 7 metrowhmm.gif

Co wygralemcfaniaczek.gif?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Punkt dla mnie ....

pierwszy i ostatni zlosnik.gif

> czarna - przyczepna - widac

> nie widać jakie opony ma

> czarne

> 90stopni standardowe wymiary - czyli jesli mnie pamiec nie myli

> powinno byc 7 metrow

> Co wygralem?

przegrałeś 3:1 zlosnik.gif

PS ja zakręt 90* bez problemu przejade 80 km/h - tylko muszą być odpowiednie warunki zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pierwszy i ostatni

> przegrałeś 3:1

foch.gif ech teraz wszystko ustawionezlosnik.gif - zupelnie jak EU pilkahahaha.gifsport-soccer-smiley-2.gif

> PS ja zakręt 90* bez problemu przejade 80 km/h - tylko muszą być

> odpowiednie warunki

Nie no Yarek ja sie z toba zgadzamwaytogo.gif ale dlatego napisalem ze chlopak mial 19 lathmm.gif czyli max siedzial za drive.gif2 lata i 3 miesiacehmm.gif ...Po prostu - IMVHO - nie widzialem miejsca wypadku - ale tu nie bylo winy opon, czy nawierzchni tylko V, strach, hamulec i taki skutekhmm.gif...

Ps. mulher.gif byla na pokladzie i sie chcial popisaczlosnik.gif ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ps. byla na pokladzie i sie chcial popisac ...

czyli nie dość, że kierowca niedoświadczony, to jeszcze była popisówka... dobrze że nic mu się nie stało, może się czegoś nauczył old.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... a nie brac zakret 90stopni 80km/h flat i dziwic sie ze sie

> wylecialo... bo on chcial sprawdzic przy jakiej V sie traci

> przyczepnosc w AWD. Auto podobno zarylo przednim bokiem w

> ziemie ale nie przelecialo na bok...Chyba sie musial i odpuscil

> noge bo IMVHO przy 80km/h ziszczenia byly by wieksze

> 19 lat caly ale niezle posiniaczony...

cos w tym jest ... jak szukalem sobie Subaru, to bylo mase ogloszen z bardzo rozbitymi Subarakami, coz niektorzy mysla, ze fizyke da sie oszukac lepszym napedem tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cos w tym jest ... jak szukalem sobie Subaru, to bylo mase ogloszen z

> bardzo rozbitymi Subarakami, coz niektorzy mysla, ze fizyke da

> sie oszukac lepszym napedem

A zwróciłeś uwagę na to że większość bardzo rozbitych pochodzi z USA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cos w tym jest ... jak szukalem sobie Subaru, to bylo mase ogloszen z

> bardzo rozbitymi Subarakami, coz niektorzy mysla, ze fizyke da

> sie oszukac lepszym napedem

dochodzi jeszcze jednohmm.gif -profil srednio ten kto kupuje nowe Subaru ma 28-32lat, uzywane 20-22zlosnik.gif ... , niech zgadne najpopularniejsze WRXhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Trochę się zapędziłeś Jedyne co widać, to forka wolnegossaka

> Nie widać jak przyczepna to nawierzchnia, nie widać jakie opony ma

> forek, i co najważniejsze - nie widać jaką szerokość zakrętu

> miał do dyspozycji kierowca

Wolnyssak z niemodyfikowanymi dyframi i pewnie na fabrycznych ustawieniach geometrii i miekkich balonach? To chyba tylko AL moglby ten zakret zrobic poprawnie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wolnyssak z niemodyfikowanymi dyframi i pewnie na fabrycznych

> ustawieniach geometrii i miekkich balonach?

W jakim zakresie mozna modyfikowac geometrie dla codziennego uzytku? Generalnie to dla mnie nowosc, ze w autach cywilnych praktykuje sie takie rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w ramach tych regulacji, które da się zrobić w forku...

Ale jest to zakres przewidziany przez producenta, czy robota "na wlasna odpowiedzialnosc"? Czy tego typu dzialania maja negatywny skutek na trwalosc elementow zawieszenia, zuzycie opon itp? I generalnie, czy forek wykazuje spore mozliwosci na tym polu, czy mozna sie pobawic w tego typu rzeczy w kazdym aucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale jest to zakres przewidziany przez producenta, czy robota "na

> wlasna odpowiedzialnosc"?

zakres przewidziany przez producenta

> Czy tego typu dzialania maja negatywny

> skutek na trwalosc elementow zawieszenia, zuzycie opon itp?

mogą mieć... jeśli sobie na przykład ustawisz za duży negatyw, to przy 'normalnej' jeździe wewnętrzne krawędzie opon szybciej się zużyją

> I generalnie, czy forek wykazuje spore mozliwosci na tym polu, czy

> mozna sie pobawic w tego typu rzeczy w kazdym aucie?

w każdym aucie, w mniejszym lub większym stopniu, można ustawiać geometrię zawieszenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale jest to zakres przewidziany przez producenta, czy robota "na

> wlasna odpowiedzialnosc"? Czy tego typu dzialania maja negatywny

> skutek na trwalosc elementow zawieszenia, zuzycie opon itp? I

> generalnie, czy forek wykazuje spore mozliwosci na tym polu, czy

> mozna sie pobawic w tego typu rzeczy w kazdym aucie?

W Forku turbo fabrycznie juz jest lekki negatyw - troche wiekszy nie zaszkodzi, byle nie za duzy, bo zje opony od wewnatrz. Z tego, co wiem, to w Forku mozna regulowac w podobnym, jesli nie takim samym, zakresie, jak w Imprezie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.