OZI Napisano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 ... a nie brac zakret 90stopni 80km/h flat i dziwic sie ze sie wylecialo... bo on chcial sprawdzic przy jakiej V sie traci przyczepnosc w AWD. Auto podobno zarylo przednim bokiem w ziemie ale nie przelecialo na bok...Chyba sie musial i odpuscil noge bo IMVHO przy 80km/h ziszczenia byly by wieksze 19 lat caly ale niezle posiniaczony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > ... a nie brac zakret 90stopni 80km/h flat i dziwic sie ze sie > wylecialo... bo on chcial sprawdzic przy jakiej V sie traci > przyczepnosc w AWD. zależy w jakim awd, zależy na jakich oponach, zależy na jakiej nawierzchni, zależy jaki szeroki jest zakręt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > zależy w jakim awd, w takim jak widac zależy na jakich oponach, w takim jak widac zależy na jakiej > nawierzchni, w takim jak widac zależy jaki szeroki jest zakręt... w takim jak widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > w takim jak widac > zależy na jakich oponach, > w takim jak widac > zależy na jakiej > w takim jak widac > zależy jaki szeroki jest zakręt... > w takim jak widac Trochę się zapędziłeś Jedyne co widać, to forka wolnegossaka Nie widać jak przyczepna to nawierzchnia, nie widać jakie opony ma forek, i co najważniejsze - nie widać jaką szerokość zakrętu miał do dyspozycji kierowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 ISO 400 sie chyba w Australii nie używa, czas 1/1250s przy obiektach nie poruszających się nie ma chyba sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > ISO 400 sie chyba w Australii nie używa, czas 1/1250s przy obiektach > nie poruszających się nie ma chyba sensu nie wiem ja pict nie robilem - ale co ci sie tam porusza? Bo wszystko stoi - lacznie z osoba ktora robila te Q dobre zdjecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > Trochę się zapędziłeś Jedyne co widać, to forka wolnegossaka Punkt dla mnie .... > Nie widać jak przyczepna to nawierzchnia, czarna - przyczepna - widac nie widać jakie opony ma czarne > forek, i co najważniejsze - nie widać jaką szerokość zakrętu > miał do dyspozycji kierowca 90stopni standardowe wymiary - czyli jesli mnie pamiec nie myli powinno byc 7 metrow Co wygralem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > zależy w jakim awd, zależy na jakich oponach, zależy na jakiej > nawierzchni, zależy jaki szeroki jest zakręt... Dodałbym wysokość krawężników... Myślę, że gdyby poszedł slajdem to by się wyrobił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > Punkt dla mnie .... pierwszy i ostatni > czarna - przyczepna - widac > nie widać jakie opony ma > czarne > 90stopni standardowe wymiary - czyli jesli mnie pamiec nie myli > powinno byc 7 metrow > Co wygralem? przegrałeś 3:1 PS ja zakręt 90* bez problemu przejade 80 km/h - tylko muszą być odpowiednie warunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > pierwszy i ostatni > przegrałeś 3:1 ech teraz wszystko ustawione - zupelnie jak EU pilka > PS ja zakręt 90* bez problemu przejade 80 km/h - tylko muszą być > odpowiednie warunki Nie no Yarek ja sie z toba zgadzam ale dlatego napisalem ze chlopak mial 19 lat czyli max siedzial za 2 lata i 3 miesiace ...Po prostu - IMVHO - nie widzialem miejsca wypadku - ale tu nie bylo winy opon, czy nawierzchni tylko V, strach, hamulec i taki skutek... Ps. byla na pokladzie i sie chcial popisac ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > Ps. byla na pokladzie i sie chcial popisac ... czyli nie dość, że kierowca niedoświadczony, to jeszcze była popisówka... dobrze że nic mu się nie stało, może się czegoś nauczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > czyli nie dość, że kierowca niedoświadczony, to jeszcze była > popisówka... [...] .... Podobno wczesniej bylo i ... ale za bardzo rozmowni nie byli ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santa Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 to u was przy takiej kraksie nawet wywiad środowiskowy robią kto komu kiedy i jak dobrze co zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2008 > ... a nie brac zakret 90stopni 80km/h flat i dziwic sie ze sie > wylecialo... bo on chcial sprawdzic przy jakiej V sie traci > przyczepnosc w AWD. Auto podobno zarylo przednim bokiem w > ziemie ale nie przelecialo na bok...Chyba sie musial i odpuscil > noge bo IMVHO przy 80km/h ziszczenia byly by wieksze > 19 lat caly ale niezle posiniaczony... cos w tym jest ... jak szukalem sobie Subaru, to bylo mase ogloszen z bardzo rozbitymi Subarakami, coz niektorzy mysla, ze fizyke da sie oszukac lepszym napedem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avg Napisano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2008 > cos w tym jest ... jak szukalem sobie Subaru, to bylo mase ogloszen z > bardzo rozbitymi Subarakami, coz niektorzy mysla, ze fizyke da > sie oszukac lepszym napedem A zwróciłeś uwagę na to że większość bardzo rozbitych pochodzi z USA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2008 > cos w tym jest ... jak szukalem sobie Subaru, to bylo mase ogloszen z > bardzo rozbitymi Subarakami, coz niektorzy mysla, ze fizyke da > sie oszukac lepszym napedem dochodzi jeszcze jedno -profil srednio ten kto kupuje nowe Subaru ma 28-32lat, uzywane 20-22 ... , niech zgadne najpopularniejsze WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 11 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2008 > Trochę się zapędziłeś Jedyne co widać, to forka wolnegossaka > Nie widać jak przyczepna to nawierzchnia, nie widać jakie opony ma > forek, i co najważniejsze - nie widać jaką szerokość zakrętu > miał do dyspozycji kierowca Wolnyssak z niemodyfikowanymi dyframi i pewnie na fabrycznych ustawieniach geometrii i miekkich balonach? To chyba tylko AL moglby ten zakret zrobic poprawnie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andwoy Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 > Wolnyssak z niemodyfikowanymi dyframi i pewnie na fabrycznych > ustawieniach geometrii i miekkich balonach? W jakim zakresie mozna modyfikowac geometrie dla codziennego uzytku? Generalnie to dla mnie nowosc, ze w autach cywilnych praktykuje sie takie rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 > W jakim zakresie mozna modyfikowac geometrie dla codziennego uzytku? > Generalnie to dla mnie nowosc, ze w autach cywilnych praktykuje > sie takie rzeczy. mozna mozna podjedz do FLORYN na śleznej i on ustawi auto "pod Ciebie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 > mozna mozna podjedz do FLORYN na śleznej i on ustawi auto "pod > Ciebie" w ramach tych regulacji, które da się zrobić w forku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andwoy Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 > w ramach tych regulacji, które da się zrobić w forku... Ale jest to zakres przewidziany przez producenta, czy robota "na wlasna odpowiedzialnosc"? Czy tego typu dzialania maja negatywny skutek na trwalosc elementow zawieszenia, zuzycie opon itp? I generalnie, czy forek wykazuje spore mozliwosci na tym polu, czy mozna sie pobawic w tego typu rzeczy w kazdym aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andwoy Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 > Ale jest to zakres przewidziany przez producenta, czy robota "na > wlasna odpowiedzialnosc"? zakres przewidziany przez producenta > Czy tego typu dzialania maja negatywny > skutek na trwalosc elementow zawieszenia, zuzycie opon itp? mogą mieć... jeśli sobie na przykład ustawisz za duży negatyw, to przy 'normalnej' jeździe wewnętrzne krawędzie opon szybciej się zużyją > I generalnie, czy forek wykazuje spore mozliwosci na tym polu, czy > mozna sie pobawic w tego typu rzeczy w kazdym aucie? w każdym aucie, w mniejszym lub większym stopniu, można ustawiać geometrię zawieszenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andwoy Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 > zakres przewidziany przez producenta o to wlasnie mi chodzilo, juz rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 > w ramach tych regulacji, które da się zrobić w forku... oczywiscie ale prosty tjun np: ze srubami od turbo dziadka i mamy duzo wiekszy zakres regulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 18 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2008 > Ale jest to zakres przewidziany przez producenta, czy robota "na > wlasna odpowiedzialnosc"? Czy tego typu dzialania maja negatywny > skutek na trwalosc elementow zawieszenia, zuzycie opon itp? I > generalnie, czy forek wykazuje spore mozliwosci na tym polu, czy > mozna sie pobawic w tego typu rzeczy w kazdym aucie? W Forku turbo fabrycznie juz jest lekki negatyw - troche wiekszy nie zaszkodzi, byle nie za duzy, bo zje opony od wewnatrz. Z tego, co wiem, to w Forku mozna regulowac w podobnym, jesli nie takim samym, zakresie, jak w Imprezie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.