pawcio Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 Z najmocniejszym silnikiem Wrazenia? Szczegolnie ciekaw bylem pracy systemu DNA... i musze przyznac, ze samochod po wrzuceniu trybu dynamicznego zaczyna "prezyc sie do skoku" Czuc to gdy jedzie sie na pewnych obrotach i wrzuca D - auto dziwnie jakby podnosi obroty, cos jak gdyby aktywacja dodatkowego cylindra. W polaczeniu z dosc wyczuwalnym utwardzeniem wspomagania kierownicy daje to fajny efekt Samochod robi sie wtedy jak by mu ktos przyczepil plakietke "GTI" Na drugim biegu bez problemu kola tracily przyczepnosc Auto zbieralo sie z nizszych obrotow - mialem wrazenie ze tryb dynamiczny zwieksza moment obrotowy Dzwiek silnika - hmmmm poprawiony dudniacym tlumikiem (ale dyskretnie) - ladny, ale nie rzucil mnie na kolana. Praca ukladu kierowniczego moim zdaniem OK - bezposredni na tyle na ile powinien byc - oczywiscie w trybie D W pozostalych auto zbyt plywalo Sam komfort ciekawy - auto niby twarde, ale dziur nie odczuwalem (felgi 17ki!) - bardzo dobry kompromis Ale.... w pozostalych trybach auto moim zdaniem jest takie sobie Elektryczne wspomaganie chodzi "fiatowsko" tzn. malo wyczuwalny jest kontakt auta z podlozem - jest to kwestia przyzwyczajenia, ale na kierowcach przyzwyczajonych do wspomagania hydraulicznego nie robi to dobrego wrazenia. Reakcja auta na wciskanie gazu jest slabsza w pozostalych trybach (normal lub sliska nawierzchnia - allroad?) . Ciekaw jestem jak pracowac bedzie DNA w innych modelach Alfy - nie zakladam, ze wspomaganie elektryczne stanie sie standardem Sam przelacznik trybu DNA dzialal jakos dziwnie - malo intuicyjny i do tego ciezko pracowal w strone trybu D (konieczna byla spora sila aby wlaczyc D) Umiescilbym ten przelacznik gdzies na kierownicy Kierownica podczas jazdy wydawala mi sie zbyt duza, cienka i do tego przeszkadzal mi jej srodek wystajacy w strone wnetrza... Siedzenia bardzo fajne - mocna strona auta Lusterka zewnetrzne z 159ki, ale jest duuuzo lepsza widocznosc (ale nie do tylu tylko w strone wchodzacych na ulice pieszych w chodnika przed autem) - to chyba kwestia bardziej wyprofilowanego slupka przedniego (bo odleglosc lusterek od auta wydaje mi sie podobna). Drzwi "prawie" jak w Brerze (te same przelaczniki i podobna raczka) Rzucila mi sie w oczy jedna rzecz: mialem wrazenie ze radio jest odchylone od kierowcy w srone pasazera Poprzednio, gdy tylko siedzialem w Mito w salonie nie rzucilo mi sie to w oczy Samo radio gra moim zdaniem zbyt plasko tzn dosc mocno slyszalem srednie tony - preferuje wieksza dynamike (podbicie basow i tonow wysokich). Choc z drugiej strony przy glosniejszej muzyce pozniej pojawiaja sie znieksztalcenia Choc jak na tak duze wysokotonowe glosniki moim zdaniem bylo kiepsko. No i napis Blaupunkt zanujacy jest.... Zastanawiam sie, czu kupilbym to auto - dla siebie chyba nie. Auto fajne moim zdaniem dla kobiety PS - jednym z wyswietlen komputera pokladowego (np. zamiast sredniego spalania lub spalania chwilowego) jest cisnienie doladowania turbiny - kreseczkowe Podobno dziala tylko w trybie D, ale wolalbym tradycyjna wskazowke.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 Po 1 po co takie auto dla kobiety z najmocniejszym silnikiem ?? zwykle tego typu auto dla kobiety ma wygladac i niewiele palic-a wielkosc silnika to sprawa drugo rzedna.... z ciekawosci bo nie jestem na biezaco ktory to silnik i jakie ma osiagi ?? ile ona kosztuej aktualnie w tej wersji ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > Po 1 po co takie auto dla kobiety z najmocniejszym silnikiem ?? Bo z najslabszej wersji najlepiej zrobic sobie np. akwarium na rybki A ta wersja w trybach normalnym i tym na kazda pogode jezdzi zupelnie zwyczajnie > z ciekawosci bo nie jestem na biezaco > ktory to silnik i jakie ma osiagi ?? > ile ona kosztuej aktualnie w tej wersji ?? 1.4 turbo, cennika nie znam (dostepny na stronach Alfy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > Po 1 po co takie auto dla kobiety z najmocniejszym silnikiem ?? > zwykle tego typu auto dla kobiety ma wygladac i niewiele palic-a > wielkosc silnika to sprawa drugo rzedna.... a dlaczegóż to ? kobiety mają mężów, przyjaciół Co do tego że "ma wyglądać" , no to ona naprawdę wygląda, tu nie ma wątpliwości. A co do jazdy, to MiTo ma faktycznie ma jakby 2 oblicza - miejskie w normal, ostrzejsze - w dynamic; silnik bez żadnych turbo dziur, można delikatnie na niskich obrotach sobie jeździć a w razie czego na pedał gazu momentalnie reaguje, poza tym jest b wygodna jak na tą wielkość. Te słabsze silniki 78KM mają ponoć, może nie całkiem oficjalnie, a może oficjalnie - nie wiem? modyfikować w ASO już przy sprzedaży na wersje "niemieckie" - coś około 90-100KM. Co do spalania to ten silnik i ta masa auta raczej wróżą niskie spalanie (stosunkwo). Do tej pory na jazdach testowych spala im 10/100 (1,4 155KM), co biorąc pod uwagę sposób traktowania autka na takich jazdach, jest raczej b przyzwoitym wynikiem. Traktując ją delikatniej z mniej częstym użyciem turbo na pewno sporo niżej zejdzie. A samo turbo prawie nieazuważalnie działa - żadnej turbo-dziury, żadnego przedwczesnego tubro-odcięcia jak w dieslach, no nie powiem, bardzo pozytywne wrażenia miałem po przejażdżce. Na pewno o wiele więcej frajdy niż w podobnych jazdach 159 z mJTD . Niestety wrażenia gorsze już jeśli chodzi o wnętrze:( zarówno materiały, dostępne opcje tapicerek jak i sam design deski... no ale to ma być podstawowa Alfa w końcu... i naprawdę, mimo iż byłem uprzedzony do tego wnętrza kompletnie o nim zapomniałem w czasie jazdy! kurcze, naprawdę jeszcze raz bym się przejechał bardzo chętnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > Z najmocniejszym silnikiem > Wrazenia? > Szczegolnie ciekaw bylem pracy systemu DNA... i musze przyznac, ze > samochod po wrzuceniu trybu dynamicznego zaczyna "prezyc sie do > skoku" Czuc to gdy jedzie sie na pewnych obrotach i wrzuca D - > auto dziwnie jakby podnosi obroty, cos jak gdyby aktywacja > dodatkowego cylindra. Ciekawe jak wygląda to na hamowni. Pewnie N ma obniżoną moc a D to maksymalna moc katalogowa. > Na drugim biegu bez problemu kola tracily przyczepnosc Nie ma VDC? > Sam przelacznik trybu DNA dzialal jakos dziwnie - malo intuicyjny i > do tego ciezko pracowal w strone trybu D (konieczna byla spora > sila aby wlaczyc D) > Umiescilbym ten przelacznik gdzies na > kierownicy Pewnie chodzi o to żeby jednak jak najmniej grzebać podczas jazdy. > Samo radio gra moim zdaniem zbyt plasko tzn dosc mocno slyszalem > srednie tony - preferuje wieksza dynamike (podbicie basow i > tonow wysokich). Choc z drugiej strony przy glosniejszej muzyce > pozniej pojawiaja sie znieksztalcenia Choc jak na tak duze > wysokotonowe glosniki moim zdaniem bylo kiepsko. No i napis > Blaupunkt zanujacy jest.... Bo nawet w Stilo radio gra lepiej > Zastanawiam sie, czu kupilbym to auto - dla siebie chyba nie. Auto > fajne moim zdaniem dla kobiety > PS - jednym z wyswietlen komputera pokladowego (np. zamiast sredniego > spalania lub spalania chwilowego) jest cisnienie doladowania > turbiny - kreseczkowe Podobno dziala tylko w trybie D, ale > wolalbym tradycyjna wskazowke.... To zabaweczka a poza tym ile razy obserwowałeś wskazówkę doładowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 7 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > Ciekawe jak wygląda to na hamowni. Pewnie N ma obniżoną moc a D to > maksymalna moc katalogowa. Podobno zmienia sie cala charakterystyka w tym tez moment obrotowy > Nie ma VDC? Cos tam mrugalo > To zabaweczka a poza tym ile razy obserwowałeś wskazówkę doładowania No wlasnie zauwazylem to wskazanie dopiero gdy bawilem sie komputerem stojac na swiatlach tuz przed parkingiem pod koniec jazdy A wskazowke doladowania u siebie obserwuje glownie gdy sie silnik jeszcze nagrzewa Ale podczas jazdy np. po autostradzie takze zerkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > Podobno zmienia sie cala charakterystyka w tym tez moment obrotowy > Cos tam mrugalo Wyglada, że to tak jak w moim NB, tylko to sie tam nazywa tryb Sport i jest taki magiczny guziczek z napisem SPORT. Po właczeniu samochód dostaje kopa, szybciej reaguje na gaz. Czuć, że dostał dopalacza. Jak chcem sobie podeptać, to tylko w tym trybie, normalnie jest oki, ale jak się domyślasz normalnie juz nie wystarcza . A no i w trybie Sport dostaje wiecej Nm i przyspieszenie podają 8,2 (normalnie 8,5) > No wlasnie zauwazylem to wskazanie dopiero gdy bawilem sie komputerem > stojac na swiatlach tuz przed parkingiem pod koniec jazdy Tez mam ten wskaźnik , ale szkoda, że nie pokazuje wartości doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > Wyglada, że to tak jak w moim NB, tylko to sie tam nazywa tryb Sport > i jest taki magiczny guziczek z napisem SPORT. Po właczeniu > samochód dostaje kopa, szybciej reaguje na gaz. Czuć, że dostał > dopalacza. Jak chcem sobie podeptać, to tylko w tym trybie, > normalnie jest oki, ale jak się domyślasz normalnie juz nie > wystarcza . A no i w trybie Sport dostaje wiecej Nm i > przyspieszenie podają 8,2 (normalnie 8,5) cos 30 niutkow dodaje overboost Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 7 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > Tez mam ten wskaźnik , ale szkoda, że nie pokazuje wartości > doładowania. Masz pole do popisu w zakresie tuningu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > Masz pole do popisu w zakresie tuningu Może coś wiesz w temacie co, gdzie, za ile. Powoli sie nad tym zastanawiam. Na razie spokojnie, ale pewnie za rok trzeba bedzie podrasować parcha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > cos 30 niutkow dodaje overboost jakos tak, ale przydało by sie wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > Może coś wiesz w temacie co, gdzie, za ile. Powoli sie nad tym > zastanawiam. Na razie spokojnie, ale pewnie za rok trzeba bedzie > podrasować parcha Pisalem raczej o dopracowaniu tego wskazania doladowania W sensie montaz zewnetrznego wskaznika ze skala lub doklejenie skali na przezroczystej folii na liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > Pisalem raczej o dopracowaniu tego wskazania doladowania > W sensie montaz zewnetrznego wskaznika ze skala lub doklejenie skali > na przezroczystej folii na liczniku A.....wieś tuning miałeś na myśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikeanonim Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > Z najmocniejszym silnikiem tak jak ja > Wrazenia? moje ... średnie... > Szczegolnie ciekaw bylem pracy systemu DNA... i musze przyznac, ze > samochod po wrzuceniu trybu dynamicznego zaczyna "prezyc sie do > skoku" Czuc to gdy jedzie sie na pewnych obrotach i wrzuca D - > auto dziwnie jakby podnosi obroty, cos jak gdyby aktywacja > dodatkowego cylindra. W polaczeniu z dosc wyczuwalnym > utwardzeniem wspomagania kierownicy daje to fajny efekt mam podobne odczucia, choć samochód mimo utwardzenia wspomagania ma tendencję do pływania po prostej... bardzo mało wyczuwalny jest układ kierowniczy. > Samochod robi sie wtedy jak by mu ktos przyczepil plakietke "GTI" > Na drugim biegu bez problemu kola tracily przyczepnosc Auto > zbieralo sie z nizszych obrotow - mialem wrazenie ze tryb > dynamiczny zwieksza moment obrotowy ja miałem wrażenie, że przyspieszać to on zaczyna dopiero ok 4800 RPM wczesniej owszem, zbiera się, ale szału nie robi. to nie 1,8 T grupy VAG > Dzwiek silnika - hmmmm poprawiony dudniacym tlumikiem (ale > dyskretnie) - ladny, ale nie rzucil mnie na kolana. to moje największe rozczarowanie... miałem nadzieje, na jakiś piękny dźwiek z którego Alfy są słynne... a tu klops... > Praca ukladu kierowniczego moim zdaniem OK - bezposredni na tyle na > ile powinien byc - oczywiscie w trybie D W pozostalych auto > zbyt plywalo pływanie jak pływanie, gorzej, że trudno było wyczuć auto, nawet w trybie D > Sam komfort ciekawy - auto niby twarde, ale dziur nie odczuwalem > (felgi 17ki!) - bardzo dobry kompromis > Kierownica podczas jazdy wydawala mi sie zbyt duza, cienka i do tego > przeszkadzal mi jej srodek wystajacy w strone wnetrza... pewnie dałoby się przyzwyczaić > Siedzenia bardzo fajne - mocna strona auta być może przyzywyczajenie, być może kwestia anatomii, ale siedzenia w Fabii RS wydaja mi się wygodniejsze i z lepszym trzymaniem na boki moim zdaniem autko nie jest warte swoich pieniędzy... jest bardzo ładne, wnętrze narysowane dość agresywną kreską... ale materiały mnie nie powaliły jak na mały samochód klasy premium... wrazenia z jazdy ... bez rewelacji, ale i bez zawodu w jakiejkolwiek kategorii... no może poza dźwiękiem wydechu w sumie... taka droższa torebka dla dziewczyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 12 Października 2008 Udostępnij Napisano 12 Października 2008 > Po 1 po co takie auto dla kobiety z najmocniejszym silnikiem ?? Nie wiem z jakimi kobietami miales do czynienia Moja zonka akurat w sobote ogladala MiTo i: a) bardzo jej sie podobalo b) powiedziala, zeby tak przyspieszalo jak nasze Punto (mamy HGT) Jezdzila Fiatem 500 100KM i twierdzila ze deko za slaby jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 12 Października 2008 Udostępnij Napisano 12 Października 2008 > ja miałem wrażenie, że przyspieszać to on zaczyna dopiero ok 4800 RPM > wczesniej owszem, zbiera się, ale szału nie robi. to nie 1,8 T > grupy VAG Nooo brawo. jest co porównywać 1.4T do 1.8T > być może przyzywyczajenie, być może kwestia anatomii, ale siedzenia w > Fabii RS wydaja mi się wygodniejsze i z lepszym trzymaniem na > boki To też niezłe porównanie ... > materiały mnie nie powaliły jak na mały samochód klasy > premium... W Fabii czy nowej Ibizie są lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 13 Października 2008 Udostępnij Napisano 13 Października 2008 > Nooo brawo. jest co porównywać > 1.4T do 1.8T > To też niezłe porównanie ... > W Fabii czy nowej Ibizie są lepsze i jak tu się nie śmiać z fanatyków spod znaku włoszczyzny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 13 Października 2008 Udostępnij Napisano 13 Października 2008 Może rozwiń myśl ... czy jest tak płytka jak Twoja znajomość motoryzacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > jakos tak, ale przydało by sie wiecej a po co Ci jak nawet 3000km nie zrobiles nim jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > Może rozwiń myśl ... czy jest tak płytka jak Twoja znajomość > motoryzacji ? spokojnie, bo żyłka Ci pęknie, panie znawco włoskiej motoryzacji >> materiały mnie nie powaliły jak na mały samochód klasy >> premium... >W Fabii czy nowej Ibizie są lepsze Uwielbiam reakcje rasowych fiacikarzy i alfistów... wystarczy tylko zasugerować że z alfą/fiatem jest coś nie tak, a od razu rzucają się do gardła PS gdybyś nie zauważył, panie znawco, ani ibiza, ani tym bardziej fabia, nie są pozycjonowane przez producentów tak jak mito... więc Twoje porównanie jest trochę z dupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > spokojnie, bo żyłka Ci pęknie, panie znawco włoskiej motoryzacji a nie masz swojego kącika, tylko tak się czepiasz innych > Uwielbiam reakcje rasowych fiacikarzy i alfistów... wystarczy tylko > zasugerować że z alfą/fiatem jest coś nie tak, a od razu rzucają > się do gardła no nie wiem jakoś my nie wchodzimy na wv czy inne niemieckie i nie piszemy bzdur, kultura nam nie pozwala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > a nie masz swojego kącika, tylko tak się czepiasz innych "swojego"... i znowu kulą w płot > no nie wiem jakoś my nie wchodzimy na wv czy inne niemieckie i nie > piszemy bzdur, kultura nam nie pozwala No jasne... a te krucjaty przeciw "szmelcwagenom" (pisownia oryginalna ) to pewnie prowadzą właściciele VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > "swojego"... i znowu kulą w płot chodzi o to że ja np. nie wchodzę na fora wv i nie piszę głupot, bo mnie to nie bawi > No jasne... a te krucjaty przeciw "szmelcwagenom" (pisownia > oryginalna ) to pewnie prowadzą właściciele VW a gdzie te krucjaty bo nie pamiętam? Gwoli ścisłości, nie jestem fanatykiem alfy , zresztą na forach alfy co chwilę dostaję ostrzeżenia , bo często krytykuję alfę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > chodzi o to że ja np. nie wchodzę na fora wv i nie piszę głupot, bo > mnie to nie bawi sugerujesz, że nie mogę tu pisać, pomimo tego że mam w domu alfę, którą niestety czasem jeżdżę? > a gdzie te krucjaty bo nie pamiętam? > Gwoli ścisłości, nie jestem fanatykiem alfy , zresztą na forach alfy > co chwilę dostaję ostrzeżenia , bo często krytykuję alfę. oczywiście, że nie jesteś fanatykiem alfy co Ty tam masz w podpisie? "Giugiaro 156 M-JET16v Alfa Romeo powstała tylko dla kierowcy, reszta to zło konieczne" dżudzario rulez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > sugerujesz, że nie mogę tu pisać, pomimo tego że mam w domu alfę, > którą niestety czasem jeżdżę? Tylko nie pisz że zaraz po wyjeździe z salonu się zepsuła ( kilka razy ) bo nikt tutaj nie uwierzy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > Tylko nie pisz że zaraz po wyjeździe z salonu się zepsuła ( kilka > razy ) bo nikt tutaj nie uwierzy ;-) od razu nie... laweta zabrała ją kilka dni później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > od razu nie... laweta zabrała ją kilka dni później Dobry egzemplarz się trafił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > Dobry egzemplarz się trafił po prawie roku używania wiemy, że właściwie wszystkie wady wynikały z beznadziejnego montażu... teraz jest już spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > od razu nie... laweta zabrała ją kilka dni później bo żeś kupił TSa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > sugerujesz, że nie mogę tu pisać, pomimo tego że mam w domu alfę, ciekawe czy na 'niemieckich ' forach wypisujesz takie bzdury jak tutaj > którą niestety czasem jeżdżę? ojojoj biedaczysko > oczywiście, że nie jesteś fanatykiem alfy > co Ty tam masz w podpisie? > "Giugiaro 156 M-JET16v > Alfa Romeo powstała tylko dla kierowcy, reszta to zło konieczne" > dżudzario rulez a gdzie jest napisane że kocham alfę ponad wszystko, gdzie jest napisane alfa rządzi. A że slogan mi się spodobał to go umieściłem jakbym miał BMW to slogan byłby inny. Przypominam że to ja na tym forum najbardziej tępię TSy, niebezpieczne tylne zawieszenie w 156, poszukaj sobie a potem pisz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > bo żeś kupił TSa mówisz że na przykład tapicerka, która rozlazła się w szwach to też wina TSa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > mówisz że na przykład tapicerka, która rozlazła się w szwach to też > wina TSa? Gdybym Was nie znal to bym pomyslal ze to kwestia wielkosci czterech liter BTW Rozmowa jest caly czas kontrolowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > mówisz że na przykład tapicerka, która rozlazła się w szwach to też > wina TSa? to wina wibracji silnika spowodowanych wadliwym paskiem rozrządu nie ma co to auto miało duszę i żyło swoim życiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > Gdybym Was nie znal to bym pomyslal ze to kwestia wielkosci czterech > liter > BTW Rozmowa jest caly czas kontrolowana już jestem grzeczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > to wina wibracji silnika spowodowanych wadliwym paskiem rozrządu > nie ma co to auto miało duszę i żyło swoim życiem termometr w alfie... ten to dopiero ma własne życie dokładność +/- 10* ale to pewnie dlatego, że nie umiem jeździć alfą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > mówisz że na przykład tapicerka, która rozlazła się w szwach to też > wina TSa? nieprawidłowo wsiadałeś, powinieneś się tam instalować podnośnikiem co by nie pocierać ubraniami o tapicerkę a to był welur czy jakiś materiał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 pawcio to ty jesteś z władzy?, nie wiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > nieprawidłowo wsiadałeś, powinieneś się tam instalować podnośnikiem > co by nie pocierać ubraniami o tapicerkę to było na tylnej kanapie, na której chyba nikt nigdy nie siedział na szczęście wymienili na gwarancji i już jest dobrze... ogólnie mam takie wrażenie, że jak się kupi nową alfę, to trzeba się przygotować na co najmniej pół roku w serwisie, a później jest już dobrze > a to był welur czy jakiś materiał? alfatex, czy jak mu tam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 Czyli trzeba kupować minimum pół roczne alfy. Ten alfatex to też takie dziwadło, niby welur ale ogolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > więc Twoje porównanie jest trochę z dupy Z dupy to jest Twoje poczucie humoru i posty na tym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > Z dupy to jest Twoje poczucie humoru i posty na tym forum strasznie mi przykro PS nie martw się, może kiedyś będziesz miał prawdziwy samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 Tak czytam i czytam, i tak mi się wydaje, ze wam się nudzi i dlatego takie pierdoły wypisujecie. A tak na marginesie, to jeśli awaryjność Alfy ocenia się po wskazaniach termometru to ja głęboko współczuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > PS nie martw się, może kiedyś będziesz miał prawdziwy samochód Możliwe ... Ty za to nie masz już co liczyć na coś prawdziwego między nogami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 > Możliwe ... Ty za to nie masz już co liczyć na coś prawdziwego między > nogami wujek Arith, mistrz ciętej riposty może jak kupię fiata, to znów będę prawdziwym mężczyzną... przynajmniej na forum fiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 no ale masz alfę, po co ci fiat. A czekaj? To sti w twoim profilu to nie STILO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 > Tak czytam i czytam, i tak mi się wydaje, ze wam się nudzi i dlatego > takie pierdoły wypisujecie. > A tak na marginesie, to jeśli awaryjność Alfy ocenia się po > wskazaniach termometru to ja głęboko współczuję. Ja kol.Yarka trochę rozumiem , kupił nówkę z salonu po to aby spokojnie jeździć a tu takie cyrki mu wyszły, z takimi pierdołami, chociaż to się także zdarza w innych markach. Niemniej ja bym się także wkurzył na tą markę , tylko że ja bym to sprzedał w p....du. Jednak Jego obraźliwe posty są nie na miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 > no ale masz alfę, po co ci fiat widocznie to za mało, żeby zdobyć uznanie kolegi Artiha > To sti w twoim profilu to nie STILO niestety nie dobra, starczy tego dobrego, bo się Pawcio wkurzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 > widocznie to za mało, żeby zdobyć uznanie kolegi Artiha Zdecydowanie, optimum to Alfa+ Fiat - nie widać ? Nieszczęścia przecież chodzą parami ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 > no ale masz alfę, po co ci fiat. A czekaj? To sti w twoim profilu to > nie STILO szkoda , że nie widział kolega próżni jaką wytwarzał ten potwór z profilu, podczas startu i zasysania powietrza z atmosfery gałki oczne spotykały się przy tym z tylną częścią czaszki no ale grunt to dyskutować i produkować posty na tematy, o których się nie ma pojęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 a znasz się na żartach? , czy tylko tak piszesz bez związku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.