Skocz do zawartości

Ja na goscinnych wystepach...


Gwiazdka

Rekomendowane odpowiedzi

... i pozdrawiam wsiech 20.GIF

pukam do was z malym zapytankiem.

Dostalam zaproszenie na wakacje na motorze (jako ta "przyklejona" zlosnik.gif). Dwutygodniowy wypad po europie. No i do tego czasu chce sobie kupic jakis ciuch co by po pierwsze nie wygladac jak pol d... zza krzaka, po drugie zeby nie bylo zimno w tylek i inne czesci ciala, po trzecie zeby nie pochlonal calej wyplaty, a po czwarte zeby pasowal jakos do calej reszty (prawie wszyscy na "scigaczach" - tak tak wiem, nie uzywam fachowego slownictwa bo nie mam tak naprawde o tym fiolkowego pojecia, licze tylko na fajne wakacje, moze zlapie bakcyla wink.gif )

podpowiedzcie cos, gdzie mam szukac, jakie stronki, ja jestem zielona crazy.gif

z gory wielkie dzieki

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie chodzi o predkosc ale o komfort podrozy, glownie pasazera.

to tez pisze przeciez ze szukam czegos zebym po parogodzinnej jezdzie zbyt mocno tego nie odczuwala i mogla jeszcze na tylku usiasc crazy.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to tez pisze przeciez ze szukam czegos zebym po parogodzinnej jezdzie

> zbyt mocno tego nie odczuwala i mogla jeszcze na tylku usiasc

ciuchy tutaj za wiele nie pomogą, chodzi o pozycję podróżną pasażera na plastiku. Jest ona lekko mówiąc kilkudziesięcio-kilometrowa zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to tez pisze przeciez ze szukam czegos zebym po parogodzinnej jezdzie

> zbyt mocno tego nie odczuwala i mogla jeszcze na tylku usiasc

Na taką trasę chyba konieczne będzie kupno:

- kombinezon (nowy od powiedzmy 800 zł polecam na przykład Tschule na allero)

- buty (nie muszą to być wybitnie sportowe buty (motocyklowe na sporta), mogą być bardziej turystyczne - tańsze (za jakieś 200 zł się znajdzie, ewentualnie sportowe nitro za jakieś 350 chyba są)

- rękawiczki obojętnie jakie od 100 zł