pawr Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 Witam Jestem praktycznie zdecydowany za zakup Bravo - jednak cały czas myślę nad silnikiem. Jeżeli kupię całkowicie nowe autko to prawdopodobnie 1.6 MJet 120. Ale jeszcze chodzi mi po głowie trochę tańsza roczna wersja sport z T-Jet 150. W tym drugim pewnie przyjemność z jazdy będzie dużo wyższa Tylko jak jest z beznyną? Wg katalogu różnica między tymi silnikami to ok. 2l/100... Czy tak jest również w rzeczywistości? Czy ktoś z Was może napisać jak wygląda realne zużcie (szczególnie w ruchu pozamiejskim i na autostradach) w T-Jet. Pawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > Witam > Jestem praktycznie zdecydowany za zakup Bravo - jednak cały czas > myślę nad silnikiem. > Jeżeli kupię całkowicie nowe autko to prawdopodobnie 1.6 MJet 120. > Ale jeszcze chodzi mi po głowie trochę tańsza roczna wersja > sport z T-Jet 150. > W tym drugim pewnie przyjemność z jazdy będzie dużo wyższa Tylko jak > jest z beznyną? Wg katalogu różnica między tymi silnikami to ok. > 2l/100... Czy tak jest również w rzeczywistości? Czy ktoś z Was > może napisać jak wygląda realne zużcie (szczególnie w ruchu > pozamiejskim i na autostradach) w T-Jet. > Pawel Kilka dni temu było tu na forum zdjęcie przy 190km/h z T-jeta i widac było ok. 23l/100. Natomiast na Youtube jest filk z Multijet 1.9/120KM gdzie przy ponad 200km/h było spalanie 13l/100km. Proszę: T-Jet: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c18d458e6b0806e7.html MultiJet 1.9/120PS: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > Witam > Jestem praktycznie zdecydowany za zakup Bravo - jednak cały czas > myślę nad silnikiem. > Jeżeli kupię całkowicie nowe autko to prawdopodobnie 1.6 MJet 120. > Ale jeszcze chodzi mi po głowie trochę tańsza roczna wersja > sport z T-Jet 150. > W tym drugim pewnie przyjemność z jazdy będzie dużo wyższa Tylko jak > jest z beznyną? Wg katalogu różnica między tymi silnikami to ok. > 2l/100... Czy tak jest również w rzeczywistości? Czy ktoś z Was > może napisać jak wygląda realne zużcie (szczególnie w ruchu > pozamiejskim i na autostradach) w T-Jet. > Pawel wszystko zależy do tego czy dużo jeździsz i czy chcesz miec komfort psychiczny taniego jeżdzenia, jeśli jedno i drugie to ani chwili sie nie zastanawiaj i zamawiaj MJ T-JET niestety pali sporo, porównując auta z mojego opisu jest to 2,5 - 3 litry więcej w benzynowym, mówie o normalnej jeździe a nie ciągłym zwracaniu uwagi na spalanie. bravo ma po 3 miesiącach 1,5 kkm.... i ojciec marudzi że mu sporo pali, za chwile będą posty że nigdy by sie MJ nie zwrócił, pewnie to prawa, ale komfort psychiczny taniej jazdy przez ileś tam lat jest więcej wart niż te realne ok 3-4 kpln różnicy w cenie zakupu aut o porównywalne mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 moc porównywalna ale osiągi już nie, jeśli może kupić używkę niech szuka 1.9 150KM szybki i oszczędny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tjet Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 Mi tam T-jet 150km pali tyle co A-klasa 1,6 benzyna(102km) mojej żony,.... czyli 8-9 litrów w mieście normalnej jazdy ani wolnej ani szybkiej..... Uważam to za śmieszne mało patrząc na osiągi i przyjemność z jazdy jaką daję BENZYNOWY turbodoładowany silnik.... Robię 30 tys km rocznie i nie płacze..... W trasie auto mi pali z reguły tyle samo ale ja jeżdżę dosyć szybko..... Jak jadę spokojnie 120-140 to z chodzi mi do 7 ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwojcik Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > Witam > Jestem praktycznie zdecydowany za zakup Bravo - jednak cały czas > myślę nad silnikiem. > Jeżeli kupię całkowicie nowe autko to prawdopodobnie 1.6 MJet 120. > Ale jeszcze chodzi mi po głowie trochę tańsza roczna wersja > sport z T-Jet 150. > W tym drugim pewnie przyjemność z jazdy będzie dużo wyższa Tylko jak > jest z beznyną? Wg katalogu różnica między tymi silnikami to ok. > 2l/100... Czy tak jest również w rzeczywistości? Czy ktoś z Was > może napisać jak wygląda realne zużcie (szczególnie w ruchu > pozamiejskim i na autostradach) w T-Jet. > Pawel trochę dziwny wybór - zastanawiasz się nad wyborem najsłabszego ale najoszczędniejszego (po odrzuceniu budżetowych 90 km i 105 km i tak naprawdę najmocniejszego ale najmniej oszczędnego silnika -kompromisowe rozwiązania to t- jet 120 ( w porównaniuz 1,6 120 zdecydowanie dynamiczniejszy i dużo oszczędniejszy niż t-jet 150 oraz M-jet 150 (jedyna wada to cena ale t-jeta bierzesz pod uwagę jak i tak jako używanego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > Witam > Jestem praktycznie zdecydowany za zakup Bravo - jednak cały czas > myślę nad silnikiem. > Jeżeli kupię całkowicie nowe autko to prawdopodobnie 1.6 MJet 120. > Ale jeszcze chodzi mi po głowie trochę tańsza roczna wersja > sport z T-Jet 150. > W tym drugim pewnie przyjemność z jazdy będzie dużo wyższa Tylko jak > jest z beznyną? Wg katalogu różnica między tymi silnikami to ok. > 2l/100... Czy tak jest również w rzeczywistości? Czy ktoś z Was > może napisać jak wygląda realne zużcie (szczególnie w ruchu > pozamiejskim i na autostradach) w T-Jet. > Pawel zastanow sie ile km rocznie robisz i oblicz, czy warto brac diesla? tylko roznice w cenie licz dla obu nowych aut ... nie kupuj uzywki. a jak nie 150KM to kup T-Jet'a 120KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > zastanow sie ile km rocznie robisz i oblicz, czy warto brac diesla? > tylko roznice w cenie licz dla obu nowych aut ... nie kupuj > uzywki. a jak nie 150KM to kup T-Jet'a 120KM Według mnie sensownie napisał Tomek000: "za chwile będą posty że nigdy by sie MJ nie zwrócił, pewnie to prawa, ale komfort psychiczny taniej jazdy przez ileś tam lat jest więcej wart niż te realne ok 3-4 kpln różnicy w cenie zakupu aut o porównywalne mocy." Jest to ciekawy tok myslenia pokazujący inne podejście. Nie ukrywam, że i ja myślę dość podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > Witam > Jestem praktycznie zdecydowany za zakup Bravo - jednak cały czas > myślę nad silnikiem. > Jeżeli kupię całkowicie nowe autko to prawdopodobnie 1.6 MJet 120. > Ale jeszcze chodzi mi po głowie trochę tańsza roczna wersja > sport z T-Jet 150. > W tym drugim pewnie przyjemność z jazdy będzie dużo wyższa Tylko jak > jest z beznyną? Wg katalogu różnica między tymi silnikami to ok. > 2l/100... Czy tak jest również w rzeczywistości? Czy ktoś z Was > może napisać jak wygląda realne zużcie (szczególnie w ruchu > pozamiejskim i na autostradach) w T-Jet. > Pawel w ruchu pozamiejskim i na autostradach spalanie mam rzędu ~6-7 litrów/100km. W mieście już gorzej bo na 10 litrach się zaczyna skala i wędruje w górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 niech bierze 1.9 150KM używkę i już http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7796625 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7601770 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6494768 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6223582 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 a co tak lobbujemy, przecie nie brał pod uwagę traktora o tej pojemności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 żeby wziął pod uwagę, bo jak chce szybko i tanio to właśnie 1.9 150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 spokojna jazda bez korków po mieście to 8,5 moze wyjdzie. Na trasie cóż, spokojna jazda z rowerami na dachu (do 120 km) spalanie 8 l Jazda na wariata trasa ponad 11 l Średnia z ok 4500 km wyszła 9,6 l Teraz mam 8,7, ale była spokojna jazda przez kilkadziesiąt km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris73 Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 IMO 120 KM MJ to nie jest dobry wybór. Ten silnik ma filtr cząstek stałych i bywa to upierdliwe w eksploatacji. Czasami ten filtr zawodzi, tzn. zapycha się sadzą i są trudności z jego regeneracją. Poza tym diesel w dalszym ciągu jest głośniejszy od benzyny. Wg mnie znakomitą alternatywą jest T-Jet, który max. moment uzyskuje już poniżej 2000 obr/min, a więc zapewnia taką samą radość z jazdy jak diesel. Poza tym, eksploatując benzyniaka nie jest narażony na duże koszty naprawy układu wtryskowo zapłonowego w przypadku jego awarii. W dieslu byle wtryskiwacz kosztuje ponad 1000 zł. Jak dla mnie tylko T-Jet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > IMO 120 KM MJ to nie jest dobry wybór. Ten silnik ma filtr cząstek > stałych i bywa to upierdliwe w eksploatacji. Czasami ten filtr > zawodzi, tzn. zapycha się sadzą i są trudności z jego > regeneracją. Poza tym diesel w dalszym ciągu jest głośniejszy od > benzyny. Wg mnie znakomitą alternatywą jest T-Jet, który max. > moment uzyskuje już poniżej 2000 obr/min, a więc zapewnia taką > samą radość z jazdy jak diesel. Poza tym, eksploatując > benzyniaka nie jest narażony na duże koszty naprawy układu > wtryskowo zapłonowego w przypadku jego awarii. W dieslu byle > wtryskiwacz kosztuje ponad 1000 zł. Jak dla mnie tylko T-Jet. Kris... a ile kosztuje wtryskiwacz do T-jet? Co do filtra cząstek stałych to obawiam się, że za kilka (niewiele) lat może się to stać standardem jak kiedyś standardem stały się katalizatory.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > W dieslu byle > wtryskiwacz kosztuje ponad 1000 zł. Jak dla mnie tylko T-Jet. no tak juz od reki beda padac te wtryskiwacze elektromagnetyczne zastosowane w mj a po drugie ta cene z epera mozna sobie wiesz gdzie wlozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > no tak juz od reki beda padac te wtryskiwacze elektromagnetyczne > zastosowane w mj > a po drugie ta cene z epera mozna sobie wiesz gdzie wlozyc A gdzie są wiarygodne ceny, których nie trzeba sobie nigdzie wkładać? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > A gdzie są wiarygodne ceny, których nie trzeba sobie nigdzie wkładać? tam gdzie masz wejscia tam masz wiadygodne ceny tak samo ceny z microcata frodowskiego tez mozna sobie w buty wlozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > tam gdzie masz wejscia tam masz wiadygodne ceny > tak samo ceny z microcata frodowskiego tez mozna sobie w buty wlozyc No tak.. to wiele wyjaśnia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szafranowicz Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 Jest taki portal "spritmonitor.de", na którym ludzie wpisują sobie swoje tankowania i info o spalaniu. Można wyszukiwać różne modele, wersje silnikowe itp. Cykl mieszany, minimalny przebieg 1'500km.Poszukałem i oto, co znalazłem: Średnie: T-Jet 120KM - 8,12 T-Jet 150KM - 8,584 M-Jet 120KM - 6,58 M-Jet 150KM - 6,98 Dla benzyn wybrałem po 15 najlepszych wyników, więc ogólne średnie są minimalnie wyższe. Dla diesli wrzuciłem wszystkie znalezione auta dla danego silnika (4 auta 1,6 i 7 aut 1,9). Jest ich znacznie mniej, więc dane są trochę mniej wiarygodne (szczególnie dla M-Jet 1,6 120KM), ale mam nadzieję, że to choć trochę przybliży Ci wyobrażenie o spalaniu, jakiego można się spodziewać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > Średnie: > T-Jet 120KM - 8,12 > T-Jet 150KM - 8,584 > M-Jet 120KM - 6,58 > M-Jet 150KM - 6,98 O, to ja łapię się ze spalaniem poniżej średniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > O, to ja łapię się ze spalaniem poniżej średniej no ja tez bede musial sie zalapac na to spalanie pozniej podanej sredniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris73 Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > no tak juz od reki beda padac te wtryskiwacze elektromagnetyczne > zastosowane w mj > a po drugie ta cene z epera mozna sobie wiesz gdzie wlozyc W 1,6MJ to są chyba piezokwarcowe, a nie elektromagnetyczne? Nikomu nie życzę problemów z aparaturą wtryskową w dieslu, ale jest ona bardziej podatna na uszkodzenia niż w benzyniakach. A jak już coś w dieslu rypnie to komplet wtrysków kosztuje kilka tysięcy. Miejcie także na uwadze, że w dieslu mamy na wyposażeniu koło dwumasowe, które w przypadku zużycia eksploatacyjnego kosztuje nawet 2000 zł. Gdyby nie było T-Jeta byłbym za dieslem 105 KM, a tak raczej kupowałbym benzynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > W 1,6MJ to są chyba piezokwarcowe, a nie elektromagnetyczne? piezoelektryczne wkradl Ci sie blad ale wracajac do 1.6mj to sa elektromagentyczne tak jak i w 1.3mj 1.6mj 1.9mj 2.0mj i 2.4mj, fiat nie stosowal piezoelektrykow i dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > Miejcie także na uwadze, że w dieslu mamy na wyposażeniu koło > dwumasowe, które w przypadku zużycia eksploatacyjnego kosztuje > nawet 2000 zł. A lecą one nagminnie...? Chyba nie.. co prawda zepsuć można wszystko.. Był na bliźniaczym forum człowiek, który w Multijet 1,9/150PS 2x w ciągu roku wyrwał koło twierdząc, że to auto sportowe bo ma pakiet sport więc można wszystko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > O, to ja łapię się ze spalaniem poniżej średniej Ja sie nie łapię, co to za jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 ciekawe dlaczego juz sa sprzedawane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > ciekawe dlaczego juz sa sprzedawane... Bo świat jest porąbany... kiedyś auta produkowano przez 10 lat i nie było face lifting-ów co 2-3 lata.... więc jak sie kupiło auto to przez 6 lat można się było czuć, że się ma nowe.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 Wiadomość skasowana przez bielaMatiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > bo golf VI wyszedł Zaraz powiedzą, że spamujesz.. ale wybawię Cię... urodziwy jak pewna Nelli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > Mi tam T-jet 150km pali tyle co A-klasa 1,6 benzyna(102km) mojej > żony,.... czyli 8-9 litrów w mieście normalnej jazdy ani wolnej > ani szybkiej..... > Uważam to za śmieszne mało patrząc na osiągi i przyjemność z jazdy > jaką daję BENZYNOWY turbodoładowany silnik.... Robię 30 tys km > rocznie i nie płacze..... > W trasie auto mi pali z reguły tyle samo ale ja jeżdżę dosyć > szybko..... > Jak jadę spokojnie 120-140 to z chodzi mi do 7 ...... Dobrze napisane . Silnik oferujący dynamikę co najmniej dwulitrowych jednostek wolnossących spalający "takie" ilości paliwa W ogóle to śmiech na sali, ze się ludzie podniecają spalaniem diesla vs benzyna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 znowu się robi benzyna vs. diesel ... może mod zareaguje ? każdy kupuje silnik jaki mu odpowiada ... ps. stig to nie do Ciebie tylko dalem na ostatni post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > T-Jet 120KM - 8,12 zresetowalem licznik i zrobilem nieco ponad 19km po miescie .. srednie spalanie 7.8 ... ...ale o maj gad jaka to meczarnia!!! az mi prawa noga zaczela dretwiec, bo zamiast jak zwykle opierac ja swobodnie na pedale gazu ktory to z kolei pod jej ciezarem spoczywa sobie docisniety w podlodze, musialem go jedynie "muskac" i trzymac stope uniesiona do gory.... a idzcie wy z takim jezdzeniem jutro wracam do sredniej 10-11l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwojcik Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > znowu się robi benzyna vs. diesel ... może mod zareaguje ? każdy > kupuje silnik jaki mu odpowiada ... > ps. stig to nie do Ciebie tylko dalem na ostatni post no akurat, w tym miejscu benzyna vs. diesel jest na miejscu bo takie było pytanie na początku wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawr Napisano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > trochę dziwny wybór (...) Dziwny i trudny Już i tak nieźle że zdecydowałem się na model auta - ale fiat zrobił za dużo silników... Mimo wszystko raczej zostanę przy używanym rocznym autku - a to praktycznie uniemożliwia zakup 1.6 MJet 120 - nie widać jeszcze takich modeli na rynku. Ten T-Jet 150 znalazł się na mojej liście wyboru tylko dlatego, że ma stosunkowo atrakcyjną cenę, a poza tym ta moc przyciąga. Ale po lekurze tego wątku teraz jeszcze pomyslę o MJet 150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawr Napisano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > a co tak lobbujemy, przecie nie brał pod uwagę traktora o tej > pojemności Nie brał, bo szukając używanych ograniczałem cenę do 50 tys. zł a tu tylko 1.9 MJet 120 się łapał. Ale dziękuje za sugestię - zobaczymy co można jeszcze znegocjować z tego drugiego linku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > zresetowalem licznik i zrobilem nieco ponad 19km po miescie .. > srednie spalanie 7.8 ... Przejedź się po Warszawie... oj głowa aż boli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 No to ten MJ 120KM żre to paliwo. Na seryjnej mapie w Stilo 115KM często jeździłem na odcinku Katowice-Gliwice z gazem do końca i 10l/100km nie przekroczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 > Przejedź się po Warszawie... oj głowa aż boli... co za roznica gdzie, myslisz ze ja w korkach nie stoje? miasto mniejsze, ludzi mniej, samochodow tez mniej niz w Wawie ... ale i tak jest tego za duzo na przepustowosc tutejszych skrzyzowan.. do tego remonty drog dodaja swoje ... stoi sie w korkach tak samo jak w kazdym innymi miescie, tylko ze nie trzeba pokonwywac tak duzych odleglosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 > Przejedź się po Warszawie... oj głowa aż boli... Dajcie już spokój z tymi licytacjami. Jednemu spali 7 a drugiemu w 10 się ciężko zmieścić. Ciekawe od czego to zależy, może od wysokości n.p.m.?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 > Dajcie już spokój z tymi licytacjami. Jednemu spali 7 a drugiemu w 10 > się ciężko zmieścić. Ciekawe od czego to zależy, może od > wysokości n.p.m.?? raczej od kapelusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 > co za roznica gdzie, myslisz ze ja w korkach nie stoje? miasto > mniejsze, ludzi mniej, samochodow tez mniej niz w Wawie ... ale > i tak jest tego za duzo na przepustowosc tutejszych skrzyzowan.. > do tego remonty drog dodaja swoje ... stoi sie w korkach tak > samo jak w kazdym innymi miescie, tylko ze nie trzeba pokonwywac > tak duzych odleglosci. No tak ale pamiętam jak kuupiłem moją (jeszcze) Bravę to wielu na sąsiednim kąciku pisało , że paliw mieście 7,5l/100 a mi jakoś nie chciała zejść poniżej 9 choć nogę mam lekką... Odcinek 16 km jade do pracy przeciętnie ok 1,5h a czasami 2 nie wystarcza Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 > No tak ale pamiętam jak kuupiłem moją (jeszcze) Bravę to wielu na > sąsiednim kąciku pisało , że paliw mieście 7,5l/100 a mi jakoś > nie chciała zejść poniżej 9 choć nogę mam lekką... > Odcinek 16 km jade do pracy przeciętnie ok 1,5h a czasami 2 nie > wystarcza > Pozdrawiam a nie myslales o tym aby zaczac jezdzic tramwajem/metrem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 > a nie myslales o tym aby zaczac jezdzic tramwajem/metrem? Myślisz, że w 80% nie robię właśnie tak? Po prostu po 1,5 godziny przesuwania się co 5m wychodzę z auta tak skonany, że nie nadaję sie i psychicznie i fizycznie do pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 > a nie myslales o tym aby zaczac jezdzic tramwajem/metrem? Taki króciutki dystans to najlepiej rowerem, ale czasem nie ma na to warunków... A odnośnie tematu t-jet nie pali duż jak się go odpowiednio traktuje ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 > Taki króciutki dystans to najlepiej rowerem, ale czasem nie ma na to > warunków... > A odnośnie tematu > t-jet nie pali duż jak się go odpowiednio traktuje ;-) tak tak, kapeluszniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 > Taki króciutki dystans to najlepiej rowerem, ale czasem nie ma na to > warunków... > A odnośnie tematu > t-jet nie pali duż jak się go odpowiednio traktuje ;-) Miałeś popsuty chyba. Zgodze się, że jeadąc samemu, na oponach rowerowych, wietr w plecy, lekko z górki Nie mniej nie wiem co bym robił nawet zbliżenie się do tego wyniku uznaję za fantazję po litrze wódki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 nawet zbliżenie się do tego wyniku uznaję za fantazję > po litrze wódki Nie widzisz, że to wersja hybrydowa... bo silnik stoi... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 > Miałeś popsuty chyba. Zgodze się, że jeadąc samemu, na oponach > rowerowych, wietr w plecy, lekko z górki Nie mniej nie wiem co > bym robił nawet zbliżenie się do tego wyniku uznaję za fantazję > po litrze wódki normalne średnie spalanie z cyklu mieszanego to ok 8,5 litra, a w ostrej trasie to i do dychy potrafił dojść, ale byłem w stanie na 12 być w Krakowie wyjeżdżając koło 5 rano z pod Szczecina. Dla mnie to jest rozwiązanie idealne. To ja decyduję o spalaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 > normalne średnie spalanie z cyklu mieszanego to ok 8,5 litra, Ja mam 9,6 a w > ostrej trasie to i do dychy potrafił dojść, ale byłem w stanie > na 12 być w Krakowie wyjeżdżając koło 5 rano z pod Szczecina. Z trasy 666 km + mega korki w Wawie wyszło 11,2, ale jechałem 160-170 jak sie dało > Dla mnie to jest rozwiązanie idealne. To ja decyduję o spalaniu. Tylko, że to co podałeś przy normalnej jeździe jest nie do osiągnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.