Skocz do zawartości

Tester temperatury


SebeKK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam dosyc nietypowe pytanie, w firmie uzywam do kontroli silnikow (temperatura) naklejanych testerow temperatury, na ktorej jest skala od 104 - 116 stopni jest to potrzebne po naprawach, jednak zapas mi sie skonczyl i nie moge tego nigdzie dostac czy orientuje sie ktos z was gdzie takie cos dostane?? Potrzebowalbym okolo 100szt i na FV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie lepiej kupić pirometr ??

mnie się wydaje że koledze chodzi o coś co bedzie naklejane na silniki/głowice w celu kontroli czy klient nie przegrzał silnika w okresie gwarancji

(sam pare razy robiłem glowice w tym zakładzie )

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam mam dosyc nietypowe pytanie, w firmie uzywam do kontroli

> silnikow (temperatura) naklejanych testerow temperatury, na

> ktorej jest skala od 104 - 116 stopni jest to potrzebne po

> naprawach, jednak zapas mi sie skonczyl i nie moge tego nigdzie

> dostac czy orientuje sie ktos z was gdzie takie cos dostane??

> Potrzebowalbym okolo 100szt i na FV

a mozesz napisac do czego to wykorzystujecie i jak to dziala - zaciekawilo mnie to ok.gifzlosnik.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak jak Pawel napisal, jest to taka naklejka z testerem temperatury. Stosuje to w firmie po naprawie glowic zeby stwierdzic czy klient nie przegrzal glowicy. Dziala to w ten sposob iz na naklejce sa trzy pola o roznej sklali temperatury, im cieplejsza woda w wukladzie tym wiecej tych kratek zaczernia sie nieodwracalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziala to w ten

> sposob iz na naklejce sa trzy pola o roznej sklali temperatury,

> im cieplejsza woda w wukladzie tym wiecej tych kratek zaczernia

> sie nieodwracalnie

Czyli jednym słowem zabezpieczenie na wypadek reklamacji przez klienta źle zrobionego remontu głowicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli jednym słowem zabezpieczenie na wypadek reklamacji przez

> klienta źle zrobionego remontu głowicy?

dokladnie zabezpieczenie w przypadku reklamacji na wypadek uszkodzenia glowicy po remoncie. Wystarczy ze klient przegrzeje glowice i juz po gwarancji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokladnie zabezpieczenie w przypadku reklamacji na wypadek

> uszkodzenia glowicy po remoncie. Wystarczy ze klient przegrzeje

> glowice i juz po gwarancji

Jak robię komuś głowicę, to zalewam silnik nowym płynem chłodzącym (to oczywiste), po zrobieniu sprawdzam wszystko, czy działa jak należy. Powiedz mi w takim razie, jak klient może przegrzać głowicę przy sprawnym układzie chłodzenia i smarowania? Chyba tylko jeżdżąc w upalny dzień wokół parkingu na jedynce i 5 tys obr silnika powiedzmy przez pół godziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przecież nie zawsze robi się UPG z powodu wydmuchania uszczelki, jak

> klient ma niesprawny układ chłodzenia to głowicę po naprawie też

> przegrzeje no chyba że wcześniej usunie usterkę

Owszem, robiłem głowice, gdzie uszczelka była sprawna, ale obowiązkiem mechanika jest sprawdzenie układu chłodzenia, czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak robię komuś głowicę, to zalewam silnik nowym płynem chłodzącym

> (to oczywiste), po zrobieniu sprawdzam wszystko, czy działa jak

> należy. Powiedz mi w takim razie, jak klient może przegrzać

> głowicę przy sprawnym układzie chłodzenia i smarowania? Chyba

> tylko jeżdżąc w upalny dzień wokół parkingu na jedynce i 5 tys

> obr silnika powiedzmy przez pół godziny.

w wielu przypadkach klient/mechanik, zle odpowietrzy uklad lub ma niesprawny uklad chlodzenia, np w wiele glowic diesla peka my ja pospawamy i po 1 miesiacu klient wraca ze glowica znow cieknie i taki tester mi pomaga w rozpatrezeniu reklamacji bo sie okazuje ze silnik jest przegrzany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Owszem, robiłem głowice, gdzie uszczelka była sprawna, ale

> obowiązkiem mechanika jest sprawdzenie układu chłodzenia, czy

> się mylę?

a co jeżeli tylko głowica trafia na warsztat? W tym przypadku nie masz pewności że cała reszta układów jest sprawna.....

SebeKK ta głowice którą ja Ci kiedyś przywiozłem też dostała naklejkę? cfaniaczek.gif Bo szczerze ja osobiście jej nie oglądałem - właściciel zadowolony śmiga bez problemów smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka naklejke dostaja tylko glowice po kompleksowej regeneracji (po spawaniu) i tylko zeliwne, a do tego glowica po przegrzaniu nawet zeliwna bardzo mocno sie wykrzywia, jest nawet ryzyko ze komory wirowe oraz gniazda wypadaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.