czajnior Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 Czy ktoś z szanownych forumowiczów ma jakieś doświadczenia z tym samochodem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > Czy ktoś z szanownych forumowiczów ma jakieś doświadczenia z tym > samochodem ? Jezdzilem kilka razy i moje wrazenia: - nieprecyzyjna skrzynia manualna (choc w porownaniu ze skrzynia Hondy to zadna nie jest wystarczajaco dobra) - beznadziejnie badziewiaste wykonczenie wnetrza - wkurzajace buczenie silnika - w wersji kabrio bardzo wieje w czasie jazdy - troche malo momentu obrotowego na starcie - wsiadanie i wysiadanie wymaga gietkiego kregoslupa - cofanie tym samochodem jest niemozliwe bo do tylu NIC nie widac - bagaznik - szkoda pisac... Z opowiesci znajomych-wlascicieli to cos jest porabane konstrukcyjnie z przednim zawieszeniem i przednie opony znikaja w tempie ekspresowym. Nissan w czasie gwarancji zmienial opony na nowe za friko. A poza tym - samochod sie bardzo ladnie prowadzi, silnik sie kreci wysoko, od 4-5 tys obrotow masz tyle mocy ze az strach, naped na tyl daje duza frajde z jazdy, szesciobiegowy manual pozwala stale krecic silnik wysoko. Nie jest to Porsche, ale frajdy z jazdy jest naprawde sporo. Jako trzeci samochod w rodzinie - moze, ale jako cos do codziennego poruszania sie - zdecydowanie nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bart_lodz Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > Czy ktoś z szanownych forumowiczów ma jakieś doświadczenia z tym > samochodem ? co potrzebujesz wiedziec bo pracuje w Nissanie i moge sie cos od ludzi dowiedziec dla mnie osobiście mega beznadziejny jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > co potrzebujesz wiedziec bo pracuje w Nissanie i moge sie cos od > ludzi dowiedziec > dla mnie osobiście mega beznadziejny jest Generalnie to juz poczytałem troche i sie dowiedziałem ze jest mega beznadziejny. Trapi go troche denerwujących usterek. TopGear uznało go za jeden z gorzej prowadzących się samochodów. Ogólnie rzecz biorąc szukam cos małego , sportowego . Optycznie 350Z by mi pasował, ale po lekturze odpuściłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > TopGear uznało go za jeden z gorzej prowadzących się samochodów. masz jakiegoś linka do takiej oceny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > Ogólnie rzecz biorąc szukam cos małego , sportowego TYLKO Honda S2000. Jak chcesz samochod do frajdy to S2000 daje jej wiecej niz jakikolwiek inny pojazd w dosc szerokim zakresie cen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > masz jakiegoś linka do takiej oceny? http://www.topgear.com/uk/nissan/350z Pisza ze samochod jest OK... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > http://www.topgear.com/uk/nissan/350z > Pisza ze samochod jest OK... obejrzyj odcinek http://www.webridestv.com/videos/top-gear-350z-15265 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > TYLKO Honda S2000. Jak chcesz samochod do frajdy to S2000 daje jej > wiecej niz jakikolwiek inny pojazd w dosc szerokim zakresie cen. zastanawiałem sie nad Hondzią. Nigdy nie jechałem nią ani nawet nie siedziałem w środku. dobre to to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > zastanawiałem sie nad Hondzią. > Nigdy nie jechałem nią ani nawet nie siedziałem w środku. > dobre to to ? Wiec tak: - miejsca w srodku NIE MA - siedzi sie jak w jakims wynalazku do wyscigow, zamiast slowa "wsiadanie" powinno sie uzywac "dopasowywanie sie". - zawieszenie jest przerazajaco twarde - wnetrze bardzo ubogie - kilka przelacznikow i tyle - bagaznika wlasciwie nie ma - pasazer ma jeszcze gorzej bo pod nogami wystepuje jakis garb uniemozliwiajacy zajecie wygodnej pozycji Ale jak przejedziesz sie chwilke to o wszystkim tym zapominasz. Silnik sie kreci do szalonych obrotow a moc narasta jak lawina. Skrzynia biegow wymaga minimalnych ruchow dlonia i jest niesamowicie prezycyjna - ostre zmiany biegow wychodza od pierwszego wsiascia (a sprzedawca dostaje zawalu!). Mowiac inaczej - jezeli jezdzenie gokartami jest dla Ciebie wlasnie "tym", to S200 bedzie Ci nieustannie sprawiala przyjemnosc. Bo to taki wiekszy gokart o sporej mocy. W kazdym razie w zadnym innym samochodzie nie czulem tej radosci z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > TYLKO Honda S2000. Jak chcesz samochod do frajdy to S2000 daje jej > wiecej niz jakikolwiek inny pojazd w dosc szerokim zakresie cen. Zapomniales jedynie dodac, ze jesli chcesz tym jezdzic szybko (po zakretach) to musisz miec naprawde spore umiejetnosci. Natomiast zeby sie polansowac, poryczec silniczkiem @9000rpm to faktycznie - super furka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > Zapomniales jedynie dodac, ze jesli chcesz tym jezdzic szybko (po > zakretach) to musisz miec naprawde spore umiejetnosci. No chyba ze sprowadzi sobie wersje USA - bedzie mogl ryczec tylko do 8000 ale przynajmniej na zakretach da mu sygnal ze konczy sie przyczepnosc zanim w rowie nie wyladuje. Rzeczywiscie pierwsze modele byly wyjatkowo zlosliwe dla kierowcow przyzwyczajonych do samochodow ktore "powoli" puszczaja w zakrecie i daja sygnal ze zblizasz sie do konca przyczepnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 20 Marca 2009 Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 > TopGear uznało go za jeden z gorzej prowadzących się samochodów. jak również ,że silnik jest z Reanault polecam odcinek Z, audi i chrysler HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 20 Marca 2009 Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 > Jezdzilem kilka razy i moje wrazenia: > - nieprecyzyjna skrzynia manualna (choc w porownaniu ze skrzynia > Hondy to zadna nie jest wystarczajaco dobra) ja bym powiedział ,że trochę toporna ...szału nie ma to fakt > - beznadziejnie badziewiaste wykonczenie wnetrza poka fotki moim zdaniem normalne nie różniące się od większości aut > - wkurzajace buczenie silnika ja bym powiedział po prostu charakterystyczny dźwięk dla rodziny silników VQ ciekawe ,że w Nissanie Skyline nikomu nie przeszkadza > - w wersji kabrio bardzo wieje w czasie jazdy > - troche malo momentu obrotowego na starcie poka wykres > - wsiadanie i wysiadanie wymaga gietkiego kregoslupa delikatnie powiedziane ale to auto sportowe więc > - cofanie tym samochodem jest niemozliwe bo do tylu NIC nie widac > - bagaznik - szkoda pisac... lusterek nie było ? powtórzę ... t o j e s t a u t o s p o r t o w e ,a Ty piszesz o małym bagażniku > Z opowiesci znajomych-wlascicieli to cos jest porabane konstrukcyjnie > z przednim zawieszeniem i przednie opony znikaja w tempie > ekspresowym. a subaru kiedyś jeździłeś ? tam to znikają ...wszyyyyystkie > Nissan w czasie gwarancji zmienial opony na nowe za > friko. masz jakieś szczegóły ? pierwsze słyszę żeby ktoś wymieniał na gwarancji opony ultra high performance które mają ZERO gwarancji na przebieg > A poza tym - samochod sie bardzo ladnie prowadzi, silnik sie kreci > wysoko, od 4-5 tys obrotow masz tyle mocy ze az strach, naped na > tyl daje duza frajde z jazdy, szesciobiegowy manual pozwala > stale krecic silnik wysoko. Nie jest to Porsche, ale frajdy z > jazdy jest naprawde sporo. Jako trzeci samochod w rodzinie - > moze, ale jako cos do codziennego poruszania sie - zdecydowanie > nie. i tu się całkowicie zgodzę dodam ,że jeśli brać po uwagę cenę zakupu na rynku w USA są do kupienia lepsze auta HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Marca 2009 Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 > No chyba ze sprowadzi sobie wersje USA - bedzie mogl ryczec tylko do > 8000 ale przynajmniej na zakretach da mu sygnal ze konczy sie > przyczepnosc zanim w rowie nie wyladuje. Rzeczywiscie pierwsze > modele byly wyjatkowo zlosliwe dla kierowcow przyzwyczajonych do > samochodow ktore "powoli" puszczaja w zakrecie i daja sygnal ze > zblizasz sie do konca przyczepnosci. Faktem jest, ze te pozniejsze (zwlaszcza modele po FL) sa duzo bardziej miekkie i przewidywalne, ale nadal by jechac szybko wymagaja cholernie duzo. Niestety wiekszosc ich kierowcow nie daje rady i laduja w rowach, albo przegrywaja na pojezdzawkach z Calibra turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ladon Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > Czy ktoś z szanownych forumowiczów ma jakieś doświadczenia z tym > samochodem ? Każdy kto jeździł samochodami z tej półki powie Ci, że to kiepski samochód... Ja osobiście brał bym RX-8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > Ja osobiście brał bym RX-8 Jezdziles RX-8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > Jezdziles RX-8? Hehehe...dobre pytanie Akurat RX-8 jest slaby - pali jak porabany, a wcale nie jedzie. 350Z przynajmniej ma jakies osiagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > Hehehe...dobre pytanie > Akurat RX-8 jest slaby - pali jak porabany, a wcale nie jedzie. 350Z > przynajmniej ma jakies osiagi. Ja mialem bardzo zle wrazenia po pojezdzeniu RX-8 - wciskalo sie gaz i nic... Dopiero gdzies powyzej 7000 obrotow samochod nabieral jakiejs zwawosci. Honda S2000 tez za wiele momentu nie ma na niskich obrotach, ale jednak jak sie docisnie to przyspiesza. A skrzynia biegow i sprzeglo az prosza o to zeby jej pouzywac i pozmieniac biegi. W Mazdzie skrzynia byla jakas taka niemila a i sprzeglo bralo troche za ostro jak na moj gust. Do tego jak poczyta sie o problemach wlascicieli RX-8 z chlaniem oleju (i to drogiego Mobil 1), oraz o zuzyciu paliwa jak w duzym SUV, to troche sie odechciewa tego pojazdu. P.S. Przesiadlem sie na RX-8 po dluzszym jezdzeniu Mazda 3 na torze i pewnie dlatego bylem rozczarowany - bo trojka z 2.4L 160 KM silnikiem wydawala sie znacznie milsza w jezdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > Ja mialem bardzo zle wrazenia po pojezdzeniu RX-8 - wciskalo sie gaz > i nic... Dopiero gdzies powyzej 7000 obrotow samochod nabieral > jakiejs zwawosci. No ja mialem dokladnie identyczne wrazenia - jezdzilem wersja 231hp. I tam sie autentycznie nic nie dzialo...narastajacy tylko dzwiek zepsutego odkurzacza, ale odjazdu zadnego. Wreszcie, faktycznie, od 7k costam pojechalo...ale moj CTR tylko z dolotem/wydechem objezdzal go bezlitosnie. Poza tym spalanie w relacji do osiagow kompletnie nieakceptowalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > zastanawiałem sie nad Hondzią. > Nigdy nie jechałem nią ani nawet nie siedziałem w środku. > dobre to to ? ten samochod ma nawet ksywke - Widow Maker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > ten samochod ma nawet ksywke - Widow Maker Jeszcze jedna fajna zabawka mi sie przypomniala - Mazda przez pewien czas produkowala Miate w wersji Mazdaspeed - nie jest to demon szybkosci (177 KM, okolice 7 sekund do setki), ale jezdzi sie tym podobno dosc fajnie. No i najwazniejsze - z uwagi na juz zainstalowane turbo, ten silnik daje sie latwo "podrasowywac" = jak chcesz miec samochod do pobawienia sie to moze to byc niezla opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > Do tego jak poczyta sie o problemach wlascicieli RX-8 z chlaniem > oleju (i to drogiego Mobil 1), oraz o zuzyciu paliwa jak w duzym > SUV, to troche sie odechciewa tego pojazdu. Jeśli ktoś wymyśli dobry sposób na precyzyjne uszczelnienie silnika Wankla - na pewno problem zniknie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > Jeśli ktoś wymyśli dobry sposób na precyzyjne uszczelnienie silnika > Wankla - na pewno problem zniknie.... Mazda podobno pracuje nad nastepca silnika Renesis ktory bedzie znacznie lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 Mazdaspeed Miata jest wolniejsza na 1/4 mili od mojego 160konnego N/A. Łatwo da się podnieść moc ? Do NC 2.0 Cosworth wypuścił supercharger na 240 KM, to dopiero zap.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > Mazdaspeed Miata jest wolniejsza na 1/4 mili od mojego 160konnego > N/A. > Łatwo da się podnieść moc ? Do NC 2.0 Cosworth wypuścił > supercharger na 240 KM, to dopiero zap.... Widzisz, instalacja superchargera wymaga sporych inwestycji i ingerencji w silnik. A w silniku ktory juz ma turbo zwykle wystarczaja zmiany map w komputerze i juz mamy wiecej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > Widzisz, instalacja superchargera wymaga sporych inwestycji i > ingerencji w silnik. A w silniku ktory juz ma turbo zwykle > wystarczaja zmiany map w komputerze i juz mamy wiecej mocy. To jest kompletny kit - plug and play. Tani nie jest, bo koło 5000 usd, ale ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > To jest kompletny kit - plug and play. > Tani nie jest, bo koło 5000 usd, ale ... I tak jest tani - zobacz ile porownywalna zabawka kosztuje do Lexusa http://www.l-tunedparts.com/product/?id=338 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > I tak jest tani - zobacz ile porownywalna zabawka kosztuje do Lexusa > http://www.l-tunedparts.com/product/?id=338 Ups Do Mx'a 5900 - Klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ladon Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Jezdziles RX-8? Widziałem wielokrotnie jak latała na drodze i robiła na mnie wielkie wrażenie a brak mocy to ostatnia rzecz o którą bym posądzał ten samochód Ale faktem jest, że osobiście nie prowadziłem Ale jedna rzecz mnie zastanawia: przecież w najmocniejszej wersji dawali 2 turbiny (na niskie i wysokie obroty), więc jak na początku może mulić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Widziałem wielokrotnie jak latała na drodze i robiła na mnie wielkie > wrażenie a brak mocy to ostatnia rzecz o którą bym posądzał ten > samochód > Ale faktem jest, że osobiście nie prowadziłem > Ale jedna rzecz mnie zastanawia: > przecież w najmocniejszej wersji dawali 2 turbiny (na niskie i > wysokie obroty), więc jak na początku może mulić?? w żadnej wersji RX-8 nie ma turbiny chyba coś Ci się pomerdało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > w żadnej wersji RX-8 nie ma turbiny chyba coś Ci się pomerdało Zapomnijmy na chwilę o turbosprężarkach, mocy, napędach. Przcież RX-8 jest dla hmm kochających inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Zapomnijmy na chwilę o turbosprężarkach, mocy, napędach. Przcież RX-8 > jest dla hmm kochających inaczej. a nie MX-5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > a nie MX-5? Dan Ci jebnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Dan Ci jebnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 ja tylko na chwilę. DDAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN!!! Pan do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > ja tylko na chwilę. > DDAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN!!! Pan do Ciebie konfident Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > konfident e tam, bardziej promotor...nazwijmy to działanie promocją wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > e tam, bardziej promotor...nazwijmy to działanie promocją wątku taki jestes? taki?? to wcale Ci nie powiem, że Yarek się z Twojego Skodżitsu nabijał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Ale jedna rzecz mnie zastanawia: > przecież w najmocniejszej wersji dawali 2 turbiny (na niskie i > wysokie obroty), więc jak na początku może mulić?? To bylo w RX-7 i ona, w przeciwienstwie do 8, calkiem zapier.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > taki jestes? taki?? to wcale Ci nie powiem, że Yarek się z Twojego > Skodżitsu nabijał Yarek.! raporcik na stół poproszę za 5 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > taki jestes? taki?? to wcale Ci nie powiem, że Yarek się z Twojego > Skodżitsu nabijał Kabel... Dobrze że zdążyłem zjesć kanapki Chorzyna zanim to napisałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Yarek.! raporcik na stół poproszę za 5 minut Ej, no co Ty... Misiek ściemnia, bo Ci zazdrości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Zapomnijmy na chwilę o turbosprężarkach, mocy, napędach. Przcież RX-8 > jest dla hmm kochających inaczej. I to grupowo dzięki tym tylnim drzwiom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 czy wspominałem, że szprotki były po terminie? chyba zapomniałem znowu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ladon Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > To bylo w RX-7 i ona, w przeciwienstwie do 8, calkiem zapier.... Mylić się rzecz ludzka Ale jechałem 350Z i nie podobało mi się prowadził się jak krowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Ej, no co Ty... Misiek ściemnia, bo Ci zazdrości http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=282164533&page=0&vc=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > To bylo w RX-7 i ona, w przeciwienstwie do 8, calkiem zapier.... Ja bym się chętnie przejechał RX-8... wiem, że z przyspieszeniem jest słabo (tą mocniejszą wersję objeżdżałem na 400 fabią, kiedy miała 160KM), ale podobno super się tym jeździ po zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > a nie MX-5? MX-5 jest na kryzys wieku średniego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Mylić się rzecz ludzka > Ale jechałem 350Z i nie podobało mi się prowadził się jak krowa A to dość typowe uczucie po przesiasciu się z przednionapedowca na tylni napęd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.