Skocz do zawartości

oglądałem chevroleta cruze


rafik11

Rekomendowane odpowiedzi

> Skrzynia manualna jest jak z innej epoki IMHO o nibo lepsza od tych

> w lacetti czy w aveo.

Już na postoju czuć, że biegi wskakują z kliknięciem, a nie jakby wbijał tępy pręt w zwiędłego ziemniaka zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale ponoć jest źle zestrojona.. zwłaszcza w benzynowych.

Może się starzeję, ale jakbym wybierał nowe auto i był by do wyboru 6 biegowy automat, to manuala bym nie chciał. Po cholerę mam tą wajchą miąchać ?? Dla iluzorycznego 0,5 sek do setki lepiej ? A co ja jestem Hołowczyc czy inny Raikonen ?

Czekam na Orlando z tym 6 biegowym automatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jest wykluczone, że będę pierwszy... Aczkolwiek ten materiał w

> konsoli....

> Bo on wcale nie jest niebieski, jak na pierwszych zdjęciach było:

Bo tam jest tapicerka i to zalezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i chyba poczekam

> Chociaż....Kusi mnie ten automat jak diabli

Bierz automat poczujesz co to przyjemnosc z jazdy.

Moze byc jeden minus, ze tlumoki z ASO beda bezradnie wzruszac ramionami na jej widok hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bierz automat poczujesz co to przyjemnosc z jazdy.

> Moze byc jeden minus, ze tlumoki z ASO beda bezradnie wzruszac

> ramionami na jej widok

No to na pewno zeby.GIF Ale zakładając, że się nie będzie psuć....taką cichą nadzieję mam że przynajmniej ta najdroższa wersja jest starannie zrobiona.... zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> noras odpowiedź jest prosta: dla przyjemności płynącej z jazdy

Dla przyjemności to wolałbym mieć 200+ KM i wtedy automat żadnej szkody nie robi. Zdarzyło mi się kiedyś jeździć autem 250 KM z automatem - żadne inne auto nie dało mi tyle przyjemności z jazdy. I zaufaj - po czymś takim auto 100-150 KM nawet jakby nie wiem jak super skrzynię miało, blednie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i siedziałem Cruze dziś. Wrażenia kosmiczne wręcz. Jakby siedziało się w aucie o klasę wyższym. Wada podstawowa to ten materiał ma desce. W jednym egzemlarzu już zaczął się rwać. Reszta wyposażenia...po prostu super. I dylemat mam potężny...

I jeszcze z ciekawostek - pogadałem ze sprzedawcą. Wg niego we wrześniu żadnych face liftingów nie będzie, bo to jest rok modelowy 2010. Dodatkowo dilerzy ponoć zaczęli w końcu cieszyć się z Chevroleta, bo schodzą przyzwoicie, lepiiej nawet niż Ople.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i siedziałem Cruze dziś. Wrażenia kosmiczne wręcz. Jakby siedziało

> się w aucie o klasę wyższym. Wada podstawowa to ten materiał ma

> desce. W jednym egzemlarzu już zaczął się rwać. Reszta

> wyposażenia...po prostu super. I dylemat mam potężny...

> I jeszcze z ciekawostek - pogadałem ze sprzedawcą. Wg niego we

> wrześniu żadnych face liftingów nie będzie, bo to jest rok

> modelowy 2010. Dodatkowo dilerzy ponoć zaczęli w końcu cieszyć

> się z Chevroleta, bo schodzą przyzwoicie, lepiiej nawet niż

> Ople.

Nad czym sie zastanawiac... Kupowac i juz.

Lifotw nei bedzie ale bedzie zmiana ceny i wyposazenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kasa

> A masz może linka do wprowadzanych zmian?

> Bo wg dilera do września 2010 będzie tak jak jest, bez żadnych zmian.

Takie info dostalem od kolegi, ktory w salonie pracuje. Zawsze tak jest jak jest nowy model. Najpierw sprzedaja pierwsza partie. np moj egzeplarz mial potwierdzenei zamkniecia klaksonem jak te w USA. Maja inaczej skonfigurowac wyposazenie i zweryfikowac ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie info dostalem od kolegi, ktory w salonie pracuje. Zawsze tak

> jest jak jest nowy model. Najpierw sprzedaja pierwsza partie. np

> moj egzeplarz mial potwierdzenei zamkniecia klaksonem jak te w

> USA. Maja inaczej skonfigurowac wyposazenie i zweryfikowac ceny.

Hmm.. to może będzie do września warto poczekać. Albo przycisnąć dilera cenowo zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie info dostalem od kolegi, ktory w salonie pracuje. Zawsze tak

> jest jak jest nowy model. Najpierw sprzedaja pierwsza partie. np

> moj egzeplarz mial potwierdzenei zamkniecia klaksonem jak te w

> USA. Maja inaczej skonfigurowac wyposazenie i zweryfikowac ceny.

Zamykanie i otwieranie z sygnalem dźwiękowym nie ma dopuszczenia w nowych przepisach EU - podobno. Dlatego latwo rozpoznac kto ma zakaldany alarm z homologacja, a kto nie teraz w samochodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zamykanie i otwieranie z sygnalem dźwiękowym nie ma dopuszczenia w

> nowych przepisach EU - podobno. Dlatego latwo rozpoznac kto ma

> zakaldany alarm z homologacja, a kto nie teraz w samochodach.

Alarm byl standardowy z fabryki grinser006.gif dlatego mowie, ze byl taki jak na rynek w usa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zamykanie i otwieranie z sygnalem dźwiękowym nie ma dopuszczenia w

> nowych przepisach EU - podobno. Dlatego latwo rozpoznac kto ma

> zakaldany alarm z homologacja, a kto nie teraz w samochodach.

Ja w nowym Aveo mam potwierdzenie załączenia alarmu klaksonem wyłączenie jest ciche.Zadziałanie alarmu powoduje uruchomienie klaksonu nie ma oddzielnej syreny piezo.Homologacja wydana przez GM Polska ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja w nowym Aveo mam potwierdzenie załączenia alarmu klaksonem

> wyłączenie jest ciche.Zadziałanie alarmu powoduje uruchomienie

> klaksonu nie ma oddzielnej syreny piezo.Homologacja wydana przez

> GM Polska ?

a ja w identycznym modelu ( takie same wyposazenie) nie mam powiadamiania glosowego. To chyba zalezy od oprogramowania alarmu a GM nawet nie wie co sprzedaje

Ale np samochod tez taki sam jak nasz ale z maja 2008 r (samochod testowy salonu) ma powiadamianie glosowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja w identycznym modelu ( takie same wyposazenie) nie mam

> powiadamiania glosowego. To chyba zalezy od oprogramowania

> alarmu a GM nawet nie wie co sprzedaje

> Ale np samochod tez taki sam jak nasz ale z maja 2008 r (samochod

> testowy salonu) ma powiadamianie glosowe.

Takie samochody sa przede wszystkim przeznaczone na rynek usa. W EU i PL ta role kiedys sprawowala syrena alarmu, a teraz przewaz tylko mruga swiatlaminie.

W moim Fordzie klakson robil za syrene jak kiedys w starym pocziwym fiacie 125 mojego ojca. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trakcie poszukiwania nowego samochodu oglądałem tego Cruze. No cóż, materiały w środku twarde, łatwe do porysowania, praktycznie takie jak w moim lanosie. Skrzypiąca konsola środkowa i ruszające się plastiki okolicy mieszka zmiany biegów. Plastiki pomalowane na srebrno wizualnie bardziej świecące niż w lanku ( w lanosie sx wyglądają jak grubo polerowane aluminium ), W sumie taki odpust. W porównaniu do Ceed/I 30 gorszej jakości materiały a przez to skrzypiące i ruszające się. Jednak moim zdaniu Ceed SW zdecydowanie lepszy od Cruze'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cruze. No cóż,

> materiały w środku twarde, łatwe do porysowania, praktycznie

> takie jak w moim lanosie.

Tu kolega trochę przegina, jeździłem parę lat lanosem i tam jest jednak sporo bardziej ubogo - cała deska z jednej wtryskarki.

> ruszające się plastiki okolicy mieszka zmiany biegów.

Norma w daewoo - Nexia, Lanos, teraz Lacetti - wszystkie tak mają.

> W porównaniu do Ceed/I 30 gorszej jakości materiały

> a przez to skrzypiące i ruszające się. Jednak moim zdaniu Ceed

> SW zdecydowanie lepszy od Cruze'a.

Moim też, ale tylko dlatego że Cee'd jest SW. Sedana wziąłbym Cruze'a. Poza tym Chevy jest duuuuzo ładniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.