Skocz do zawartości

1.8 T LPG - profanacja czy nie ??


GreenCC

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś użytkuje taki silnik (150 lub 180km) na lpg? Jak się spisuje lpg z tym silnikiem? LPG jest teraz w tak niskiej cenie, że kupić gnojowoza sie nie opłaca a takie 1.8T jakoś by jechało i tanio. Tylko czy te silniki dobrze znoszą zatrucie przez lpg ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś użytkuje taki silnik (150 lub 180km) na lpg? Jak się spisuje

> lpg z tym silnikiem? LPG jest teraz w tak niskiej cenie, że

> kupić gnojowoza sie nie opłaca a takie 1.8T jakoś by jechało i

> tanio. Tylko czy te silniki dobrze znoszą zatrucie przez lpg ?

Zniosa pod warunkiem zalozenia dobrej sekwencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś użytkuje taki silnik (150 lub 180km) na lpg? Jak się spisuje

> lpg z tym silnikiem? LPG jest teraz w tak niskiej cenie, że

> kupić gnojowoza sie nie opłaca a takie 1.8T jakoś by jechało i

> tanio. Tylko czy te silniki dobrze znoszą zatrucie przez lpg ?

Bardzo sobie chwalę ok.gif KME Diego G3

BTW dizle wychodzą z mody hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś użytkuje taki silnik (150 lub 180km) na lpg? Jak się spisuje

> lpg z tym silnikiem? LPG jest teraz w tak niskiej cenie, że

> kupić gnojowoza sie nie opłaca a takie 1.8T jakoś by jechało i

> tanio. Tylko czy te silniki dobrze znoszą zatrucie przez lpg ?

stag300 w passacie 150KM po ok 60 tyś narobił niezłe spustoszenie w silniku

może lepiej sie zastanowic nad 2,8 V6 wolnossącym i tego zagazować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stag300 w passacie 150KM po ok 60 tyś narobił niezłe spustoszenie w

> silniku

tzn. co konkretnie ? hmm.gif bo z tego co mi wiadomo silnik albo będzie chodził na gazowni albo odrazu będą problemy a jak coś wyjdzie po dłuższym użytkowaniu to chyba tylko wina źle ustawionej (zbyt ubogiej mieszanki) instalacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tzn. co konkretnie ? bo z tego co mi wiadomo silnik albo będzie

> chodził na gazowni albo odrazu będą problemy a jak coś wyjdzie

> po dłuższym użytkowaniu to chyba tylko wina źle ustawionej (zbyt

> ubogiej mieszanki) instalacji ?

wiem tyle że skończyło się na wymianie całego słupka silnika oraz wtryskiwaczy

w samym silniku pierścionki powiedziały papa, szybciej było wymienić cały słupek bo te nie są drogie

z tego też co wiem to instalacja była robiona u polecanego na śląsku gazownika i tam też serwisowana

wiem też że auto na 100proc nie było katowane bo właściciel to straszny żyd i jeździł mega wolno aby spalanie było niskie (może to był powód usterki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co wogole kupowac auto o takiej mocy i je gazowac to juz lepiej kupic zwyklego benzyniaka o malej pojemnosci , albo sie ma na utrzymanie albo nie , ja juz wiem ze gazu nie wrzuce do auta..

Ps. i bynamniej nie jestem z tych co maja duzo kasy i wala takimi pomyslami poprostu jak mnie nie bylo stac to nie kupowalem duzej pojemnosci..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To po co wogole kupowac auto o takiej mocy i je gazowac to juz

> lepiej kupic zwyklego benzyniaka o malej pojemnosci , albo sie

> ma na utrzymanie albo nie , ja juz wiem ze gazu nie wrzuce do

> auta..

> Ps. i bynamniej nie jestem z tych co maja duzo kasy i wala takimi

> pomyslami poprostu jak mnie nie bylo stac to nie kupowalem duzej

> pojemnosci..

a z jakim mniejszym silnikiem chcesz kupić passata 2004 rok ?

1,6 tam już o ile się nie myle nie było, podobnie jak 1,8 wolnossących

a do diesli facet się zraził i chciał benzynę

PS: ostatecznie wrócił do diesli i jeździ nowym Audi A6 2,0TDI

OT: ja osobiście też nie lubie gazu ale wolałbym upalać 1,8T lub coś jeszcze mocniejszego na gaz niż jeździć marnym 1,4-1,6 w benzynie i wywyższać się że benzyna jest lepsza od ON i LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja to bym z mila checia przyjal diesla tylko ze sa drozsze i z

> mniejszym wyposazeniem to ten bol

że z gorszym wyposażeniem to się nie zgodzę bo są tak samo wyposażone jak benzyniaki. Cały problem w tym, że klekot jest znacznie droższy od benzyniaka a co do kosztów spalania to jednak lpg wychodzi znacznie korzystniej niż ropa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś użytkuje taki silnik (150 lub 180km) na lpg? Jak się spisuje

> lpg z tym silnikiem? LPG jest teraz w tak niskiej cenie, że

> kupić gnojowoza sie nie opłaca a takie 1.8T jakoś by jechało i

> tanio. Tylko czy te silniki dobrze znoszą zatrucie przez lpg ?

żadna profanacja... bez przesady, to nie jest żadna sportowa maszyna i w dzisiejszych czasach nikt się temu nie dziwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma 3gen w Octavi 1,8T i juz dwa lata smiga bezawaryjnie. Niewiem jakie robi przebiegi ale przez te da lata nic nie robil oprocz wymiany swiec.

Jesli chodzi o profanacje to nie jest to Porsche zeby glupio wygladalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę drugi rok (1,8 T, 150km) i problemów żadnych nie było. Instalacja Stag 300. Nie polecam tylko wtrysków Valteka, są za delikatne na nasz gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żadna profanacja... bez przesady, to nie jest żadna sportowa maszyna

> i w dzisiejszych czasach nikt się temu nie dziwi

Dokładnie, ani sportowy ten silnik ani żaden wymiatacz. Normalny w miarę odpychający się samochód....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to kryzys w VW jest od blisko 30 lat.... i nazywa sie "diesel"

wydawanie milionów euro na coroczne ulepszanie diesli raczej nie nazwał bym podejściem kryzysowym

ale spoko twoje zdanie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.