Skocz do zawartości

System STOP&GO


pejus1982

Rekomendowane odpowiedzi

> W takich przypadkach stosowana jest elektryczna pompa oleju smarująca

> Turbo

Masz jakieś potwierdzenie tej tezy, czy zakładasz, że "tak być powinno" ?

Serio pytam, bo wciąż nie dopatrzyłem się, żeby ktokolwiek takie rozwiązanie (poniekąd sensowne) wdrożył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Serio pytam, bo wciąż nie dopatrzyłem się, żeby ktokolwiek takie

> rozwiązanie (poniekąd sensowne) wdrożył...

Ostatnio w TVN Turbo kolo oglądał roczną lagunę cupe (diesel jakiś bodajże) z systemem podtrzymującym smarowanie turbiny. Szczegółów nie znam musiałbys poszperac w necie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakos w BMW 118D, wylaczal sie

> strasznie wkurzajcy to system S&G - mnie sie zle jezdzilo

zależy jakie auto. Ja jeździłem 500 S&G w automacie i tam ja włączona klima, czy za niska temp silnika to sie nie wyłączał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zależy jakie auto. Ja jeździłem 500 S&G w automacie i tam ja

> włączona klima, czy za niska temp silnika to sie nie wyłączał

jest kilkanascie uwarunkowan ktore musza zostac spelnione aby system mogl zadzialac, np:

-zamknieta pokrywa silnika

-zamkniete drzwi kierowcy

-zapiety pas kierowcy

-niezaparowane szyby przednie (przy wlaczonym nawiewie na szyby)

-napiecie na akumumulatorze nie nizsze niz...

-temperatura silnika nie nizsza/nie wyzsza niz...

-podcisnienie w serwie nie nizsze niz...

-predkosc pojazdu nizsza niz (bodajze 3km/h)

-skrzynia w pozycji "luz"

itp. ok.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie. Od ilu lat już ten system jest stosowany np. w BMW serii

> 1? Ktoś wie dokładnie. Bo jakoś nie słychać, żeby te auta się

> specjalnie psuły przez niego. Co więcej, jedynki raczej zajmują

> wysokie miejsca w rankingach bezawaryjności.

od kwitnia 2007 roku. Więc 2.5 roku. Statystyki awaryjności pokazują, że modele po lifcie, czyli te z systemem są znacznie mnie awaryjne niż przed liftem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest kilkanascie uwarunkowan ktore musza zostac spelnione aby system

> mogl zadzialac, np:

> -zamknieta pokrywa silnika

> -zamkniete drzwi kierowcy

> -zapiety pas kierowcy

> -niezaparowane szyby przednie (przy wlaczonym nawiewie na szyby)

> -napiecie na akumumulatorze nie nizsze niz...

> -temperatura silnika nie nizsza/nie wyzsza niz...

> -podcisnienie w serwie nie nizsze niz...

> -predkosc pojazdu nizsza niz (bodajze 3km/h)

> -skrzynia w pozycji "luz"

> itp.

> pozdr.

- temperatura na zewnątrz nie niższa niż...

- temperatura w aucie nie odbiegająca od ustawionej o więcejn niż...

- ciśnienie w układzie hamulcowym nie niższe niż

itp

ja jestem z tego systemu zadowolony. Teraz jak temperatura spadła poniżej 3 stopni to się wkurzam, że silnik nie gaśnie i mi klekocze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie pamietam juz co sie dzialo

> z klima, ale AFAIR wentylator dzialal a klima nie (no bo silnik

> wylaczony)

No właśnie, klima przecież nie działa gdy silnik jest wyłączony, więc musi być albo elektryczny napęd sprężarki klimy, albo możliwość wyłączenia systemu i ręczne odpalenie silnika.

Ochrona środowiska w tym momencie przekłada się na komfort stojących w korku takim autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz jakieś potwierdzenie tej tezy, czy zakładasz, że "tak być

> powinno" ?

> Serio pytam, bo wciąż nie dopatrzyłem się, żeby ktokolwiek takie

> rozwiązanie (poniekąd sensowne) wdrożył...

Odpowiem Ci w poniedziałek, bo żeby być 100% pewny musiał bym sprawdzić w pracy.

Ale z tego co pamiętam to w nowym uturbionym silniku Forda (który ma mieć premierę z początkiem marca) właśnie dodatkowa pompa jest stosowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie, klima przecież nie działa gdy silnik jest wyłączony, więc

> musi być albo elektryczny napęd sprężarki klimy, albo możliwość

> wyłączenia systemu i ręczne odpalenie silnika.

jesli komputer uzna to za konieczne, to sam uruchomi silnik ok.gif

> Ochrona środowiska w tym momencie przekłada się na komfort stojących

> w korku takim autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.