Skocz do zawartości

No i po raz kolejny wypadl mi silnik...


Antoine

Rekomendowane odpowiedzi

Dzis 13... jak zwykle pechowy...

wyrwala mi sie śruba od mocowania poduszki silnika z tej blachy co jest w podluznicy, chcac odkrecic blache urwaly sie obydwie sruby sick.gif

zastanawiem sie jak to teraz naprawic...

jakie nr maja ta blacha i sruby do niej w eperze?

auto zostalo w centrum miasta(dobrze ze tam a nie jak poprzednio w hiszpanskich gorach ) ze sprezarka lezaca na polosce takze chyba laweta sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys mialem podobnie.

Wzdluz maski dalem gruba rure stalowa takzeby nie wpadla do komory silnika.

Dwa lewarki, jeden do podnoszenia auta, drugi to podnoszenia silnika, jak masz na odpowiedniej wysokosci silnik wiazesz go do stalowej rury.sciagasz lewarerk, jak wypadla poloska to albo ja calkiem demontujesz albo starasz sie jakos uwiazac byle nie za mocno bo wiadomo...

taki zabieg wystarczyl zeby wziasc auto na hol i wrzucic do garazu.

Wolalem tak niz placic za lawete ktora mialaby do przejechania 2km - 100pln angryfire.gif

Powodzenia ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie coś podobnego spotkało oslabiony.gif

To podobno domena cento...bynajmniej tak usłyszałem od pana pracującego w Motozbycie na Targowej, a blaszka jak to stwierdził nie do dostania sick.gif

Mnie wtedy pomógł Dominik i Chopin i z tego co pamiętam reanimacja podobnie wyglądała jak napisał kolega djluck, trochę to wszystko trwało ale w końcu na holu wrócił go garażu.

Powodzenia ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to kolejny raz znaczy jakas inna przyczyna musi byc niz same sroby, tzn przynajmniej mi sie tak wydaje oslabiony.gif moze motorem za bardzo szarpie confused.gif

tak czy inaczej moze kup w sklepie żelaznym śruby z czarnej stali są niewiele drozsze od zwyklej a kilkanascie razy wytrzymalsze ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też mnie coś podobnego spotkało

> To podobno domena cento...bynajmniej tak usłyszałem od pana

> pracującego w Motozbycie na Targowej, a blaszka jak to

> stwierdził nie do dostania

> Mnie wtedy pomógł Dominik i Chopin i z tego co pamiętam reanimacja

> podobnie wyglądała jak napisał kolega djluck, trochę to wszystko

> trwało ale w końcu na holu wrócił go garażu.

> Powodzenia

jak to nie do dostania ?? Poszedlem do pierwszego motoryzacyjnego i na miejscu bylo ricambi. W ASO tez sa tylko, ze 2x drozej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak to nie do dostania ?? Poszedlem do pierwszego motoryzacyjnego i

> na miejscu bylo ricambi. W ASO tez sa tylko, ze 2x drozej

rok temu kupowałem blachę i śrubę i około 50 zł to kosztowało we Fiacie, numerów nie zapisałem ale to jest bez problemu do wyeperowania

co do urwanych śrub to już gorzej, nawet nie mam pomysłu jak to naprawić, wywiercić dziurę i nagwintować ale to niewykonalne prawdopodobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rok temu kupowałem blachę i śrubę i około 50 zł to kosztowało we

> Fiacie, numerów nie zapisałem ale to jest bez problemu do

> wyeperowania

w eperze znalazlem jakies 2 nr...?

> co do urwanych śrub to już gorzej, nawet nie mam pomysłu jak to

> naprawić, wywiercić dziurę i nagwintować ale to niewykonalne

> prawdopodobnie

nawiercic i nagwintowac - innej opcji nie ma ale jaki tam jest skok gwintu bo sruba chyba M6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagwintowac raczej nie da rady bo nawet gdy sie wywierci otwor w wyrwanej srubie to nie wiem gdzie moznaby dostac gwintownik o skoku gwinta 1.25 wszystkie sa 1.5 i wieksze :/

urwalem przed borkami jedna ze srub mocujaca ta blache przy wymienaie poduszk. Oczywiscie urwala sie sruba mocujaca poduszke wiec blache trzeba bylo wymienic a jak urwala sie sruba od blachy to juz pozostaly dwie opcje. Wspawac nowa nakretke wycinajac dziurke od strony nadkowa i miec dostep do srodka podluznicy abo nagwintowac stara urwana nakretke tylko rozmiar wieksza.

jeszcze takie male info sruby mocujace blache w ccs sa chyba M8 a w sejach tylko niewiem od ktorego roku sa juz rozmiar wieksze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nagwintowac raczej nie da rady bo nawet gdy sie wywierci otwor w

> wyrwanej srubie to nie wiem gdzie moznaby dostac gwintownik o

> skoku gwinta 1.25 wszystkie sa 1.5 i wieksze :/

> urwalem przed borkami jedna ze srub mocujaca ta blache przy wymienaie

> poduszk. Oczywiscie urwala sie sruba mocujaca poduszke wiec

> blache trzeba bylo wymienic a jak urwala sie sruba od blachy to

> juz pozostaly dwie opcje. Wspawac nowa nakretke wycinajac

> dziurke od strony nadkowa i miec dostep do srodka podluznicy abo

> nagwintowac stara urwana nakretke tylko rozmiar wieksza.

> jeszcze takie male info sruby mocujace blache w ccs sa chyba M8 a w

> sejach tylko niewiem od ktorego roku sa juz rozmiar wieksze

ccs i sc 1.1 SPI maja te same lapy, MPI ma inna. Ale plytka jest ta sama dla kazdego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeszcze takie male info sruby mocujace blache w ccs sa chyba M8 a w

> sejach tylko niewiem od ktorego roku sa juz rozmiar wieksze

wq sejach też były M8 te śruby

z tym gwintownikiem chodziło Ci o gwintowanie tej nakrętki od śruby co trzyma poduchę, ja raz wycinałem nakrętkę i wspawałem nową + nowa śruba ale przy koszcie tej blachy to szkoda było tej roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak to nie do dostania ?? Poszedlem do pierwszego motoryzacyjnego i

> na miejscu bylo ricambi. W ASO tez sa tylko, ze 2x drozej

ok.gif

Napisałem co usłyszałem od człowieka w konkretnym sklepie, żeby Antoine się nie natkną, w innych miejscach na pewno są do dostania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wq sejach też były M8 te śruby

> z tym gwintownikiem chodziło Ci o gwintowanie tej nakrętki od śruby

> co trzyma poduchę, ja raz wycinałem nakrętkę i wspawałem nową +

> nowa śruba ale przy koszcie tej blachy to szkoda było tej roboty

gwqintowanie nakretek w podluznicy, gwintowanie tej w blaszce nieoplacalne bo w ASo placilem okolo 25zl

M8- chodzilo mi o te dwie, ktorymi przykreca sie blache. W cc700 i w sportingu mialem rozmiar mniejsze niz jest w seju 2005 z ktorego mialem kupiony caly przod. W podluznicy dali juz rozmiar wieksze niz byly w cc, dziwne bo nie slyszalem i sam tez nie mialem problemow w cc mimo duzej masy 1.4 ( ciut wiekszej od seryjnego najwiekszego 1.1 ) nawet przy duzych obciazeniach przy palowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i co pomoze ktos czy mam to juz na zlom oddac?

Próbuj nawiercić mniejszym wiertłem a później wkrętakiem, tylko jeśli ich nie masz to dość spory jest ich koszt ok 100-150 zł za komplet 5 szt chyba że gdzieś udało by sie kupić pojedyńcze sztuki wink.gif A jak nie to większe wiertło ni na gwint taki jak byl orginalnie tylko że.... pamietaj że to nie takie proste oslabiony.gif po raz najlepiej urafić w sam środek urwanej śruby a potem tak żeby nowo nacinany gwint szedł zgodnie ze starym a nie po starym gwincie (mam nadzieje ze wiesz o co chodzi) bo nie uda się wtedy nagwintowac pełnego gwintu, a w ostateczności jak sieda bo nie kojarze jak jest w CC to przyspawać nakładke z grubszej blachy i w niej nagwintować otwory...... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 h wiercenia, 9 wiertel, gwintownik M8, nowe sruby mocujace blache i poduszke, nowa blacha, z godzina skladania.

okazalo sie ze sruba ktora wktecilem w Hiszpani miala inny skok gwintu i chyba to sie przyczynilo ze jednak nie wytrzymal gwint w nakretce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.