Antoine Napisano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2009 Dzis 13... jak zwykle pechowy... wyrwala mi sie śruba od mocowania poduszki silnika z tej blachy co jest w podluznicy, chcac odkrecic blache urwaly sie obydwie sruby zastanawiem sie jak to teraz naprawic... jakie nr maja ta blacha i sruby do niej w eperze? auto zostalo w centrum miasta(dobrze ze tam a nie jak poprzednio w hiszpanskich gorach ) ze sprezarka lezaca na polosce takze chyba laweta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2009 Kiedys mialem podobnie. Wzdluz maski dalem gruba rure stalowa takzeby nie wpadla do komory silnika. Dwa lewarki, jeden do podnoszenia auta, drugi to podnoszenia silnika, jak masz na odpowiedniej wysokosci silnik wiazesz go do stalowej rury.sciagasz lewarerk, jak wypadla poloska to albo ja calkiem demontujesz albo starasz sie jakos uwiazac byle nie za mocno bo wiadomo... taki zabieg wystarczyl zeby wziasc auto na hol i wrzucic do garazu. Wolalem tak niz placic za lawete ktora mialaby do przejechania 2km - 100pln Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2009 Też mnie coś podobnego spotkało To podobno domena cento...bynajmniej tak usłyszałem od pana pracującego w Motozbycie na Targowej, a blaszka jak to stwierdził nie do dostania Mnie wtedy pomógł Dominik i Chopin i z tego co pamiętam reanimacja podobnie wyglądała jak napisał kolega djluck, trochę to wszystko trwało ale w końcu na holu wrócił go garażu. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 jak to kolejny raz znaczy jakas inna przyczyna musi byc niz same sroby, tzn przynajmniej mi sie tak wydaje moze motorem za bardzo szarpie tak czy inaczej moze kup w sklepie żelaznym śruby z czarnej stali są niewiele drozsze od zwyklej a kilkanascie razy wytrzymalsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > Też mnie coś podobnego spotkało > To podobno domena cento...bynajmniej tak usłyszałem od pana > pracującego w Motozbycie na Targowej, a blaszka jak to > stwierdził nie do dostania > Mnie wtedy pomógł Dominik i Chopin i z tego co pamiętam reanimacja > podobnie wyglądała jak napisał kolega djluck, trochę to wszystko > trwało ale w końcu na holu wrócił go garażu. > Powodzenia jak to nie do dostania ?? Poszedlem do pierwszego motoryzacyjnego i na miejscu bylo ricambi. W ASO tez sa tylko, ze 2x drozej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > jak to nie do dostania ?? Poszedlem do pierwszego motoryzacyjnego i > na miejscu bylo ricambi. W ASO tez sa tylko, ze 2x drozej rok temu kupowałem blachę i śrubę i około 50 zł to kosztowało we Fiacie, numerów nie zapisałem ale to jest bez problemu do wyeperowania co do urwanych śrub to już gorzej, nawet nie mam pomysłu jak to naprawić, wywiercić dziurę i nagwintować ale to niewykonalne prawdopodobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > rok temu kupowałem blachę i śrubę i około 50 zł to kosztowało we > Fiacie, numerów nie zapisałem ale to jest bez problemu do > wyeperowania w eperze znalazlem jakies 2 nr...? > co do urwanych śrub to już gorzej, nawet nie mam pomysłu jak to > naprawić, wywiercić dziurę i nagwintować ale to niewykonalne > prawdopodobnie nawiercic i nagwintowac - innej opcji nie ma ale jaki tam jest skok gwintu bo sruba chyba M6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 46519322 - PŁYTKA Sruby mozna sprobowac podgrzac, wykretakiem raczej nieda rady ale moze lewe wiertla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 nagwintowac raczej nie da rady bo nawet gdy sie wywierci otwor w wyrwanej srubie to nie wiem gdzie moznaby dostac gwintownik o skoku gwinta 1.25 wszystkie sa 1.5 i wieksze :/ urwalem przed borkami jedna ze srub mocujaca ta blache przy wymienaie poduszk. Oczywiscie urwala sie sruba mocujaca poduszke wiec blache trzeba bylo wymienic a jak urwala sie sruba od blachy to juz pozostaly dwie opcje. Wspawac nowa nakretke wycinajac dziurke od strony nadkowa i miec dostep do srodka podluznicy abo nagwintowac stara urwana nakretke tylko rozmiar wieksza. jeszcze takie male info sruby mocujace blache w ccs sa chyba M8 a w sejach tylko niewiem od ktorego roku sa juz rozmiar wieksze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > nagwintowac raczej nie da rady bo nawet gdy sie wywierci otwor w > wyrwanej srubie to nie wiem gdzie moznaby dostac gwintownik o > skoku gwinta 1.25 wszystkie sa 1.5 i wieksze :/ > urwalem przed borkami jedna ze srub mocujaca ta blache przy wymienaie > poduszk. Oczywiscie urwala sie sruba mocujaca poduszke wiec > blache trzeba bylo wymienic a jak urwala sie sruba od blachy to > juz pozostaly dwie opcje. Wspawac nowa nakretke wycinajac > dziurke od strony nadkowa i miec dostep do srodka podluznicy abo > nagwintowac stara urwana nakretke tylko rozmiar wieksza. > jeszcze takie male info sruby mocujace blache w ccs sa chyba M8 a w > sejach tylko niewiem od ktorego roku sa juz rozmiar wieksze ccs i sc 1.1 SPI maja te same lapy, MPI ma inna. Ale plytka jest ta sama dla kazdego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > jeszcze takie male info sruby mocujace blache w ccs sa chyba M8 a w > sejach tylko niewiem od ktorego roku sa juz rozmiar wieksze wq sejach też były M8 te śruby z tym gwintownikiem chodziło Ci o gwintowanie tej nakrętki od śruby co trzyma poduchę, ja raz wycinałem nakrętkę i wspawałem nową + nowa śruba ale przy koszcie tej blachy to szkoda było tej roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > nagwintowac raczej nie da rady bo nawet gdy sie wywierci otwor w > wyrwanej srubie to nie wiem gdzie moznaby dostac gwintownik o > skoku gwinta 1.25 wszystkie sa 1.5 i wieksze :/ Jak dobrze poszukasz to znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 Urwane śruby nawiercić, nagwintować mniejszym gwintem, wkręcić jakąś inną śrubę przyspawać w miejscu wkręcenia i próbować odkręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 > jak to nie do dostania ?? Poszedlem do pierwszego motoryzacyjnego i > na miejscu bylo ricambi. W ASO tez sa tylko, ze 2x drozej Napisałem co usłyszałem od człowieka w konkretnym sklepie, żeby Antoine się nie natkną, w innych miejscach na pewno są do dostania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > Napisałem co usłyszałem od człowieka w konkretnym sklepie, żeby > Antoine się nie natkną, w innych miejscach na pewno są do > dostania w autosamie nie ma, zamowilem w Bilexie, mam nadzieje ze dobra znalezli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > 46519322 - PŁYTKA okaze sie za pare dni czy to to udalo im sie przez tel znalezc... > Sruby mozna sprobowac podgrzac, wykretakiem raczej nieda rady ale > moze lewe wiertla teraz to juz za pozno - ukrecone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > wq sejach też były M8 te śruby > z tym gwintownikiem chodziło Ci o gwintowanie tej nakrętki od śruby > co trzyma poduchę, ja raz wycinałem nakrętkę i wspawałem nową + > nowa śruba ale przy koszcie tej blachy to szkoda było tej roboty gwqintowanie nakretek w podluznicy, gwintowanie tej w blaszce nieoplacalne bo w ASo placilem okolo 25zl M8- chodzilo mi o te dwie, ktorymi przykreca sie blache. W cc700 i w sportingu mialem rozmiar mniejsze niz jest w seju 2005 z ktorego mialem kupiony caly przod. W podluznicy dali juz rozmiar wieksze niz byly w cc, dziwne bo nie slyszalem i sam tez nie mialem problemow w cc mimo duzej masy 1.4 ( ciut wiekszej od seryjnego najwiekszego 1.1 ) nawet przy duzych obciazeniach przy palowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 auto w agarazu, ale co dalej? zeby sie tam dostac normalna wiertarka to trzeba wahacz wyjac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 19 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2009 > auto w agarazu, ale co dalej? zeby sie tam dostac normalna wiertarka > to trzeba wahacz wyjac no i co pomoze ktos czy mam to juz na zlom oddac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lumo Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 > no i co pomoze ktos czy mam to juz na zlom oddac? Próbuj nawiercić mniejszym wiertłem a później wkrętakiem, tylko jeśli ich nie masz to dość spory jest ich koszt ok 100-150 zł za komplet 5 szt chyba że gdzieś udało by sie kupić pojedyńcze sztuki A jak nie to większe wiertło ni na gwint taki jak byl orginalnie tylko że.... pamietaj że to nie takie proste po raz najlepiej urafić w sam środek urwanej śruby a potem tak żeby nowo nacinany gwint szedł zgodnie ze starym a nie po starym gwincie (mam nadzieje ze wiesz o co chodzi) bo nie uda się wtedy nagwintowac pełnego gwintu, a w ostateczności jak sieda bo nie kojarze jak jest w CC to przyspawać nakładke z grubszej blachy i w niej nagwintować otwory...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 2 h wiercenia, 9 wiertel, gwintownik M8, nowe sruby mocujace blache i poduszke, nowa blacha, z godzina skladania. okazalo sie ze sruba ktora wktecilem w Hiszpani miala inny skok gwintu i chyba to sie przyczynilo ze jednak nie wytrzymal gwint w nakretce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.