Codename47 Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 mamy sobie tarcze nacinane i pytanko mi sie nasuwa w ktora strone lepiej je zakladac ? w lewo ? czy w prawo ? wydaje sie ze "pod naciecie" (rys. B ) powinno lepiej hamowac poniewaz bedzie bardziej tarlo ? co myslicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 > mamy sobie tarcze nacinane i pytanko mi sie nasuwa > w ktora strone lepiej je zakladac ? w lewo ? czy w prawo ? > wydaje sie ze "pod naciecie" (rys. B ) powinno lepiej hamowac > poniewaz bedzie bardziej tarlo ? > co myslicie A czy przypadkiem te nacięcia nie mają za zadanie odprowadzania gazów powstałych przy dużym nagrzaniu klocka i tarczy? Bo jak tak to imho nie ma znaczenia jak założysz, choć w sumie zuuuupełnie teoretyzując to gazy też mają jakąś swoją bezwładność i wtedy rys A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 > mamy sobie tarcze nacinane i pytanko mi sie nasuwa > w ktora strone lepiej je zakladac ? w lewo ? czy w prawo ? > wydaje sie ze "pod naciecie" (rys. B ) powinno lepiej hamowac > poniewaz bedzie bardziej tarlo ? > co myslicie Jak Ty chcesz zalozyc tarcze na lewa strone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 > Jak Ty chcesz zalozyc tarcze na lewa strone? Lewą na prawą można przełożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 > mamy sobie tarcze nacinane i pytanko mi sie nasuwa > w ktora strone lepiej je zakladac ? w lewo ? czy w prawo ? > wydaje sie ze "pod naciecie" (rys. B ) powinno lepiej hamowac > poniewaz bedzie bardziej tarlo ? > co myslicie Pozatym na tarczach jest napisane Prawa Lewa. I Wychodzi na to ze maja byc zalozone A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 > Lewą na prawą można przełożyć. A ok juz kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaizeniuniek Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 > w ktora strone lepiej je zakladac ? w lewo ? czy w prawo ? A masz wybór? Pasuje w obydwie strony? Lewa jest inna, niż prawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 > A masz wybór? > Pasuje w obydywie strony? A myslisz ze ma dwie rozne tarcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 > co myslicie zeby zalozyc zgodnie z opisem / oznaczeniem na tarczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 http://www.allegro.pl/item921222838_tarcze_mikoda_nawiercane_bmw_e39_przod_296mm.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 > co myslicie Z techniczno - logicznego punktu widzenia A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 w sumie to nie ma znaczenia, Mikoda niby znakuje od niedawna Lewa lub Prawa choć na początku produkcji nacinali tylko w jedną stronę i jedna był "pod prąd" a druga "z prądem" ale patrząc na auta które mają fabrycznie założone raz są tak a raz tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 czyli ogolnie zdania podzielone na moich tarczach nie ma zadnych oznaczen dlatego pytam. ktos jeszcze ma jakis pomysl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 Mam nacinane Mikody i obie są w tym samym kierunku. Znaczy sie po założeniu na auto jedna jest górą do przodu, druga dołem. Nie zauważyłem żadnej różnicy w hamowaniu prawej i lewej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 > czyli ogolnie zdania podzielone No są ale w sumie to chyba nie ma większego znaczenia jak zamontujemy, Ja założyłem w wersji A z twojego rysunku zawsze można napisać @ np. do Mikody z zapytaniem dlaczego akurat te są lewe a te prawe > na moich tarczach nie ma zadnych oznaczen dlatego pytam. a jakie masz tarcze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 > mamy sobie tarcze nacinane i pytanko mi sie nasuwa > w ktora strone lepiej je zakladac ? A - tak jak masz na nich opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 ja zakladam "z wlosem" specjalnie kiedys pojechalem do salonu ferrari/maserrati/porsche zobaczyc jak to jest w "prawdziwych" autach - okazalo sie, ze albo oni nie maja pojecia albo to bez roznicy - w takich samych modelach, podobne tarcze zamontowane sa w rozny sposob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 > No są ale w sumie to chyba nie ma większego znaczenia jak > zamontujemy, Ja założyłem w wersji A z twojego rysunku > zawsze można napisać @ np. do Mikody z zapytaniem dlaczego akurat te > są lewe a te prawe > a jakie masz tarcze ?? speedmax czy cos ogolnie sprawdzone sa bo kumpel ma w audi i hondzie , tylko naszlo mnie te pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 > ja zakladam "z wlosem" > specjalnie kiedys pojechalem do salonu ferrari/maserrati/porsche > zobaczyc jak to jest w "prawdziwych" autach - okazalo sie, ze > albo oni nie maja pojecia albo to bez roznicy - w takich samych > modelach, podobne tarcze zamontowane sa w rozny sposob wiekszosc "seryjnie" lepszych aut ma hamulce jak w rysunku A dlatego tak je zaloze tylko bylem ciekaw czy ma to jakies znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.