joshua79 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 ....i gaźników jak wynika z opisu przeznaczenia. Z instrukcji obsługi wynika jak następuje: gaźnikowce czyścić na wyłączonym silniku prsykając, natomiast silniki na wtrysku podczas pracy na jałowych obrotach. Sęk w tym że jak podążając za instrukcją wyjmę wkład filtra powietrza to jeszcze jest ok, ale jak odepnę dolot za przepływką (zaraz za puchą filtra) to motor momentalnie gaśnie. Późniejsze kręcenie i trzymanie na wyższych nic nie daje, trzeba podpiąć ten kawałek dolotu z przepływką. Jak więc to robić? Psikać i zapalać na przemian? Bo nie sądzę żeby psikanie tym sprayem przez przepływkę było dobrym pomysłem. Druga sprawa przy okazji czyszczenia dolotu: czy jak jest tam mokro od nieprzepalonego oleju to znaczy że jest go za dużo w układzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > ....i gaźników jak wynika z opisu przeznaczenia. > Z instrukcji obsługi wynika jak następuje: gaźnikowce czyścić na > wyłączonym silniku prsykając, natomiast silniki na wtrysku > podczas pracy na jałowych obrotach. > Sęk w tym że jak podążając za instrukcją wyjmę wkład filtra powietrza > to jeszcze jest ok, ale jak odepnę dolot za przepływką (zaraz za > puchą filtra) to motor momentalnie gaśnie. Późniejsze kręcenie i > trzymanie na wyższych nic nie daje, trzeba podpiąć ten kawałek > dolotu z przepływką. Jak więc to robić? > Psikać i zapalać na przemian? Bo nie sądzę żeby psikanie tym sprayem > przez przepływkę było dobrym pomysłem. > Druga sprawa przy okazji czyszczenia dolotu: czy jak jest tam mokro > od nieprzepalonego oleju to znaczy że jest go za dużo w > układzie? Z doswiadczenia z takimi bzdetami wiem ze lapiej wykrecic przepustnice i samemu wyczyscic preperatem i szmatka U mnie piskanie nic nie dalo. Dopiero po rozebraniu zaczelo smigac prowidlowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 IMO psikanie nic nie da. Najlepiej jakby udało się wymontować i wtedy oczyścić. Można próbować po zdjęciu dolotu bez demontażu. Warto sprawdzić drożność innych małych wężyków i króćców. Ja tak kiedyś robiłem : http://members.chello.pl/r.wicik/PoradyTechniczne.html#Astra http://www.astra.auto.pl/content/view/178/48/ A najlepiej tak po wymontowaniu http://www.astra.auto.pl/content/view/179/48/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Pewnie odpinasz tez ktorys z czujnikow, prawdopodobnie MAF. Bez niego pojazd ma problem z policzeniem ile powietrza wchodzi do silnika = nie wie ile dac benzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshua79 Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > Pewnie odpinasz tez ktorys z czujnikow, prawdopodobnie MAF. Bez niego > pojazd ma problem z policzeniem ile powietrza wchodzi do silnika > = nie wie ile dac benzyny. Samego czujnika nie odpinam ale zasysa faktycznie "niepoliczone" powietrze przez jakby skrócony dolot. W takim razie po cholerę piszą żeby na pracującym motorze to robić skoro jest to średnio wykonalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FILIPPO Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Po wielu wielu eksperymentach wiem, że tylko wyjęcie przepustnicy i jej solidne oczyszczenie za pomocą jakiegoś rozpuszczalnika przemysłowego daje oczekiwany efekt. Inaczej miękki syf sobie spłynie i teoretycznie powinien się wypalić...ale nie jest to odpowiednia mieszanka. A nagar pozostanie i tak i tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Nie ma nic lepszego jak wykręcenie przepustnicy i jej wyczyszczenie pędzelkiem i benzyną. Nie ma szans by wyczyścić przepustnicę zamontowaną w samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.