Skocz do zawartości

Jest tu ktos z Masters Tuning? pytanko mam..


Grzaniec

Rekomendowane odpowiedzi

....jezdzi u mnie Octa z lepami mastersa...nie znam kierownika, ale dowiedzialem sie ze Octa w serii byla 1,9tdi....90KM. Kierownik teraz mowi ze ma 160@330. Co zdlubane konkretnie nie wiem, ale wiem ze IC zostalo seyjne....mozliwe to? zlosnik.gif znaczy taki przyrost konikow... hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ....jezdzi u mnie Octa z lepami mastersa...nie znam kierownika, ale

> dowiedzialem sie ze Octa w serii byla 1,9tdi....90KM. Kierownik

> teraz mowi ze ma 160@330. Co zdlubane konkretnie nie wiem, ale

> wiem ze IC zostalo seyjne....mozliwe to? znaczy taki przyrost

> konikow...

jest to możliwe bo kolega ma i miałem przyjemność testować przez 3 dni i chciałem powiedzieć że jak się przesiadłem z powrotem do nuby to niestety chyba zepsuta była bo nie chciała jechać...

a na serio to było tak:

seria 1.9 90KM dodał powerboxa ale nie był zadowolony więc wszepili mu nowego czipa i potem tylko zmieniali programik i mapy i w tej chwili ma około 130KM ale za to coś co lubię moment obrotowy coś powyżej 300Nm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest to możliwe bo kolega ma i miałem przyjemność testować przez 3

> dni i chciałem powiedzieć że jak się przesiadłem z powrotem do

> nuby to niestety chyba zepsuta była bo nie chciała jechać...

> a na serio to było tak:

> seria 1.9 90KM dodał powerboxa ale nie był zadowolony więc wszepili

> mu nowego czipa i potem tylko zmieniali programik i mapy i w tej

> chwili ma około 130KM ale za to coś co lubię moment obrotowy coś

> powyżej 300Nm...

No dobra...ale 130 a 160 to mala roznica zlosnik.gif

Chociaz i tak masters na swoim www podaje po zmianie softu 118KM z 90....

Ja sie pytam czy te 160@330 jest mozliwe do wycisniecia z poczatkowych 90KM czy kierownik Octy sobie ciut podniosl moc "na gebe" zlosnik.gif. Dlatego chcialbym sie wywiedziec kogos z Mastersa zlosnik.gif bo jezeli Octa jest u nich dlubana to chyba cos wiedza....no chyba ze jeszcze taka opcja wchodzi w gre, ze to tylko lepa-tjunink grinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobra...ale 130 a 160 to mala roznica

> Chociaz i tak masters na swoim www podaje po zmianie softu 118KM z

> 90....

> Ja sie pytam czy te 160@330 jest mozliwe do wycisniecia z

> poczatkowych 90KM czy kierownik Octy sobie ciut podniosl moc "na

> gebe" . Dlatego chcialbym sie wywiedziec kogos z Mastersa bo

> jezeli Octa jest u nich dlubana to chyba cos wiedza....no chyba

> ze jeszcze taka opcja wchodzi w gre, ze to tylko lepa-tjunink

u Masters bylo wiele Octavek... wiec moglbys jakies szczegoly podac...

generalnie nie jest problem zrobic z silnika 1,9TDI 90KM 160 czy nawet 180KM (bezproblemowo pasuja czesci od mocniejszych poprzecznych silnikow 1,9TDI np kolektor z turbiną od 130PD czy 150PD)

jednakze jeden element mnie niepokoi... ciezko wykrzesac dobre wyniko bez zmiany IC na wiekszy (auto kiepsko bedzie jezdzic gorą...)

jednakze po po zmianie turbiny i kolektora istnieje mozliwosc wystrojenia na moc i moment podany przez ciebie...

a jesli wlasciciel twierdzi ze taki przyrost zostal osiagniety tylko modyfikacją elektroniczną bez dotykania sie mechaniki to gosc poprostu sciemnia (zeby nie uzyc slowa klamie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u Masters bylo wiele Octavek... wiec moglbys jakies szczegoly

> podac...

Octa przed liftem, kolor blekitny, troche doczepionych plastikow (dokladka przod, tyl), klamki w chromie, zderzak ze srebrna siatka, alu nie za duze - nie wiem czy nie seria w 16", na dole drzwi spore naklejki "masters tuning" - rej. zaczyna sie na WCI... zlosnik.gif

> generalnie nie jest problem zrobic z silnika 1,9TDI 90KM 160 czy

> nawet 180KM (bezproblemowo pasuja czesci od mocniejszych

> poprzecznych silnikow 1,9TDI np kolektor z turbiną od 130PD czy

> 150PD)

to wiem - ale to juz wiaze sie z raczej konkretna przerobka czy tez modyfikacja silnika...jednak nie wiem czy wlasciciel nie posunal sie do bardziej zaawansowanych modyfikacji...moooze? hmm.gif

> jednakze jeden element mnie niepokoi... ciezko wykrzesac dobre wyniko

> bez zmiany IC na wiekszy (auto kiepsko bedzie jezdzic gorą...)

no i stad moje pytanie - na pewnym forum - niestety nie zwiazanym z tematem - wyczytalem jak przy okazji wspomnial o swoim aucie i podal powyzsze parametry. Jak sam jednak przyznal IC zostalo seryjne i wiecej juz nie wycisnie z silnika bez wiekszego IC - dlatego te wartosci i seryjny IC daly mi do myslenia..

> jednakze po po zmianie turbiny i kolektora istnieje mozliwosc

> wystrojenia na moc i moment podany przez ciebie...

> a jesli wlasciciel twierdzi ze taki przyrost zostal osiagniety tylko

> modyfikacją elektroniczną bez dotykania sie mechaniki to gosc

> poprostu sciemnia (zeby nie uzyc slowa klamie)

probuje to wlasnie ustalic devil.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ....jezdzi u mnie Octa z lepami mastersa...nie znam kierownika, ale

> dowiedzialem sie ze Octa w serii byla 1,9tdi....90KM. Kierownik

> teraz mowi ze ma 160@330. Co zdlubane konkretnie nie wiem, ale

> wiem ze IC zostalo seyjne....mozliwe to? znaczy taki przyrost

> konikow...

samym softem nie

musial zmienic turbine, kolektor i wtryski - przynajmniej ale jesli ma seryjny IC to ta moc to ma moze przez pare sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u Masters bylo wiele Octavek... wiec moglbys jakies szczegoly

> podac...

> generalnie nie jest problem zrobic z silnika 1,9TDI 90KM 160 czy

> nawet 180KM (bezproblemowo pasuja czesci od mocniejszych

> poprzecznych silnikow 1,9TDI np kolektor z turbiną od 130PD czy

> 150PD)

> jednakze jeden element mnie niepokoi... ciezko wykrzesac dobre wyniko

> bez zmiany IC na wiekszy (auto kiepsko bedzie jezdzic gorą...)

> jednakze po po zmianie turbiny i kolektora istnieje mozliwosc

> wystrojenia na moc i moment podany przez ciebie...

> a jesli wlasciciel twierdzi ze taki przyrost zostal osiagniety tylko

> modyfikacją elektroniczną bez dotykania sie mechaniki to gosc

> poprostu sciemnia (zeby nie uzyc slowa klamie)

może tu jest pies pogrzebany: Kolega Grzaniec założył, że Octavia 1.9 tdi to 90 kucy, fakt, są takie, ale chyba są też te silniki 1.9 o większej mocy. I może tu jest ten mocniejszy w serii, z innymi elementami osprzętu, których nie trzeba było wymieniać, i co po zmianie softu dawałoby jakieś 150 kucy, i przyjmijmy że 10 to se kierownik dodaje zlosnik.gif

Czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może tu jest pies pogrzebany: Kolega Grzaniec założył, że Octavia

> 1.9 tdi to 90 kucy, fakt, są takie, ale chyba są też te silniki

> 1.9 o większej mocy. I może tu jest ten mocniejszy w serii, z

> innymi elementami osprzętu, których nie trzeba było wymieniać, i

> co po zmianie softu dawałoby jakieś 150 kucy, i przyjmijmy że 10

> to se kierownik dodaje

> Czy się mylę?

Troszke tak zlosnik.gif

Ja nie zakladam ze Octa miala w serii 90 KM tylko to wiem - bo to powiedzial sam wlasciciel zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tu jest coś w kwesti 90 tdi

> jakiś tekst

No dobra...tylko w tym leonie zostaly zmienione wtryski, turbina, soft i przede wszystkim .....IC (na wieksze), Bez tych zmian (czyli zmieniajac tylko soft) IMO mozna tylko sobie pomarzyc o takim wykresie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ....jezdzi u mnie Octa z lepami mastersa...nie znam kierownika, ale dowiedzialem sie ze Octa w serii byla 1,9tdi....90KM. Kierownik teraz mowi ze ma 160@330. Co zdlubane konkretnie nie wiem, ale wiem ze IC zostalo seyjne....mozliwe to? znaczy taki przyrost konikow...

Właściciel auta o którym mówisz, to zapewe jakiś fantasta. Zapraszam na forum Klubu Octavii - jest tam kilka mocnych aut, a także Octa 90KM zrobiona na niecałe 170KM (użytkownik Purchawa - kawał dobrej roboty).

Pozdrawiam,

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właściciel auta o którym mówisz, to zapewe jakiś fantasta. Zapraszam

> na forum Klubu Octavii - jest tam kilka mocnych aut, a także

> Octa 90KM zrobiona na niecałe 170KM (użytkownik Purchawa - kawał

> dobrej roboty).

> Pozdrawiam,

> Bartek

Ooo czesc cool.gifok.gif

Dawno Cie tu nie bylo chyba wink.gif

Na OCP sie zarejestrowalem dzis bedac w pracy ale jeszcze nie mialem czasu poczytac - chociaz Ciebie zdazylem juz tam wylookac zlosnik.gif

BTW. Jak tam Twoja Octa sie ma? Cos sie zmienilo? Mocy przybylo? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właściciel auta o którym mówisz, to zapewe jakiś fantasta. Zapraszam

> na forum Klubu Octavii - jest tam kilka mocnych aut, a także

> Octa 90KM zrobiona na niecałe 170KM (użytkownik Purchawa - kawał

> dobrej roboty).

wlasciciel auta to Sebo z OCP 270751858-jezyk.gif i ma z tego co pamietam 134KM biglaugh.gif niezly z niego bajkopisarz jak widac hehe.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasciciel auta to Sebo z OCP i ma z tego co pamietam 134KM niezly z niego bajkopisarz jak widac

Wiesz, czasami historia tworzy się sama. Np kiedyś zamieniłem się z tatą na fury, a on ganiał po mieście Octą i rozpowiadał, że ma >220KM (a wówczas było tylko 198KM) biglaugh.gifgrinser006.gifbiglaugh.gif

Pozdr!

BP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ooo czesc

Siemanko ok.gifgrinser006.gifcool.gif

> Dawno Cie tu nie bylo chyba

Pojawiam się i znikam, i znikam, i znikam rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

Tak na serio to czytuję forum regularnie cfaniaczek.gif

> Na OCP sie zarejestrowalem dzis bedac w pracy ale jeszcze nie mialem czasu poczytac - chociaz Ciebie zdazylem juz tam wylookac

> BTW. Jak tam Twoja Octa sie ma? Cos sie zmienilo? Mocy przybylo?

co do mocy, to nic się nie zmieniło w pozytywnym kierunku...

wykres (optymistyczny - pomiary w innych miejscach uświadomiły mnie, że na normalnej konfiguracji mam ok. 250KM i 360Nm):

275849367-255_366_ma%B3y.JPG

czas:

275849367-czas.JPG

Po zamontowaniu wskaźnikaEGT trochę "przymuliłem" auto, bo to, co tam oglądałem trochę mnie stresowało hehe.gif

Teraz auta nie widziałem od ponad miesiąca... Szyty jest do niego "garnitur na miarę" smile.gif Jak odbiorę, wrzucę fotki waytogo.gif

Pozdrawiam!

Bartek

post-11107-1435246602651_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasciciel auta to Sebo z OCP i ma z tego co pamietam 134KM niezly

> z niego bajkopisarz jak widac

rotfl.gif podejrzewalem taka opcje grinser006.gif

Ale byl gotow stawac z mondeo 2.2 Tdci...ktore podobno ma ~150KM...mysle ze pojedynek bylby ciekawy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siemanko

> Pojawiam się i znikam, i znikam, i znikam

> Tak na serio to czytuję forum regularnie

> co do mocy, to nic się nie zmieniło w pozytywnym kierunku...

> wykres (optymistyczny - pomiary w innych miejscach uświadomiły mnie,

> że na normalnej konfiguracji mam ok. 250KM i 360Nm):

> czas:

> Po zamontowaniu wskaźnikaEGT trochę "przymuliłem" auto, bo to, co tam

> oglądałem trochę mnie stresowało

> Teraz auta nie widziałem od ponad miesiąca... Szyty jest do niego

> "garnitur na miarę" Jak odbiorę, wrzucę fotki

> Pozdrawiam!

> Bartek

Znowu jestem pod wrazeniem slinka.gif

A garnitur na miare to czyzby.....buda z tworzywa? icon_eek.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

EDIT: Czekam na foty slinka.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znowu jestem pod wrazeniem

eeee tam. bez przesady. te parametry z tego silnika uznać raczej należy za przeciętne skromny.gif w dodatku ta masa auta - ogólnie to dupowóz - tylko trochę szybszy od serii hehe.gifzlosnik.gifgrinser006.gif ponadto z FWD to można sobie tylko przez kilka m-cy w roku pojeździć.

> A garnitur na miare to czyzby.....buda z tworzywa?

> EDIT: Czekam na foty

chodzi o coś innego, ale foty oczywiście wrzucę smile.gif taki mały tjunik stylistyczny skromny.gif

Pozdrawiam,

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podejrzewalem taka opcje

> Ale byl gotow stawac z mondeo 2.2 Tdci...ktore podobno ma

> ~150KM...mysle ze pojedynek bylby ciekawy

jezeli z seryjnym to nawet mogl miec szanse, bo Octa jest jednak lzejsza od Mondziaka 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekamy na fotosy !!! admin.gif

> Siemanko

> Pojawiam się i znikam, i znikam, i znikam

> Tak na serio to czytuję forum regularnie

> co do mocy, to nic się nie zmieniło w pozytywnym kierunku...

> wykres (optymistyczny - pomiary w innych miejscach uświadomiły mnie,

> że na normalnej konfiguracji mam ok. 250KM i 360Nm):

> czas:

> Po zamontowaniu wskaźnikaEGT trochę "przymuliłem" auto, bo to, co tam

> oglądałem trochę mnie stresowało

> Teraz auta nie widziałem od ponad miesiąca... Szyty jest do niego

> "garnitur na miarę" Jak odbiorę, wrzucę fotki

> Pozdrawiam!

> Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie. Czy zatem ten czynnik dodatkowo nie limituje wzrostu mocy a właściwie wyklucza osiągnięcie tych wysokich parametrów ?

na przerobionych wtryskach, po wymianie wydechu, kolektora dolotowego, turbiny (na tę od ARLa) i intercoolera po dobrym zestrojeniu można celować >160KM. Na więcej nie starcza paliwa - potrzebna jest wydajniejsza pompa... W miarę jedzenia wzrośnie też apetyt - także turbina może się okazać w pewnym momencie za mała...

Pozdrawiam,

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na przerobionych wtryskach, po wymianie wydechu, kolektora

> dolotowego, turbiny (na tę od ARLa) i intercoolera po dobrym

> zestrojeniu można celować

ale generalnie da się smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> odebrałem monstera plastic powera się widzę nie przyglądasz za

> bardzo gnając przez parking, bo jest tam od niedzieli

> Pozdr!

> BP

Jak odpalę klekota, to nie mam czasu na rozglądanie sie, bo muszę się skupić na panowaniu nad MOCĄ hehe.gif

Dziś obejrzę ok.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u Masters bylo wiele Octavek... wiec moglbys jakies szczegoly

> podac...

> generalnie nie jest problem zrobic z silnika 1,9TDI 90KM 160 czy

> nawet 180KM (bezproblemowo pasuja czesci od mocniejszych

> poprzecznych silnikow 1,9TDI np kolektor z turbiną od 130PD czy

> 150PD)

no i tu sie nie zgodze...ciężko przeskoczyć granice 150KM..największym problemem jest wydajność pompy (trzeba ją przerabiać na 11mm) oraz wtryski - ASV to mało-trzeba zakłądać hybrydy, dobrze jest też liznąć głowice

BTW:pompy od 90tki są inne od AFNa...róźnice widać przy mocy powyżej 140KM.160KM osiagają pompy od110tki w stanie igła

> jednakze jeden element mnie niepokoi... ciezko wykrzesac dobre wyniko

> bez zmiany IC na wiekszy (auto kiepsko bedzie jezdzic gorą...)

po pierwsze żadnen tjuner nie dowali takiej dawki paliwa żeby uzyskać moc bez dużej ilosci zimnego powietrza. ogromne ryzyko drastycznego zużycia silnika

> jednakze po po zmianie turbiny i kolektora istnieje mozliwosc

> wystrojenia na moc i moment podany przez ciebie...

> a jesli wlasciciel twierdzi ze taki przyrost zostal osiagniety tylko

> modyfikacją elektroniczną bez dotykania sie mechaniki to gosc

> poprostu sciemnia (zeby nie uzyc slowa klamie)

to fakt - z 90tki mozna dojśc do 130 KM ale turbinka niemalże sie przekreca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.