mar00ha_ Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 Quote: Volkswagen podtrzymuje dobrą passę, drugi raz z rzędu zwyciężając w klasyfikacji generalnej konkursu na najlepszy silnik roku, zdobywając tytuł Międzynarodowego Silnika Roku 2010. Źródło Niestety, kolejny raz, w klasyfikacji generalnej nie popisał się Fiat. Nie ma go w top8: Quote: 1. Volkswagen 1,4 TSI Twincharger (m.in. Golf) - 384 pkt. 2. BMW 3,0 DI Twin Turbo (m.in. 135i, Z4) - 365 pkt. 3. Mercedes-AMG 6,2 (m.in. C 63 AMG, S 63 AMG) - 258 pkt. 4. BMW Diesel 2,0 Twin Turbo (m.in. 123d, X1 23d) - 218 pkt. 5. BMW M 4,0 V8 (M3) - 169 pkt. 6. Audi 2,5 turbo (Audi TT RS) - 155 pkt. 7. BMW-PSA 1,6 Turbo (m.in. MINI Cooper S, Peugeot 207) - 153 pkt. 8. Toyota 1,0 (m.in. Aygo, IQ, Citroën C1, Peugeot 107) - 98 pkt. Tak samo jak w ubiegłym roku nie było: Quote: 1. Volkswagen 1.4 TSI Twincharger (VW Golf, Golf Variant, Scirocco, Eos, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) - 354 pkt. 2. BMW 3.0 DI Twin Turbo (135, 335, X6, Z4, 730) - 350 pkt. 3. Audi 2.0 TFSI (Audi A4, A5, Q5, VW Scirocco, Golf GTI) - 220 pkt. 4. Mercedes-Benz Diesel 2.1 (BlueEfficiency C-Class, BlueEfficiency E-Class) - 203 pkt. 5. BMW 4.0 V8 (M3) - 203 pkt. 6. Mercedes-AMG 6.2 (CLK, S, SL, CL, CLS, ML) - 114 pkt. 7. BMW-PSA 1.6 Turbo (Mini Cooper S, Clubman, Peugeot 207 308, Mini John Cooper Works) - 107 pkt. 8. Toyota 1.0 (Aygo, IQ, Yaris/Vitz, Citroën C1, Peugeot 107, Subaru Justy) - 74 pkt. Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że bardzo przyjemnie mi się jeździ z dwukrotnym zwycięzcą tego konkursu. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 Wszyscy dziennikarze z Axel Springer AG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Wszyscy dziennikarze z Axel Springer AG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Wszyscy dziennikarze z Axel Springer AG? Najprawdopodobniej. Jak Fiata nie ma, to nie może być inaczej. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Najprawdopodobniej. Jak Fiata nie ma, to nie może być inaczej. > mar00ha Widzę ,że przemilczałeś pewne fakty Quote: W kategorii Najlepszy Nowy Silnik 2010, z liczbą 228 punktów, zwyciężył koncern Fiat, z jednostką 1,4 MultiAir, która montowana jest m.in. w Alfie Romeo MiTo oraz Giulietta. Na dalszych miejscach znalazły się motory Ferrari - V8 4,5 litra (montowany w modelu 458; zdobył 200 pkt.) i Volkswagena - 1,2 TSI (VW Polo, Golf, Seat Ibiza ST, Skoda Octavia, Yeti; zdobył 134 pkt.). Daaaleeejjj Quote: Zielonym Silnikiem Roku 2010 została jednostka hybrydowa Toyoty o pojemności 1,8 litra, która zdobyła 216 punktów. Motor ten znajdziemy w modelach Prius i Auris. D rugie miejsce w tej klasie należy do Fiata - tu znów pojawia się motor 1,4 MultiAir, który zdobył 106 pkt. , a najniższy stopień podium okupuje Volkswagen z jednostką 1,4 TSI - 104 pkt. Quote: Wśród jednostek o pojemności od 1 do 1,4 litra najlepszy okazał się motor 1,4 TSI Twincharger Volkswagena, który otrzymał 307 pkt. Drugie miejsce przypadło fiatowskiemu 1,4 MultiAir (254 pkt.) oraz 1,4 TSI Turbo Volkswagena (241 pkt.).] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Widzę ,że przemilczałeś pewne fakty > Quote: > W kategorii Najlepszy Nowy Silnik 2010, z liczbą 228 punktów, zwyciężył koncern Fiat, z jednostką > 1,4 MultiAir, która montowana jest m.in. w Alfie Romeo MiTo oraz Giulietta. Na dalszych > miejscach znalazły się motory Ferrari - V8 4,5 litra (montowany w modelu 458; zdobył 200 pkt.) > i Volkswagena - 1,2 TSI (VW Polo, Golf, Seat Ibiza ST, Skoda Octavia, Yeti; zdobył 134 pkt.). > Daaaleeejjj > Quote: > Zielonym Silnikiem Roku 2010 została jednostka hybrydowa Toyoty o pojemności 1,8 litra, która > zdobyła 216 punktów. Motor ten znajdziemy w modelach Prius i Auris. D rugie miejsce w tej > klasie należy do Fiata - tu znów pojawia się motor 1,4 MultiAir, który zdobył 106 pkt. , a > najniższy stopień podium okupuje Volkswagen z jednostką 1,4 TSI - 104 pkt. > Quote: > Wśród jednostek o pojemności od 1 do 1,4 litra najlepszy okazał się motor 1,4 TSI Twincharger > Volkswagena, który otrzymał 307 pkt. Drugie miejsce przypadło fiatowskiemu 1,4 MultiAir (254 > pkt.) oraz 1,4 TSI Turbo Volkswagena (241 pkt.).] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Widzę ,że przemilczałeś pewne fakty wyglada na to, ze to nie ranking byl tendencyjny, tylko pierwszy post w tym watku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kgpszcz Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 Teraz to już się zwyczajnie Fiata czepiasz.Nie ma tam też silników wielu innych producentów,akurat Fiat jako jedyny obok Toyoty coś tam "wywalczył" w starciu z niemiecką technologią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > wyglada na to, ze to nie ranking byl tendencyjny, tylko pierwszy post w tym watku Zobacz edyty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 Najbezpieczniejszy w swojej klasie? Oczywiście, że nie Golf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Widzę ,że przemilczałeś pewne fakty Po to podałem linka, aby można było poczytać samemu. A wygrane Fiata w kilku kategoriach traktuję tak, jak się zwykle traktuje na konkursach miss jakieś tam "miss foto", "miss publiczności", itp - zapomina się o nich natychmiast po konkursie, bo najważniejsza jest ta pierwsza. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 1.4 multiair coś tam zwyciężył w jakiejś podkategorii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > wyglada na to, ze to nie ranking byl tendencyjny, tylko pierwszy post w tym watku Czytaj z moich ust: klasyfikacja generalna. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 moze powinni nazwać najbardziej zaawansowany technicznie. Bo co w nim nowatorskiego, najlepszego? Załóżmy ze jest w swojej mocy odpowiednikiem silnika 2,3 litra wolnossącego, cięższego z racji wiekszego bloku. Wv zamienił 30 kg złomu - w 15 kg materiałów wysokiej technologii. Niewątpliwie szybciej zużyje się ta technologia niż 15kg żeliwa Zauważcie ze mimo braku patentu, inne firmy nie idą drogą Wv'a. A test widać że zrobiony przez niemiecki tabloid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Teraz to już się zwyczajnie Fiata czepiasz.Nie ma tam też silników wielu innych producentów,akurat > Fiat jako jedyny obok Toyoty coś tam "wywalczył" w starciu z niemiecką technologią Akurat posiadaczy Fiatów jest na AK całe mrowie, dlatego uznałem informację za interesującą. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > wyglada na to, ze to nie ranking byl tendencyjny, tylko pierwszy post w tym watku A i tak wszyscy wiemy że Chevrolet robi najlepsze silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Najbezpieczniejszy w swojej klasie? Oczywiście, że nie Golf. Halo, Kolego, mowa tu o silnikach, a nie o budach je wożących. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > A i tak wszyscy wiemy że Chevrolet robi najlepsze silniki V8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Halo, Kolego, mowa tu o silnikach, a nie o budach je wożących. > mar00ha A to przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > 1.4 multiair coś tam zwyciężył w jakiejś podkategorii W małoważnej kategorii "miss eko", czy coś tam. Trochę wstyd, że taki wielki koncern nie załapał się do pierwszej 8. w klasyfikacji generalnej. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Volkswagen podtrzymuje dobrą passę, drugi raz z rzędu zwyciężając w klasyfikacji generalnej > konkursu na najlepszy silnik roku, zdobywając tytuł Międzynarodowego Silnika Roku 2010. a orientujesz się czy vw dostał nagrodę za 2,0 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > wyglada na to, ze to nie ranking byl tendencyjny, tylko pierwszy post w tym watku bana mu za prowokację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > a orientujesz się czy vw dostał nagrodę za 2,0 TDI Bladego pojęcia nie mam. A dlaczego pytasz? mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > V8 Small Block Właśnie wyczytałem w czasopiśmie motoryzacyjnym że GM planuje nową wersję small block V8 - z bezpośrednim wtryskiem i deaktywacją cylindrów + aluminiowym kadłubem i głowicą. Ale nadal będą popychacze zaworów (bo nie wynaleziono lepszego rozwiązania dla V8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 a na piszczącą pompę wody nie narzekasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > a na piszczącą pompę wody nie narzekasz? No właśnie nie. Nie piszczy. Na pocieszenie Ci napiszę, że w fabrycznie nowym Golfie miałem źle spasowaną tylną klapę oraz brakowało jednego odboju w drzwiach. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > a na piszczącą pompę wody nie narzekasz? ale w VW juz o tym wiedzą i to chyba poprawili, jakies magnetyczne sprzęgiełko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > a orientujesz się czy vw dostał nagrodę za 2,0 TDI podkupił dziennikarzy, aby zachwalali 1,4 TSI na otarcie łez. Ciekawe co klęknie w tym 1,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kgpszcz Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Akurat posiadaczy Fiatów jest na AK całe mrowie, dlatego uznałem informację za interesującą. > mar00ha A,chyba że to w ramach walki z fiatowską świętą wojną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > A,chyba że to w ramach walki z fiatowską świętą wojną. Trochę trzeba ostudzić czasem rozgrzane głowy. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > ale w VW juz o tym wiedzą i to chyba poprawili, jakies magnetyczne sprzęgiełko marne to pocieszenie dla obecnych właścicieli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Widzę ,że przemilczałeś pewne fakty > Quote: > W kategorii Najlepszy Nowy Silnik 2010, z liczbą 228 punktów, zwyciężył koncern Fiat, z jednostką > 1,4 MultiAir, która montowana jest m.in. w Alfie Romeo MiTo oraz Giulietta. znaczy się marna prowokacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > No właśnie nie. Nie piszczy. > Na pocieszenie Ci napiszę, że w fabrycznie nowym Golfie miałem źle spasowaną tylną klapę oraz > brakowało jednego odboju w drzwiach. > mar00ha No to VW dogonił Fiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Akurat posiadaczy Fiatów jest na AK całe mrowie, dlatego uznałem informację za interesującą. > mar00ha Fiat kiedyś wygrał ze swoim 1,3 mJTD 16v a potem mowili, ze turbina szybko klęka, że duza turbo-dziura od jakiegos czasu nie zwracam(y) uwagi na wyniki i nagrody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > W małoważnej kategorii "miss eko", czy coś tam. Trochę wstyd, że taki wielki koncern nie załapał > się do pierwszej 8. w klasyfikacji generalnej. > mar00ha W klasyfikacji generalnej to jakby nie patrzeć jest tylko jeden zwycięzca. Zresztą od lat ten sam zdobywający niemal tyle nagród co wszyscy inni razem wzięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > marne to pocieszenie dla obecnych właścicieli... czy ja wiem czasem cos nie działa, a nie wiadomo dlaczego - to jest chyba najgorsze a tutaj wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > W klasyfikacji generalnej to jakby nie patrzeć jest tylko jeden zwycięzca. Zresztą od lat ten sam > zdobywający niemal tyle nagród co wszyscy inni razem wzięci. I, niestety, też nie Fiat. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Fiat kiedyś wygrał ze swoim 1,3 mJTD 16v > a potem mowili, ze turbina szybko klęka, że duza turbo-dziura > od jakiegos czasu nie zwracam(y) uwagi na wyniki i nagrody Taa...Turbina klęka, ma turbodziurę...I nadal montuje się je we Fiatach, Oplach, Suzuki...No szajs panie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Taa...Turbina klęka, ma turbodziurę...I nadal montuje się je we Fiatach, Oplach, Suzuki...No szajs > panie jechałem Doblo z takim silnikiem (85km?), przyjemnie to smiga, spalanie wręcz wyśmienite ale zakres obrotów 2000-4000 i nic wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kgpszcz Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Taa...Turbina klęka, ma turbodziurę...I nadal montuje się je we Fiatach, Oplach, Suzuki...No szajs > panie A co mają montować ? 1.4 VAG-a czy Toyoty ? Logiczne że montują swoje silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > jechałem Doblo z takim silnikiem (85km?), przyjemnie to smiga, spalanie wręcz wyśmienite > ale zakres obrotów 2000-4000 i nic wiecej Ja bym powiedział, 2000-3000 ale przy 70 kucach. I jakoś zarzucane wady nie przeszkadzają w jeździe. A że montowane są w wielu autach, na dodatek w róznych wersjach też coś o tym świadczy. A to, co w nich takie złe zwykle przeszkadza tym, co ich nie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Niestety, kolejny raz, w klasyfikacji generalnej nie popisał się Fiat. Za to fiat wygral jako najlepszy nowy silnik ,,W kategorii Najlepszy Nowy Silnik 2010, z liczbą 228 punktów, zwyciężył koncern Fiat, z jednostką 1,4 MultiAir, która montowana jest m.in. w Alfie Romeo MiTo oraz Giulietta. Na dalszych miejscach znalazły się motory Ferrari - V8 4,5 litra (montowany w modelu 458; zdobył 200 pkt.) i Volkswagena - 1,2 TSI (VW Polo, Golf, Seat Ibiza ST, Skoda Octavia, Yeti; zdobył 134 pkt.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > W małoważnej kategorii "miss eko", czy coś tam. Trochę wstyd, że taki wielki koncern nie załapał > się do pierwszej 8. w klasyfikacji generalnej. mi nie jest wstyd.. pytanie dlaczego Tobie jest? ps. moderator prowokator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Quote: > Volkswagen podtrzymuje dobrą passę, drugi raz z rzędu zwyciężając w klasyfikacji generalnej Dwa razy z rzędu to jest to Twoje "jak zwykle"? Najlepsze silniki i tak robi BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 Quote: Czekać to ja mogę na kierownika, a cieć to jest dla mnie o... o, taki mały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyberix Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 Widzę że jesteś niemiłosiernie zachwycony swoim golfem a rzeczywistość koncernu VW nie jest już tak różowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Widzę że jesteś niemiłosiernie zachwycony swoim golfem a rzeczywistość koncernu VW nie jest już tak > różowa Ale też tak strasznie źle też nie jest jak to niektórzy próbują tu udowadniać. VW produkuje zupełnie przyzwoite samochody o często ciekawych rozwiązaniach technologicznych - zauważ że dzięki VW mieliśmy sprężarki G, silniki VR6, VR5, W8 i W12 i skrzynię DSG (i pewnie wiele innych o których albo nie wiem, albo nie pamiętam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 a dzieki Fiatowi Common Rail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Dwa razy z rzędu to jest to Twoje "jak zwykle"? > Najlepsze silniki i tak robi BMW. Zwłaszcza w F1 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Ale też tak strasznie źle też nie jest jak to niektórzy próbują tu udowadniać. VW produkuje > zupełnie przyzwoite samochody o często ciekawych rozwiązaniach technologicznych - zauważ że > dzięki VW mieliśmy sprężarki G, silniki VR6, VR5, W8 i W12 i skrzynię DSG (i pewnie wiele > innych o których albo nie wiem, albo nie pamiętam). Ale VR6, VR5 czy PD nikt inny nie chce, podobnie jak z wanklem w mazdzie. Ciekawe nie znaczy dobre. Ale za DSG należy sie ichnim inżynierom mega uznanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.