Skocz do zawartości

Najlepszy silnik roku? Oczywiście VW. Jak zwykle.


mar00ha_

Rekomendowane odpowiedzi

> a orientujesz się czy vw dostał nagrodę za 2,0 TDI

parę postów niżej coś ktoś pisał o urwanych korbowodach w jakiś silnikach z grupy VW.... czy mi się tylko zdaje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzięki VW mieliśmy sprężarki G, silniki VR6, VR5, W8 i W12 i skrzynię DSG (i pewnie wiele

> innych o których albo nie wiem, albo nie pamiętam).

A ostała się tylko DSG - reszta to wspomnienie i niszowa produkcja. Nie jest sztuką zbudować jeden silnik - sztuką jest zbudować kilka milionów silników które się nie psują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> parę postów niżej coś ktoś pisał o urwanych korbowodach w jakiś silnikach z grupy VW.... czy mi się

> tylko zdaje ?

I pękających głowicach zlosnik.gif

Silniki TDI są genialną konstrukcją zlosnik.gif

Polecam poczytać vwszrot.pl

Czasem troszkę zlosnik.gif gostek przesadza, przecież to takie dobre machiny są zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I pękających głowicach

> Silniki TDI są genialną konstrukcją

> Polecam poczytać vwszrot.pl

> Czasem troszkę gostek przesadza, przecież to takie dobre machiny są

Właśnie dziś czytałem o tych silnikach i też się zastanawiałem czy w ramach akcji marketingowej i w przygotowaniu na wojnę z klientami i ich roszczeniami nie dali wygrać swojemu niezawodnemu 2,0 TDI

Bo to w końcu klient pewnie tak psuł silnik że aż wały korbowe się przekręcają.

A kategoria EKO na moje też jest ważna szczególnie w czasach kiedy auta EKO są zwalniane z opłat za wjazd do miasta waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając kulisy tego (i innych) "plebiscytów" branżowych, to pozwolę sobie zauważyć, że co to za konkurs, skoro silnik Toyoty który ma lat już całkiem sporo wciąż jest plasowany względnie wysoko ?

IMVHO powinno się nagradzać innowacyjność nowo wprowadzanych jednostek, a nie odświeżać stare kible.

Noooo, ale ja się nie znam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Polecam poczytać vwszrot.pl

Taaaa...

Żale i wypociny kolesia, co to kupił w rajchu przechodzonego paska i dziwi się, że jednak VW to nie jest "wieczny mechanizm, paaanie"...

Daj no proszę jakieś sensowniejsze przykłady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pomijając kulisy tego (i innych) "plebiscytów" branżowych, to pozwolę sobie zauważyć, że co to za

> konkurs, skoro silnik Toyoty który ma lat już całkiem sporo wciąż jest plasowany względnie

> wysoko ?

> IMVHO powinno się nagradzać innowacyjność nowo wprowadzanych jednostek, a nie odświeżać stare

> kible.

> Noooo, ale ja się nie znam...

no przecież wygrał MultiAir jako nowum i missEKO....tyle że dla niektórych to się nie liczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym powiedział, 2000-3000 ale przy 70 kucach. I jakoś zarzucane wady nie przeszkadzają w

> jeździe. A że montowane są w wielu autach, na dodatek w róznych wersjach też coś o tym

> świadczy. A to, co w nich takie złe zwykle przeszkadza tym, co ich nie mają

Przepraszam, że tak dosadnie skomentuję, ale...

Ludzie, jedzcie g..wna, miliardy much nie mogą się mylić...

Sorki, ale już kiedyś pisałem - ten silnik od strony eksploatacyjnej to megaporażka.

I to, czy jest tłuczony w milionach egzemplarzy, czy w jednostkowej serii tego nie zmieni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Polecam poczytać vwszrot.pl

> Czasem troszkę gostek przesadza, przecież to takie dobre machiny są

Polecić, to ja Ci mogę dojście do źródeł i sprawdzenie jak ta historia wyglądała naprawdę. Mnie osobiście zastanawia, czemu taki inteligentny czytelnik jak Ty, nie zastanowi się, dlaczego gość opisuje problemy z autem, które kupił jako używane z niesprawdzoną (jak się okazuje) historią i traktuje to wszystko jakby to była nówka kupiona w salonie.

Tak w ogóle to fajny jest ten wątek - piękny, klasyczny fiacikarski dżihad... hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... dlaczego

> gość opisuje problemy z autem, które kupił jako używane z niesprawdzoną (jak się okazuje)

> historią i traktuje to wszystko jakby to była nówka kupiona w salonie.

Sprzedajesz kilkuletni samochód, a klyent wytyka Ci, że nosi ślady użytkowania....no qwa i co zrobić? zlosnik2.gif

> Tak w ogóle to fajny jest ten wątek - piękny, klasyczny fiacikarski dżihad...

Fijat akbar grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety, kolejny raz, w klasyfikacji generalnej nie popisał się Fiat. Nie ma go w top8:

No i co w związku z tym? Wspolczujesz mu czy jak? Mnie to szczerze mowiac nawet jako posiadacza 2 fiatow malo interesuje czy fiat cos tam wygral czy nie. Podobnie jak to jakiego producenta auto zostało autem roku (tez pewnie VW? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak w ogóle to fajny jest ten wątek - piękny, klasyczny fiacikarski dżihad...

Jak dla mnie to raczej klasyczna akcja prześmiewców fiata z klubu VW hehe.gifhehe.gif

No bo dlaczego autor wątku szczegolnie podkreslil ze FIAT nic nie wygrał smile.gif Czyzby jakiś oddech konkurencji na plecach dał sie czuć ? Nie wierzę -wiadomo przeciez, ze auta VW, sa najlepsze, niezniszczalne i wogole miod, malina wink.gif A Fiat to złom. Fehler in Alle Teile, Fix It Again Tommorow itp. Gdzie mu tam konkurować z kimkolwiek w czymkolwiek? Kto by smiał to negować? hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale VR6, VR5 czy PD nikt inny nie chce, podobnie jak z wanklem w mazdzie. Ciekawe nie znaczy

> dobre.

nikt nie chce bo kazdy by chcial zeby mocy bylo full a palilo jak seicento smile.gif jak kto ma kase by utrzymac vr6 to jest ok ale wiekszosc ludzi nie majac kasy kupuje wlansie auta z takim enginem a potem mowia ze to zle smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety, kolejny raz, w klasyfikacji generalnej nie popisał się Fiat. Nie ma go w top8:

Co Ty w jakiejś niemieckiej firmie pracujesz i każą Ci tak pisać czy nie daj Bóg z włąsnej woli tą propagande rozsiewasz ??

A popatrz sobie jaki silnik wygrał w kategorii "nowe opracowania" !! - nie Fiat-a Multi Arir przypadkiem ??

Tłuką niemiaszki te swoje stare strucle raz na rok zmieniając tabliczki i głoszą te swoje sukcesy jak wprowadzenie CommonRail w dieslach już 10 lat po innych firmach.

Tylk jakoś w nowych opracowaniach nie za bardzo smile.gif

Poza tym jak pamiętam ten ranking z Motoru to jest to ranking jakiś niemieckich pism motoryzacyjnych więc spokojnie z podniecaniem się nim

Niech się 2.0 TDI pochwala jaki dobry jest smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po to podałem linka, aby można było poczytać samemu.

> A wygrane Fiata w kilku kategoriach traktuję tak, jak się zwykle traktuje na konkursach miss jakieś

> tam "miss foto", "miss publiczności", itp - zapomina się o nich natychmiast po konkursie, bo

> najważniejsza jest ta pierwsza.

> mar00ha

najlepszy nowy silnik to błahostka waytogo.gif

nemeckie najlepsze zawsze i wszędzie skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że bardzo przyjemnie mi się jeździ z dwukrotnym zwycięzcą

> tego konkursu.

> mar00ha

Chodzi o ten genialnie zaprojektowany i zbudowany silnik? hmm.gif

Na marginesie, dobrze, ze Wlosi w polowie lat '80 zbudowali podowjnie doladowany silnik to przynajmniej VW mialo gdzie podpatrzec rozwiazania. Szkoda tylko, ze nie pokusili sie o rozwiazanai tak eleganckie jak Wlosi i poszli po najmniejszej linii oporu. Tyle, ze to jakies typowe dla narodu ktory za szczyt dobrej kuchni uwaza bratwurst i piwsko... icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale VR6, VR5 czy PD nikt inny nie chce, podobnie jak z wanklem w mazdzie. Ciekawe nie znaczy

> dobre.

> Ale za DSG należy sie ichnim inżynierom mega uznanie .

No, skopiowac cos co bylo wymyslone do przenoszenia napedu w koparkach a pozniej wykorzystane przez Porsche w wyscigach.

Inzynierom VW naleza sie oklaski i to na stojaco hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No, skopiowac cos co bylo wymyslone do przenoszenia napedu w koparkach a pozniej wykorzystane przez

> Porsche w wyscigach.

> Inzynierom VW naleza sie oklaski i to na stojaco

No ale każdy to mógł skopiować. Skoro to jest takie stare i proste rozwiązanie to dlaczego dopiero VAG zaczął to powszechnie stosować? Wiesz - od wymyślenia do wdrożenia jest długa droga. A pisząc o wdrożeniu mam na myśli rozwiązanie które nie będzie drogie i jednocześnie nie będzie się co chwila psuło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ale każdy to mógł skopiować. Skoro to jest takie stare i proste rozwiązanie to dlaczego dopiero

> VAG zaczął to powszechnie stosować? Wiesz - od wymyślenia do wdrożenia jest długa droga. A

> pisząc o wdrożeniu mam na myśli rozwiązanie które nie będzie drogie i jednocześnie nie będzie

> się co chwila psuło.

Ano dluga. Skopiowali w 1982. zaczeli seryjnie montowac "kilka" lat pozniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.