wesol Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 Witam. Jak w temacie . Mam na oku 406 Coupe, wszystko pasuje oprócz tego że auto jest w automacie a ja preferuje manual. Przekładka na ręczną skrzynię to oczywiście pedały, półosie, skrzynia, jakiesś tam linki, drązekk zmainy biegów. Ciekaw jestem jakby to chodziło, czy silnik normalnie zaadoptowałby się do nowej skrzyni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 > Witam. Jak w temacie . Mam na oku 406 Coupe, wszystko pasuje oprócz tego że auto jest w automacie a > ja preferuje manual. Przekładka na ręczną skrzynię to oczywiście pedały, półosie, skrzynia, > jakiesś tam linki, drązekk zmainy biegów. Ciekaw jestem jakby to chodziło, czy silnik > normalnie zaadoptowałby się do nowej skrzyni ? Powiedz kolego, jaki silnik, i jaka skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 a co np z siecia CAN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 > Witam. Jak w temacie . Mam na oku 406 Coupe, wszystko pasuje oprócz tego że auto jest w automacie a > ja preferuje manual. Przekładka na ręczną skrzynię to oczywiście pedały, półosie, skrzynia, > jakiesś tam linki, drązekk zmainy biegów. Ciekaw jestem jakby to chodziło, czy silnik > normalnie zaadoptowałby się do nowej skrzyni ? możliwe że ECU do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 > możliwe że ECU do wymiany. Nie moze a na pewno. Chyba, ze ma banki pod auto i manual w jednym, wtedy tylko do przestrojenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 > Przekładka na ręczną skrzynię to oczywiście pedały, półosie, skrzynia, > jakiesś tam linki, drązekk zmainy biegów. W niektórych autach może to być jeszcze np. stacyjka, zegary, ECU, itp., itd. - czasem tych różnic jest na prawdę sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 > Witam. Jak w temacie . Mam na oku 406 Coupe, wszystko pasuje oprócz tego że auto jest w automacie a > ja preferuje manual. Przekładka na ręczną skrzynię to oczywiście pedały, półosie, skrzynia, > jakiesś tam linki, drązekk zmainy biegów. Ciekaw jestem jakby to chodziło, czy silnik > normalnie zaadoptowałby się do nowej skrzyni ? czy r4 czy v6 montują toto do małych peżocikó więc da się wywalić automat i wsadzić manual ale koszty spore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 > Witam. Jak w temacie . Mam na oku 406 Coupe, wszystko pasuje oprócz tego że auto jest w automacie a > ja preferuje manual. Przekładka na ręczną skrzynię to oczywiście pedały, półosie, skrzynia, > jakiesś tam linki, drązekk zmainy biegów. Ciekaw jestem jakby to chodziło, czy silnik > normalnie zaadoptowałby się do nowej skrzyni ? Poszukaj manuala - IMO szkoda zachodu, bo będzie to rzeźba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolkk84 Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 Przerabiałem temat w XM, jeśli ta 406 jest z silnikiem 2.9 V6 ES9J4 i automatem 4hp20 to oczywiście z manualem występowały te silniki. Ale przeróbka przynajmniej w XM i Xanti to rzeźba i spore koszty. W 406 myśle że też rzeźba ale koszty mniejsze ze względu na większą dostępność części.Częściej występowały 406 w manualu. Przykładowy poradnik w przypadku wymiany skrzyni w Xanti KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 > Nie moze a na pewno. Chyba, ze ma banki pod auto i manual w >jednym, wtedy tylko do przestrojenia. Dokładnie o tym myślałem. Kolega w Hondzie przerabiał kompa po swapie. Silnik był z automatu, spięty po swapie z manualem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 > Nie moze a na pewno. Chyba, ze ma banki pod auto i manual w jednym, wtedy tylko do przestrojenia. a czym się różni ECU od manuala i automatu ?? przecież to są dwa osobne kompy. brat przerobił sobie galaxego i nic poza mechaniką nie musiał dłubać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 > a czym się różni ECU od manuala i automatu ?? > przecież to są dwa osobne kompy. > brat przerobił sobie galaxego i nic poza mechaniką nie musiał dłubać Nie mam pojecia czym sie roznia. Byc moze akurat w tym przypadku niczym. Wiem, ze chocby w Hondach trzeba miec tez komp z manuala. Galaxy jest blizniacza konstrukcja z Sharanem a wiele kompow VW ma po prostu dwa (lub trzy) banki, w zwiazku z czym nic nie trzeba przekladac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 > a czym się różni ECU od manuala i automatu ?? > przecież to są dwa osobne kompy. > brat przerobił sobie galaxego i nic poza mechaniką nie musiał dłubać nie we wszystkich autach ... znajomy w serwisie miał kłopot z komputerem w maździe i podstawiliśmy od mojej manuala do automata ... i komp nie ogarniał ... gasił silnik po wciśnięciu hamulca na D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.