Skocz do zawartości

zawias z UT do zwykłego U


bahran

Rekomendowane odpowiedzi

> To jezscze zalezy od wersji wyposazenia.

Czy ja wiem hehe.gif Uniak nie miał jakichś specjalnych opcji wyposażeniowych żeby to znacznie podnosiło masę. Uno z klimatyzacją to biały kruk, wspomagania w ogóle nie było, a te "lepsze" i "gorsze" wersje wyposażenia różniły się jedynie zegarami, tapicerką, zegarkiem w konsoli itp. Ot może elektryczne szyby, szyberdach lub tylne uchylane szyby o kilka kg podniosą masę auta palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ja wiem Uniak nie miał jakichś specjalnych opcji wyposażeniowych żeby to znacznie podnosiło

> masę. Uno z klimatyzacją to biały kruk, wspomagania w ogóle nie było, a te "lepsze" i "gorsze"

> wersje wyposażenia różniły się jedynie zegarami, tapicerką, zegarkiem w konsoli itp. Ot może

> elektryczne szyby, szyberdach lub tylne uchylane szyby o kilka kg podniosą masę auta

A rodzaj nadwozia? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak jak w temacie, da się założyc amorki i sprężynki z UT do zwykłego uniacza czy trzeba coś

> modzić??

Oczywiście że się da, tym bardziej że masz LPG które pewnie warzy z 50 kg.

Więc jeżeli 1,4 waży 845 kg a 1,4 T około 900 kg to żadna różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście że się da, tym bardziej że masz LPG które pewnie warzy z 50 kg.

> Więc jeżeli 1,4 waży 845 kg a 1,4 T około 900 kg to żadna różnica.

Tak ale jeśli taki zawas chcesz zamontować w Fajerce 1.0 to z 900 kg zrobi się nagle 710 kg (zgodnie z moim dowodem rejestracyjnym) icon_rolleyes.gif A to już jest znaczna różnica zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak ale jeśli taki zawas chcesz zamontować w Fajerce 1.0 to z 900 kg zrobi się nagle 710 kg

> (zgodnie z moim dowodem rejestracyjnym) A to już jest znaczna różnica

I to moim zdaniem zrobi roznice. W kazdym razie zalezy tez czego oczekujemy. Moim zdaniem zbyt twarde zawieszenie na polskich drogach to szybka droga do tego aby byc najwolniejszym na drodze. Mialem ten problem w Lancii. montaz sportowych sprezyn sprawil ze chociaz auto w Niemczech szlo jak po szynach to w PL podskakiwalo jak gumowa pileczka i byle golf na "terenowym" zawiasie mi uciekal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak wjechałem na wagę moim 5d UT to pokazała 900kg, waga miała przekłamanie +/- 20kg

moj fire na wadze pokazal 850kg, drzwi mam 4 i klape bagaznika 270751858-jezyk.gif. Sprezyny z amorami z ut podniosly mi przod nieznacznie i auto jest ciutke twardsze ale nie skacze jak pileczka pingpongowa (sorki ze w odpowiedzi na jednego posta odpowiedzialem na kilka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak ale jeśli taki zawas chcesz zamontować w Fajerce 1.0 to z 900 kg zrobi się nagle 710 kg

> (zgodnie z moim dowodem rejestracyjnym) A to już jest znaczna różnica

Jak by nie patrzył kolega który zadał pytanie ma 1.4 a nie 1.0. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> że co: instalacja LPG tyle waży? bo jeśli liczysz całość (łącznie z gazem aż pod korek), to

> przeważnie ludzie mają wtedy mało noPb w baku...

Tak brałem pod uwagę zatankowaną instalacje,

W 1.4 też trzeba trochę noPb wozić żeby nie zatrzeć pompki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.