bahran Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 tak jak w temacie, da się założyc amorki i sprężynki z UT do zwykłego uniacza czy trzeba coś modzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > tak jak w temacie, da się założyc amorki i sprężynki z UT do zwykłego uniacza czy trzeba coś > modzić?? Da się. Ale minimalna różnica wagi spowoduje że autko ci lekko wywinduje w górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 > Da się. Ale minimalna różnica wagi spowoduje że autko ci lekko wywinduje w górę I bedzie troszke podskakiwac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 Turbo jest cięższe od 1.4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 > Turbo jest cięższe od 1.4 ? nom kilka kilogramów może ktos kiedyś ważył 1.4? mi waga pokazała przy 1.3t 5d 900kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 > Turbo jest cięższe od 1.4 ? To jezscze zalezy od wersji wyposazenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 > To jezscze zalezy od wersji wyposazenia. Czy ja wiem Uniak nie miał jakichś specjalnych opcji wyposażeniowych żeby to znacznie podnosiło masę. Uno z klimatyzacją to biały kruk, wspomagania w ogóle nie było, a te "lepsze" i "gorsze" wersje wyposażenia różniły się jedynie zegarami, tapicerką, zegarkiem w konsoli itp. Ot może elektryczne szyby, szyberdach lub tylne uchylane szyby o kilka kg podniosą masę auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 > Czy ja wiem Uniak nie miał jakichś specjalnych opcji wyposażeniowych żeby to znacznie podnosiło > masę. Uno z klimatyzacją to biały kruk, wspomagania w ogóle nie było, a te "lepsze" i "gorsze" > wersje wyposażenia różniły się jedynie zegarami, tapicerką, zegarkiem w konsoli itp. Ot może > elektryczne szyby, szyberdach lub tylne uchylane szyby o kilka kg podniosą masę auta A rodzaj nadwozia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Micoo Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 > To jeszcze zależny od wersji wyposażenia. Większą różnicę robi liczba pasażerów, wiadomo że 0,9 z 5 os. będzie cięższe od 1,4 T z 1 os. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtu1989 Napisano 11 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 > tak jak w temacie, da się założyc amorki i sprężynki z UT do zwykłego uniacza czy trzeba coś > modzić?? Oczywiście że się da, tym bardziej że masz LPG które pewnie warzy z 50 kg. Więc jeżeli 1,4 waży 845 kg a 1,4 T około 900 kg to żadna różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 11 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 > A rodzaj nadwozia? wg mnie tylne drzwi ważą więcej niż boczna ściana w 3D, bo jest jej mniej, natomiast przednie w 3D na pewno są cięższe niż w 5D suma sumarum, jest niewielka różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 11 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 > Oczywiście że się da, tym bardziej że masz LPG które pewnie warzy z 50 kg. > Więc jeżeli 1,4 waży 845 kg a 1,4 T około 900 kg to żadna różnica. Tak ale jeśli taki zawas chcesz zamontować w Fajerce 1.0 to z 900 kg zrobi się nagle 710 kg (zgodnie z moim dowodem rejestracyjnym) A to już jest znaczna różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 11 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 > Tak ale jeśli taki zawas chcesz zamontować w Fajerce 1.0 to z 900 kg zrobi się nagle 710 kg > (zgodnie z moim dowodem rejestracyjnym) A to już jest znaczna różnica wg mojego dowodu 1.0 5d waży 780kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 11 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 > Oczywiście że się da, tym bardziej że masz LPG które pewnie warzy z 50 kg. że co: instalacja LPG tyle waży? bo jeśli liczysz całość (łącznie z gazem aż pod korek), to przeważnie ludzie mają wtedy mało noPb w baku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 11 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 > wg mojego dowodu 1.0 5d waży 780kg Uno 5D 1.0 - na wtrysku - 805 kg UT - 940 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 11 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 > Tak ale jeśli taki zawas chcesz zamontować w Fajerce 1.0 to z 900 kg zrobi się nagle 710 kg > (zgodnie z moim dowodem rejestracyjnym) A to już jest znaczna różnica I to moim zdaniem zrobi roznice. W kazdym razie zalezy tez czego oczekujemy. Moim zdaniem zbyt twarde zawieszenie na polskich drogach to szybka droga do tego aby byc najwolniejszym na drodze. Mialem ten problem w Lancii. montaz sportowych sprezyn sprawil ze chociaz auto w Niemczech szlo jak po szynach to w PL podskakiwalo jak gumowa pileczka i byle golf na "terenowym" zawiasie mi uciekal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 11 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 > Uno 5D 1.0 - na wtrysku - 805 kg > UT - 940 kg jak wjechałem na wagę moim 5d UT to pokazała 900kg, waga miała przekłamanie +/- 20kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 11 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 > jak wjechałem na wagę moim 5d UT to pokazała 900kg, waga miała przekłamanie +/- 20kg moj fire na wadze pokazal 850kg, drzwi mam 4 i klape bagaznika . Sprezyny z amorami z ut podniosly mi przod nieznacznie i auto jest ciutke twardsze ale nie skacze jak pileczka pingpongowa (sorki ze w odpowiedzi na jednego posta odpowiedzialem na kilka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtu1989 Napisano 12 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2010 > Tak ale jeśli taki zawas chcesz zamontować w Fajerce 1.0 to z 900 kg zrobi się nagle 710 kg > (zgodnie z moim dowodem rejestracyjnym) A to już jest znaczna różnica Jak by nie patrzył kolega który zadał pytanie ma 1.4 a nie 1.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtu1989 Napisano 12 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2010 > że co: instalacja LPG tyle waży? bo jeśli liczysz całość (łącznie z gazem aż pod korek), to > przeważnie ludzie mają wtedy mało noPb w baku... Tak brałem pod uwagę zatankowaną instalacje, W 1.4 też trzeba trochę noPb wozić żeby nie zatrzeć pompki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahran Napisano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 ja tam mam zawsze, pełno pb w baku. a co Wy na taki patent jak te gumy wkładane w sprężyny żeby utwardzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.