Roswell Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 > czyżby chuyt maketindody? Oby nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 > Córka ma VW z 1998 roku. Sprawdzę u niej. Jeśli działa, to tym bardziej u Ciebie powinno. > Wieczorkiem lub jutro dam Ci znać. Ok, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 > sprawdzałem własnie w VW Passat 2001 kolegi > Działa Więc chyba z moim egzemplarzem jest coś nie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 8 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 > Więc chyba z moim egzemplarzem jest coś nie tak ? nie wiem Może na jakimś wyspecjalizowanym forum, typu elektroda.pl spytać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 > "Nasz TG III obsługuje samochody z silnikiem benzynowym od 2002 r i diesla od 2004 r - musicie być > tego świadomi" Nie zadziała w alfie 156 z 2000 roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 > Nie zadziała w alfie 156 z 2000 roku? Z silnikiem benzynowym IMO powinno. Z dieslem, nie koniecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 9 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 > Z silnikiem benzynowym IMO powinno. > Z dieslem, nie koniecznie. a możesz wyjaśnić tę kwestię? W instrukcji TG jest napisane , że rodzaj paliwa ustawiany w setupie ma wpływ tylko na dokładnośc obliczeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 > a możesz wyjaśnić tę kwestię? > W instrukcji TG jest napisane , że rodzaj paliwa ustawiany w setupie ma wpływ tylko na dokładnośc > obliczeń Auta z silnikiem benzynowym miały obowiązek obsługiwać protokół ODB II kilka lat wcześniej, niż samochody z silnikami diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 No tak. Oto odpowiedź Chińczyków: "Działa ze wszystkimi autami z USA od 1996, system OBD został wprowadzony w Europie od 2002 (benzyna) i od 2004 (diesel)" Z tymi starszymi modelami to może spróbują podesłać odpowiedni soft Ale sami widzicie - niedopowiedzenia to nie tylko polska specjalność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 > No tak. Oto odpowiedź Chińczyków: > "Działa ze wszystkimi autami z USA od 1996, system OBD został wprowadzony w Europie od 2002 > (benzyna) i od 2004 (diesel)" Mój diesel z 2003 porozumiewa się z urządzeniem bez problemu. > Ale sami widzicie - niedopowiedzenia to nie tylko polska specjalność Hola, hola... wszystkie te informacje są wyraźnie podane na ich stronie internetowej. Wystarczy wejść i poczytać Support. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 > No tak. Oto odpowiedź Chińczyków: > "Działa ze wszystkimi autami z USA od 1996, system OBD został wprowadzony w Europie od 2002 > (benzyna) i od 2004 (diesel)" > Z tymi starszymi modelami to może spróbują podesłać odpowiedni soft > Ale sami widzicie - niedopowiedzenia to nie tylko polska specjalność A koledzy mieliby możliwość sprawdzić czy to działa w alfie 156 do 2000 roku? Do słów "powinno działać" nie jestem w 100% przekonany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Rozumiem, że Twój samochód ma gniazdo OBD II? Bo Chinole napisali że nie ma Przysłali też jakąś aktualizację softu do TGIII Wrzuciłem tu http://www.sendspace.pl/file/016336ca106524848c6c08f Ale nie odpowiadam za ten plik, nawet sam go jeszcze nie próbowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > Rozumiem, że Twój samochód ma gniazdo OBD II? > Bo Chinole napisali że nie ma > Przysłali też jakąś aktualizację softu do TGIII > Wrzuciłem tu http://www.sendspace.pl/file/016336ca106524848c6c08f > Ale nie odpowiadam za ten plik, nawet sam go jeszcze nie próbowałem można się jeszcze załapać na to urządzonko ? jak to się sprawdzi przy LPG ? testował ktoś ? faktycznie kasuje błędy silnika ? przy LPG to istotna sprawa hehe i ostatnie pytanie, jest może coś prostszego, mnie w sumie wystarczył by sam komp (spalnie itp) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > można się jeszcze załapać na to urządzonko ? Jasne > jak to się sprawdzi przy LPG ? testował ktoś ? > faktycznie kasuje błędy silnika ? przy LPG to istotna sprawa hehe > i ostatnie pytanie, jest może coś prostszego, mnie w sumie wystarczył by sam komp (spalnie itp) Moze spytaj na kąciku gazowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > jak to się sprawdzi przy LPG ? testował ktoś ? IMO testować nie ma potrzeby. Podmieniają kompa w aucie przy dokładce LPG? Wszystkie zasadnicze czujniki w aucie pozostają. > faktycznie kasuje błędy silnika ? przy LPG to istotna sprawa hehe Faktycznie. Dla tej jednej funkcji Odczyt/Kasowanie błędów warto mieć to urządzonko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > IMO testować nie ma potrzeby. Podmieniają kompa w aucie przy dokładce LPG? Wszystkie zasadnicze > czujniki w aucie pozostają. pytanie jak z kalibracją, bo jeśli ma pokazywać zafałszowane wyniki (a tak jest z kompami fabrycznymi) to trochę bez sensu chyba nikt nie używa jeszcze w aucie z LPG > Faktycznie. Dla tej jednej funkcji Odczyt/Kasowanie błędów warto mieć to urządzonko. mnie na razie nie było potrzebne, owszem czek wyskoczył, ale i tak wtedy trzeba jechać zrobić korektę ostawień LPG ale warto wiedzieć co się dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > pytanie jak z kalibracją, bo jeśli ma pokazywać zafałszowane wyniki (a tak jest z kompami > fabrycznymi) to trochę bez sensu Co masz na myśli? Które dane zafałszowuje? Jest możliwość korekty pewnych wielkoś∑ci.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > Co masz na myśli? Które dane zafałszowuje? > Jest możliwość korekty pewnych wielkoś∑ci.. pokazuje spalanie na noPB a jak wiadomo spalanie na LPG jest ciut wyższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > pokazuje spalanie na noPB a jak wiadomo spalanie na LPG jest ciut wyższe tak z ciekawości - jak benzyna nie jest spalana to skąd są informacje o spalaniu? pomiar napięcia na wytrysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > pokazuje spalanie na noPB a jak wiadomo spalanie na LPG jest ciut wyższe To możesz skorygować zarówno w kompie auta (Ford) jak i na TG. Jak mi komp wskazywał zbyt oszczędne spalanie, to zrobiłem korektę +8% , potem poprawka na +7% i teraz pokazuje w punkt. Operacja wniesienia poprawki w MK1 to czas ok. 10-15 sekund. Pojęcia nie mam jak to jest z LPG. Skąd TG ma wiedzieć ile jest gazu w zbiorniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > Rozumiem, że Twój samochód ma gniazdo OBD II? > Bo Chinole napisali że nie ma Tak ma, na pewno mam identyczne gniazdo u siebie jak w passacie w którym sprawdzałeś. > Przysłali też jakąś aktualizację softu do TGIII > Wrzuciłem tu http://www.sendspace.pl/file/016336ca106524848c6c08f > Ale nie odpowiadam za ten plik, nawet sam go jeszcze nie próbowałem Zaczekam co napisze graf czy u niego w 98 działa, jeśli u niego będzie działał to wyjdzie na to że z moim ewidentnie coś jest nie tak. A tak z ciekawości podświetlanie włącza się wam od razu po podłączeniu do gniazda czy dopiero po połączeniu z komputerem samochodowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > tak z ciekawości - jak benzyna nie jest spalana to skąd są informacje o spalaniu? pomiar napięcia > na wytrysku? cały układ pracuje tak jak na benie, tyle że sterownik LPG odcina same wtryskiwacze benzynowe, "obrabia" sygnał i przesyła do wtrysków LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > Tak ma, na pewno mam identyczne gniazdo u siebie jak w passacie w którym sprawdzałeś. to Chinczycy coś kręcą > Zaczekam co napisze graf czy u niego w 98 działa, jeśli u niego będzie działał to wyjdzie na to że > z moim ewidentnie coś jest nie tak. No tak; szkoda że nie dali jakiego softu aby podłączyć do PC i sprawdzić > A tak z ciekawości podświetlanie włącza się wam od razu po podłączeniu do gniazda czy dopiero po > połączeniu z komputerem samochodowym ? właśnie to zalezy od samochodu - u mnie w Kia od razu, a w Passacie dopiero po właczeniu zapłonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > Tak ma, na pewno mam identyczne gniazdo u siebie jak w passacie w którym sprawdzałeś. > Zaczekam co napisze graf czy u niego w 98 działa, jeśli u niego będzie działał to wyjdzie na to że > z moim ewidentnie coś jest nie tak. To już dzisiaj > A tak z ciekawości podświetlanie włącza się wam od razu po podłączeniu do gniazda czy dopiero po > połączeniu z komputerem samochodowym ? U mnie od razu. Jeśli stacyjka nie jest w pozycji 'praca' to łączy się, łączy i na końcu wywala ERROR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > Przysłali też jakąś aktualizację softu do TGIII > Wrzuciłem tu http://www.sendspace.pl/file/016336ca106524848c6c08f > Ale nie odpowiadam za ten plik, nawet sam go jeszcze nie próbowałem Aktualizacja dokonana, reset TG i działa. Na pierwszy rzut oka nic nie widzę nowego, ale nie mam teraz czasu się przyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > A tak z ciekawości podświetlanie włącza się wam od razu po podłączeniu do gniazda czy dopiero po > połączeniu z komputerem samochodowym ? U mnie i w Yarisie Sedan podświetlenie świeci od razu, ale żeby komputerek zaczął funkcjonować trzeba włączyć silnik, inaczej się nie łączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 > Aktualizacja dokonana, reset TG i działa. Na pierwszy rzut oka nic nie widzę nowego, ale nie mam > teraz czasu się przyglądać. może ta aktualizacja to to samo co było? W kazdym razie mamy soft jak by co. Ja kiedyś zrobiłem "aktualizację" w telefonie, tzn. wgrałem jeszcze raz tę wersję softu co była, ale telefon zaczął lepiej działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 http://allegro.pl/turbogauge-3-komputer-pokladowy-turbo-tuning-hit-i1504260091.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 14 Marca 2011 Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 > Tak ma, na pewno mam identyczne gniazdo u siebie jak w passacie w którym sprawdzałeś. > Zaczekam co napisze graf czy u niego w 98 działa, jeśli u niego będzie działał to wyjdzie na to że > z moim ewidentnie coś jest nie tak. VW Polo 1.4 benzyna monowtrysk, rocznik 1998, po podłączeniu TG -> ERROR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 15 Marca 2011 Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 > To możesz skorygować zarówno w kompie auta (Ford) jak i na TG. > Jak mi komp wskazywał zbyt oszczędne spalanie, to zrobiłem korektę +8% , potem poprawka na +7% i > teraz pokazuje w punkt. > Pojęcia nie mam jak to jest z LPG. Skąd TG ma wiedzieć ile jest gazu w zbiorniku? a jak jest przy benzynie ? odczytuje sam, czy trzeba robić coś przy tankowaniu - reset ? widzę że nikt nie testował przy LPG, będę pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > a jak jest przy benzynie ? odczytuje sam, czy trzeba robić coś przy tankowaniu - reset ? > widzę że nikt nie testował przy LPG, będę pierwszy odświeżam temat bo dostałem podłączyłem TG w fordzie i działa bez zarzutów, nawet na LPG tzn jest problem ze wskazaniem zasięgu i ilości paliwa w baku więc ponawiam pytanko, czy ktoś doszedł może do ręcznego wprowadzenia tankowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > VW Polo 1.4 benzyna monowtrysk, rocznik 1998, po podłączeniu TG -> ERROR To nie dobrze, czyli towar niezgodny z opisem wg. informacji przed zamówieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > odświeżam temat bo dostałem podłączyłem TG w fordzie i działa bez zarzutów, nawet na LPG > tzn jest problem ze wskazaniem zasięgu i ilości paliwa w baku > więc ponawiam pytanko, czy ktoś doszedł może do ręcznego wprowadzenia tankowania ? W Setupie ustawiasz wielkość zbiornika paliwa oraz rodzaj paliwa - LPG. Przy każdym tankowaniu wpisujesz ilość zatankowanego paliwa, co powoduje wprowadzenie poprawki wskazań komputera. Np. wg wskazań kompa powinieneś wlać 20 litrów, a wlałeś np. 22 l. Masz wskazania... jakoś tak --- --> --- 20 L --> 20 L Wciskasz wielokrotnie klawisz po prawej stronie pod wskazaniami 20 L do czasu aż wskazanie zmieni się na --- --> +10% 20L --> 22 L W ten sposób postępujesz kilka razy, aż wskazania po wniesionych po poprawkach będą prawidłowe. Nie potrafię powiedzieć, czy TG wyłapuje moment tankowania. Nie wiem, bo nie korzystam z tej funkcji. Mam dobrze działający komp firmowy. Dla pewności możesz wnieść poprawki do wskazań prędkościomierza wg GPS, aby poprawić ew. odchyłki drogomierza. Na pewno da się to wszystko ładnie dostroić. Edit: jeśli Twoja instalacja LPG jest nowa i ma sterownik zgodny z OBDII, to pewnikiem będziesz miał możliwość sczytywania większej ilości parametrów silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > To nie dobrze, czyli towar niezgodny z opisem wg. informacji przed zamówieniem Nie jestem niczyim adwokatem, ale gdzie jest ta niezgodność? Napisane jest, że urządzenie jest kompatybilne ze wszystkimi pojazdami zgodnymi z OBD II. A VW z tamtych lat nie jest zgodny. To wina auta nie urządzenia. Ta sama firma ma na swojej stronie internetowej urządzeni diagnostyki samochodów ze stajni VAG. Trudno mieć pretensje do garbatego, że ma proste dzieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 No cóż widocznie źle zinterpretowałem opis samochodów z pierwszej strony, a nikt tego dokładniej nie wyjaśnił. Dopiero teraz znalazłem sobie informację: Quote: OBDII i EOBD – jest to standard systemu diagnostyki pokładowej stosowanej w samochodach osobowych. Samochody sprzedawane w Europie są wyposażone w w/w systemy: z silnikami benzynowymi od 01.01.2001 z silnikami diesla od 01.01.2004 w Polsce od 01.01.2002 . Samochody sprzedawane w USA mają standardy OBDII EPA lub OBDII CARB już od 01.01.1996r. I to już chyba w 100% tłumaczy z którymi samochodami będzie działac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 A tak z ciekawości: jak zamontowałeś TG? W necie jest sporo róznych opcji, np. , ale w Polsce raczej ze zrozumiałych względów odpada Jak by co to na priv Aha, na innych forach się zainteresowali jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > A tak z ciekawości: jak zamontowałeś TG? W necie jest sporo róznych opcji, np. taka, ale w Polsce > raczej ze zrozumiałych względów odpada dlaczego ? u mnie na podszybiu jest element na wcisk który prawie cały kabel zamaskował TB przykleiłem na rzepie do blaszki inpost'u i też na wcisk pod ten element tak to mniej więcej wygląda demontaż minutka kilka uwag - bardzo jasne podświetlenie w nocy, nie wiem czy na dłuższej trasie nie będzie przeszkadzał ciut wolno zbiera dane, tzn np spalanie chwilowe, prędkość itp przy gwałtownych zmianach nie wydala (mam ustawione normal) no i niestety przy gazie, wszelkie dane dotyczące ilości paliwa są bezużyteczne, bo pokazuje ... nie wiem co cały czas mam zasięg ok 270km, a paliwa w zbiorniku jest ok 1/4 czyli jakieś 16-20L nie mogę namierzyć wskazania sondy lambda, teoretycznie powinny to być parametry B i faktycznie na B11 i B21 mam wynik, ale ni jak nie mogę go zinterpretować jeden to coś kole 50 (od 46-52), drugi to cały czas 99,6 nie za bardzo wiem jak to odczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > dlaczego ? bo były przypadki włamów do aut, które miały uchwyt do nawigacji na szybie, więc najprawdopodobniej navi "powinna" być w schowku > u mnie na podszybiu jest element na wcisk który prawie cały kabel zamaskował > TB przykleiłem na rzepie do blaszki inpost'u i też na wcisk pod ten element Znaczy taśmą rzepową samoprzylepną? Z moich doświadczeń wynika, że jak się auto w słońcu nagrzeje to ten klej lubi puszczać Za jasne podświetlenie w nocy? trochę kupa; może zakładaj jakąś szybkie? BTW a co to jest na lewo od wajchy biegów? termometr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > bo były przypadki włamów do aut, które miały uchwyt do nawigacji na szybie, więc najprawdopodobniej > navi "powinna" być w schowku ja mam uchwyt na tel i navi na stałe a navi nie woże w aucie, a tel noszę ze sobą szkoda szyby > Znaczy taśmą rzepową samoprzylepną? Z moich doświadczeń wynika, że jak się auto w słońcu nagrzeje > to ten klej lubi puszczać a jak inaczej ? nie ma otworów montażowych zobaczymy, na razie się trzyma u mnie jest podparty z dwóch stron - leży na desce, a z tyłu jest blaszka - przy naciskaniu daje podparcie może utrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > a jak inaczej ? nie ma otworów montażowych > zobaczymy, na razie się trzyma > u mnie jest podparty z dwóch stron - leży na desce, a z tyłu jest blaszka - przy naciskaniu daje > podparcie > może utrzyma zobacz tutaj Ten uchwyt (Angle Bracket) to w Ameryce ktos sprzedaje za bodajże 10 USD. U nas pozostaje tylko blacha 0,5mm i majsterkowanie. No chyba że olewasz gwarancję, rozkręcasz TG i w tylnej ściance wiercisz otwory pod śrubki M3. Ewentualnie zakłądasz n TG obejmy z 2 opasek kablowych (trytytek), ale to już wyglada tak sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > zobacz tutaj > Ten uchwyt (Angle Bracket) to w Ameryce ktos sprzedaje za bodajże 10 USD. U nas pozostaje tylko > blacha 0,5mm i majsterkowanie. No chyba że olewasz gwarancję, rozkręcasz TG i w tylnej ściance > wiercisz otwory pod śrubki M3. Ewentualnie zakłądasz n TG obejmy z 2 opasek kablowych > (trytytek), ale to już wyglada tak sobie może utrzyma się na rzepie, była tam taśma 3M więc nie jakieś byle co kiedyś miałem uchwyt do tel przyklejony i dwa lata się trzymał, więc bądźmy dobrej myśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > może utrzyma się na rzepie, była tam taśma 3M więc nie jakieś byle co > kiedyś miałem uchwyt do tel przyklejony i dwa lata się trzymał, więc bądźmy dobrej myśli może i tak będzie BTW a ten rzep znaleziony w pudełku z TG nawet nie był samoprzylepny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > BTW a ten rzep znaleziony w pudełku z TG nawet nie był samoprzylepny jak nie był był podklejony taśmą dwustronną, dociąłem na wymiar, zerwałem papierek i siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > jak nie był > był podklejony taśmą dwustronną, dociąłem na wymiar, zerwałem papierek i siedzi widocznie u mnie ktos się pomylił przy pakowaniu poza tym chińska tasma samoprzylepna a 3M to pewnie jest różnica... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 A jakby dokupić taką obudowę od opla corsy, jak tutaj http://allegro.pl/opel-corsa-b-zegarek-termometr-i1523548513.html i wstawić TG zamiast zegarka? Chyba lepiej by wyglądało i bezpieczniej. Ciekawe czy taką obudowę mozna gdzieś dorwać nową i bez zegarka Ewentualnie 3 światło stop od Daewoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 Wiem że to chyba nie miejsce na to ale gdyby ktoś chciał jeszcze kupic to chętnie odsprzedam swój egzemplarz, oczywiście z jakimś rabatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > Wiem że to chyba nie miejsce na to ale gdyby ktoś chciał jeszcze kupic to chętnie odsprzedam swój > egzemplarz, oczywiście z jakimś rabatem. Wystaw na Allegro z licytacją, powiedzmy od 300 PLN Napisz że zmieniłes samochód na nowy i już nie potrzebujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Wiem że to chyba nie miejsce na to ale gdyby ktoś chciał jeszcze kupic to chętnie odsprzedam swój > egzemplarz, oczywiście z jakimś rabatem. i jak idzie? allegro - zobacz, nawet znaleźli się kupcy za 469 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 30 Marca 2011 Udostępnij Napisano 30 Marca 2011 witam, można gdzieś znaleźć jakie powinny być poszczególne paramtry mierzone przez TG ? i ile napęcie aku, czy temp sa jasne, tak np zastanawia mnie odczyt tlenu ? co oznaczają wartości B11 i B12 powinny to być odczyty sondy lambda ? ale te podawane są w V, a tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > witam, można gdzieś znaleźć jakie powinny być poszczególne paramtry mierzone przez TG ? > i ile napęcie aku, czy temp sa jasne, tak np zastanawia mnie odczyt tlenu ? > co oznaczają wartości B11 i B12 > powinny to być odczyty sondy lambda ? ale te podawane są w V, a tu zapytanie do Chińczyków wysłane - czekamy na odpowiedź BTW ktoś kupił TG na Allegro i nie umie ustawić sobie normalnych (metrycznych) jednostek typu litr czy kilometr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.