Skocz do zawartości

Amortyzatory przód do JTD monroe czy blistein?


manic

Rekomendowane odpowiedzi

Szybkie pytania odnośnie amortyzatorów na przód do 1.9 JTD MW i moje wątpliwości

1. w zasadzie waham się między monroe gazowe 16455 a blistein b4 - co lepsze?

2. Czy koszyki z akcji nawrotowej będą pasować do tych amorów pod względem średnicy mocowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szybkie pytania odnośnie amortyzatorów na przód do 1.9 JTD MW i moje wątpliwości

> 1. w zasadzie waham się między monroe gazowe 16455 a blistein b4 - co lepsze?

tu zadania są podzielone i trudno będzie odpowiedzieć

ja mam obecnie kyb (niektórzy pisali że im stukały czy coś w tym stylu ) i nie narzekam

mam w 2 autach i nie mam żadnych problemów z tymi amorkami

> 2. Czy koszyki z akcji nawrotowej będą pasować do tych amorów pod względem średnicy mocowania?

pasować będą ale nie koniecznie muszą siedzieć w optymalnym miejscu na amorku (mogą się zsuwać)

rzecz indywidualna

ja musiałem swoje wywalić bo ścinały mi róg opony

niestety nie trzymały się koszyki zaraz pod mocowaniem springów

i z jednej strony się zsuwały w dół co powodowało że w niektórych sytuacjach dotykały opony

prawdopodobnie na innych amorkach (były wcześniej jakieś monroły chyba) trzymały się ok tak jak należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam gdzie szukałem gość mógł mi sprowadzić w podobnej cenie i Monroe i Bilstein, ale zdecydowanie polecił mi jednak Bilstein. Parametry podobne, ale trwałość podobno lepsza.

Za to springi kupiłem Monroe i sie na nich "przejechałem" confused.gif. Trzeci tydzień czekam na rozpatrzenie reklamacji.

Co do koszyków mechanior mi je założył na B4, ale z tego co czytałem po wymianie amorów na inne koszyki nie są potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do koszyków mechanior mi je założył na B4, ale z tego co czytałem po wymianie amorów na inne

> koszyki nie są potrzebne.

A ja przegrzebując archiwum naczytałem się że właśnie na b4 koszyki muszą być koniecznie bo te amorki mają małą podstawę sprężyny.

Trochę się też zniechęciłem do b4 wątkami o pukaniu i jakiejś wadliwej serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podobno teraz klepane są przez turasów i średnio z jakością. tak czytałem..

w seicento b4 wyjechały 5tyś km i się wylały

w stilo założyłem kayaby i jak znowu będe kupował amory to tylko sachsy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> w seicento b4 wyjechały 5tyś km i się wylały

> w stilo założyłem kayaby i jak znowu będe kupował amory to tylko sachsy

A TRW? Chcę wyrzucić do śmieci moje KYB - to są te strasznie skrzypiące,

dodatkowo jeden stuka...

Z tyłu mam Magneti Marelli, myślę o przodzie też Magneti, ale z tego

co widzę, oryginały to było TRW? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja na przód i tył dałem w końcu Bilsteina B4. Na początku kilka "rypnięć" było ale teraz z

> perspektywy czasu zmiana na lepsze chociaż trochę mi tego "pontonu" brakuje, bo teraz to jakby

> taczka ze stilonka się zrobiła

Są jeszcze Sachsy, ale drogo strasznie... 220 zł za nówkę 1 szt...

Ma ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na przodzie. 70kkm i sprawność przez trzy kolejne przeglądy otrzymywała się na poziomie osiemdziesiąt kilka, siedemdziesiąt kilka i prawie siedemdziesiąt procent. Obydwa prawie identycznie. O wiele lepiej niż kayaby, które w tym samym momencie zostały założone na tył. Subiektywnie nie są twarde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.