manic Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Szybkie pytania odnośnie amortyzatorów na przód do 1.9 JTD MW i moje wątpliwości 1. w zasadzie waham się między monroe gazowe 16455 a blistein b4 - co lepsze? 2. Czy koszyki z akcji nawrotowej będą pasować do tych amorów pod względem średnicy mocowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 > Szybkie pytania odnośnie amortyzatorów na przód do 1.9 JTD MW i moje wątpliwości > 1. w zasadzie waham się między monroe gazowe 16455 a blistein b4 - co lepsze? tu zadania są podzielone i trudno będzie odpowiedzieć ja mam obecnie kyb (niektórzy pisali że im stukały czy coś w tym stylu ) i nie narzekam mam w 2 autach i nie mam żadnych problemów z tymi amorkami > 2. Czy koszyki z akcji nawrotowej będą pasować do tych amorów pod względem średnicy mocowania? pasować będą ale nie koniecznie muszą siedzieć w optymalnym miejscu na amorku (mogą się zsuwać) rzecz indywidualna ja musiałem swoje wywalić bo ścinały mi róg opony niestety nie trzymały się koszyki zaraz pod mocowaniem springów i z jednej strony się zsuwały w dół co powodowało że w niektórych sytuacjach dotykały opony prawdopodobnie na innych amorkach (były wcześniej jakieś monroły chyba) trzymały się ok tak jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 Tam gdzie szukałem gość mógł mi sprowadzić w podobnej cenie i Monroe i Bilstein, ale zdecydowanie polecił mi jednak Bilstein. Parametry podobne, ale trwałość podobno lepsza. Za to springi kupiłem Monroe i sie na nich "przejechałem" . Trzeci tydzień czekam na rozpatrzenie reklamacji. Co do koszyków mechanior mi je założył na B4, ale z tego co czytałem po wymianie amorów na inne koszyki nie są potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 ja mogę polecić KYB - na razie 75kkm na nich przejechałem bezproblemowo i jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 > Co do koszyków mechanior mi je założył na B4, ale z tego co czytałem po wymianie amorów na inne > koszyki nie są potrzebne. A ja przegrzebując archiwum naczytałem się że właśnie na b4 koszyki muszą być koniecznie bo te amorki mają małą podstawę sprężyny. Trochę się też zniechęciłem do b4 wątkami o pukaniu i jakiejś wadliwej serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 blistein b4 - lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Young77 Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 > blistein b4 - lepsze potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elgritone Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 > blistein b4 - lepsze podobno teraz klepane są przez turasów i średnio z jakością. tak czytałem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 > podobno teraz klepane są przez turasów i średnio z jakością. tak czytałem.. w seicento b4 wyjechały 5tyś km i się wylały w stilo założyłem kayaby i jak znowu będe kupował amory to tylko sachsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekqbn Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 A co z KYB nie tak? Masz jakieś zastrzeżenia? Pytam bo jestem przed zakupem i planuję raczej kupic Kayaby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2011 > w seicento b4 wyjechały 5tyś km i się wylały > w stilo założyłem kayaby i jak znowu będe kupował amory to tylko sachsy A TRW? Chcę wyrzucić do śmieci moje KYB - to są te strasznie skrzypiące, dodatkowo jeden stuka... Z tyłu mam Magneti Marelli, myślę o przodzie też Magneti, ale z tego co widzę, oryginały to było TRW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2011 Ja na przód i tył dałem w końcu Bilsteina B4. Na początku kilka "rypnięć" było ale teraz z perspektywy czasu zmiana na lepsze chociaż trochę mi tego "pontonu" brakuje, bo teraz to jakby taczka ze stilonka się zrobiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2011 > Ja na przód i tył dałem w końcu Bilsteina B4. Na początku kilka "rypnięć" było ale teraz z > perspektywy czasu zmiana na lepsze chociaż trochę mi tego "pontonu" brakuje, bo teraz to jakby > taczka ze stilonka się zrobiła Są jeszcze Sachsy, ale drogo strasznie... 220 zł za nówkę 1 szt... Ma ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolframiq Napisano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2011 Mam na przodzie. 70kkm i sprawność przez trzy kolejne przeglądy otrzymywała się na poziomie osiemdziesiąt kilka, siedemdziesiąt kilka i prawie siedemdziesiąt procent. Obydwa prawie identycznie. O wiele lepiej niż kayaby, które w tym samym momencie zostały założone na tył. Subiektywnie nie są twarde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.