Glaca Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > ja tez mam na dobra sprawe goły komp.... ecumaster mi zmienia czas wtrysku w podcisnieniu tak zeby > silnik nie był przelany ze wzgledu na sporo wieksza wydajność wtrysków jakbys wsadził wtryski > o wydajnosci takiej jak w 8v to silnik by normalnie pracował bez ecumajstra ofc bez > nadcisnienia ;p Ja mam dokładnie to samo co Ty tylko nazywa się to KME Diego G3 i zamiast benzynowymi to steruje wtryskami gazowymi... zasada jest IDENTYCZNA. Co do map'a itp... u mnie też się nic nie działo długo, bo przecież te obroty nie zdechły mi od razu po swapie, czy po uturbieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 ale ja wiem ze masz to samo dlatemu trzeba dość do tego co go boli bo to napewno jakaś głupota.... pokolei bym odpinał mapa tps i czujnik temp albo przynajmniej pomierzył wszystkie wartosci czujników w stanie spoczynku z wartosciami ksiazkowymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > ale ja wiem ze masz to samo dlatemu trzeba dość do tego co go boli bo to napewno jakaś głupota.... > pokolei bym odpinał mapa tps i czujnik temp albo przynajmniej pomierzył wszystkie wartosci > czujników w stanie spoczynku z wartosciami ksiazkowymi To już zrobiłem... nic nie odbiega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > To już zrobiłem... nic nie odbiega mowisz auto odpala ale na chwilke ? z kozery spytam jak sie ma twoja pompa paliwa ? i czy sprawdzaleś ciśnienie na listwie ? zobacz czy jak mu nakidasz wiecej paliwa do przepustnicy tak pare kropel czy pochodzi dluzej :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > mowisz auto odpala ale na chwilke ? Nie nie, to już jest nieważne.... okazało się przecież, że miałem skopany schemat i jednak map jest prawidłowo podpięty. Tak więc odpalam i obroty są za wysokie (jakieś 2000) i rosną, stopniowo sobie rosną i tak nawet do 5000. Jak dotknę gazu to spadają i oscylują szybko w okolicach 1800 i tak do końca świata. Krokowiec jest po prostu za bardzo otwarty, gasiłem, wyciągałem go i widziałem. ALe.... czasem zdarzy się, że obroty nie falują tylko są za niskie... bardzo niskie i gaśnie... Jakiś czas temu częściej gasł a od niedawna częściej faluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 100% krokowy sie przycina niedawno podobnie mialem u znajomego i pomogla wymiana krokowca na nowy z alegro za 39 zł xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > 100% krokowy sie przycina niedawno podobnie mialem u znajomego i pomogla wymiana krokowca na nowy > z alegro za 39 zł xD mam 3-ci krokowiec.... na każdym jest identycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 a nie załapał ci jakiejs nieszczelności? miedzy elementami skladowymi kolektora ssacego ? nie wydmuchalo jakiejś uszczelki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > a nie załapał ci jakiejs nieszczelności? miedzy elementami skladowymi kolektora ssacego ? nie > wydmuchalo jakiejś uszczelki ? Tak dokładnie to nie sprawdzałem (chcę podpiąć kompresor i jakiegoś dymu napuścić) ale w takim razie czemu czasami są obroty za niskie? Dzisiaj odpiąłem kompa na kilka godzin, podpiąłem, odpaliłem na benzynie. Chodził na początku trochę za wysoko ale zaraz skorygował i obroty były ok ale nie mogłem poczekać aż się wentylator włączy bo mi się BARDZO spieszyło i jak tylko dotknąłem gazu to zaczął falować. Jutro powtórzę (komp jest odpięty) i poczekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 obadałbym jeszcze tps i czy przepustnica napewno jest domknieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > obadałbym jeszcze tps i czy przepustnica napewno jest domknieta TPS nówka ale stary był dobry... nie ma różnicy. Przepustnica... linka nie trzyma, nie widać, żeby była uchylona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 inaczej a jak odepniesz dolot tak co by łaził jak n/a to jest to samo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > inaczej a jak odepniesz dolot tak co by łaził jak n/a to jest to samo ? Ale mówisz o wolnych obrotach? Nie odpalałem go bez dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 no to spróbuj ze ściagnietym dolotem czy tez bedzie tak szalec.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 > no to spróbuj ze ściagnietym dolotem czy tez bedzie tak szalec.... Spoko, spróbuję. Myślisz, że podciśnienie jest za duże z całym dolotem? Tylko czemu wcześniej było dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 warto sprawdzic czy cokolwiek sie zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 > warto sprawdzic czy cokolwiek sie zmieni Miałem chwilkę, podłączyłem ECU i odpaliłem na benzynie. Pracował idealnie.... 3 minuty... po czym podbił obroty do 2500 i tak trzymał aż się nagrzał, dotknąłem gazu, spadł i zaczął falować w okolicach 1800 - klasyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 czyli mniej wiecej co momentu zagrzania ? wiesz co ci powiem ... jak kombinowałem zmoim sejem to jak odpinałem czujnik temp to sie różne dziwne rzeczy działy to bym jeszcze obadał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barti917 Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 ja bym bezzwłocznie obadał czy nie ciągnie lewego powietrza za przepustnicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 > ja bym bezzwłocznie obadał czy nie ciągnie lewego powietrza za przepustnicą. Dzisiaj przejechałem 130km. Po podłączeniu kompa i odpaleniu obroty falowały. Po przejechaniu 20km i zgaszeniu - odpalam i jest idealnie. Kolejne 30km - postój.. odpalam - faluje... Kolejny postój - idealnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 > Dzisiaj przejechałem 130km. > Po podłączeniu kompa i odpaleniu obroty falowały. > Po przejechaniu 20km i zgaszeniu - odpalam i jest idealnie. > Kolejne 30km - postój.. odpalam - faluje... > Kolejny postój - idealnie.... Kup/ załatw sobie interface i podłącz i sczytaj wartości jakie podaje ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 > Kup/ załatw sobie interface i podłącz i sczytaj wartości jakie podaje ECU. Ile to kosztuje? Mam multum innych wydatków a wolne obroty nie są priorytetem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 > Ile to kosztuje? Z przesyłka mnie wyniosło 70pln. Przewód KKL + przejściówka do FIAT > Mam multum innych wydatków a wolne obroty nie są priorytetem Tak, ale tak błądzisz we mgle, tracisz czas na szukanie, pewnie te MAP i TPS tez kupiłeś na podmiankę...to też kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 > Z przesyłka mnie wyniosło 70pln. > Przewód KKL + przejściówka do FIAT > Tak, ale tak błądzisz we mgle, tracisz czas na szukanie, pewnie te MAP i TPS tez kupiłeś na > podmiankę...to też kosztuje. No z tym miałem fart bo miałem możliwość pożyczenia no ale zobaczę, jak nie dojdę to się skuszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 > Z przesyłka mnie wyniosło 70pln. > Przewód KKL + przejściówka do FIAT > Tak, ale tak błądzisz we mgle, tracisz czas na szukanie, pewnie te MAP i TPS tez kupiłeś na > podmiankę...to też kosztuje. jak masz zręczne ręce i lutownice w domu + chwile czasu to taki interfejs za 10pln sobie sklecisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 > jak masz zręczne ręce i lutownice w domu + chwile czasu to taki interfejs za 10pln sobie sklecisz A jak masz pecha to popalisz kompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 > A jak masz pecha to popalisz kompy a widziałeś kiedyś co siedzi w "kupnym" vagu? jakoś bardziej ufam własnoręcznie zrobionemu niż temu szmelcu z allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 Czyli suma sumarum wychodzi na to ze schemat ze strony cm jest ok jesli chodzi o mapa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 13 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 > Czyli suma sumarum wychodzi na to ze schemat ze strony cm jest ok jesli chodzi o mapa? W sumie to ja go nawet nie widziałem. Dzisiaj miałem znowu pełną losowość. Rano falowało, potem przestało, potem znowu, potem też nie... to musi być jakieś zwarcie albo ten krokowiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 > W sumie to ja go nawet nie widziałem. > Dzisiaj miałem znowu pełną losowość. Rano falowało, potem przestało, potem znowu, potem też nie... > to musi być jakieś zwarcie albo ten krokowiec krokowiec mam podobnie. tylko że jak u mnie nie dostanie nadciśnienia to sobie trzyma 1500rpm, kilka razy przegazuje i sie robi to samo, gdzies sie musi zacinać menda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 weź wymien kable od krokowca i zmien krokowca moze tu jest problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 > krokowiec mam podobnie. tylko że jak u mnie nie dostanie nadciśnienia to sobie trzyma 1500rpm, > kilka razy przegazuje i sie robi to samo, gdzies sie musi zacinać menda eee to dziwne conajmniej ..... mam kompa z 8v a moja turbina jest o tyle niefajna ze przy 2krpm czy tego chce czy nie dmucha 0,5 bar mimo otwartego westgata....... i nie mam zadnych cyrków z obrotami wolnymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 > eee to dziwne conajmniej ..... mam kompa z 8v a moja turbina jest o tyle niefajna ze przy 2krpm czy > tego chce czy nie dmucha 0,5 bar mimo otwartego westgata....... i nie mam zadnych cyrków z > obrotami wolnymi no ja tak mam odkąd mi sie ecumster pojawił, może gdzieś zakłócenia idą, krokowy ma ze 2 miesiące, musze pokombinować z tym ale narzie za bardzo czasu nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 13 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 > eee to dziwne conajmniej ..... mam kompa z 8v a moja turbina jest o tyle niefajna ze przy 2krpm czy > tego chce czy nie dmucha 0,5 bar mimo otwartego westgata....... i nie mam zadnych cyrków z > obrotami wolnymi Ale Ty masz chyba innego krokowca, może tamten mniej podatny na zacinanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 ee moj krokowy jest juz stary... i co gorsza niewymienny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 Dobrałem się dzisiaj do tego. Zdjąłem kopułkę, podpiąłem sprężarkę pod kolektor i dmuchałem. Jedyne miejsce, gdzie leci powietrze to kanał od krokowca. Tylko on jest bezpośrednio odpowiedzialny za falowanie jak i za brak wolnych czasami.. ale czy to on sam uwalony, czy kable, czy komp, czy coś innego? tego nie wiedziałem ale wcurfiłem się i kupiłem oryginalną używkę za pi..one 60zł. Założyłem i ... działa Zeszmaciłem go kilka km. i dalej działa Jutro zobaczymy czy to się powtórzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Dobrałem się dzisiaj do tego. > Zdjąłem kopułkę, podpiąłem sprężarkę pod kolektor i dmuchałem. > Jedyne miejsce, gdzie leci powietrze to kanał od krokowca. > Tylko on jest bezpośrednio odpowiedzialny za falowanie jak i za brak wolnych czasami.. ale czy to > on sam uwalony, czy kable, czy komp, czy coś innego? tego nie wiedziałem ale wcurfiłem się i > kupiłem oryginalną używkę za pi..one 60zł. > Założyłem i ... działa > Zeszmaciłem go kilka km. i dalej działa > Jutro zobaczymy czy to się powtórzy Pisałem już chyba wcześniej, że ja mam 4 krokowce, 3 z nich identycznie wyglądają, 2 z tej całej grupy są nowe, a tylko jeden (najstarszy ricambi) działa tak jak powinien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Pisałem już chyba wcześniej, że ja mam 4 krokowce, 3 z nich identycznie wyglądają, 2 z tej całej > grupy są nowe, a tylko jeden (najstarszy ricambi) działa tak jak powinien. No to teraz i ja tak mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mech88 Napisano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2011 > No to teraz i ja tak mam... mówiłem ci że jak krokowiec to tylko orginał . podróbki sa nic nie warte . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2011 > mówiłem ci że jak krokowiec to tylko orginał . podróbki sa nic nie warte . Tylko, że i oryginał u mnie wariował... i nie był stary Ten na razie działa... oby jak najdłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2011 > no ja tak mam odkąd mi sie ecumster pojawił, może gdzieś zakłócenia idą, krokowy ma ze 2 miesiące, > musze pokombinować z tym ale narzie za bardzo czasu nie mam Powiem Ci ze chyba problemem jest swinia, tak zauwazylem na zlocie, nie tylko u Ciebie tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2011 > Powiem Ci ze chyba problemem jest swinia, tak zauwazylem na zlocie, nie tylko u Ciebie tak jest raczej sposób jej podłaczenia, sprawa do ogarnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2011 > Powiem Ci ze chyba problemem jest swinia, tak zauwazylem na zlocie, nie tylko u Ciebie tak jest nie, to nie jest to. U małego nie ma zadnej świni, "czysty" remap na starej wersji wsadu i faluje. U mnie "nowa" wersja wsadu i świnia do podstrojenia i śmiga idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2011 > nie, to nie jest to. U małego nie ma zadnej świni, "czysty" remap na starej wersji wsadu i faluje. > U mnie "nowa" wersja wsadu i świnia do podstrojenia i śmiga idealnie No ale u Ciebie tez czasem faluje raz tak a raz nie, za to ahiemu nic a nic nie faluje, zaksztusi sie raz na 3 minuty, afr skoczy i dalej normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2011 > No ale u Ciebie tez czasem faluje raz tak a raz nie, za to ahiemu nic a nic nie faluje, zaksztusi > sie raz na 3 minuty, afr skoczy i dalej normalnie nie, nie ma najmniejszego falowania przy normalnym uzywaniu. Co prawda wiem jak wywołać takie falowanie, ale to tylko ja "zmuszę" kompa do tego :D W czasie jazdy, po jeździe, jak zimny czy jak ciepły nie ma falowania i koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2011 > ale to tylko ja "zmuszę" kompa do tego :D To przyznaj się jak, bo teraz to jam aż ciekaw jestem. I pamiętaj, że miałeś spróbować wysadzić swój silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2011 > To przyznaj się jak, bo teraz to jam aż ciekaw jestem. I pamiętaj, że miałeś spróbować wysadzić > swój silnik Ale w jaki sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.