Skocz do zawartości

niesprzedawalne lacetti


esjot

Rekomendowane odpowiedzi

> Nie. Silnik ciężki - patrz na przykład Lacetti, aż maglownice padały w dizlach.

U mnie nie wystepuje.

> Dojrzałem do tego, że moje następne auto będzie miało automat.

Jezeli juz to tylko 6 biegow ok.gif Cruze ma swietny automat.

> Spalanie - pomiędzy 1,2 TSi (105 KM) i 1,9 TDi (101 KM) mam max 2 l różnicy.

ale 1.2 tsi powyzej 130 nie jedzie, wiec nie ma co porownywac. Jednal mala pojemnosc robi swoje.

> Przy aktualnym stosunku cen paliw powoduje to, że dizel odrobi róznicę w cenie po +/- 150 kkm. Kto

> by tyle trzymał 1 auto ?

No to zalezy bo jak juz palowac tsi to spalanie 15l nie powinno dziwic mowie o 1.4tsi. 1.6gdi z bezposrednim wtryskiem hyundai/kia spalanie 10-11.

A taki palowany diesel wyzlopie co najwyzej 8. Jest roznica grinser006.gif - patrz na cruza 163KM food.gif cena do przezycia i lyka wszytskie tsi przy tym malo pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbobenzyna ok, ale nie każda.

Jechałem Peugeotem 508 1,6 Turbo - sześciobiegowa skrzynia manual, a auto subiektywnie duuuużo wolniejsze przy prędkościach 100-up od Epici w dieslu.

Za to pozytywnie zaskoczyła mnie dużo słabsza Octavia 1,4 Turbo z DSG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale 1.2 tsi powyzej 130 nie jedzie, wiec nie ma co porownywac. Jednal mala pojemnosc robi swoje.

Uważasz, że 100 KM z 1,2 to inne 100 KM niż np. z 1,9 ????

Owszem, i 1,2 TSi i ATD to słabe silniki, powyże 130-140 km/h dynamika nie występuje, ale na 99,99% dróg są to prędkości maksymalne.

> A taki palowany diesel wyzlopie co najwyzej 8.

8 bierze teraz spokojnie jeżdżony dizel. Do tego tłucze się jak potępieniec i trzeba jeździć w nim w czapce i rękawiczkach.

W aucie z 1,2 TSi jest cichutko i ciepło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uważasz, że 100 KM z 1,2 to inne 100 KM niż np. z 1,9 ????

> Owszem, i 1,2 TSi i ATD to słabe silniki, powyże 130-140 km/h dynamika nie występuje, ale na 99,99%

> dróg są to prędkości maksymalne.

Tak to sa inne KM bo inne wartosci momentu obrotowego. grinser006.gif I tak jak powiedzialem popierdulka 1.2 tylko do miasta poza miastem to juz 1.4tsi a on sporo pali. Przy wyprzedzaniu czesto mam chwilowo 140-150km/h wiec to dla mnie bardzo wazne zeny szybko sie rozpedzic i zjechac na prawy pas i nie zmieniac 3 biegow hehe.gif w 1.2tsi to niemozliwe.

> 8 bierze teraz spokojnie jeżdżony dizel. Do tego tłucze się jak potępieniec i trzeba jeździć w nim

> w czapce i rękawiczkach.

Ale ja sie pytam w jakim aucie? Moj deptany tyle nie pali i grzeje sie bardzo szybko. Tak samo diesel chervoleta nie mowimy tu teraz o archaicznym 1.9tdi bo tego to bym za darmo nie chcial.

> W aucie z 1,2 TSi jest cichutko i ciepło.

I wolno zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak to sa inne KM bo inne wartosci momentu obrotowego.

Łyknąłeś marketingowy kit jak młody pelikan.

Doczytaj, to się dowiesz, że ten moment obrotowy to jest na wale silnika, a między silnikiem a kołami jest jeszcze przekładnia.

Po prostu nie było co wymyślić jako hasło marketingowe śmierdzącego, hałasującego, ciężkiego dizla, to wymyślono "momęt" - i ciemny lud to kupił.

> I wolno

Widać, ze TSi znasz tylko z obrazka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak to sa inne KM bo inne wartosci momentu obrotowego. I tak jak powiedzialem popierdulka 1.2

> tylko do miasta poza miastem to juz 1.4tsi a on sporo pali. Przy wyprzedzaniu czesto mam

> chwilowo 140-150km/h wiec to dla mnie bardzo wazne zeny szybko sie rozpedzic i zjechac na

> prawy pas i nie zmieniac 3 biegow w 1.2tsi to niemozliwe.

> Ale ja sie pytam w jakim aucie? Moj deptany tyle nie pali i grzeje sie bardzo szybko. Tak samo

> diesel chervoleta nie mowimy tu teraz o archaicznym 1.9tdi bo tego to bym za darmo nie

> chcial.

> I wolno

Troche przesadzasz...

Jezdzilem 2 lata 1.9 dci i przy praktycznie kazdym wyprzedzaniu musialem redukowac o 1 lub 2 biegi...

Jadac sobie 100km/h na 6 biegu, nie ma zadnych szans na sprawny manewr...

A po redukcji do np 4-ki zakres uzyteczny ch obrotow jest bardzo niewielki...

Diesle przyspieszaja sprawnie, ale bardzo krotko.

Obecnie wrocilem do benzyny i raczej predko tego nie zmienie...

Duzo przyjemniej sie jezdziok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Troche przesadzasz...

> Jezdzilem 2 lata 1.9 dci i przy praktycznie kazdym wyprzedzaniu musialem redukowac o 1 lub 2

> biegi...

> Jadac sobie 100km/h na 6 biegu, nie ma zadnych szans na sprawny manewr...

> A po redukcji do np 4-ki zakres uzyteczny ch obrotow jest bardzo niewielki...

> Diesle przyspieszaja sprawnie, ale bardzo krotko.

> Obecnie wrocilem do benzyny i raczej predko tego nie zmienie...

> Duzo przyjemniej sie jezdzi

Zalezy od skrzyni. Ja mam 5 biegow wiec nie musze redukowac jednak w 6 biegowych redukcja by sie przydala zeby sprawnie wyprzedzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Troche przesadzasz...

> Jezdzilem 2 lata 1.9 dci i przy praktycznie kazdym wyprzedzaniu musialem redukowac o 1 lub 2

> biegi...

> Jadac sobie 100km/h na 6 biegu, nie ma zadnych szans na sprawny manewr...

> A po redukcji do np 4-ki zakres uzyteczny ch obrotow jest bardzo niewielki...

> Diesle przyspieszaja sprawnie, ale bardzo krotko.

> Obecnie wrocilem do benzyny i raczej predko tego nie zmienie...

> Duzo przyjemniej sie jezdzi

Wszystko zależy od przełożeń. Lacetti w dieslu mimo dosyć dużej mocy prędkość maksymalna jest stosunkowo nieduża bo 185 km/h. Za to dostępny jest duży moment obrotowy i często jadąc na 5 biegu nie redukuję bo przyspieszenie samochodu jest wystarczające. Zresztą dane fabryczne mówią same za siebie: przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 9,6 s, który z diesli o mocy ok. 120 - 130 KM ma taki wynik w tej klasie samochodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

> Odświeżam

> Przeglądając Tablica.pl, trafiłem znowu na ten samochód. dalej jest na sprzedaż

> link

> Więc nie sprzedał się juz 3lata

> Co z nim musi być nie tak

Albo może sprzedał, ktoś pojeździł 3 lata a teraz znów wrócił do komisu, korekta licznika i znów wszystko jest jak 3 lata temu ? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Albo może sprzedał, ktoś pojeździł 3 lata a teraz znów wrócił do komisu, korekta licznika i znów

> wszystko jest jak 3 lata temu ?

Jest ten sam numer rejestracyjny.

Zapisałem zdjęcie z ogłoszenia z przed 3 lat, bo zastanawiałem się nad tymi felgami. Zdjęcie pozostało i mogę porównać zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest ten sam numer rejestracyjny.

> Zapisałem zdjęcie z ogłoszenia z przed 3 lat, bo zastanawiałem się nad tymi felgami. Zdjęcie

> pozostało i mogę porównać

Teoretycznie ktos mogl pozostawic blachy.

Troche dziwne sprzedawac auto przez 3 lata, zszedlbym z ceny i poszloby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.