wujek Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Nie. Silnik ciężki - patrz na przykład Lacetti, aż maglownice padały w dizlach. U mnie nie wystepuje. > Dojrzałem do tego, że moje następne auto będzie miało automat. Jezeli juz to tylko 6 biegow Cruze ma swietny automat. > Spalanie - pomiędzy 1,2 TSi (105 KM) i 1,9 TDi (101 KM) mam max 2 l różnicy. ale 1.2 tsi powyzej 130 nie jedzie, wiec nie ma co porownywac. Jednal mala pojemnosc robi swoje. > Przy aktualnym stosunku cen paliw powoduje to, że dizel odrobi róznicę w cenie po +/- 150 kkm. Kto > by tyle trzymał 1 auto ? No to zalezy bo jak juz palowac tsi to spalanie 15l nie powinno dziwic mowie o 1.4tsi. 1.6gdi z bezposrednim wtryskiem hyundai/kia spalanie 10-11. A taki palowany diesel wyzlopie co najwyzej 8. Jest roznica - patrz na cruza 163KM cena do przezycia i lyka wszytskie tsi przy tym malo pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > A taki palowany diesel wyzlopie co najwyzej 8. Taaa.. Mój super hiper ekonomiczny 1.6 TDI bez pałowania potrafi więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Turbobenzyna ok, ale nie każda. Jechałem Peugeotem 508 1,6 Turbo - sześciobiegowa skrzynia manual, a auto subiektywnie duuuużo wolniejsze przy prędkościach 100-up od Epici w dieslu. Za to pozytywnie zaskoczyła mnie dużo słabsza Octavia 1,4 Turbo z DSG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Taaa.. Mój super hiper ekonomiczny 1.6 TDI bez pałowania potrafi więcej Nie mowimy o vw a o dieselu chevroleta nie dosc, ze jest niekulturalny to i malo ekonomiczny a Ty go katujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > ale 1.2 tsi powyzej 130 nie jedzie, wiec nie ma co porownywac. Jednal mala pojemnosc robi swoje. Uważasz, że 100 KM z 1,2 to inne 100 KM niż np. z 1,9 ???? Owszem, i 1,2 TSi i ATD to słabe silniki, powyże 130-140 km/h dynamika nie występuje, ale na 99,99% dróg są to prędkości maksymalne. > A taki palowany diesel wyzlopie co najwyzej 8. 8 bierze teraz spokojnie jeżdżony dizel. Do tego tłucze się jak potępieniec i trzeba jeździć w nim w czapce i rękawiczkach. W aucie z 1,2 TSi jest cichutko i ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Uważasz, że 100 KM z 1,2 to inne 100 KM niż np. z 1,9 ???? > Owszem, i 1,2 TSi i ATD to słabe silniki, powyże 130-140 km/h dynamika nie występuje, ale na 99,99% > dróg są to prędkości maksymalne. Tak to sa inne KM bo inne wartosci momentu obrotowego. I tak jak powiedzialem popierdulka 1.2 tylko do miasta poza miastem to juz 1.4tsi a on sporo pali. Przy wyprzedzaniu czesto mam chwilowo 140-150km/h wiec to dla mnie bardzo wazne zeny szybko sie rozpedzic i zjechac na prawy pas i nie zmieniac 3 biegow w 1.2tsi to niemozliwe. > 8 bierze teraz spokojnie jeżdżony dizel. Do tego tłucze się jak potępieniec i trzeba jeździć w nim > w czapce i rękawiczkach. Ale ja sie pytam w jakim aucie? Moj deptany tyle nie pali i grzeje sie bardzo szybko. Tak samo diesel chervoleta nie mowimy tu teraz o archaicznym 1.9tdi bo tego to bym za darmo nie chcial. > W aucie z 1,2 TSi jest cichutko i ciepło. I wolno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Tak to sa inne KM bo inne wartosci momentu obrotowego. Łyknąłeś marketingowy kit jak młody pelikan. Doczytaj, to się dowiesz, że ten moment obrotowy to jest na wale silnika, a między silnikiem a kołami jest jeszcze przekładnia. Po prostu nie było co wymyślić jako hasło marketingowe śmierdzącego, hałasującego, ciężkiego dizla, to wymyślono "momęt" - i ciemny lud to kupił. > I wolno Widać, ze TSi znasz tylko z obrazka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Tak to sa inne KM bo inne wartosci momentu obrotowego. I tak jak powiedzialem popierdulka 1.2 > tylko do miasta poza miastem to juz 1.4tsi a on sporo pali. Przy wyprzedzaniu czesto mam > chwilowo 140-150km/h wiec to dla mnie bardzo wazne zeny szybko sie rozpedzic i zjechac na > prawy pas i nie zmieniac 3 biegow w 1.2tsi to niemozliwe. > Ale ja sie pytam w jakim aucie? Moj deptany tyle nie pali i grzeje sie bardzo szybko. Tak samo > diesel chervoleta nie mowimy tu teraz o archaicznym 1.9tdi bo tego to bym za darmo nie > chcial. > I wolno Troche przesadzasz... Jezdzilem 2 lata 1.9 dci i przy praktycznie kazdym wyprzedzaniu musialem redukowac o 1 lub 2 biegi... Jadac sobie 100km/h na 6 biegu, nie ma zadnych szans na sprawny manewr... A po redukcji do np 4-ki zakres uzyteczny ch obrotow jest bardzo niewielki... Diesle przyspieszaja sprawnie, ale bardzo krotko. Obecnie wrocilem do benzyny i raczej predko tego nie zmienie... Duzo przyjemniej sie jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Obecnie wrocilem do benzyny i raczej predko tego nie zmienie... > Duzo przyjemniej sie jezdzi N/A czy z Turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Widać, ze TSi znasz tylko z obrazka. Weekend z golfem 1.4tsi liczy sie? Tak jak mowie 1.2tsi przy wyzszych predkosciach nie jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Troche przesadzasz... > Jezdzilem 2 lata 1.9 dci i przy praktycznie kazdym wyprzedzaniu musialem redukowac o 1 lub 2 > biegi... > Jadac sobie 100km/h na 6 biegu, nie ma zadnych szans na sprawny manewr... > A po redukcji do np 4-ki zakres uzyteczny ch obrotow jest bardzo niewielki... > Diesle przyspieszaja sprawnie, ale bardzo krotko. > Obecnie wrocilem do benzyny i raczej predko tego nie zmienie... > Duzo przyjemniej sie jezdzi Zalezy od skrzyni. Ja mam 5 biegow wiec nie musze redukowac jednak w 6 biegowych redukcja by sie przydala zeby sprawnie wyprzedzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Zalezy od skrzyni. Ja mam 5 biegow wiec nie musze Zawalidroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pty Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Troche przesadzasz... > Jezdzilem 2 lata 1.9 dci i przy praktycznie kazdym wyprzedzaniu musialem redukowac o 1 lub 2 > biegi... > Jadac sobie 100km/h na 6 biegu, nie ma zadnych szans na sprawny manewr... > A po redukcji do np 4-ki zakres uzyteczny ch obrotow jest bardzo niewielki... > Diesle przyspieszaja sprawnie, ale bardzo krotko. > Obecnie wrocilem do benzyny i raczej predko tego nie zmienie... > Duzo przyjemniej sie jezdzi Wszystko zależy od przełożeń. Lacetti w dieslu mimo dosyć dużej mocy prędkość maksymalna jest stosunkowo nieduża bo 185 km/h. Za to dostępny jest duży moment obrotowy i często jadąc na 5 biegu nie redukuję bo przyspieszenie samochodu jest wystarczające. Zresztą dane fabryczne mówią same za siebie: przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 9,6 s, który z diesli o mocy ok. 120 - 130 KM ma taki wynik w tej klasie samochodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Tak jak mowie 1.2tsi przy wyzszych predkosciach nie jedzie. Cudów oczekujesz ? Żadne auto o mocy 105 KM powyżej 130-140 km/h nie jedzie. Czy to będzie TSi, TDI, MPI, GDI czy dowolny trzyliterowy skrót - fizyka jest bezwzględna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esjot Napisano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 Odświeżam Przeglądając Tablica.pl, trafiłem znowu na ten samochód. dalej jest na sprzedaż link Więc nie sprzedał się juz 3lata Co z nim musi być nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GoLLaB Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Odświeżam > Przeglądając Tablica.pl, trafiłem znowu na ten samochód. dalej jest na sprzedaż > link > Więc nie sprzedał się juz 3lata > Co z nim musi być nie tak Albo może sprzedał, ktoś pojeździł 3 lata a teraz znów wrócił do komisu, korekta licznika i znów wszystko jest jak 3 lata temu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esjot Napisano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Albo może sprzedał, ktoś pojeździł 3 lata a teraz znów wrócił do komisu, korekta licznika i znów > wszystko jest jak 3 lata temu ? Jest ten sam numer rejestracyjny. Zapisałem zdjęcie z ogłoszenia z przed 3 lat, bo zastanawiałem się nad tymi felgami. Zdjęcie pozostało i mogę porównać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Jest ten sam numer rejestracyjny. > Zapisałem zdjęcie z ogłoszenia z przed 3 lat, bo zastanawiałem się nad tymi felgami. Zdjęcie > pozostało i mogę porównać Teoretycznie ktos mogl pozostawic blachy. Troche dziwne sprzedawac auto przez 3 lata, zszedlbym z ceny i poszloby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.