Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Cross dla amatora

Featured Replies

Napisano

witajcie

jestem amatorem, mam w okolicy trochę górek i innych dupereli. W ramach relaksu od czasu do czasu chciałbym sobie pojeździć w terenie. Nie chce wydawać majątku czy sprzęt z linku się sprawdzi? allegro

wiem, że to chinol ale proste naprawy zrobię sobie sam zresztą części tanie. Używany byłby z 2-3 razy w miesiącu.

Napisano
  • Autor

> Bez rejestrowania?

Tak, po drugiej stronie ulicy mam już trochę pola lasy górki i takie tam, a jak gdzieś dalej to na przyczepkę i jazda. A tak na marginesie jakby założyć do tego lampy i kierunki dałby się zarejestrować?

Napisano

> Tak, po drugiej stronie ulicy mam już trochę pola lasy górki i takie tam, a jak gdzieś dalej to na

> przyczepkę i jazda. A tak na marginesie jakby założyć do tego lampy i kierunki dałby się

> zarejestrować?

musi byc homologacja dopuszczajaca do ruchu drogowego

a full crossy jej nie maja...

Napisano
  • Autor

> musi byc homologacja dopuszczajaca do ruchu drogowego

> a full crossy jej nie maja...

no trudno, ale jak oceniacie sam sprzęt? Nada się do takiego zastosowania?

Napisano

> no trudno, ale jak oceniacie sam sprzęt? Nada się do takiego zastosowania?

nie

rozpadnie sie po kilku kilometrach

Napisano

> nie

> rozpadnie sie po kilku kilometrach

patrzac na cene to tez mam takie obawy ale nie wypowiadam sie bo sie nie znam ...

Napisano