kojdus Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 Witam szanowne grono "gazowników"! Jaką instalację założyć do palio 1.6 16v. zależy mi na tym żeby poprostu działał. nie musi być super oszczędna nie musi dawać super mocy i świetnych osiągów samochód służy jako wół roboczy,poprostu ma sie przemieszczać. zastanawiam sie czy taka zwykła instalacja(nie sekwencja) spełni powyższe wymogi. z góry dziekuje za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9442 Napisano 10 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 > Witam szanowne grono "gazowników"! > Jaką instalację założyć do palio 1.6 16v. > zależy mi na tym żeby poprostu działał. > nie musi być super oszczędna > nie musi dawać super mocy i świetnych osiągów > samochód służy jako wół roboczy,poprostu ma sie przemieszczać. > zastanawiam sie czy taka zwykła instalacja(nie sekwencja) spełni powyższe wymogi. > z góry dziekuje za podpowiedzi. Miałem w Palio 1.6 (aluminiowy kolektor) instalację II generacji i jakoś to jeździło, obecnie silnik 1.6 (plastikowy kolektor) zabudowany w Multipli posiada instalacje sekwencyjną BRC. Jeśli różnica kilkuset zł w cenie instalacji jest bardzo istotna, to zakładaj II generację, jednak ja nie wróciłbym już do takiej instalacji. Sekwencja jest dużo lepsza i komfortowa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 > Miałem w Palio 1.6 (aluminiowy kolektor) instalację II generacji i jakoś to jeździło, obecnie > silnik 1.6 (plastikowy kolektor) zabudowany w Multipli posiada instalacje sekwencyjną BRC. > Jeśli różnica kilkuset zł w cenie instalacji jest bardzo istotna, to zakładaj II generację, > jednak ja nie wróciłbym już do takiej instalacji. Sekwencja jest dużo lepsza i komfortowa. > Pozdrawiam jak zapłace kilka stówek wiecej to z głodu nie umrę,kwestia czy jest sens zakładać droższą instalacje do takiego samochodu. czy da sie w palio założyć butle w innym miejscu niż bagaznik? mam na myśli miejsce podwieszanego koła zapasowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 10 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 > jak zapłace kilka stówek wiecej to z głodu nie umrę,kwestia czy jest sens zakładać droższą > instalacje do takiego samochodu. sens jest jak najbardziej , obudowa filtra powietrza droga , 1 strzał i po obudowie > czy da sie w palio założyć butle w innym miejscu niż bagaznik? > mam na myśli miejsce podwieszanego koła zapasowego podwieszana butla jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 > sens jest jak najbardziej , obudowa filtra powietrza droga , 1 strzał i po obudowie może rzeczywiście warto dołożyć i mieć spokój > podwieszana butla jak najbardziej a ta informacja cieszy mnie najbardziej dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9442 Napisano 10 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 > jak zapłace kilka stówek wiecej to z głodu nie umrę,kwestia czy jest sens zakładać droższą > instalacje do takiego samochodu. Warto zainwestować więcej, przynajmniej, ja nie zainstalowałbym teraz nic innego tylko BRC z 24 miesieczna gwarancją > czy da sie w palio założyć butle w innym miejscu niż bagaznik? > mam na myśli miejsce podwieszanego koła zapasowego Oczywiście butla pod spodem i koło w pokrowcu w bagażniku lub dojazdówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 10 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 Musisz też patrzeć z drugiej strony a nie, że sekwencja och, ach a II gen. beee. Jeżeli masz aluminiowy kolektor a samochód to wół roboczy to po co się pchać w koszta. II gen. ma taką przewagę nad sekwencją, że jest mało elementów do zepsucia podczas montażu. Pełno samochodów z LPG zamontowanym w "stodole u Pana Henia" jeździ i ma się dobrze. Poza tym tutaj możesz odpalić samochód i po paru sekundach przełączyć na gaz co przy sekwencji nie jest możliwe. Nie wiem jakie samochód ma robić odcinki ale przy założeniu że małe to te pierwsze km na benzynie trochę wyniosą Oczywiście jest możliwość wybuchu ale przy dobrze wyregulowanej instalacji nie ma to miejsca ( a poza tym można zamontować klapy przeciwwybuchowe ) Takie kilka elenentów do przemyślenia. Oczywiście jest dużo więcej za i przeciw ale nie można pisać że jedno dobre drugie bee Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 10 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 IMO masz dwa wyjścia: 1. II generacja za 1500zł 2. Sekwencja za 3000zł Jak zamontujesz po kosztach na byle jakich wtryskach sekwencję za 2000-2200zł szybko będą problemy i wydatki. Na pytanie czy do tego auta warto pchać instalację wartą niewiele mniej niż samochód musisz sam odpowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9442 Napisano 10 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 > IMO masz dwa wyjścia: > 1. II generacja za 1500zł > 2. Sekwencja za 3000zł > Jak zamontujesz po kosztach na byle jakich wtryskach sekwencję za 2000-2200zł szybko będą problemy > i wydatki. > Na pytanie czy do tego auta warto pchać instalację wartą niewiele mniej niż samochód musisz sam > odpowiedzieć. Manipulujesz kwotami, Instalacja BRC, chyba jedna z droższych to wydatek około 2500 brutto, a II generację za 1500 ciężko będzie znaleźć. Realna różnica w cenie instalek to 600 - 700 zł brutto. Jeśli gość ma firmę to po wrzuceniu w koszty różnice są jeszcze mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 10 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 u siebie mam II gen. z układem sterowania autronic al-700, poza wymianą reduktora (tomasetto), nie miałem problemów. no i oczywiście butla w kole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 10 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 > sens jest jak najbardziej , obudowa filtra powietrza droga , 1 strzał i po obudowie Nie przesadzaj, mam Sienę 1,6 16V i II gen. po zamontowaniu gazu a przed wymiana świec miałem dwa strzały. Na rurze z dolotu powietrza jest zamontowana taka opaska antywybuchowa i filtr cały. Instalacja zamontowana pięć lat temu i zero problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 11 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2011 > Nie przesadzaj, mam Sienę 1,6 16V i II gen. po zamontowaniu gazu a przed wymiana świec miałem dwa > strzały. Na rurze z dolotu powietrza jest zamontowana taka opaska antywybuchowa i filtr cały. > Instalacja zamontowana pięć lat temu i zero problemów. a ja widziałem palio w którym sie masa reduktora ukruszała, było kila strzałów i mimo klapy antywybuchowej obudowa poszła w kosz na sekfencji obudowa była by cała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dave70 Napisano 7 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 Mialłem Palio 1,6 na II gen i powim tylko tyle , ten silnik powinien mieć sekwencje ,II gen rozjeżdżała mi mapy wtrysków samochód nie chciał jeżdzić na PB strzelał we filtr i ciągłe problemy sprzedałem szybko i zapomniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 8 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 > Jak zamontujesz po kosztach na byle jakich wtryskach sekwencję za 2000-2200zł szybko będą problemy > i wydatki. Dokładnie. Lanos ma krotkie czasy wtrysku i zeby było dobrze wymaga szybkich i precyzyjnych wtryskiwaczy. Edit: upss... to nie lanos, nie wiem czemu mi sie tak skojarzyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 8 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 > IMO masz dwa wyjścia: > 1. II generacja za 1500zł > 2. Sekwencja za 3000zł > Jak zamontujesz po kosztach na byle jakich wtryskach sekwencję za 2000-2200zł szybko będą problemy > i wydatki. > Na pytanie czy do tego auta warto pchać instalację wartą niewiele mniej niż samochód musisz sam > odpowiedzieć. Dobrze powiedziane, sekwencja na porządnych wtryskach a nie plastikowych elektrozaworkach u dobrego fachowca a nie gaziarza-druciarza kosztuje 2800-3000zł. Za 2200zł masz spartolony montaż i niewystarczające podzespoły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.