wesol Napisano 4 Października 2011 Udostępnij Napisano 4 Października 2011 Witam. Ojciec przymierza się do kupna Captivy. Silnik benzyna a więc 2.4, w tej przed face'm był silni 136 KM z tego co widziałem to dość bliski krewniak silnika z Leganzy. Teraz jest 167KM, ktoś wie co to, jakiś silnik GM zza oceanu czy jak? Druga sprawa to upusty, ojciec chce auto na lata więc podpowiadam mu żeby kupił na początku roku coś ze starego rocznika. Wydaje mi się że w tamtym roku upusty na Captive sięgały 15tyś, ktoś może to potwierdzić lub zweryfikować. No i ogólnie może jak to jeździ , jak się psuje, jak chodzi z tym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 4 Października 2011 Udostępnij Napisano 4 Października 2011 Zeszłoroczne sprzedawali z dużymi upustami bo była zmiana modelu. Nie liczyłbym na rabaty rzędu 15k PLN wiosną, chyba że na jakieś egzemplarze z nietypowym wyposażeniem i droższe. Trzeba pamiętać, że Captivy niestety łapią się na wyższą akcyzę ze względu na pojemność silników, więc importer tu nie zaszaleje z cennikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Października 2011 Udostępnij Napisano 4 Października 2011 > Zeszłoroczne sprzedawali z dużymi upustami bo była zmiana modelu. Nie liczyłbym na rabaty rzędu 15k > PLN wiosną, chyba że na jakieś egzemplarze z nietypowym wyposażeniem i droższe. Trzeba > pamiętać, że Captivy niestety łapią się na wyższą akcyzę ze względu na pojemność silników, > więc importer tu nie zaszaleje z cennikami. No i waluty drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Października 2011 Udostępnij Napisano 4 Października 2011 > Zeszłoroczne sprzedawali z dużymi upustami bo była zmiana modelu. Nie liczyłbym na rabaty rzędu 15k > PLN wiosną, chyba że na jakieś egzemplarze z nietypowym wyposażeniem i droższe. Trzeba > pamiętać, że Captivy niestety łapią się na wyższą akcyzę ze względu na pojemność silników, > więc importer tu nie zaszaleje z cennikami. Polityka cenowa Chevroleta w ostatnim czasie skutecznie zniechęciła mnie do zakupu nowego auta tej marki. Brak konkretnych rabatów + superdrogi leasing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 4 Października 2011 Udostępnij Napisano 4 Października 2011 > Brak konkretnych rabatów + superdrogi leasing. No trzeba przyznać, że rabatów praktycznie na dziś nie ma. Z drugiej strony konkurencja nie śpi i jeśli w cenie benzynowego Cruza mogę kupić i30 crdi z 5-letnią gwarancją, lub Octavię Tour z LPG w cenie to już się 3x zastanowię, pomimo że mam sentyment do "złotego krzyża". Co do walut to koreański won też spadł w stosunku do dolara o dobre 20% podobnie jak złoty, więc nie do końca usprawiedliwia to wzrost cen dla klientów w PL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 4 Października 2011 Udostępnij Napisano 4 Października 2011 > sentyment do "złotego krzyża". Złotej muszki Chevrolet się ceni w Polsce? Dawniej Chevy w PL kojarzył mi się z milionem rabatów. Być może silnik 2.4 to klasyczny GMowski I4 bez bezpośredniego wtrysku, przez co może być cichszy od 2.4, który mam u siebie w Equinoxie (z bezpośrednim wtryskiem...) Quote: 2,4-litrowy silnik benzynowy ze zmiennymi fazami rozrządu Czterocylindrowy silnik benzynowy DOHC o pojemności 2,4 litra pozwala na uzyskanie 167 KM i momentu obrotowego rzędu 230 Nm przy 4600 obr./min., dzięki rozwiązaniom zbliżonym do jego 3,0-litrowego odpowiednika. Jest on dostępny z manualną i automatyczną, sześciostopniową skrzynią biegów. Także w nim zastosowano podwójne wałki głowicy, cztery zawory na cylinder i zmienne fazy rozrządu, co daje możliwość uzyskania zbliżonego do najwyższego momentu obrotowego w szerszym zakresie obrotów, a także do ograniczenia emisji spalin. Inne istotne elementy silnika obejmują tłoki zoptymalizowane pod kątem ograniczenia poziomu hałasu i drgań wywoływanych przez silnik, aluminiowy blok silnika i głowice ograniczające jego masę oraz zawór ułatwiający uruchomienie silnika w niskich temperaturach. Model z napędem na koła przednie, silnikiem 2.4 VVT i manualną skrzynią biegów osiąga maksymalną prędkość wynoszącą 190 km/godz., przyspieszenie od 0 do 100 km/godz. w ciągu 10,5 sekundy oraz przyspieszenie na piątym biegu od 80 do 120 km/godz. w ciągu 15,5 sekundy. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 8,9 litra/100 km, zaś poziom emisji spalin – 210 g/km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.