Skocz do zawartości

Replika Lotus 7.


maagog

Rekomendowane odpowiedzi

> Fajny, powiedz mi jedno- jak ten filtr powietrza sprawuje die podczas jazdy w deszczu. Woda idzie

Nie jeżdżę nim w deszcz, mimo iz mam drzwiczki i dach smile.gif

> Druga sprawa odnosnie tego czarnego "tigera" stojącego na Twoim placy na zdjeciu. Dlaczego oprocz

> typowego garbu ma jeszcze puszke wystajaca ponad maske z filtrem powietrza?

To starsza konstrukcja, z innym nadwoziem, ramą, zawieszeniem i silnikiem sierry, jego właściciel założył sobie takie gaźniki i filtr.

> Uwazam ze ten garb w tigerze e1 jest najładniejsza maską w replikach lotusa.

Mi tam bardziej podoba się bez garba jak w Caterhamie smile.gif

Ale Tiger mnie w zupełności satysfakcjonuje biorąc pod uwagę cenę Caterhama smile.gif

Pzdr,

AW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko jaki ma to sens? Wiadomo ze jak sie człowiek uprze to i tyłek szkłem podetrze, tylko po co

> jak jest papier? Zreszta niech sie właściciel sam wypowie.

Mam do niego drzwiczki i dach dopinane, ale raz mi się zdarzyło na CA Cup na Torze w Kielcach bez dachu podczas oberwania chmury startować w imprezie, ludzie pukali się w czoło ale 2 puchary zgarnięte :D

...a ile frajdy było ...dobrze ze ciuchy na zmiane mialem smile.gif

Pzdr,

Aw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W jakim sensie?

> W kolejnym zakładam 14'' i i jeszcze niższą gumę

> ...Dopiero będzie szatan z dołu

chodziło chyba raczej o coś bardziej klasycznego niż sportowego do takiego wózka. Coś oddającego klimat auta typu roadster.

Ja bym to przynajmniej tak zrobił.

Ale jak to w reklamie Ikei: Ty tu urządzisz wink.gif

group-3-2.jpg

ptq_lotus_seven_2.jpg

taka drobna podpowiedź żeby tłum robił jeszcze głośniej: ŁAAAAAŁ!!! cool.gif

skoro 14 cali to może jednak jakiś smoor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam powiedz mi jak się dobiera ramę?

Troche szukałem wg ksiazek i sa róznej wersje.

Jak jest z iloscia miejsca na nogi w Twoim czerwonym lotusie? Ile masz wzrostu. Ja mam 190cm. I nie chciałbym siedziec w dziwnym rozkroku z nogami podpartymi o deske rozdzielcza.

Widziałem lotusy takie w których wysokosc maski była troszke wieksza niz wysokosc koła oraz takie w , których wyssokosc maaski była rowna prawe 1.5 wysokosci koła.

W oby przypadkach roznice były rowniez w wysokosci deski rozdzielczej - w tym niskim lotus , cienka deska rozdz. a zegary były na tunelu srodkowym.

Drugi przypadek - desk wysoka, zegary ponad kierownice.

Tutaj ciekawostka- widziałem lotus z niska maską z upchnietym silnikiem V8 4.2 lub 4.7 rovera...

Generalnie interesuje mnie wersja z niska maską (jest po prostu ładniejsza, dynamiczniejsza), z wystarczajaca iloscia miejsca na moje nogi oraz z opcją bagaznika na torbę i butle z lpg - za siedzeniami przed tylna osia lub z bagaznikiem z tyłu.

Oczywiscie rama musi byc jak najlzejsza.

silnik

który lepszy opel eco tec 2.0, zetec 2.0 czy duratec 2.0

który jest podatniejszy na lekki tuning.

co najlepiej tuningowac niskim kosztem zeby otrzymac dobry efekt bez ładowania kupy pieniedzy i wymiany polowy silnika?

Z jakiego samochodu najlpeiej wziac uklad hamulcowy?

Przednie zawieszenie- jakie amortyzatory? Bo widziałem jak ludzie maja zaadoptowane tylne amortyzatory od sportowych motocykli- takie rozwiazanie daje radę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

> Adam powiedz mi jak się dobiera ramę?

Wszystkie auta, kóre składamy są na ramach firmy Tiger Racing Ltd.

Ja składam auta na ramie pod 190 cm wzrostu. Nie spawam ram z ksiązek tylko kupuje gotowe, sprawdzone, profesjonalne zestawy do montazu na licencji bo chce jeszcze pozyć smile.gif. Po za tym spawane z ksiązki konstrukcje sa nie sprzedawalne.

Miejsce na nogi jest, mam górna pedalierę wiec jest miejsce aby w trasie lewa stopa odpoczeła, w Caterhamie jest podobnie.

Aby nie siedziec w rozkroku przedewszystkim trzeba odpowiednio dobrać i ustawic fotel.

> Widziałem lotusy takie w których wysokosc maski była troszke wieksza niz wysokosc koła

To własnie te ala traktorki z ksiązek spawane widziałeś. Dobre konstrukcje które dobrze wyglądają to Westfield, Donkervoort, Tiger Caterham. Generalnie jest z 50 producentów na swiecie, wiec jest w czym wybierać. Ja bywrałem Tigera ze względu na koszta. Z lepszych firm jedna z tańszych ofert.

> butle z lpg - za

> siedzeniami przed tylna osia lub z bagaznikiem z tyłu.

?????? LPG?????????

> silnik

> który lepszy opel eco tec 2.0, zetec 2.0 czy duratec 2.0

> który jest podatniejszy na lekki tuning.

Tańszy ZETEC

Lepszy ale droższy w modach Duratec.

> co najlepiej tuningowac niskim kosztem zeby otrzymac dobry efekt bez ładowania kupy pieniedzy i

> wymiany polowy silnika?

Zdrowy zetec z Angola za 1000 zł

Mody Głowicy, wałki + Megajolt i Gaźniki Kawasaki + mocne gumy w majtkach dla pasażera albo pielucha.

> Z jakiego samochodu najlpeiej wziac uklad hamulcowy?

Mondeo wystarczy, Wilwood jest na wyrost

> Przednie zawieszenie- jakie amortyzatory? Bo widziałem jak ludzie maja zaadoptowane tylne

> amortyzatory od sportowych motocykli- takie rozwiazanie daje radę?

Nie nie daje rady.

Tylko gazshocki z gwintami i regulacją twardości.

A tak na marginesie:

Przyszedł czas na sprzedaż mojego, wiec może Cie to zainteresuje.

Pojazd na licencji Tiger Racing Ltd. Roadster przygotowany do startów w imprezach typu Time Attack & Track Day. Auto szykowałem dla siebie, niestety jestem zmuszony je sprzedać ponieważ potrzebuję gotówki na rozbudowę firmy. Silnik zrobiony pod 200 KM, przy niewielkiej wadze pojazdu (570 kg), wrażenia z jazdy – Bezcenne! Przyspieszenie od 0 do 100 km/h nieco poniżej 4 sek. Z dokładnie takim samym silnikiem, nasz poprzedni Tiger objechał Caterhama R300 na Rozecie Wróbla (z czasem 1:16:50)

>FILM< .

Rok produkcji pojazdu to 2012. Auto jest ubezpieczone i zarejestrowane. Przegląd i ubezpieczenie ważne do czerwca 2013. Pojazd nie wymaga żadnego nakładu finansowego. W każdej chwili do autka można dopiąć drzwiczki i dach. Walenda Motorsport oferuje również pełen serwis tego auta z 15% zniżką. Posiadam pełną dokumentację z montażu tego auta. Pod tym linkiem znajduje się klip prezentujący auto:

>FILM<.

OPIS AUTA:

Wnętrze:

Skórzana tapicerka

Pasy bezpieczeństwa 4-punktowe

Odpinana kierownica

Hamulce:

Tarcze Brembo + Klocki Ferodo (przód)

Tarcze Brembo + Klocki Ferodo (tył)

Przewody hamulcowe w oplocie

Zawieszenie:

Przód niezależne (4 wahacze)

Tył niezależne (4 Wahacze)

Sportowe amortyzatory Gaz Shocks z regulacją tłumienia i naciągu sprężyn

Sportowa przekładnia kierownicza 2,4 obrotu

Silnik:

Zetec 2.0 16v zrobiony pod 200 KM

Sportowe wałki rozrządu

4 gaźniki motocyklowe Kawasaki + Megajolt

Filtr powietrza Pipercross

Sportowy układ wydechowy 4w1 (stal nierdzewna)

Most ze szperą

Skrzynia biegów (N9)

Koła:

Opony Toyo R888 195/55 R15 (przód)

Opony Toyo R888 215/50 R15 (tył)

Felgi aluminiowe 7''x15''

W razie pytań proszę dzwonić:

kom.: (+48) 516-76-20-76

tel.: (22) 815-30-85

e-mail.: [email protected]

Auto można obejrzeć w Warszawie.

Link do aukcji:

http://allegro.pl/show_item.php?item=2666151376

Cena:

Auto kosztowało mnie 59.000 zł nie liczac mojej pracy fizycznej przy jego montażu. W tym własnie zakresie cenowym zapraszam do niewielkiej negocjacji.

Fotki:

30dcc23eec45ae71.jpg

4708bc0bcdddee9c.jpg

55c169944ec57091.jpg

5a644787c24e344c.jpg

800be20234d5f1b4.jpg

d66642153b141ac2.jpg

Pzdr,

AW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...
  • 3 miesiące później...

...

> A kto to jest Jarek Kruk? I dlaczego miał bym go prosic o sesję nastepnym razem?

Nie znam gościa ale pewnie chodzi o to, że te zdjęcia wyglądają delikatnie mówiąc: "tak sobie". Pewnie tamten potrafi lepiej?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, coroczny przegladzik przed sezonem gotowy smile.gif

Wszystko posprawdzane, auto zatankowane, pierwsze po zimie pucowanie auta zaliczone smile.gif

Jutro w wolnej chwili muszę jeszcze komputer podłączyć i ustawić odcięcie na 7200, żeby silnik nie wyskoczył na hamowni smile.gif

...aż sam jestem ciekaw ile wyjdzie smile.gif

923191_501023726627093_889317517_n.jpg

46253_501023733293759_631461803_n.jpg

163921_501023773293755_291032828_n.jpg

537916_501023779960421_651309763_n.jpg

387190_501023716627094_354103728_n.jpg

Pzdr,

AW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a na ile mniej więcej szacowałeś moc i moment?

Według wyliczeń naszych, Świątka i Kochańskiego auto miało pod 200 KM. Przy waqdze 570 kg, pasażer prawie walił w gacie. Wrażenia z jazdy takim aute bezcenne smile.gif

Pixel własnie zamawiam zestaw do montażu kolejnego Tigera, tylko tym razem robię już auto typowo na tor. Pełna klatka bedzie w Sevenie + zakuty Zetec z Superchargerem. Boję się tylko, że auto bedzie trudne do opanowania przy wadze 570 kg, bedę musiał uczyć sie jeździć na nowo smile.gif

...a porschak - robi się, mam nadzieje, że za 2 miesiące wyjadę nim na CA Cup smile.gif

Nowy właściciel mojego Lotusa Seven to twardziel, 600 km miał z Warszawy do domu. Pojechał nim na kołach smile.gif

Auto jest już w Czechach, bedzie testowane na Automotodrom Brno smile.gif

422090_10200349794801862_1593846094_n.jpg

420771_10200349794881864_1848597089_n.jpg

Pzdr,

AW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Według wyliczeń naszych, Świątka i Kochańskiego auto miało pod 200 KM. Przy waqdze 570 kg, pasażer

> prawie walił w gacie. Wrażenia z jazdy takim aute bezcenne

całkiem ładnie

> Pixel własnie zamawiam zestaw do montażu kolejnego Tigera, tylko tym razem robię już auto typowo na

> tor. Pełna klatka bedzie w Sevenie + zakuty Zetec z Superchargerem. Boję się tylko, że auto

> bedzie trudne do opanowania przy wadze 570 kg, bedę musiał uczyć sie jeździć na nowo

jak już zaczniesz składać to oczywiście wrzucaj relację waytogo.gif

> Nowy właściciel mojego Lotusa Seven to twardziel, 600 km miał z Warszawy do domu. Pojechał nim na

> kołach

kozak biglaugh.gif

> Auto jest już w Czechach, bedzie testowane na Automotodrom Brno

niech mu się sprawuje waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.