radek_p14 Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 Którym olejem lepiej zalać Crome Motul 8100 X-cess 5W40 czy Selenia WR 5W40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > Którym olejem lepiej zalać Crome Motul 8100 X-cess 5W40 czy Selenia WR 5W40 Z tych dwóch to raczej Selenia, jak chcesz zalać czymś bardzo dobrym, to AMSOIL AFL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Z tych dwóch to raczej Selenia, jak chcesz zalać czymś bardzo dobrym, to AMSOIL AFL. Ja za 2 tysiaki bede zmienial, i czy naprawde jakas roznice sie odczuwa przy AMSOIL a Selenia? Powiedzmy ciszej pracuje silnik, mniej pali i takie tam Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Ja za 2 tysiaki bede zmienial, i czy naprawde jakas roznice sie odczuwa przy AMSOIL a Selenia? > Powiedzmy ciszej pracuje silnik, mniej pali i takie tam > Dzieki Spytaj się Liska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Którym olejem lepiej zalać Crome Motul 8100 X-cess 5W40 czy Selenia WR 5W40 2 raz zalałem Motul, jak zwykle nie widze negatywnych ani pozytywnych skutków tej operacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Ja za 2 tysiaki bede zmienial, i czy naprawde jakas roznice sie odczuwa przy AMSOIL a Selenia? > Powiedzmy ciszej pracuje silnik, mniej pali i takie tam > Dzieki Ja mam prownanie miedzy Motulem a Amsoil ktory akualnie znajduje sie w silniku, i moze to tylko moja opinia, ale mam wrazenie ze gdy silnik zimny jest pracuje ciut ciszej, a i turbo tak nie slychac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Ja mam prownanie miedzy Motulem a Amsoil ktory akualnie znajduje sie w silniku, i moze to tylko > moja opinia, ale mam wrazenie ze gdy silnik zimny jest pracuje ciut ciszej, a i turbo tak nie > slychac. I własnie kolega przedstawił niektóre namacalne efekty stosowania tego oleju. Dodam od siebie, że to olej na bardzo porządnej bazie grupy IV - PAO. Zastosowanie bardzo dobrej bazy prawdziwie syntetycznej i połączenie jej z bardzo starannie dobranymi dodatkami i modyfikatorami tarcia, daje docelowo najwyższej jakości środek smarny. Bardzo trudno znaleźć olej, który jednocześnie ma bardzo dobre parametry nisko i wysoko temperaturowe, na dodatek zapewnia oszczędność paliwa i nie traci swoich właściwości bardzo długo - Amsoil właśnie taki jest. Dodam jeszcze, że z wielkim żalem zauważyłem, że Amsoil nie produkuje syntetycznych filtrów oleju i powietrza do naszych aut. Takie filtru zapewniają wyłapywanie cząstek dużo mniejszych niż klasyczne, na dodatek wyłapują ich kilkukrotnie więcej i dużo dłużej są drożne - można tylko zazdrościć użytkownikom aut z grupy VAG. Żeby było jasne, nie handluje tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Ja mam prownanie miedzy Motulem a Amsoil ktory akualnie znajduje sie w silniku, i moze to tylko > moja opinia, ale mam wrazenie ze gdy silnik zimny jest pracuje ciut ciszej, a i turbo tak nie > slychac. A jak wypada Motul i Amsoil, na tle LM Synhoil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > A jak wypada Motul i Amsoil, na tle LM Synhoil? Nie mialem jeszcze LM synhoil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Nie mialem jeszcze LM synhoil W takim razie to tylko moja skleroza się panoszy coraz bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > A jak wypada Motul i Amsoil, na tle LM Synhoil? ja będę miał za jakiś czas porównanie LM vs AMSoil mam za sobą 2 zmiany i 30kkm na LM, a właśnie zamówiłem AMSoil do diesla - zobaczymy jeśli chodzi o LM, to zauważyłem, że po około 10kkm traci sporo ze swoich właściwości - znacznie głośniej pracuje turbo i silnik nie tak już miękko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Spytaj się Liska. A moze takie cudo http://allegro.pl/olej-opel-gm-5w30-5l-dexos2-dpf-fap-mamy-filtry-i2729624160.html Dodam, ze leje taki od kilku wymian do Lanowozu, 260tys km i bierze tyle co nic, zadnych zlych zjawisk. Ciekawe co leja w OPLU w ramach serwisu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > A moze takie cudo > http://allegro.pl/olej-opel-gm-5w30-5l-dexos2-dpf-fap-mamy-filtry-i2729624160.html > Dodam, ze leje taki od kilku wymian do Lanowozu, 260tys km i bierze tyle co nic, zadnych zlych > zjawisk. > Ciekawe co leja w OPLU w ramach serwisu:) Tyko lanowóz ma benzynowy silnik wolnossący. Generalne można to lać pod warunkiem wymian co 10-15 tysięcy. Problem z tym olejem jest taki, że GM produkuje go w różnych rafineriach na świecie i tani olej do Polski trafia z Ukarainy i Rosji. Dwa lata temu ten olej zamarzał w silnikach w na wschodzie i Opel miał spory problem z reklamacjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 Dwa lata temu ten olej zamarzał w silnikach w > na wschodzie i Opel miał spory problem z reklamacjami. Zamarzal w CDTI czy ogolnie? Bo Lanowoz przzyl mrozy po-30 na podhalu i odpalal z oporem bo aku wiadomo ale zawsze. Nie ze na sile chce oszczedzac ale kazde infomacje za zasadne w ramach poszerzania wiedzy ogolnej. A skoro mam plan wymieniac olej co 15 tys max stad moje zainteresowanie tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > Którym olejem lepiej zalać Crome Motul 8100 X-cess 5W40 czy Selenia WR 5W40 Ja zrobiłem już prawie 90 tyś km na Motulu X-Clean 5W40. Jestem zadowolony, oleju nic nie ubywa, silnik pracuje prawidłowo, żadnych negatywnych zjawisk nie zaobserwowałem. Między czasie zastosowałem już dwa razy płukankę do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 Jednak nie wybrałem żadnego z tych o których wcześniej pisałem, a kupiłem AMSOIL AFL. Zobaczę jak się będzie spisywał teraz silnik zalany jest Castrolem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adasch Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 No dobrze, a kto chociaż raz zrobił UOA na różnych olejach? Wtedy może mówić, że słaby lub dobry do danego silnika i danego stylu jazdy. ja mam wiele UOA i robię regularnie więc jak czytam, że 300v zmarniał to mi się śmiać chce. Wg Pyrki z motula 300v nie zawiera HC - a info z MDS nie jest recepturą budowy oleju. Po drugie mam porównanie 300v 5w40 vs cfs 5w40 z tego samego auta oba są bardzo dobre z teoretycznie minimalnym plusem dla 300v ale wiadomo styl jazdy nie zawsze jest równy. Ja do swojego JTD zalałem x-lite 0w30 - wynik dość dobry pomimo, że dolot zasyfiony coś ala pyłem - wiadomo, filtry fitron. Chciałem kupić teraz XFD ale zostałem jednak na x-cess nie wiem jaki XDS ma noack a wiem co się działo na x-lite z wysokim noack. Sam x-cess 5w40 ma wyniki porównywalne z cfs 5w40 w subaru podkręconym +50% na mocy i 100% na momencie używanym bardzo torowo, czyli rallyland, plejady, upalanki itp. i to po 10kkm więc nawet częściowa zawartość dobrego HC GR3+ nie przekreśla z automatu oleju nie wspominając o ochronie silnika. Taki diesel kręcący się mizernie w stosunku do benzyny turbo to dla x-cess plaża. Jak zrobię badania x-cess z mojego jtd to mogę wkleić. Miałem dekiel ściągnięty i wszystko lśniące pomimo, że wczesnej była selenia diesel. więc nie ma się co podniecać i zalewać 300v, cfs, do typowych toczydełek bo x-lite i x-cess spokojnie dają radę w autach bez DPF. zdecydowanie nie używamy castrola. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jojo81 Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 a może takie coś 5L Leichtlauf High Tech 5W40 SM/CF ACEA A3-08/B4-08, BMW Longlife-01; MB 229.5; Porsche A40; Renault RN 0700; Renault RN 0710; VW 502.00/505.00; Fiat 9.55535-H2; 9.55535-M2,Opel GM-LL-B025 do mojej cromy zamiast millersa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > a może takie coś > 5L Leichtlauf High Tech 5W40 SM/CF ACEA A3-08/B4-08, BMW Longlife-01; MB 229.5; Porsche A40; > Renault RN 0700; Renault RN 0710; VW 502.00/505.00; Fiat 9.55535-H2; 9.55535-M2,Opel > GM-LL-B025 > do mojej cromy zamiast millersa ? Witam kolegę. Czekamy na UOA X-Cess Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scrabit Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 Odgrzebie kotleta... Po zakupie Crowy wypadałoby zmienić olej. Sprzedawca polecił mi dwa: Motul 8100 X-Clean C3 5W40 5L Millers Oils XF LL C3 5W30 5L Samochód z DPF, przez rok czasu będzie służył żonie czyt. miasto i krótkie odcinki. Odczasu do czasu również mnie (trasa). Wymieniacie jeszcze Amsoil AFL 5W40. Ostatni post jest z 2012 roku więc co poniektórzy mają już pewne doświadczenie z ww. olejami. Który polecacie? Jakaś inna alternatywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 A ja tam SELENIE leje i happy jestem. W zimie palil, a ze roznicy pewnie nie odczuje/uslysze to leje co FIAT pisze Moze w skrzyni wymienie, ale skoro dziala to po co? hmmm...ot zagwozdka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > Odgrzebie kotleta... > Po zakupie Crowy wypadałoby zmienić olej. Sprzedawca polecił mi dwa: > Motul 8100 X-Clean C3 5W40 5L > Millers Oils XF LL C3 5W30 5L > Samochód z DPF, przez rok czasu będzie służył żonie czyt. miasto i krótkie odcinki. Odczasu do > czasu również mnie (trasa). > Wymieniacie jeszcze Amsoil AFL 5W40. Ostatni post jest z 2012 roku więc co poniektórzy mają już > pewne doświadczenie z ww. olejami. Który polecacie? Jakaś inna alternatywa? Millers tak, jednak dedykowany do JTDM jest Long Life C2, duzo lepszym wyborem będzie olej z Nanodrive. Motula nie warto kupować za te pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CRUSH Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 SELENIA WR 5W30 P.E. CASTROL MAGNATEC 5W30 ACEA C2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > Wymieniacie jeszcze Amsoil AFL 5W40. Ostatni post jest z 2012 roku więc co poniektórzy mają już > pewne doświadczenie z ww. olejami. Który polecacie? Jakaś inna alternatywa? Tak leje... w przyszłym miesiącu kolejna wymian ... Co ja mogę dodać... leję i jeżdżę Nic się nie dzieje ... silnik ładnie pracuje... oleju nie ubywa turbina nie śwista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scrabit Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > Tak leje... w przyszłym miesiącu kolejna wymian ... > Co ja mogę dodać... leję i jeżdżę Nic się nie dzieje ... silnik ładnie pracuje... oleju nie ubywa > turbina nie śwista masz dpf? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > masz dpf? Amsoil AFL ma normę C3 i nadaje się do DPF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > masz dpf? Nie A to moje spalanie za ostatnie 50 tyś km... Z ostatniego baku 5,46 i zrobione 1019 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > Nie > A to moje spalanie za ostatnie 50 tyś km... > Z ostatniego baku 5,46 i zrobione 1019 km Autostradami do 110kmh sie nie chwalimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Autostradami do 110kmh sie nie chwalimy Ło matko tak szybko nigdy bym nie pojechał bo olej by mi się zlasował.... mnie Tiry wyprzedzają a ostatnio nawet rowerzyści strasznie szybko po 3-wsi pędzą ... więc pauzuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scrabit Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 Byłem dzisiaj w Fiacie załatwić jedną sprawę i przy okazji zagadałem z serwisantem odnośnie oleju. Stwierdził że instrukcja przewiduje zalanie silnika z DPF olejem o lepkości 5w40 (odradził 5w30), oraz o parametrach ACEA C3 (na pytanie o C2 odpowiedział że C3 zastąpił C2 i taki powinien być zalany). Z ciekawości przeszukałem sieć i znalazłem 2 instrukcje Fiata: 1. Croma do 2007 roku czyli taka jak moja miała wg instrukcji zalecenie: http://i.looki.com/0/0/68/be97070495cab9c6675d17e270490301_800.jpg 2. Croma od 2008 roku czyli poliftowa miała wg instrukcji zalecenie: http://i.looki.com/0/0/68/26df3ddf225944306afedd24a6b57f3b_800.jpg Co Wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danko8790 Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 Pierwszy miałem zalany Motul,potem Amsoil ,no a teraz mam zaś Motula ,i zobaczymy czy będzie różnica:).Nie przysłuchałem się teraz dobrze,no ale to uczynię,chyba zostanie przy Motulu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > Byłem dzisiaj w Fiacie załatwić jedną sprawę i przy okazji zagadałem z serwisantem odnośnie oleju. > Stwierdził że instrukcja przewiduje zalanie silnika z DPF olejem o lepkości 5w40 (odradził > 5w30), oraz o parametrach ACEA C3 (na pytanie o C2 odpowiedział że C3 zastąpił C2 i taki > powinien być zalany). Z ciekawości przeszukałem sieć i znalazłem 2 instrukcje Fiata: > 1. Croma do 2007 roku czyli taka jak moja miała wg instrukcji zalecenie: > http://i.looki.com/0/0/68/be97070495cab9c6675d17e270490301_800.jpg > 2. Croma od 2008 roku czyli poliftowa miała wg instrukcji zalecenie: > http://i.looki.com/0/0/68/26df3ddf225944306afedd24a6b57f3b_800.jpg > Co Wy na to? Wiedza serwisanta powala i to dosłownie, niech wskaże olej Selenia z normą C3 do diesla? Normy ACEA z serii Cx, gdzie x może mieć wartość od 1 do 4, dotyczą olejów o obniżonej zawartości popiołów i nie mają nic wspólnego z lepkością zgodna z normą SAE. Mówiąc prościej oleje o lepkościach od 0w20 do 10w60 mogą występować z normą ACEA CX i bez takiej normy. Do silników JTD interesują nas oleje MID SAPS, czyli normy C2 i C3. Normy te różnią się uzyskaną oszczędnością paliwa oraz mogą się różnić parametrem HTHS, zazwyczaj oleje ACEA C2 mają HTHS poniżej 3,5 natomiast oleje z normą C3 zawsze powyżej 3,5. Istnieją w przyrodzie oleje spełniające obie te normy (Millers Trident), jest to możliwe w przypadku kiedy olej ma HTHS powyżej 3,5 i jednocześnie spełnia normę C2 w kwestii oszczędności paliwa. Dobór lepkości SAE oleje do silników JTD i JTDM powinien nasapić w zależności od stanu silnika i warunków eksploatacji. Przy jeździe normalnej i szczególnie w trybie miejskim powinniśmy zastosować lepkość 5w30, dzięki temu zaoszczędzimy paliwo. Lepkość 5w40 należy wybrać w przypadku ciężkiej nogi i bardzo szybko pokonywanych autostradach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danko8790 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 Ja na 10 tysięcy zrrobiłem max 1000km po miescie:).A tak tylko autobana i nic więcej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 Mam takie pytanie czym różnią się te cztery oleje? Wszystkie mają tą samą lepkość. Ten full saps pewnie nie można stosować to samochodów z DPF ale czy lepiej on chroni silnik niż ten mid saps? Czy ten drugi jest to ten sam olej co pierwszy tylko Amsoil zmienił etykietę? Który z nich byłby najlepszy do Cromy bez DPF? Teraz Croma jeździ na tym pierwszym i jest fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 Ja mialem ten ostatni u siebie o ile pamiec mnie nie myli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 Nie mam DPFu i leje ten pierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 > Mam takie pytanie czym różnią się te cztery oleje? Wszystkie mają tą samą lepkość. Ten full saps > pewnie nie można stosować to samochodów z DPF ale czy lepiej on chroni silnik niż ten mid > saps? > Czy ten drugi jest to ten sam olej co pierwszy tylko Amsoil zmienił etykietę? > Który z nich byłby najlepszy do Cromy bez DPF? > Teraz Croma jeździ na tym pierwszym i jest fajnie Pierwszy i drugi to AFL z aprobatą ACEA C3, jednak odważę się stwierdzić, że to nie te same formulacje. Trzecie zdjęcie to olej EFM, czyli olej z aprobatami A3/B4 Full Saps, czy chroni lepiej to sprawa dyskusyjna i w silnikach wyprodukowanych po 2004 roku raczej pomijalna. Ostatni olej ma aprobaty API CJ4 i ACEA E7 i E9, co warunkuje zastosowanie silnikach ciężarówek i maszyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 > Nie mam DPFu i leje ten pierwszy Właśnie nie wiem czy ten pierwszy jest jeszcze dostępny i się zastanawiam czy go czasem nie zastąpili tym drugim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 > Właśnie nie wiem czy ten pierwszy jest jeszcze dostępny i się zastanawiam czy go czasem nie > zastąpili tym drugim. Na oficjalnej stronie amsoil faktycznie nie ma już wystawionego tego oleju , ale z tego co widzę to nadal go mają w pro-choice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 > Na oficjalnej stronie amsoil faktycznie nie ma już wystawionego tego oleju , ale z tego co widzę to > nadal go mają w pro-choice No właśnie u jednych są wystawione te z szarą etykietą u innych z czerwoną. Chyba że ci z szarą mają jeszcze pozostałości, a teraz będzie z tą czerwoną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 12 Października 2013 Udostępnij Napisano 12 Października 2013 > No właśnie u jednych są wystawione te z szarą etykietą u innych z czerwoną. Chyba że ci z szarą > mają jeszcze pozostałości, a teraz będzie z tą czerwoną. Tak właśnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Ten do diesla ma "najlepsze" normy , kolega testuje w audi a8 4,2tdi modzone Europejskie różnią się ilością popiołów. Daj se premium , albo europen mid-saps , albo hardkur i jakiś sygnowany typu 5w30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.