Skocz do zawartości

rozstaw osi...


Rekomendowane odpowiedzi

> kto da większy?

> uwielbiam DSa

> niestety jestem za dużym tchórzem by go kupić

No właśnie - to był jeden z tych pięknych samochodów z dawnych czasów - z niesamowitymi rozwiązaniami technicznymi i awangardową stylistyką. A Ty się boisz go kupić, co z ciebie za kolekcjoner...

P.S. Mulsane ma większy rozstaw osi:

http://www.bentleymotors.com/models/mulsanne/detailed_specification/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie - to był jeden z tych pięknych samochodów z dawnych czasów - z niesamowitymi

> rozwiązaniami technicznymi i awangardową stylistyką. A Ty się boisz go kupić, co z ciebie za

> kolekcjoner...

yyy ja nigdy nie mówiłem że jestem kolekcjonerem - tzn jestem, ale starych DDRowskich aparatów fotograficznych wink.gif

ja jeżdżę dużo starymi autami a do kolekcjonowania ma sie to jak pieśc do oka - poza tym, jak widzisz nie mam problemu wyrwac spod maski silnika i wsadzić coś z innej epoki biglaugh.gif

> P.S. Mulsane ma większy rozstaw osi:

> http://www.bentleymotors.com/models/mulsanne/detailed_specification/

ale stosunek długości auta do rozstawu osi chyba nadal dla DSa grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Smart bije DS'a w tej kategorii na głowę - rozstaw osi w stosunku do długości auta jest

> niesamowity.

w sumei tak, ale jakoś zapomniałem że to "coś" w ogóle istnieje hehe.gifzlosnik.gif

w symie w tej kategorii ROWER jest chyba nie do przebicia zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> yyy ja nigdy nie mówiłem że jestem kolekcjonerem - tzn jestem, ale starych DDRowskich aparatów

> fotograficznych

> ja jeżdżę dużo starymi autami a do kolekcjonowania ma sie to jak pieśc do oka - poza tym, jak

> widzisz nie mam problemu wyrwac spod maski silnika i wsadzić coś z innej epoki

> ale stosunek długości auta do rozstawu osi chyba nadal dla DSa

Jeśli większe pojazdy by się liczyły to chyba wygrywa Unimog devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kto da większy?

> uwielbiam DSa

> niestety jestem za dużym tchórzem by go kupić

230px-Draaiende_koplamp.jpg

Quote:

Światła kierunkowe, doświetlające zakręty zostały wprowadzone jako opcjonalne wyposażenie we wrześniu 1967 r. (standard w wersji Pallas), po raz pierwszy w samochodzie marki Citroën.


250px-1974CitroenDS21RallyCar.jpg

ale to juz jest sex oink.gif270747800-sex.gif na kołach biglaugh.gif kabriolet :

48-auto-magazine-77587.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Światła kierunkowe, doświetlające zakręty zostały wprowadzone jako opcjonalne wyposażenie we

> wrześniu 1967 r. (standard w wersji Pallas), po raz pierwszy w samochodzie marki Citroën.

Ale warto nadmienic, ze pierwszymi autami wyposazonym w tego typu wynalazek byly Tatry jeszcze w latach 30-tych. Model 603 z 1955 roku rowniez posiadal trzecie swiatlo doswietlajace zakrety.

1354405-THREE_HEADLAMPS_OF_TATRA_603_Koprivnice.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale warto nadmienic, ze pierwszymi autami wyposazonym w tego typu wynalazek byly Tatry jeszcze w

> latach 30-tych. Model 603 z 1955 roku rowniez posiadal trzecie swiatlo doswietlajace zakrety.

Bo Tatry wyprzedziły swoją epokę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.