jamaican Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 taki egzemplarz to chętnie bym przygarnął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > taki egzemplarz to chętnie bym przygarnął żadem problem - zwykła wołga + sklepane resory + obcięte sprężyny fajna, aczkolwiek dla mnie ruska fura MUSI być wysoka, to jedno z podstawowych założeń odnośnie aut produkowanych w CCCP. Standardowa Wołga ma zdolność terenową przeciętnego SUVa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > aczkolwiek dla mnie ruska fura MUSI być wysoka, to jedno z podstawowych założeń odnośnie aut > produkowanych w CCCP. Powiedział właściciel łady z 15 cm prześwitem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > Powiedział właściciel łady z 15 cm prześwitem. ej ona jest wysoka, tylko miska jest nisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > żadem problem - zwykła wołga + sklepane resory + obcięte sprężyny > fajna, aczkolwiek dla mnie ruska fura MUSI być wysoka, to jedno z podstawowych założeń odnośnie aut > produkowanych w CCCP. Standardowa Wołga ma zdolność terenową przeciętnego SUVa Hmmm... Standardowe auto made in CCCP z dobrym kierownikiem za fajerą jest w stanie naprawdę wiele zdziałać Założę się, że wielu przeciętnych kierowców w SUV-ach mogłoby polec w podobnych warunkach (z resztą widać to na filmiku ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 Potrafię tak samo, tylko nubirą. Jedynie to strome wzniesienie i jamki mogłyby sprawić ból, z racji na większy rozstaw osi niż w zazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3025 Napisano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 > Potrafię tak samo, tylko nubirą. > Jedynie to strome wzniesienie i jamki mogłyby sprawić ból, z racji na większy rozstaw osi niż w > zazie. Nie zrobisz tego nubirą ,ani innym samochodem z napędem na przód. Zaporozec ma, tak jak maluch, mocno dociążony tył. Dlatego tak dobrze sobie radzi w "terenie". Gdyby miał blokade mechanizmu roznicowego ,to tylko rasowe terenowki by go objeżdżały. Kilkanascie lat temu, jak jezdzilem maluchem, to czesto zimą mijalem ,jadąc pod gore, rozne lepsze samochody. Maluch bez problemu dawal rade tam gdzie wszystkie przednionapędowki sie poddawały Z Zaporozcem jest tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 Tutaj faktycznie brakuje blokady, ale w razie czego można wspomóc się hamulcem ręcznym, ot taka prymitywna "kontrola trakcji", która w takim przypadku zdawałaby egzamin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > Gdyby miał blokade mechanizmu roznicowego ,to tylko rasowe terenowki by go objeżdżały. a ja myślę ze ten iwan ma własnie zblokowaną skrzynie bo coś optymistycznie po tym błocku jedzie , na jednym z ujęć widać jak jedno z kół się kręci w błocie a drugie ciągnie ( jest to scena jak próbuje wyjechać z błota na taki w miarę równy teren.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 Szacun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > żadem problem - zwykła wołga + sklepane resory + obcięte sprężyny > fajna, aczkolwiek dla mnie ruska fura MUSI być wysoka, to jedno z podstawowych założeń odnośnie aut > produkowanych w CCCP. Standardowa Wołga ma zdolność terenową przeciętnego SUVa Wołga kombi: http://moto.onet.pl/318632,11847151,1,zdjecie.html?node=27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > Wołga kombi: > http://moto.onet.pl/318632,11847151,1,zdjecie.html?node=27 żal czytac te głupoty na łOnecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > Wołga kombi: > http://moto.onet.pl/318632,11847151,1,zdjecie.html?node=27 Jedno z najładniejszych kombi ever... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > Hmmm... Standardowe auto made in CCCP z dobrym kierownikiem za fajerą jest w stanie naprawdę wiele > zdziałać > Założę się, że wielu przeciętnych kierowców w SUV-ach mogłoby polec w podobnych warunkach (z resztą > widać to na filmiku ). nie przypuszczałem że TO AŻ TYLE potrafi \ i ten dźwięk V4 chłodzonego wiatrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.