Skocz do zawartości

konik cos dla Ciebie ;)


Rekomendowane odpowiedzi

> taki egzemplarz to chętnie bym przygarnął

żadem problem - zwykła wołga + sklepane resory + obcięte sprężyny smile.gif

fajna, aczkolwiek dla mnie ruska fura MUSI być wysoka, to jedno z podstawowych założeń odnośnie aut produkowanych w CCCP. Standardowa Wołga ma zdolność terenową przeciętnego SUVa zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żadem problem - zwykła wołga + sklepane resory + obcięte sprężyny

> fajna, aczkolwiek dla mnie ruska fura MUSI być wysoka, to jedno z podstawowych założeń odnośnie aut

> produkowanych w CCCP. Standardowa Wołga ma zdolność terenową przeciętnego SUVa

Hmmm... hmm.gif Standardowe auto made in CCCP z dobrym kierownikiem za fajerą jest w stanie naprawdę wiele zdziałać icon_eek.gif

Założę się, że wielu przeciętnych kierowców w SUV-ach mogłoby polec w podobnych warunkach (z resztą widać to na filmiku zlosnik.gif).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Potrafię tak samo, tylko nubirą.

> Jedynie to strome wzniesienie i jamki mogłyby sprawić ból, z racji na większy rozstaw osi niż w

> zazie.

Nie zrobisz tego nubirą ,ani innym samochodem z napędem na przód.

Zaporozec ma, tak jak maluch, mocno dociążony tył. Dlatego tak dobrze sobie radzi w "terenie".

Gdyby miał blokade mechanizmu roznicowego ,to tylko rasowe terenowki by go objeżdżały.

Kilkanascie lat temu, jak jezdzilem maluchem, to czesto zimą mijalem ,jadąc pod gore, rozne lepsze samochody.

Maluch bez problemu dawal rade tam gdzie wszystkie przednionapędowki sie poddawały biglaugh.gif

Z Zaporozcem jest tak samo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby miał blokade mechanizmu roznicowego ,to tylko rasowe terenowki by go objeżdżały.

a ja myślę ze ten iwan ma własnie zblokowaną skrzynie bo coś optymistycznie po tym błocku jedzie , na jednym z ujęć widać jak jedno z kół się kręci w błocie a drugie ciągnie ( jest to scena jak próbuje wyjechać z błota na taki w miarę równy teren.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żadem problem - zwykła wołga + sklepane resory + obcięte sprężyny

> fajna, aczkolwiek dla mnie ruska fura MUSI być wysoka, to jedno z podstawowych założeń odnośnie aut

> produkowanych w CCCP. Standardowa Wołga ma zdolność terenową przeciętnego SUVa

Wołga kombi:

http://moto.onet.pl/318632,11847151,1,zdjecie.html?node=27

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm... Standardowe auto made in CCCP z dobrym kierownikiem za fajerą jest w stanie naprawdę wiele

> zdziałać

> Założę się, że wielu przeciętnych kierowców w SUV-ach mogłoby polec w podobnych warunkach (z resztą

> widać to na filmiku ).

nie przypuszczałem że TO AŻ TYLE potrafi yikes.gifpanic.gif

\

i ten dźwięk V4 chłodzonego wiatrem serduszka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.