hevimental Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 Szukam sobie jakiegoś nietuzinkowego auta i zapytuję szanowną brać, co mogą powiedzieć na temat tego auta. Jak ten silnik znosi gaz i jakie choróbska trawią ten model. Auto jako drugie w rodzinie, może być zarówno kombi jak i sedan. poglądowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 Jeśli chodzi o ten z ogłoszenia to gaz bezproblemowo. Jak dbasz (na zasadzie wymieniasz płyny na czas a nie co 100000 ) to praktycznie niezniszczalny. Tylko jak na osiągi sporo pali. A nie lepiej Forka z tym samym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > Jeśli chodzi o ten z ogłoszenia to gaz bezproblemowo. Jak dbasz (na zasadzie wymieniasz płyny na > czas a nie co 100000 ) to praktycznie niezniszczalny. Tylko jak na osiągi sporo pali. > A nie lepiej Forka z tym samym silnikiem? Przebiegi będą typowo szosowe stąd szukam niższej konstrukcji no i wizualnie też bardziej impreza mi się podoba. Jak jest z tym spalaniem, ile Pb ile LPG? Tryb mieszany trasa 25km dziennie/duże miasto 3km z dojazdem prawie w ścisłe centrum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > Jak jest z tym spalaniem, ile Pb ile LPG? Tryb mieszany trasa 25km dziennie/duże miasto 3km z > dojazdem prawie w ścisłe centrum przy miejskiej jeździe licz min 12l gazu mi w foresterze średnia wychodzi 11,6/100 ale ja mało jeżdżę w typowo miejskich warunkach. co do silnika, to jak Ci już napisano - 2,0 N/A 125KM jak trafisz zadbany i będziesz dbał to praktycznie niezniszczalny. Gaz lubi, tzw dziury w obrotach nie ma, regulacja zaworów na śrubkę bez wyciągania silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > Jak jest z tym spalaniem, ile Pb ile LPG? Tryb mieszany trasa 25km dziennie/duże miasto 3km z > dojazdem prawie w ścisłe centrum Ja jeżdżę głównie po mieście. Więc jakieś 15 LPG łyknie (jak się bardzo spinam to 13 ). Forka Ci polecam bo na miejskie dziury i krawężniki jest lepszy. Aczkolwiek osobiście Impreza też mi się bardziej podoba. Tyle że sedan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 To mi jeszcze odpowiedzcie jak z rudą jest w Subaru? Jakieś newralgiczne miejsca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > To mi jeszcze odpowiedzcie jak z rudą jest w Subaru? Jakieś newralgiczne miejsca? U mnie łapie tylne nadkola. Ale nie mam pojęcia czy to standard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > U mnie łapie tylne nadkola. Ale nie mam pojęcia czy to standard. co to za wajha obok ręcznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > co to za wajha obok ręcznego? Reduktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > Reduktor. a myślałem, że ma stałe 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > a myślałem, że ma stałe 4x4 Bo ma. I skrzynie z reduktorem. Jedno drugiemu nie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > Bo ma. I skrzynie z reduktorem. Jedno drugiemu nie przeszkadza. no to teraz pozostaje mi szukanie i trzeźwy osąd dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > a myślałem, że ma stałe 4x4 W Imprezie -kombinacja: wersja europejska, kombi, skrzynia manualna - miała reduktor Każda inna wersja -sedan, automat, rynek usa- nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz12879 Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > a myślałem, że ma stałe 4x4 To reduktor uniemożliwia zastosowania stałego 4x4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > To reduktor uniemożliwia zastosowania stałego 4x4 ? wiesz więcej to się dziel informacją, ja wiem mnie i dlatego pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 a brzmi to też jak wrx albo sti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > wiesz więcej to się dziel informacją, ja wiem mnie i dlatego pytam Reduktor to dodatkowa przekładnia. Powoduje że masz mniejsze obroty i większy moment. Mówiąc po ludzku masz 2x więcej biegów niż normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > a brzmi to też jak wrx albo sti? Jak założysz odpowiedni wydech Ale wersja którą chce kolega nie ma dziury na masce. I raczej nie można jej pomylić z niczym innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > Jak założysz odpowiedni wydech > Ale wersja którą chce kolega nie ma dziury na masce. I raczej nie można jej pomylić z niczym innym. mi tylko o dźwięk chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > a brzmi to też jak wrx albo sti? nie i żeby brzmiało trzeba wymienić kompletny wydech. N/A ma tzw równoodległościowe kolektory, a to różnica w ich długości generuje charakterystyczny bulgot. Na forum Subaru często zakładają wydechy PROEX, efekty są fajnie bez dużego kombinowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > nie i żeby brzmiało trzeba wymienić kompletny wydech. > Na forum Subaru często zakładają wydechy PROEX, efekty są fajnie bez dużego kombinowania. Jaki jest orientacyjny koszt części i wymiany takiego wydechu? Wiadomo, że robocizna zależy od fachowca, ale w skali trudności i upierdliwości zadania bliżej jest temu do zmiany opony czy rozkręceniu połowy silnika? Chodzi o blob eye GD 2.0 / 2.0R / 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Jak założysz odpowiedni wydech Głównie trzeba wymienić na inny kolektor, bo to on robi całą robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2012 Generalnie idiotoodporny, pancerny sprzęt. Wersje turbo się lubią sypnąć a w wolnychssakach jest tylko problem wymiany kolektora i ostatniej puszki aby wydobyć dziwęk boksera. Należy pamiętać, ze reduktor ma 3 przełożenia, Hi, Lo i luz bo można się zdziwić że wyje i nie jedzie. Ruda wpieprza tylne błotniki, w szczególności jeżeli nie ma "cudownych" gumek na rantach błotników, czasem przy przedniej szybie i std. czyli mocowanie foteli wewnątrz auta. Dobry driver potrafi pojechać Subarką bez turbo bardzo, bardzo szybko i widowiskowo. Zimą auto bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2012 > Ruda wpieprza tylne błotniki, w szczególności jeżeli nie ma "cudownych" gumek na rantach błotników, To lepiej jest mieć te gumki czy nie? Bo słyszałem już różne opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2012 > To lepiej jest mieć te gumki czy nie? Bo słyszałem już różne opinie. gumki powinny byc ale całe a nie uszkodzone w ktorych tylko syf sie zbiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2012 > gumki powinny byc ale całe a nie uszkodzone w ktorych tylko syf sie zbiera Mi się rozłaziły na końcach. Więc blacharz stwierdził że najlepiej zdjąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2012 > Mi się rozłaziły na końcach. Więc blacharz stwierdził że najlepiej zdjąć. i piasek z kamiani pierwsze co zrobia to uszkodza ranty blachy na blotnikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2012 Z gumkami tak jest że małe uszkodzenie to wielki problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.