Skocz do zawartości

Obudowa pompy paliwa


KJO

Rekomendowane odpowiedzi

> Się wziąła i poszła się kochać

> Da się to gdzieś w warszawie w niedziele dostać

> Strażacka odpada bo są nieczynni

ale w czym problem ze tak spytam biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> młotkiem w nią waliłeś czy co ?

Prawdopodobne ze starości ułamał sie wtyk, w który wpina się przewód paliwowy wink.gif

Wyszło przy okazji wymiany filtra paliwa (bo ciekło) frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawdopodobne ze starości ułamał sie wtyk, w który wpina się przewód

> paliwowy

> Wyszło przy okazji wymiany filtra paliwa (bo ciekło)

Zazwyczaj powodem tej usterki jest mechanik który wymienia filtr paliwa, do póki nic nie rusza to jest ok a jak się zabierze za wymianę tego filtra to odłamuje ten cycek bo wężyk sztywny a plastik kruchy, zima w końcu nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zazwyczaj powodem tej usterki jest mechanik który wymienia filtr

> paliwa, do póki nic nie rusza to jest ok a jak się zabierze za

> wymianę tego filtra to odłamuje ten cycek bo wężyk sztywny a

> plastik kruchy, zima w końcu nie ?

to się właśnie stało

frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale kto wymieniał ten filtr ? i czy zanim doszło do wymiany to już

> ciekło paliwo czy zaraz po wymianie filtra ?

Z Romkiem wymienialiśmy. Niestety Było mocno zapieczone... Paliwo ciekło z filta na początku (śmierdziało i były ślady na śniegu) po wymianie filtra właczyliśmy zapłon żeby sprawdzić czy nie cieknie i poszedł strumień z baku....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolega zmieniał filtr i urwał króciec w pompie widziałem jak w ASO

> mechanior zrobił to samo delikatne to cholerstwo jest

teraz jak wsadzałem zdjęcia to zobaczyłem że to chyba było klejone przez poprzedniego właściciela sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z Romkiem wymienialiśmy. Niestety Było mocno zapieczone... Paliwo

> ciekło z filta na początku (śmierdziało i były ślady na śniegu)

> po wymianie filtra właczyliśmy zapłon żeby sprawdzić czy nie

> cieknie i poszedł strumień z baku....

hahaha.gif

A to już wszystko rozumiem, a tyle było pisane na kąciku o pękaniu tej rurki.

Fakt konstrukcja pompy nie jest idealna skoro to pękanie zdarza się często ale jak ktoś uważa to nie złamie, najlepiej filtr wymieniać latem, plastik nie taki kruchy a wężyk elastyczniejszy i nie wyłamuje tak łatwo rurki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to już wszystko rozumiem, a tyle było pisane na kąciku o pękaniu

> tej rurki.

Nie mieliśmy w planach wymiany żadnych filtrów wink.gif Okazało się że leci wacha i trzeba było działać frown.gif

> Fakt konstrukcja pompy nie jest idealna skoro to pękanie zdarza się

> często ale jak ktoś uważa to nie złamie, najlepiej filtr

> wymieniać latem, plastik nie taki kruchy a wężyk elastyczniejszy

> i nie wyłamuje tak łatwo rurki.

no niestety do lata by nie wytrzymał zlosnik.gif

Na przyszłość trzeba rozłaczać przewód najpierw biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawdopodobne ze starości ułamał sie wtyk, w który wpina się przewód

> paliwowy

> Wyszło przy okazji wymiany filtra paliwa (bo ciekło)

mialem to samo sick.gif - doraźnie pomogł klej epoksydowy I otoczka z poxiliny...banglałoby do dziś,gdyby kilka tygodni pozniej nie padła pompa właściwa grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to już wszystko rozumiem, a tyle było pisane na kąciku o pękaniu

> tej rurki.

> Fakt konstrukcja pompy nie jest idealna skoro to pękanie zdarza się

> często ale jak ktoś uważa to nie złamie, najlepiej filtr

> wymieniać latem, plastik nie taki kruchy a wężyk elastyczniejszy

> i nie wyłamuje tak łatwo rurki.

przy wymianie filtra obowiązkowo odlącza się rurkę od pompy ok.gif zawsze tak robię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mialem to samo - doraźnie pomogł klej epoksydowy I otoczka z

> poxiliny...banglałoby do dziś,gdyby kilka tygodni pozniej nie

> padła pompa właściwa

Jak nie dostane obudowy jutro to pewnie na tym się skończy ale wolałbym obudowe kupić jednak ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co ja jestem encyklopedia ?

> Ja mam P II i nie znam waszych terminów wymian, wiem tyle co tu sam

> wyczytam.

Spoko pytałem ogólnie a padło na ciebie bo twój post był ostatni na liście hehe.gif20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy okazji okazało się że fiat wsadzał 3 rodzaje filtrów paliwa do

> MK1 1.2

zgadza sie crazy.gif - ta żonglerka filtrami przypada wlasnie na 1995 rok...ale moj jest z grudnia 1995,i ma juz taki filtr,jaki mają inne 1.2 75 az do konca produkcji PI palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy wymianie filtra obowiązkowo odlącza się rurkę od pompy zawsze

> tak robię...

I prawidłowo, ja nie mam co wymieniać ale tak właśnie bym zrobił i najlepiej w ogrzewanym garażu tak żeby auto miało ze 20 stopni żeby te wężyki nie były sztywne i łatwo schodziły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgadza sie - ta żonglerka filtrami przypada wlasnie na 1995

> rok...ale moj jest z grudnia 1995,i ma juz taki filtr,jaki mają

> inne 1.2 75 az do konca produkcji PI

Czyli ten wciskany ? Bo w Carmanie nam powiedzieli że takie najczęściej były wsadzane .. Ja mam wkręcany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli ten wciskany ? Bo w Carmanie nam powiedzieli że takie

> najczęściej były wsadzane .. Ja mam wkręcany

wciskany ok.gif,ale instalacja benzynowa i tak jest przeze mnie przerobiona - wchodzi kazdy filtr zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wciskany ,ale instalacja benzynowa i tak jest przeze mnie

> przerobiona - wchodzi kazdy filtr

no właśnie zauważyłem już w kanale że ten wciskany w zasadzie też by podpasił zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no nie mam

no widzisz wink.gif

> ale mało ostre jest

> a co do tego to juz sobie upatrzylem makrokonwerter

było latarką tylko podświetlone... Artystyczne to ja inne foty porobiłem ale to później wrzuce na IKP bo narazie musze wziaść ciepłą kompiel bo gorączki dostałem sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no widzisz

> było latarką tylko podświetlone... Artystyczne to ja inne foty

> porobiłem ale to później wrzuce na IKP bo narazie musze wziaść

> ciepłą kompiel bo gorączki dostałem

a jaki masz aparat cfaniaq?

pewnei G5 cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie

> przy okazji okazało się że fiat wsadzał 3 rodzaje filtrów paliwa do

> MK1 1.2

do mk1 1,1 tez jest wiecej niz jeden rodzaj filtra. ale ja mam na szybkozlaczkach filter a wymiana jest w cenie filtra- przynajmniej byla 1,5roku temu jak mi przerdzewial i paliwo z niego cieklo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.