Skocz do zawartości

Robi "pip" czy nie robi?


Kropka75

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie z serii debilnych. :D

Rok temu zaczęły się problemy ze Stilo 1,6 16V benzyna + gaz.

Aku od piątku wieczór do poniedziałku rano był pusty.

Od marca zmieniam warsztaty. Cuda i dziwy, nikt nic nie wie.

W końcu trafiłam do dziadka jakiegoś przedwojennego.

Grzebał kilka godzin. Dzwonię, a ten mówi, że alternator.

o_O

Dodam, że ten był naprawiony przed rokiem - i nikt nie pomyślał, że źle naprawiony, skoro od tego zaczęły się cyrki. Ale mniejsza.

Dziadek naprawił. Tak twierdzi. smile.gif

Regulator napięcia, że niby.

Przyjeżdżam do domu, zamykam grata, a ten milczy...

Od roku (odkąd jeżdżę dziadem) robi pik pik gdy go zamknę. Dwa krótki piki i mryg światłami.

Teraz tylko mryga...

Pan, który tym autem jeździł wcześniej twierdzi (tzn. wydaje mu się), że pik pik przedtem nie było. Tzn. przed tym nim się zepsuło temu misiu i zaczął zdychać po 48h.

Czy Wasze stilony z fabrycznymi alarmami robią pik pik, gdy zamykacie auto?

Bo nie wiem czy dziadek coś zepsuł po drodze, czy cud się stał i jednak naprawił i ten brak pipania to objaw tej naprawy? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alarmy fabryczne lub dokładane fabrycznie montowane na rynek UE nie powinny emitować dźwieku przy zamykaniu / otwieraniu ( kolejna dyrektywa UE)

Mój nie pika (rok 2005)

Gdzieś chyba kiedyś wyczytałem, że pikanie można uruchomić z poziomu FESa. Ale mogę się mylić.

Sprawdź czy syrena wyje - zazbroić alarm i otworzyć kluczykiem... pamiętać o czasie zazbrojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policz jeszcze ile razy błyska...

Coś mogę knocić ale jak przy zamykaniu czy otwieraniu błyska 3 czy 4 razy to znaczy...

- jedna opcja bateria w pilocie do wymiany

- druga opcja ( ciebie może dotyczyć ) coś jest nie domknięte i nie zazbraja alarmu tylko zamyka auto

Gdybając... Ktoś kto robił przy aucie nie podpiął wyłącznika pod maską z przodu i alarm/auto sie nie zazbraja.

A jak już kolega wyżej wspomniał - sygnalizację da się włączyć i wyłączyć z poziomu FES

aaaaaaaaaaaaa

jeszcze dodam, że funkcję sygnalizacji dźwiękowej niekiedy można włączyć z poziomu alarmu

- wciskajac oba przyciski równoczesnie

- na włączonym zapłonie naciskajac guzik otwarcia

( przy dokladanych alarmach w znanych mi autach dziala )

PS

OT

Innym podpowiem, że nie da się zazbroić alarmu z wpiętym ELM327 BT....

Znaczy się mruga i zamyka. Ale nie piszczy, szyb nie domyka i czujniki w środku odcięte.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy Wasze stilony z fabrycznymi alarmami robią pik pik, gdy zamykacie auto?

robią.

pik pik na otwarcie i piiiiiik na zamknięcie. no i analogicznie mruga (albo dokładnie na odwrót, w każdym razie drze japę grinser006.gifzlosnik2.gif)

no i alarm fabryczny ma coś koło 8 ustawień na różne rejony świata. nie wiem czym się różnią, nie próbowałem ... niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro już o alarmach to sie podczepię.

> Moje Stilo nie pika i nie błyska reflektorami - tak jest bo tak ma być czy coś jest nie tak i mam

> się bać ?

A masz alarm, czy Ci się wydaje, że go masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alarm jest jak najbardziej, uzbraja się i rozbraja i wyje.

Po wciśnięciu przycisku od centralnego na pilocie tylko słysze dzwięk zamykanych drzwi i jedyne co to dioda w rogu okna drzwi kierowcy mrygnie zze dwa razy.

> A masz alarm, czy Ci się wydaje, że go masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I tego właśnie nie ma.

> Karta kodowa - co to takiego i do czego to?

> > Tak, jak wyżej napisałem, mruganie można włączyć FES-em. Potrzebna jest tylko karta kodowa.

Czy aby napewno? Mi mruganie sie wyłącza samo, gdy zrobie osiowanie proxy.

Jeszcze nie znalazlem sposobu, zby włączy miganie bez karty kodowej - ale nad tym pracuje zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kluczyki mam dwa , wyglądaja na fabryczne jeden z pilotem drugi bez.

Wszystko działa , centralny zamyka / otwiera , alarm włącza.

Nie ma tylko przy tym żadnych błysków.

I teraz pojawia sie pytanie, dlaczego nie ma błysków?

Jakaś awaria czy błędne ustawienie w salonie? Same błyski jako bajer do niczego mi niepotrzebne, Code Kart w ASO do odtworzenia za bagatela 227,70zł. Ale skoro kluczki mam dwa i wszystko działa poprawnie to czy jest sens wywalać ponad dwie stówy na tą kartę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Policz jeszcze ile razy błyska...

> Coś mogę knocić ale jak przy zamykaniu czy otwieraniu błyska 3 czy 4 razy to znaczy...

> - jedna opcja bateria w pilocie do wymiany

> - druga opcja ( ciebie może dotyczyć ) coś jest nie domknięte i nie zazbraja alarmu tylko zamyka

> auto

> Gdybając... Ktoś kto robił przy aucie nie podpiął wyłącznika pod maską z przodu i alarm/auto sie

> nie zazbraja.

> A jak już kolega wyżej wspomniał - sygnalizację da się włączyć i wyłączyć z poziomu FES

> aaaaaaaaaaaaa

> jeszcze dodam, że funkcję sygnalizacji dźwiękowej niekiedy można włączyć z poziomu alarmu

> - wciskajac oba przyciski równoczesnie

> - na włączonym zapłonie naciskajac guzik otwarcia

> ( przy dokladanych alarmach w znanych mi autach dziala )

> PS

> OT

> Innym podpowiem, że nie da się zazbroić alarmu z wpiętym ELM327 BT....

> Znaczy się mruga i zamyka. Ale nie piszczy, szyb nie domyka i czujniki w środku odcięte.....

Zabiłeś mnie. frown.gif

Zmiana zaszła sama, po naprawie alternatora.

Dlatego dumam czy związana z tą naprawą, tzn. czy jest jej objawem, dowodem na tę naprawę.

Tu wychodzi, że nie...

Czyli nadal durnam.

Mryga... hm, chyba raz.

Ale zawsze mrygał.

Przy otwieraniu piszczał tylko gdy był pad akumulatora. Normalnie nie robił nic. A jak aku zeżarło to robił 4 razy pik.

I to był ewidentnie feler i objaw.

Teraz przy otwieraniu milczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie pika podczas zamykania ani otwierania.

Zapikał po zamknięciu, po ok 20s. raz i podczas otwarcia-dwa razy; kiedy została uszkodzona krańcówka maski. ( jedynie taki objaw miałem który potem skojarzyłem z każdorazowym wyjęciem aku).

Ok. pięciokrotne BIP po ok 20s. oznacza takie właśnie uszkodzenie-potwierdzona diagnoza przez "speca" w Meta System.

U mnie okazało się że ta cholerna krańcówka jest tak zamontowana że jest każdorazowo narażona na "kontakt" podczas demontażu lub montażu osłony aku.

(prawy przedni róg, stojąc twarzą do silnika).

Wymieniłem właśnie wczoraj, i już Stilo "nie szczeka" 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.