brzosti Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Witam Jaki gwint polecacie do Seja na przód? Bil B6? ewentualnie MTS? Chodzi mi o zawias w rozsądnych pieniądzach. Czy jest sens inwestować w bila? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Bil jest wart kazdego grosza niestety. Do clio wolałem kupić nowego bila i gorszy silnik bo jednak bil robi przepaść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > MTS? > bilB6? > Chodzi mi o zawias w rozsądnych pieniądzach. Czy jest sens inwestować w bila? a czy jest sens zakładać 1,2 ???? .... albo chcesz mieć zawieszenie albo kup se MTSa ino nie płacz za miesiąc... > Pozdrawiam Ja Ciebie również... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Zależy do czego używasz auta, jeśli do sportu to na pewno warto zainwestować więcej monety w zawias, jeśli natomiast do jazdy na co dzień to moim zdaniem MTS wcale nie jest taki zły i nie rozumiem czemu tak większość na niego narzeka, jeżdżę prawię dwa lata lato/zima na takim gwincie i nic złego kompletnie się nie dzieje, jedyne na co mogę narzekać to springi z tyłu bo skrzypią i są ciut za miękkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Bil jest wart kazdego grosza niestety. Do clio wolałem kupić nowego bila i gorszy silnik bo jednak > bil robi przepaść no dobra, ale jest coś takiego jak B6 gwint? czy to amory, które dają się dopiero zmodyfikować do gwintu? jeśli chodzi o markowych producentów to spotyka się raczej FK i ewentualnie KW do naszych taczek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Zależy do czego używasz auta, jeśli do sportu to na pewno warto zainwestować więcej monety w > zawias, > jeśli natomiast do jazdy na co dzień to moim zdaniem MTS wcale nie jest taki zły i nie rozumiem > czemu tak większość na niego narzeka, jeżdżę prawię dwa lata lato/zima na takim gwincie i nic > złego kompletnie się nie dzieje, jedyne na co mogę narzekać to springi z tyłu bo skrzypią i są > ciut za miękkie ja osobiscie mam gwint FK jezdze na nim od nie dawna wiec nie powiem ci czy jest twardo czy miekko ale jest twardziej jak na zawieszeniu -40 waiteka (spring + amor) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > no dobra, ale jest coś takiego jak B6 gwint? czy to amory, które dają się dopiero zmodyfikować do > gwintu? kupujesz B6 i dajesz do Zerkopolu do zrobienia gwinta Cały proceder na nowych tajlach przechodził MOrgan i Broker, więc jak ktoś chce więcej wiedzieć to uderzać do tych chłopaków... a może się odezwą... > jeśli chodzi o markowych producentów to spotyka się raczej FK i ewentualnie KW do naszych taczek... ja miałem gwinta FK i ale już nie mam i PZM1 goszczą w sejku... masz racje DEV oryginalne gwinty, nie żadne home made itp wychodziły spod loga FK (o KW nie słyszałem akurat ale nie zaprzeczam), tera MTS czy TA Matrix próbuje coś robić ale ja bym osobiście nie ryzykował... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Firma zerkopol rowi gwint. Do clio wygląda to tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Firma zerkopol rowi gwint. Do clio wygląda to tak: na zdjeciu podobny jest do gwintu jak przychodzi do sc czy cc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > a czy jest sens zakładać 1,2 ???? > .... albo chcesz mieć zawieszenie albo kup se MTSa ino nie płacz za miesiąc... > Ja Ciebie również... nie napinaj się tylko daj konkrety Większość jezdzi na mts-ach a napinają się ze mają nie wiadomo co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Zależy do czego używasz auta, jeśli do sportu to na pewno warto zainwestować więcej monety w > zawias, > jeśli natomiast do jazdy na co dzień to moim zdaniem MTS wcale nie jest taki zły i nie rozumiem > czemu tak większość na niego narzeka, jeżdżę prawię dwa lata lato/zima na takim gwincie i nic > złego kompletnie się nie dzieje, jedyne na co mogę narzekać to springi z tyłu bo skrzypią i są > ciut za miękkie wszystko i na temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 10 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 > na zdjeciu podobny jest do gwintu jak przychodzi do sc czy cc tylko cena x2, ale tak podobne toto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekgoszcz Napisano 10 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 Podczepię się pod temat co by nowego nie zakładać . Gdzie najlepiej kupić bilsteina B6 nowe cały komplet ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melonic1242 Napisano 10 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 > Podczepię się pod temat co by nowego nie zakładać . > Gdzie najlepiej kupić bilsteina B6 nowe cały komplet ? Z tego co się orientuję o nowy przód ciężko, ale warto zapytać w zerkopolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 10 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 > Podczepię się pod temat co by nowego nie zakładać . > Gdzie najlepiej kupić bilsteina B6 nowe cały komplet ? Odpiszę Tobie, bo tez pytasz. Amorki B6 swojego czasu były na alledrogo, nie wiem jak jest teraz bo nie sprawdzałem. Jeśli chcesz kupić b6 i przerobić go na gwintowanego, to nie ma sensu uderzać do jakiegoś kolesia z alledrogo tylko walić prosto do zerkopolu i tam wszystko załatwiać. Koszt takiego gwintu to około 1900pln, jak ktoś jest zainteresowany to niech wali priv, podam numer do gościa który ogarniał mi temat amorków b6 od początku do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian1981 Napisano 10 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 Z tego co orientowałem się obecnie B6 przód nowy wręcz nie istnieje tz przestali produkować również w zerkopolu nie ma dzwoniłem tylko szukać z 2 ręki, co do tyłu są jeszcze obecne na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 > Z tego co orientowałem się obecnie B6 przód nowy wręcz nie istnieje tz przestali produkować również > w zerkopolu nie ma dzwoniłem tylko szukać z 2 ręki, co do tyłu są jeszcze obecne na allegro Na ebay.de jeszcze jest duzo http://www.ebay.de/itm/BILSTEIN-B6-Sport...=item19cdc01efc tutaj gość ma np 10kpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 > Na ebay.de jeszcze jest duzo http://www.ebay.de/itm/BILSTEIN-B6-Sport...=item19cdc01efc tutaj gość > ma np 10kpl To akurat sa tylne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 > nie napinaj się tylko daj konkrety poczytaj trochę fora zarówno AK jak fałwejowskie.... > Większość jezdzi na mts-ach a napinają się ze mają nie wiadomo co tu nie rozumiem twojego przekazu, pytania, oskarżenia, stwierdzenia.... może jaśniej pisz o co Ci kaman... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 > To akurat sa tylne Za bardzo nie znam DE, ale jak przeczytałem "Einbauort: hinten/rear" to zrozumiałem jako komplet, no i też ta cena około 730PLN to myślałem że za kpl. Ale nie będę zaprzeczać i kłócić się z kimś kto mieszka w DE i pracuje i na pewno zna lepiej niemiecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 > Za bardzo nie znam DE, ale jak przeczytałem "Einbauort: hinten/rear" to zrozumiałem jako komplet, > no i też ta cena około 730PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 przypominam , że jesteśmy na technicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 > przypominam , że jesteśmy na technicznym zgadzam się z Tobą i wiem jakie tu obowiązują zasady dlatego tez przepraszam za swoje zachowanie i już spadam do jamki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 > poczytaj trochę fora zarówno AK jak fałwejowskie.... > tu nie rozumiem twojego przekazu, pytania, oskarżenia, stwierdzenia.... może jaśniej pisz o co Ci > kaman... forum to forum zeczywistosc jest taka jak pisałem wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.