Skocz do zawartości

126p central


Rekomendowane odpowiedzi

> Witam wszystkich a w szczególności właścicieli Fiatów 126p z silnikiem zamocowanym centralnie

> jestem w trakcie budowy takiego pojazdu mam nadzieje poznać auto maniaków przychylnych dla

> takiego projektu pozdrawiam POSZUKIWACZ PS czekam na odzew

Witaj zlosnik.gifok.gif

Gruba lektura na początek wink.gif ---> klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich a w szczególności właścicieli Fiatów 126p z silnikiem zamocowanym centralnie

> jestem w trakcie budowy takiego pojazdu mam nadzieje poznać auto maniaków przychylnych dla

> takiego projektu pozdrawiam POSZUKIWACZ PS czekam na odzew

Nie wiem czy ty pisales do mnie, a jesli tak i nie odpowiedzialem to wybacz, ale bardzo czesto dostaje maile czy inne zaczepki na gg/fb o centrala i konczy sie na gadaniu. U ciebie widze zaawansowane prace nad zawieszeniem, wiec pokusze sie o kilka pytan i uwag.

Po pierwsze z jakiego samochodu wkladasz zespol napedowy i dlaczego taki, a nie nny wybor. Po drugie rozumiem, ze ten krzyz z ksztaltownikow est tymczasowy i docelowo zniknie ona calkowicie (mam nadzieje). Powrzucaj wiecej fot dotychczasowego dorobku. Mozesz to robic na dwojaki sposob - albo wrzucasz do watku, ale fory nie moga miec wiecej niz 100kb co czasami trudno osiagnac, lub mozesz wrzucac na imageshack i linkowac je w postaci link_do_obrazka[/omg]. Najlepiej jak zdjecia beda w rozmiarze 800x600, bo nie rozjezdza sie forum, a zdjecia sa czytelne. Wtedy bedziemy mogli sie wypowiedziec na temat twojej pracy. Spodziewaj sie slow pochwaly, jesli robisz coz zamilowaniem i dokladnie, ale rowniez slow krytyki, jesli cos pokpisz lub niedoaptrzysz. Nie zrazaj sie tym na przyszlosc, bierz pod uwage i rozwazaj alternatywy.

Czekamy na foty, a ja polecam lekture swojego watku, ktorego link podal juz JustRalf, i ktory jest w moim podpisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy ty pisales do mnie, a jesli tak i nie odpowiedzialem to wybacz, ale bardzo czesto

> dostaje maile czy inne zaczepki na gg/fb o centrala i konczy sie na gadaniu. U ciebie widze

> zaawansowane prace nad zawieszeniem, wiec pokusze sie o kilka pytan i uwag.

> Po pierwsze z jakiego samochodu wkladasz zespol napedowy i dlaczego taki, a nie nny wybor. Po

> drugie rozumiem, ze ten krzyz z ksztaltownikow est tymczasowy i docelowo zniknie ona

> calkowicie (mam nadzieje). Powrzucaj wiecej fot dotychczasowego dorobku. Mozesz to robic na

> dwojaki sposob - albo wrzucasz do watku, ale fory nie moga miec wiecej niz 100kb co czasami

> trudno osiagnac, lub mozesz wrzucac na imageshack i linkowac je w postaci

> link_do_obrazka[/omg]. Najlepiej jak zdjecia beda w rozmiarze 800x600, bo nie rozjezdza

> sie forum, a zdjecia sa czytelne. Wtedy bedziemy mogli sie wypowiedziec na temat twojej pracy.

> Spodziewaj sie slow pochwaly, jesli robisz coz zamilowaniem i dokladnie, ale rowniez slow

> krytyki, jesli cos pokpisz lub niedoaptrzysz. Nie zrazaj sie tym na przyszlosc, bierz pod

> uwage i rozwazaj alternatywy.

> Czekamy na foty, a ja polecam lekture swojego watku, ktorego link podal juz JustRalf, i ktory jest

> w moim podpisie.

Cześć zrobię jutro fotki i wyślę na maila co do krzyżaka w budzie to myślałem zostawić bardzo dobrze usztywnia bude napęd i reszta jest z uno 1.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć zrobię jutro fotki i wyślę na maila co do krzyżaka w budzie to myślałem zostawić bardzo

> dobrze usztywnia bude napęd i reszta jest z uno 1.4

Staraj sie wycinac zbedny tekst, do ktroego sie nie odnosisz.

W przyszlosci i tak bedziesz musial zbudowac klatke, zeby zachowac sztywnosc przy wiekszejmocy, wiec krzyzak mozna traktowac jako element tymczasowy. Powiedz wiecej o parametrach tego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Staraj sie wycinac zbedny tekst, do ktroego sie nie odnosisz.

> W przyszlosci i tak bedziesz musial zbudowac klatke, zeby zachowac sztywnosc przy wiekszejmocy,

> wiec krzyzak mozna traktowac jako element tymczasowy. Powiedz wiecej o parametrach tego

> silnika.

Zwłykłe 1.4 i z osprzętem (wysłałem fotki na maila pompa ma chyba 20mm średnicy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:

6. Klikamy na załącznik i pojawi się okno przeglądarki z załącznikiem

7. Zaznaczamy myszą cały adres załącznika na pasku adresu przeglądarki (będzie wyglądał jakoś tak:
i kopiujemy go naciskając Ctrl-C lub prawy przycisk myszy i opcja "kopiuj"

8. Kliknąć wstecz na przeglądarce - wracamy do swojej wiadomości (jak w p. 5)

9. Klikamy na "Edytuj" żeby wyedytować post. Kursorem ustawiamy się w miejscu tekstu gdzie chcemy wkleić obrazek (najlepiej enterem zacząć nową linię)

10. Wybieramy z menu pod okienkiem z tekstem opcję "Obrazek"

11. W wyświetlone okienko wkleić (Ctrl-V) skopiowany adres naszego wysłanego obrazka i naciskamy OK

12. W treści naszej wiadomości ujrzymy "adres" obrazka :

276608232-wklej09.jpg

Uwaga - w niektórych przeglądarkach internetowych (np. Firefox) może się zdarzyć że wklejany link nie będzie w tym miejscu gdzie ustawiliśmy kursor ale na samym końcu tekstu naszej wiadomości (podobnie jest jak wklejamy nawet zwykłego emotikona z listy). Wtedy po prostu całą taką linijkę z "adresem" obrazka (tekst jak na powyższym obrazku: "image ... /autokacik.pl/files/... image " ) "wycinamy" (np. "wytnij" lub Ctrl+X) a następnie wklejamy w miejsce w tekście gdzie ma się znajdować.

13. Jeśli wklejaliśmy tylko jeden obrazek i nie chcemy więcej Klikamy "Zmień wiadomość" i przechodzimy do puntku 14, jeśli mamy więcej obrazków niż jeden i chcemy je elegancko wkleić wówczas w punkcie 13 nie klikamy od razu "zmień wiadomość" ale przewijamy w dół okno przeglądarki i zaznaczamy opcję "Podgląd po edycji / dodanie lub zmiana załącznika" i postępujemy zgodnie jak to opisano w punktach od 2 do 12

14. Obrazek powinien pojawić się w treści postu


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ignorujesz mnie ???

Ja? Nie, dlaczego mialbym to robic?

> kolega poszukiwacz mnie zignorowal a chcialem mu dobrze zrobic a ignorowany nie moze odpowiadac na

> watki ignorujacego wiec sobie pozwolilem na Twoj

> cos faktycznie jestes przewrazliwiony z lekka dzis ??

No wlasnie nie. Jakas dziwna atmosfera wisi na forum... niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mój układ wydechowy pozostałości po moim motocyklu Nie wiem czy nie za

> krótki

No dobra - pokusze sie pierwszy o slowa krytyki i bedzie ona bardzo delikatna:

Odetnij wydech w miejscu zaznaczonym czerowna linia, wywal czesc z tlumikiem i tym co tam jest przysmarkane i zabierz sie za wydech jak bedziesz mial zalozony silnik na wlasciwe miesjce w samochodzie.

286470377-286470327-DSCN5950.jpg

Zobacz na przykladzie mojego malucha. Zalozony silnik, wyprowadzona rura do dalszego dzialania...:

resizeofimg0751.jpg

... i jakas fotka z widocznym wstawionym w miejsce rury tlumikiem srodkowym oraz za belka schowanym przerobionym tlumikiem koncowym:

56149285.jpg

I uwierz mi - nie bedziesz chcial jezdzic z wydechem, ktory pokazales. W centralu jest tak glosno, ze narzekaja wszyscy, ktory maja centrala. I jestem chyba jedyna osoba, a napewno pierwsza, ktorej udalo sie tak wyciszyc samochod, ze mam zalozone radio i podcza sjazdy mozna rozmawiac.

post-11501-14352518024324_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobra - pokusze sie pierwszy o slowa krytyki i bedzie ona bardzo delikatna:

>Tłumik o którym mowa był za cichy (.88 decybeli) i dlatego zamieniłem go na inny,bo jak jechałem to nie było go słychać ale jeśli będzie głośny to na pewno wyleci.motor miał prawie 140 HP to chyba przepustowość będize wystarczająca ale to tylko teoria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miłe złego początki

W naglowku wiadomosci masz na niebiesko Zalacznik. Kliknij w niego i otworzy ci sie obrazek, ktory wrzuciles na forum. Skopiuj jego link, cofnij do wiadomosci, Edytuj ja i so tekstu wstaw cos takeigo:

tu wklej skopiowany link

i otrzymasz cos takiego:

286470592-DSCN5376.JPG

A w temacie, to troche zle sie do tego zabierasz. Wyspawaj sobie najpierw rame na gotowo i dopiero potem wieszaj zespol napedowy, Zobacz jak to u jacola robilismy:

286470717-ResizeofP1010089.jpg

286470717-ResizeofP1010092.jpg

286470717-ResizeofP1010381.JPG

286470717-ResizeofP1010383.jpg

Jak bedziesz mial rame wyspawana na gotowo to bedziesz mogl lapac jakies punkty mocowan, bo teraz to wszystko sie rusza. No i PRZEDE WSZYSTKIM zmien profile na mniejsze. Po co takie lochy ladujesz do samochodu, ktorego blachy malucha maja grubosc 0,8mm? Nawet jak cos sie bedzie rwac to i tak urwie sie blacha malucha, a nie taki mel. Wystarcza spokojnie profile 30x30x1,5, moze 2mm scianki i bedzie dosc.

A, no i po co jest ta pozioma poprzeczka w polowie dlugosci komory zespolu napedowego? Przeciez przez nia nie zmiescisz silnika...

Jak bedziesz mial gotowa rame i przymocowane sanki, to w sankach masz ocowanie lapy skrzyni biegow. Mocujesz skrzynie z lapa do sanek i mozesz znalezc punkt mocowania drugiej lapy skrzyni, choc ja osobiscie uwazam, ze najleiej wtedy wkladac caly zespol napedowy i majac jedna lape juz zlapana wylicz miejsce mocowania pozostalych dwoch lap. I ja np robilem wlasnie w ten sposob:

Obraz134.jpg

Obraz147.jpg

I dorabiasz pozostale dwa miejsca zawieszenia zespolu napedowego:

[img[http://www.126fan.pl/www/images/inne/bis/DSC_0228.JPG[/img]

DSC_0230.JPG

A jak juz bedziesz mial zespol napedowy zawieszony to juz wlasciwie wykanczasz przez kolejne dwa lata grinser006.gif

post-11501-14352518026554_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co ja tu widzę to kolega ma to juz w kolorku więc nieco za późno na dobieranie odpowiednich

> materiałów. Częstuje nas tylko fotkami z prac które wykonywał.

Fakt, dopiero jak napisales, to zwrocilem na to uwage. Moglby wrzucac po kolei, bo troche sie balagan w watku porobi i nie wiadomo do czego sie odnosic. Jesli bedzie wrzucal po kolei z biezaco wykonywanych prac, to jest szansa, ze uniknie wielu problemow, a i podpowiem kilka ciekawych sposobow rozwiazania problemow wazniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fakt, dopiero jak napisałeś, to zwróciłem na to uwagę.

Przepraszam za bałagan fotek cały czas szukam i jak coś znajdę to próbuje ją pokazać dla mnie to trudniejsze od budowy centrala (mojego) w związku z tym proszę wszystkich o wyrozumiałość i ulgowe potraktowanie mojej osoby, o tym kąciku dowiedziałem się niedawno i dlatego jest takie zamieszanie z mojej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://autokacik.pl/download.php?Number=286470834> Już jest po herbacie buda pospawana

To mocowanie silnika lipnie wygląda. Takie 2 wykałaczki silnik który lata na wszystkie możliwe strony dość łatwo połamie. To bym wzmocnił na twoim miejscu. Co do zdjęć wklejaj co masz jakoś sie to później poukłada i pojdzie do ładu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To mocowanie silnika lipnie wygląda. Takie 2 wykałaczki silnik który lata na wszystkie możliwe

> strony dość łatwo połamie. To bym wzmocnił na twoim miejscu. Co do zdjęć wklejaj co masz jakoś

> sie to później poukłada i pojdzie do ładu .

Lape i poduszke trzeba zmienic. Zobacz na moje foty, ktore tu wrzucilem po zawieszeniu silnika jak wygladala lapa z oryginalna poduszka, a jak juz awieszony silnik. Poszukiwacz powinien tez to zmienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.