Keryp_ Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Dobrze kombinuję, że niższe sprężyny + inne amortyzatory? Czy jeszcze inaczej? Co w przypadku nietypowego auta (prawdopodobnie brak niższych zamienników) - cięcie spręzyn, to już druciarstwo, czy normalna praktyka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > Co w przypadku nietypowego auta (prawdopodobnie brak niższych zamienników) - cięcie spręzyn, to już > druciarstwo, czy normalna praktyka? Druciarstwo. Sprężyny można dorobić pod klienta. Chcesz posadzić auto na glebie czy podnieść do góry nie ma problemu takie sprężyny dorabiają. Kwestia potem dobrania amorków albo o krótszym skoku albo dłuższym. Ja podnosiłem lanosa do jazdy po łodzi... koszt takich sprężyn to około 500zł, pracowałem u faceta który ma zakład i mi zmontował za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 1. Niższe sprężyny tak do -40mm + seryjne amorki 2. Niższe sprężyny tak od -40mm + inne amorki 3. Zestaw zawieszenia gwintowanego 4. Zestaw klamr na sprężyny 5. Zestaw ciętych sprężyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > 1. Niższe sprężyny tak do -40mm + seryjne amorki > 2. Niższe sprężyny tak od -40mm + inne amorki > 3. Zestaw zawieszenia gwintowanego > 4. Zestaw klamr na sprężyny > 5. Zestaw ciętych sprężyn i air ride pst pst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 tylko dopisz, że opcja 4 i 5 jest opcja nie bezpieczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > tylko dopisz, że opcja 4 i 5 jest opcja nie bezpieczna opcja 5 jest fajna ale do auta na pokaz nie do zbierania zakrętów na uczelnie przyjeżdża sharan i pięknie wygląda na glebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sejekEL Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 To nie sharan tylko seat alhambra na AR jesli wgl o tym samym mowimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > Co w przypadku nietypowego auta (prawdopodobnie brak niższych zamienników) - cięcie spręzyn, to już > druciarstwo, czy normalna praktyka? Gwint home made Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > To nie sharan tylko seat alhambra na AR jesli wgl o tym samym >mowimy Tak jest o to autko chodziło Kumpel mi kiedyś opowiadał o nim bo obaj są w bełchatowskim klubie tuningowym. Kiedyś parkował pod bursą na podgórnej i też mu pstryknąłem fotke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 > 1. Niższe sprężyny tak do -40mm + seryjne amorki > 2. Niższe sprężyny tak od -40mm + inne amorki > 3. Zestaw zawieszenia gwintowanego > 4. Zestaw klamr na sprężyny > 5. Zestaw ciętych sprężyn O ile 5 opcja jest niebezpieczna , o tyle 4 to prawie jak samobojstwo. Pewien pracownik starego sklepu tuningowego mial przez taki wynalazek wypadek - pekla mu klamra na zakrecie i skonczyl w szpitalu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 > To nie sharan tylko seat alhambra na AR jesli wgl o tym samym mowimy Wygląda to beznadziejnie. I przestrzeń po bokach kół Kupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > Dobrze kombinuję, że niższe sprężyny + inne amortyzatory? Czy jeszcze inaczej? do niedużych obniżeń nie potrzebujesz zmiany amortyzatorów (patrz wersje usportowione niektórych aut obniżone o 20-30mm przez producenta). > Co w przypadku nietypowego auta (prawdopodobnie brak niższych zamienników) - cięcie spręzyn, to już > druciarstwo, czy normalna praktyka? To musi być na prawdę bardzo wynalazkowe auto żeby na e-bay nie znaleźć niższych sprężyn. Zawsze można sprężyny zrobić na zamówienie. I nie jest to jakoś strasznie drogie. http://pospring.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > do niedużych obniżeń nie potrzebujesz zmiany amortyzatorów (patrz wersje usportowione niektórych > aut obniżone o 20-30mm przez producenta). > To musi być na prawdę bardzo wynalazkowe auto żeby na e-bay nie znaleźć niższych sprężyn. Ano... > Zawsze można sprężyny zrobić na zamówienie. I nie jest to jakoś strasznie drogie. > http://pospring.pl/ +/- jakiego rzędu kpl.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Ano... > +/- jakiego rzędu kpl.? a tam nie ma zawiechy od jakiegos starego polo/golfa/passata/audi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > a tam nie ma zawiechy od jakiegos starego polo/golfa/passata/audi? A cholera wie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Ano... > +/- jakiego rzędu kpl.? Wg mnie podejdzie zawias z golfa, a tego jest do bólu na allegro itp nawet gwint nie tak drogo znajdziesz. Auto fajne postawić je na ładnych dużych felgach z epoki i lekko obniżyć będzie cudo. nawet mi się poszukało nówka sztuka gwint 699 komplet klikamy[/url Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Wg mnie podejdzie zawias z golfa, a tego jest do bólu na allegro itp nawet gwint nie tak drogo > znajdziesz. Auto fajne postawić je na ładnych dużych flach z epoki i lekko obniżyć będzie cudo. Co to są te? > nawet mi się poszukało nówka sztuka gwint 699 komplet klikamy A przy okazji - "gwint" to regulowane zawieszenie, które można ustawiac wg potrzeb? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Co to są te? zjadłem literkę chodziło o felgi > A przy okazji - "gwint" to regulowane zawieszenie, które można >ustawiac wg potrzeb? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > zjadłem literkę chodziło o felgi A co proponujesz "z epoki"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > A co proponujesz "z epoki"? ATS Classic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > ATS Classic Szaleństwo cenowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Szukaj używek btw to jeszcze nic, zobacz cenę nowych th line Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Szukaj używek btw to jeszcze nic, zobacz cenę nowych th line Eeee, to już wolałbym pogrzebać w zawiasie, hamulcach czy burbo zasadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Szaleństwo cenowe... Tutaj masz, tylko mało męska szerokość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Tutaj masz, tylko mało męska szerokość A tam Stifen pipczysz Nie każdy od razu musi do vaga wsadzać 8+9J Na pewno te koło + gewinde zrobiłoby lepszą robote w tej budzie niż koza i ori stalówka Panie Pyrek kupuj gwinta + ATSa i bydzie boro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > A tam Stifen pipczysz Nie każdy od razu musi do vaga wsadzać 8+9J > Na pewno te koło + gewinde zrobiłoby lepszą robote w tej budzie niż koza i ori stalówka > Panie Pyrek kupuj gwinta + ATSa i bydzie boro Kolego sympatyczny - do mnie musisz po polskiemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol_MPI Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Kolego sympatyczny - do mnie musisz po polskiemu... chodziło mu o zawieszenie gwintowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Kolego sympatyczny - do mnie musisz po polskiemu... gewindfahrwerke - zawieszenie gwintowane w języku wroga koza - wysoko stojące auto, zazwyczaj z oryginalnym zawieszeniem, choć niekoniecznie - także za mało zglebiony model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 wybacz ori - oryginalne/na - w tym przypadku stalówka - felga stalowa czyli gwint + ats classic 4szt x 7J zdecydowanie leeepszy zestaw od seryjnego zawieszenia, które straszy prześwitem między kołem, a nadkolem - czyli tzw koza i wlasnie seryjnymi stalówkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > do niedużych obniżeń nie potrzebujesz zmiany amortyzatorów (patrz wersje usportowione niektórych > aut obniżone o 20-30mm przez producenta). > To musi być na prawdę bardzo wynalazkowe auto żeby na e-bay nie znaleźć niższych sprężyn. Zawsze > można sprężyny zrobić na zamówienie. I nie jest to jakoś strasznie drogie. > http://pospring.pl/ zamawiałeś kiedyś springi w tej firmie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > zamawiałeś kiedyś springi w tej firmie? Ja kiedyś robiłem u nich sprężyny do Stilo. Najpierw przyjechałem z samymi sprężynami. Wróciłem do domu, zamontowałem i auto... usiadło na odbojach. Tak zglebionym autem przyjechałem do nich (130km) i w ramach "gwarancji" zdemontowali, poprawili i założyli już w odpowiedniej wysokości. Złego słowa powiedzieć nie mogę. http://www.flickr.com/photos/torzech/2796968699/in/set-72157606948790318/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 ładnie Ci to usiadło, masz jakieś dane dotyczące tych spring? Zawias był miękki czy twardy? Co z amorkami seria czy jakieś skracane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > ładnie Ci to usiadło, Też mi się podobało. Gorzej było jak do W-wy się przeprowadziłem. > masz jakieś dane dotyczące tych spring? Co masz na myśli? > Zawias był miękki czy twardy? Co z > amorkami seria czy jakieś skracane? Amorki seria zostały. Skok na amortyzatorze - 1cm. Zanim zdążyło się rozsypać to auto zmieniło właściciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 ile kosztowała Cię ta przyjemność? A co do danych to chodzi o zamówienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > ile kosztowała Cię ta przyjemność? Oj to było już ładnych kilka lat temu i nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 .. kupić oryginalne EIBACH http://www.centomania.com//images/photos/165/29/80177170a39943a2da427bec.jpg http://www.centomania.com//images/photos/165/29/37866a6cab8498dbadda474b.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > .. kupić oryginalne EIBACH A nie wiem, czy wtedy w ogóle było dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 co to za obniżenie? Jaki koszt tych spring? Zawias twardy cz miękki? Jakie amorki do tego masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > co to za obniżenie? EIBACH chyba pro-kit >Jaki koszt tych spring? zależy od okazji - normalnie w sklepie z 800zł za springi > Zawias twardy cz miękki? twardy ale nie beton - dla mnie beton to PZM-1 ( krosno puchar ) np. w CC > Jakie amorki do tego masz? KYB GAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 no krosno jest twardy miałem w SC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > .. kupić oryginalne EIBACH > http://www.centomania.com//images/photos/165/29/80177170a39943a2da427bec.jpg > http://www.centomania.com//images/photos/165/29/37866a6cab8498dbadda474b.jpg Właśnie zauważyłem, że masz takie same felgi jak ja miałem... Kupowałeś nowe, czy używki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > Właśnie zauważyłem, że masz takie same felgi jak ja miałem... Spostrzegawczy jesteś > Kupowałeś nowe, czy używki? Używki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > Spostrzegawczy jesteś > Używki Z oponami Nokian? Ciekawe, czy to nie moje felgi. (jak wiadomo moje Stilo długo już po mnie nie pojeździło...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > Z oponami Nokian? Nie > Ciekawe, czy to nie moje felgi. > (jak wiadomo moje Stilo długo już po mnie nie pojeździło...) Nie Twoje, Pan kupił Stilo Kombi w niemczech na tych kołach i mi je sprzedał po taniości nawet sam dowiózł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > Nie > Nie Twoje, Pan kupił Stilo Kombi w niemczech na tych kołach i mi je sprzedał po taniości nawet sam > dowiózł Ja swoje też w DE kupowałem. Nie wiem dokładnie o co chodziło, ale przez jakiś czas można je było kupić w cenie 50% niższej niż inne 18". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.