ANDPOL Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 Instalacja BRC SQ24 w Seicento 1,1 MPI. Czy jest możliwe, że w trakcie jazdy na LPG pali również benzynę? Pytam, bo mam podejrzanie duże ubytki Pb i nie wiem, gdzie zacząć szukać? Na gazie pracuje poprawnie i spalanie też jest ok. Przy odpalaniu na zimno często śmierdzi benzyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 Niech się wypowie spec od BRC, ale w tych instalacjach chyba jest jakiś myk, który powoduje, że przy nieco większych mrozach auto (zbyt) długo jeździ na benzynie. Przypomina mi się tego typu temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 Pytanie co się dzieje. Bo może być tak że ktoś ustawił przełączanie na benzynę powyżej pewnego zakresu obrotów. Natomiast co do długiego czasu przełączania na gaz - podgrzewanie wtryskiwaczy załatwia sprawę. Chyba że jest coś porobione w ustawieniach. W każdym razie wizyta u kogoś, kto ma pojęcie o tej instalacji mocno wskazana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 Przełączanie następuje przy 30 stopniach. Żeby się zagrzał do takiej temperatury trzeba przejechać ok. 1 km, więc tutaj jest raczej ok. Wiadomo, że teraz się dużej rozgrzewa, niż w lecie. Porównuję spalanie do zaszłych zim i jakoś bardzo szybko tej benzyny ubywa. Interesuje mnie , czy w czasie pracy na LPG jest odcinana pompa paliwa. Może wtryski Pb przepuszczają i "dolewają" benzyny do LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Interesuje mnie , > czy w czasie pracy na LPG jest odcinana pompa paliwa. Może wtryski Pb przepuszczają i > "dolewają" benzyny do LPG. Normalnie nie jest odcinana. Niektórzy to robią sami. Jeśli wtryski by popuszczały to by dobrze nie jeździł. A nie masz gdzieś po prostu dziury? Pytam poważnie z własnego doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 Też się nad tym zastanawiam, ale nie mam kanału. Bak jest suchy. Będę się musiał zakręcić koło tego. Zastanawia mnie to śmierdzenie Pb przy rozruchu. Może dostaje za dużo benzyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomotron Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Też się nad tym zastanawiam, ale nie mam kanału. Bak jest suchy. Będę się musiał zakręcić koło > tego. Zastanawia mnie to śmierdzenie Pb przy rozruchu. Może dostaje za dużo benzyny? Jak miałem Punto (ten sam silnik) to uszkodził się regulator ciśnienia i benzyna lała się do przepustnicy Można to sprawdzić po zdjęciu całej obudowy filtra i odpaleniu auta (ciężko odpala) czy nie leje się z regulatora ciśnienia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Też się nad tym zastanawiam, ale nie mam kanału. Bak jest suchy. Będę się musiał zakręcić koło > tego. Zastanawia mnie to śmierdzenie Pb przy rozruchu. Może dostaje za dużo benzyny? U mnie pompa paliwa pracuje przy jeździe na lpg. Też tak miałem, że benzyny zaczęło ubywać i czuć, wężyk puścił. Tylko, że u mnie to naprawdę mocno waliło benzyną. Temp przełączania 30 stopni jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Instalacja BRC SQ24 w Seicento 1,1 MPI. Czy jest możliwe, że w trakcie jazdy na LPG pali również > benzynę? Pytam, bo mam podejrzanie duże ubytki Pb i nie wiem, gdzie zacząć szukać? Na gazie > pracuje poprawnie i spalanie też jest ok. Przy odpalaniu na zimno często śmierdzi benzyną. Skoro na lpg jest ok to nie sądzę, aby pobierał noPB. Warto sprawdzić wszelkie połączenia układu benzynowego. Może wtryski przypieczone i leją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 Tylko, jak to sprawdzić? Dzisiaj zalałem Pb za 100zł i będę szczegółowo notował na ile mi to wystarczy. Mam jeszcze pytanie techniczne, czy w przypadku niedostatecznej ilości dostarczanego gazu (np. na wysokich obrotach) BRC SQ24 może się "posilać" benzyną, czy jest to niemożliwe? Czy, jeżeli przełącznik pokazuje LPG, to nie ma prawa być pobierana benzyna? Jeżeli tak jest, tzn., że mogę się definitywnie odczepić od instalacji LPG i szukać wyłącznie w zasilaniu Pb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Tylko, jak to sprawdzić? Dzisiaj zalałem Pb za 100zł i będę szczegółowo notował na ile mi to > wystarczy. Mam jeszcze pytanie techniczne, czy w przypadku niedostatecznej ilości > dostarczanego gazu (np. na wysokich obrotach) BRC SQ24 może się "posilać" benzyną, czy jest to > niemożliwe? Czy, jeżeli przełącznik pokazuje LPG, to nie ma prawa być pobierana benzyna? > Jeżeli tak jest, tzn., że mogę się definitywnie odczepić od instalacji LPG i szukać wyłącznie > w zasilaniu Pb. Od wersji SQ24MY10 jest dostępna opcja VSR (dotrysk benzyny), ale standardowo nie jest uruchomiona. Działanie tej opcji nie jest sygnalizowane na przełączniku. Sprawdzić można poprzez podłączenie się do instalki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 U mnie jest starsza wersja, chyba MY7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 > Od wersji SQ24MY10 jest dostępna opcja VSR (dotrysk benzyny), ale standardowo nie jest uruchomiona. > Działanie tej opcji nie jest sygnalizowane na przełączniku. Sprawdzić można poprzez > podłączenie się do instalki. czy ten dotrysk moze byc jakos konfigurowalny ?? u mnie turbo ma straszne siorbniecie przy dynamicznym przyspieszaniu i wtedy przelacza na gaz pewnie zwargolili cos - za slaby reduktor za cienkie weze albo ciort wie co mozna to uzaleznic od stopnia wychylenia przepustnicy/gazu/obrotow ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 > Zastanawia mnie to śmierdzenie Pb przy rozruchu. Miałem podobnie. Zalałem plyn do czyszczenia wtryskiwaczy (czarny STP) i wyraźnie zmniejszyo się smierdzenia przy rozruchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > czy ten dotrysk moze byc jakos konfigurowalny ?? > u mnie turbo ma straszne siorbniecie przy dynamicznym przyspieszaniu i wtedy przelacza na gaz > pewnie zwargolili cos - za slaby reduktor za cienkie weze albo ciort wie co > mozna to uzaleznic od stopnia wychylenia przepustnicy/gazu/obrotow ?? Dotrysk jest konfigurowalny i zależny od RPM i MAP. Wydajność instalki u Ciebie jest OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oki Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Co prawda ja mam 2.0T i moja BRC przełącza się sama na PB w chwili np przekroczenia 190km/h lub jak jest za niskie ciśnienie koniec LPG (ok1/4 baku) a potrzebuje pełnej mocy silnika np podczas przyspieszenia. Fakt o tym daje znać przełącznik, zmiana kontrolki z zielonej na czerwoną i sygnał akustyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.