Zbysio74 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Ts-ki 250 , od pewnego momentu mam problem. Otóż po wyjechaniu z garażu i przejechaniu około 2-3 km. silnik nagle zaczyna przerywać i gasnąć po chwili wraca na obroty jednakże jest znacznie słabszy. Proszę o pomoc i poradę w tej sprawie. Czy może to być przyczyną przegrzewania i braku kompresji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Ts-ki 250 , od pewnego momentu mam problem. Otóż po > wyjechaniu z garażu i przejechaniu około 2-3 km. silnik nagle zaczyna przerywać i gasnąć po > chwili wraca na obroty jednakże jest znacznie słabszy. Proszę o pomoc i poradę w tej sprawie. > Czy może to być przyczyną przegrzewania i braku kompresji? Może, ale zacząłbym od najprostszych spraw - odpowietrzenie zbiornika drożne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 ja kiedys mialem tak w simsonie.okazalo sie ze przy wymianie walu zostal zle wlozony[a wlasciwie uszkodzony]simmering na wale i on po rozgrzaniu sie silnika byl odpowiedzialny za slaba kompresje w skrzyni korbowej. z kolei w ogarze w podobnej sytuacji winna byla cewka zaplonowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Ts-ki 250 , od pewnego momentu mam problem. Otóż po > wyjechaniu z garażu i przejechaniu około 2-3 km. silnik nagle zaczyna przerywać i gasnąć po > chwili wraca na obroty jednakże jest znacznie słabszy. Proszę o pomoc i poradę w tej sprawie. > Czy może to być przyczyną przegrzewania i braku kompresji? Jeśli kompresja była mierzona i jest OK to nie zapominajmy o układzie zaplonu - platynki ( młoteczek i kowadełko , kondensator). Uszkodzenie lub zła regulacja tych elementów także skutkuje brakiem mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Moze tez łapać "zacier", albo jesli tłok wymianiany to "puchnie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Zacznij od świecy. Miałem identyczne objawy w ETZ wyglądała dobrze i była prawie nowa. Po wymianie problem zniknął. Jeżeli nie świeca to szukaj dalej : fajka, cewka zapłonowa, przerywacz, lub kondensator (nie wiem czy w TS 250 jest u mnie w TS 150 był na iskrowniku), który w mojej TS 150 był uszkodzony i nie było iskry. Jeżeli to nie pomoże trzeba szukać dalej w silniku . Kompresja pomiar koniecznie na zimnym i ciepłym silniku. Ja obstawiam coś z układem zapłonowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Ts-ki 250 , od pewnego momentu mam problem. Otóż po > wyjechaniu z garażu i przejechaniu około 2-3 km. silnik nagle zaczyna przerywać i gasnąć po > chwili wraca na obroty jednakże jest znacznie słabszy. Proszę o pomoc i poradę w tej sprawie. > Czy może to być przyczyną przegrzewania i braku kompresji? Proponuję przeczyścić gaźnik i sprawdzić czy nie przyciera przepustnica, dalej sprawdzić iskrę po rozgrzaniu silnika (kiedy już pojawiają się kłopoty z mocą) Ewentualnie sprawdzić klin na krzywce zapłonowej czy przypadkiem zapłon się nie przestawił. Zimne moto pali OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbysio74 Napisano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > Proponuję przeczyścić gaźnik i sprawdzić czy nie przyciera przepustnica, dalej sprawdzić iskrę po > rozgrzaniu silnika (kiedy już pojawiają się kłopoty z mocą) > Ewentualnie sprawdzić klin na krzywce zapłonowej czy przypadkiem zapłon się nie przestawił. > Zimne moto pali OK? Tak, około 1-2 km wszystko jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JokerJoker Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Do wymienionych niżej możliwości dodałbym kontrolę połączenia WN między cewką, a masą, miedzy cewką a przewodem WN i między przewodem, a fajką. ED Nie wiem, jakie masz doświadczenia z takim moto., ale Twój opis pasuje również do sytuacji w której masz cały czas zaciągnięte (mechaniczne) ssanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.